Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Da har jeg fått time til operasjon..

Neste onsdag kl 14.00 på fornebuklinikken.

300cc under muskel..

Litt skeptisk med så mye så jeg får dobbelt forhøre meg når jeg kommer...

Endret av chess85
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da har jeg fått time til operasjon..

Neste onsdag kl 14.00 på fornebuklinikken.

300cc under muskel..

Litt skeptisk med så mye så jeg får dobbelt forhøre meg når jeg kommer...

Gratulerer med time da:) Det blir nok kjempefint:)

Skrevet
Gratulerer med time da:) Det blir nok kjempefint:)

får satse på det.. men er så forskjellig hvordag det blir seende ut på de forskjellige personene.. to som har tatt like mye kan se så forskjellige ut i str..

se mitt på siden her f.eks:

http://images.google.no/imgres?imgurl=http...%3D396%26um%3D1

men regner med han vet hva han gjør og var veldig opptatt at det skulle se naturlig ut på meg...

åssen så det ut de første dagene etter å tatt under muskel? og hvor fort endret det seg til det "normale"? fant ingen bilder på nett med forandringer underveis..

Skrevet
får satse på det.. men er så forskjellig hvordag det blir seende ut på de forskjellige personene.. to som har tatt like mye kan se så forskjellige ut i str..

se mitt på siden her f.eks:

http://images.google.no/imgres?imgurl=http...%3D396%26um%3D1

men regner med han vet hva han gjør og var veldig opptatt at det skulle se naturlig ut på meg...

åssen så det ut de første dagene etter å tatt under muskel? og hvor fort endret det seg til det "normale"? fant ingen bilder på nett med forandringer underveis..

Begge kirurgene på Fornebu er veldig dyktige. ejg ble selv operert der 27. oktober i fjor... Hvem skal operere deg?

Mine så firkanta og lange ut en ukes tid etter op.. hehe kjemperare. De blei vel vanlige etter 2 - 3 uker mener jeg å huske.. I alle fall mye penere og mykere:)

Skrevet
Begge kirurgene på Fornebu er veldig dyktige. ejg ble selv operert der 27. oktober i fjor... Hvem skal operere deg?

Mine så firkanta og lange ut en ukes tid etter op.. hehe kjemperare. De blei vel vanlige etter 2 - 3 uker mener jeg å huske.. I alle fall mye penere og mykere:)

Marius Barstad

hve, hadde du?

Skrevet
Marius Barstad

hve, hadde du?

Hadde han jeg også.. Han er kjempekoselig :) Jeg skal ha han igjen til høsten... ååh som jeg gleder meg.. Blei så godt ivaretatt der:)

Skrevet
Hadde han jeg også.. Han er kjempekoselig :) Jeg skal ha han igjen til høsten... ååh som jeg gleder meg.. Blei så godt ivaretatt der:)

ja han var kjempe hyggelig.. bor du langt unna eller?

blir vel 45 min kjøring for meg.. (mamma :P)

Skrevet
ja han var kjempe hyggelig.. bor du langt unna eller?

blir vel 45 min kjøring for meg.. (mamma :P)

50 minutter nord for Oslo :) Så ikke så langt nei:)

Skrevet

Nå har de underligste ting hendt med meg. I går kveld merket jeg at bh´en (den fra klinikken) hadde våte punkt på størrelse med en tjuekroning der brystvortene er. Nedpressbåndet er tydeligvis så stramt at mine pupper, som aldri har ammet, har begynt å lekke råmelk. Gulhvit gusje. Presset forsiktig på brystvorten, og javisst, mere herlighet kom ut. Gode gud... What!!!

Ellers har jeg vært smertefri i over en uke, men i dag har jeg vanvittig vondt p venstre side! Under armen og ned langs hele siden, stikker og gjæør vondt. Har kneppet opp linningen så det ikke er såå stramt rundt ribbeina, men hjalp ikke. Klarer ikke helt å lokalisere smerten, mulig den kommer fra inne i venstre pupp. Au=(

Jeg bar to store handleposer for et par dager siden, samt at jeg har gått turer to ganger siste uken, selvsagt med puppene innehyllet i trangstrøyehelvete, så mye risting og rokkering skulle ikke være mulig. Falt og strakk armen på isen, tror det var ventre arm for noen dager siden. Har jeg vært for uforsiktig og overbelastet armer? Bærer skolesekk med bærer til universitetet hver dag også...

