Avalon Skrevet 1. februar 2010 #9301 Skrevet 1. februar 2010 angående huden er det ikke uvanlig med en "etterreaksjon". kan godt hende det er den store omveltningen kroppen har vært gjennom for få uker siden som først nå har gitt seg til uttrykk i huden. huden er kroppens største organ, og det er ikke sjelden kroppen "Sier fra" ved utslett, forandring av fettprosent i hudlaget osv. en gang fikk jeg en sinnsyk reaksjon på en antibiotikatype. havna på sykehus i seks uker. og den reaksjonen kom ikke før etter ti dager etter at jeg tok medisinen. jeg fikk vill feber og kjmpeutslett md en gang, så ingen fare for at du har deg en kraftig reaksjon i vente. at huden reagerer etter flere dager er med andre ord helt vanlig, og når reaksjonen er såpass liten er det ikke mye å bry seg om=) babyolje høres lurt ut=) (jeg studerer medisin, så har litt peil;)) jeg lurer på når jeg skal begynn å gå oppreist i ryggen. ser ut som om jeg er 80 år og har påbegynnende pokkelrygg;) Ja det kan godt være det, har tenkt på det. Håper bare det ikke blir verre. Babyolje har jeg ikke... men har skrubbet i dusjen nå, og brukte eucerin eller hva d nå heter dusj olje.... sitter her i håndkle med masse løse hudflak.......lekkert. Har bodylotion så får ta det på. Dessverre kommer jeg meg ikke til butikken for å handle selv, så jeg må vente med å kjøpe babyolje. Uansett, dusje med bh på var det lureste jeg har gjort på dager! Jeg stod så lenge i dusjen at vannet begynnte å bli kaldt!!!!!! Så hvis flere har like mye ubehagligeter som jeg, så er det lurt å dusje med bh på, og ta den av når du er ferdig med å vaske håret osv. Jaja... får vel smøre meg inn med bodylotion da....skal se om jeg muligens har babyolje men tviler på det....
JaneDoe Skrevet 1. februar 2010 #9302 Skrevet 1. februar 2010 Ja det kan godt være det, har tenkt på det. Håper bare det ikke blir verre. Babyolje har jeg ikke... men har skrubbet i dusjen nå, og brukte eucerin eller hva d nå heter dusj olje.... sitter her i håndkle med masse løse hudflak.......lekkert. Har bodylotion så får ta det på. Dessverre kommer jeg meg ikke til butikken for å handle selv, så jeg må vente med å kjøpe babyolje. Uansett, dusje med bh på var det lureste jeg har gjort på dager! Jeg stod så lenge i dusjen at vannet begynnte å bli kaldt!!!!!! Så hvis flere har like mye ubehagligeter som jeg, så er det lurt å dusje med bh på, og ta den av når du er ferdig med å vaske håret osv. Jaja... får vel smøre meg inn med bodylotion da....skal se om jeg muligens har babyolje men tviler på det.... Olivenolje da? 1
Avalon Skrevet 1. februar 2010 #9303 Skrevet 1. februar 2010 Olivenolje da? hehe, nope bruker ikke det. Men, har ringt til klinikken, de sa det nok ikke var en reaksjon på OP. Da skulle det vært en reaksjon lokalt, noe det ikke er.
JaneDoe Skrevet 1. februar 2010 #9304 Skrevet 1. februar 2010 hehe, nope bruker ikke det. Men, har ringt til klinikken, de sa det nok ikke var en reaksjon på OP. Da skulle det vært en reaksjon lokalt, noe det ikke er. Får håpe det gir seg fort da.. Er sikkert ikke særlig pent
Avalon Skrevet 1. februar 2010 #9305 Skrevet 1. februar 2010 Får håpe det gir seg fort da.. Er sikkert ikke særlig pent Nå har jeg ikke noe vane for å gå rundt naken blandt folk så det syns ikke.
JaneDoe Skrevet 1. februar 2010 #9306 Skrevet 1. februar 2010 Nå har jeg ikke noe vane for å gå rundt naken blandt folk så det syns ikke. Hehe ikke det assa...
Avalon Skrevet 2. februar 2010 #9307 Skrevet 2. februar 2010 Hehe ikke det assa... Tror verden er veldig glad for at jeg ikke gjør det Klinte på med masse A-krem før jeg gikk å la meg igår. Håper det hjelper. Det er så ekkelt når musklene driver å flexer av seg selv! Strammer til, slapper av.. strammer til bare på den ene puppen og slapper av i den andre Ser ikke noen særlig stor forandring på dem enda, ser godt at de ikke ligger så høyt opp mot kragebeina lenger da. Der har de deiset ned! Og så er de blitt mer beveglige kan man vel si, jeg har nå kløft! Ellers ser de nokså like ut som første gangen jeg så dem, men så er de jo ikke så "gamle" enda heller. Blir 3uker nå på fredag. Når begynte de å endre form hos dere? Satt og så på før-bildene mine igår de ser jo heeeeeelt anderledes ut i forhold til de da. Nå kan jeg også ligge på sidene, må bare ikke ligge så langt på siden at puppen kommer nedi madrassen så går det helt greit! Prøvd de siste dagene å gjøre litt i leiligheten, har masse klær som skal på plass og et tonn arvegodts som også skal på plass. Men, armene orker ikke så mye og når puppene driver å flexer hele tiden orker jeg ikke Litt og litt hver dag er nok måten å gjøre det på ja, sakte men sikkert.