Grattis chess85!!! =) Kommer til å gå veldig bra og blir nok fint. Hvor mye vil du ha inn, og hva er vekt/høyde i dag? (lettere å se for seg da;))

Ha en god dag, jenter=)

Skrevet
Nå har de underligste ting hendt med meg. I går kveld merket jeg at bh´en (den fra klinikken) hadde våte punkt på størrelse med en tjuekroning der brystvortene er. Nedpressbåndet er tydeligvis så stramt at mine pupper, som aldri har ammet, har begynt å lekke råmelk. Gulhvit gusje. Presset forsiktig på brystvorten, og javisst, mere herlighet kom ut. Gode gud... What!!!

Ellers har jeg vært smertefri i over en uke, men i dag har jeg vanvittig vondt p venstre side! Under armen og ned langs hele siden, stikker og gjæør vondt. Har kneppet opp linningen så det ikke er såå stramt rundt ribbeina, men hjalp ikke. Klarer ikke helt å lokalisere smerten, mulig den kommer fra inne i venstre pupp. Au=(

Jeg bar to store handleposer for et par dager siden, samt at jeg har gått turer to ganger siste uken, selvsagt med puppene innehyllet i trangstrøyehelvete, så mye risting og rokkering skulle ikke være mulig. Falt og strakk armen på isen, tror det var ventre arm for noen dager siden. Har jeg vært for uforsiktig og overbelastet armer? Bærer skolesekk med bærer til universitetet hver dag også...

Grattis chess85!!! =) Kommer til å gå veldig bra og blir nok fint. Hvor mye vil du ha inn, og hva er vekt/høyde i dag? (lettere å se for seg da;))

Ha en god dag, jenter=)

Aner ikke hvorfor det skal komme "råmelk".. men at det kan være litt vondt etter at du har bært o.l er ikke uvanlig.. Siden du strakk armen når du datt på isen så er det sikkert det. Husk at du har noe under musklen nå som ikke ha vært der før da.. hehe. Tar tid for kroppen venne seg til det..

Skrevet
50 minutter nord for Oslo :) Så ikke så langt nei:)

me 2.. bor i nærheten vi da ;)

Skrevet
me 2.. bor i nærheten vi da ;)

Kult hehe... Hvor da? Send meg pm hvis du vil fortelle da:) hehe.. Kan jo godt hende vi har sett hverandre før..

Skrevet

Ha en god dag, jenter=)

Huff, hørtes ikke godt ut... God bedring..

Snakka med legen?

er 172 høy og 65kg.. han snakka på mellom 300cc og 325cc.. :)

ikke lenge til nå

Skrevet
Huff, hørtes ikke godt ut... God bedring..

Snakka med legen?

er 172 høy og 65kg.. han snakka på mellom 300cc og 325cc.. :)

ikke lenge til nå

Du slipper i ale fall nedpressbånd for de bruker ikke der på Fornebu:)Men smerter er veldig individuelt..

Jeg er 170 og 55 kg og la inn 260 i fjor. SKal legge inn ca 400 til sommeren\høsten.

Skrevet

I natt skal jeg prøve å sove uten bh!

Kjenner at jeg trenger en pause fra å ha noe stramt rundt ryggen.

De er som sagt forandret til det bedre ;) men er fremdeles ganske "høye" om man kan si det, de har liksom ikke fallt skikkelig ned. Jeg håper de vil falle mer nedi puppen med tid, for nå er det lett å se at jeg har silikon, når de er så "høye" hvis dere skjønner hva jeg mener..

Håper det vil gå greit å sove uten nå :P

Fikk forresten beskjed fra klinikken at en kunne være uten bh om nettene etter 2uker, hvis noen skulle lure på det :)

Denne fredagen blir puppene 4uker gamle!

Skrevet
I natt skal jeg prøve å sove uten bh!

Kjenner at jeg trenger en pause fra å ha noe stramt rundt ryggen.

De er som sagt forandret til det bedre ;) men er fremdeles ganske "høye" om man kan si det, de har liksom ikke fallt skikkelig ned. Jeg håper de vil falle mer nedi puppen med tid, for nå er det lett å se at jeg har silikon, når de er så "høye" hvis dere skjønner hva jeg mener..

Håper det vil gå greit å sove uten nå :P

Fikk forresten beskjed fra klinikken at en kunne være uten bh om nettene etter 2uker, hvis noen skulle lure på det :)

Denne fredagen blir puppene 4uker gamle!

Grattis med 4 ukersjubileum i morra da:) hehe.. Jeg husker det var så deilig å få av den bhen om natta. SKulle bruke den i 4 uker jeg da..

Skrevet
Grattis med 4 ukersjubileum i morra da:) hehe.. Jeg husker det var så deilig å få av den bhen om natta. SKulle bruke den i 4 uker jeg da..

Takk for det!

Kunne bare glemme å sove uten bh fant jeg ut..... det var ikke noe godt, eller det var godt men jeg kunne ikke bevege meg. Ikke ligge på siden. Blæhr, så da stod jeg opp og tok på bh igjen. jaja. Det kommer seg vel.

Skrevet
Takk for det!

Kunne bare glemme å sove uten bh fant jeg ut..... det var ikke noe godt, eller det var godt men jeg kunne ikke bevege meg. Ikke ligge på siden. Blæhr, så da stod jeg opp og tok på bh igjen. jaja. Det kommer seg vel.

Uff da kjipt.. Jeg må ha vært veldig heldig... Sov på siden etter 1,5 uke.. SÅnn halvveis.. Sov på sida sånn ordentlig etter 2 uker... Men siden jeg er magesover så var det veldig rart å ikke klare å ligge på magen.. hehe..

Skrevet
Uff da kjipt.. Jeg må ha vært veldig heldig... Sov på siden etter 1,5 uke.. SÅnn halvveis.. Sov på sida sånn ordentlig etter 2 uker... Men siden jeg er magesover så var det veldig rart å ikke klare å ligge på magen.. hehe..

Med bh kan jeg ligge på sidene, men ikke uten fant jeg ut...

Jeg er også magesover... har hendt at jeg har våknet på natten av at jeg ligger å kaver og prøver for harde livet å komme meg over på magen..

Skrevet

Det er så rart at vi får så ulike tips og restriksjoner fra de forskjellige klinikkene. Jeg var på kontroll i går (tredje gang siden operasjonen for to uker siden!) og fikk streng beskjed om at jeg MÅ sove på ryggen i seks uker, altså en måned til fra nå av. Litt skummelt, jeg har også begynt å vokne på nettene og befinne meg i en halv-sidestilling (ble et rart ord;)).

Angående min svært underlige brystvortelekkasje virket det ikke som at det var noe revolusjonerende nytt for dem, jeg fikk vite at det er på grunn av trykket i puppen at det lekker og at det vil gi seg så snart kroppen ikke føler at det er noe trykk der. Sykepleieren sa til og med "jaja, da har du iallefall noe å ha i kaffen"!!!!! Haha. Er der mulig. Godt med humor i hverdagen=) Hvorfor jeg i det hele tatt klarer å produsere melk uavhengig av protesene når jeg aldri har født et barn, svarte de imidlertid ikke på, og det er det som forundrer meg mest!

Ellers var alt helt perfekt (er vel noe de sier til alle). Kirurgen sa at jeg var heldig, protesene har festet seg fint, og jeg kan slutte å gå med nedpressbåndet om bare en uke! de fleste pasientene hans må ha det på i 6 uker. Hm... Jeg er glad jeg har hatt det på faktisk, puoppene er virkelig ikke under haka og de ser helt naturlige ut, uten at de er høye eller har preg av protese øverst=)

Angående armene kan jeg gjøre hva jeg vil så lenge ikke albuen går over skulderhøyde. Og når jeg tenker etter så er det jo minimalt av situasjoner i livet hvor akkurat det er et stort behov, haha, så jeg skal nok klare å la være en stund til. Vasking av hår osv. er null problem i følge kirurg. Tung løfting og å gå med staver (!) er også forbudt en liten stund til (uten at jeg fikk beskjed om hvor lenge denne stunden skal vare...)

Ha en fin dag!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...