mildri Skrevet 2. februar 2010 #9308 Skrevet 2. februar 2010 har en pupp som flexer jeg også, venstre. fkk. høyre har vært en engeel siden dag en. venstre hadde først disse syke knivstikkingene av noen nerver som åpenbart var kappa rett av, og nå er det muskelen som er gått berserk. har vondt under armen på ventre side, armen kan ikke gjøre like mye som høyre, samt at venstre pupp er mere hoven. var på konmtroll i dag. det er ørlite forskjell på dem, høyre brystvorte er litt høyere enn venstre. jeg frika ut og så for meg hvor støgg jeg kommer til å bli med de misslykka silikonpuppa på stranda med en høy og en lav pupp. men sykepleieren hadde åpenbart ikke sett no mer normalt, for henne var skjevheten tydeligvis like normal som å ete og drite, så er vel bare å håpe at tiden retter alle skjevheter. hun mente imidlertid at venstre er den "riktige" siden, oga t det er høyre som skal litt lengre ned. den vonde siden er den riktige? og den gode siden er den feile. gode gud. ikke bare bare dette med silikonpupper. uansett hva som er greia håper jeg det ordner seg. i dag sneik jeg meg til å prøve en vanlig spilebh på cubus, triumph 75b, den passa perfekt og jeg holdt på å grine av glede inne i prøverommet. ellers har jeg vært så heldig å fått stammet det vondee nedpressbåndet enda fem cm lengre inn, asu, au, den vonde puppen hyler, men dette er liksom greia, og dette skal jeg gå med i seks uker. bæsj spurte sykepleieren om de kommer til å endre seg mye, nei sa hun. de kommer barr til å få enda mere naturlig look. så mulig min kirurg har brukt n metode som gjør at selv om implantatet er under muskelen, så er det ikke sånn at muskelen skal "slippe" på t tidspunkt. leste på et amerikansk forum om dette. at det finnes to ulike kirurgiske metoder for under muskel. den ene medførr en slipp etter en stund, mens dn andre allerede er i den fasongen den kommer til å være. ingen blåmerker og ingen hovenhet, utenom littegrann på venstre side, så yttersiden av puppen. røde merker i huden av det sykt stamme, hvite, svære, støgge båndet (som gjør at det ser ut som om jeg har på meg en firkanta jern-bh uansett hvor mange store og posete klær jeg tar på...) men det er åpenbart normalen;) trøste vi lider for skjønnheten jenter! jeg klarr å reise meg opp uten å dø fra senga når jeg ligger nesten flatt! virkelig fremskritt. stakkars mannen som har skrøvet meg opp hver gang jeg måtte tisse på natta i dagesvis (han får seg sikert non lekre armmuskler mens jeg driver å gro digger pupper;)) ha en fin kveld=)
mildri Skrevet 2. februar 2010 #9309 Skrevet 2. februar 2010 Beklager alle skrivefeilene. Har et tastatur som r helt ute å kjøre, flere av bokstavene er falt av, noe som resultrer i at de av og til ikke kommer med!
Avalon Skrevet 2. februar 2010 #9310 Skrevet 2. februar 2010 HYYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!! Hvis det finnes to forskjellige implantater, et som slippes og et som ikke slippes håper jeg for guds skyld at jeg har det som skal slippes Hvis ikke jeg har det angrer jeg på inngrepet allerede fordi de ser IKKE ut nå
mildri Skrevet 2. februar 2010 #9311 Skrevet 2. februar 2010 HYYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!! Hvis det finnes to forskjellige implantater, et som slippes og et som ikke slippes håper jeg for guds skyld at jeg har det som skal slippes Hvis ikke jeg har det angrer jeg på inngrepet allerede fordi de ser IKKE ut nå ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, det er sikkert bare noe greier de har i usa! Så på min egne nå, kasta bånd og bh i vasken (håper ikke implantata fyker opp i halsen i mellomtiden!!!!!)og jeg dør en stille død jeg også hvis de har tenkt å se sånn ut som dette. Mine ser ut som sånne madonna-pyramider bare i plast. "naturlig" LOOK LIKSOM, steinharde pyramider som OVER HODET ikke ligner en ordinær pupp.
Avalon Skrevet 2. februar 2010 #9312 Skrevet 2. februar 2010 (endret) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, det er sikkert bare noe greier de har i usa! Så på min egne nå, kasta bånd og bh i vasken (håper ikke implantata fyker opp i halsen i mellomtiden!!!!!)og jeg dør en stille død jeg også hvis de har tenkt å se sånn ut som dette. Mine ser ut som sånne madonna-pyramider bare i plast. "naturlig" LOOK LIKSOM, steinharde pyramider som OVER HODET ikke ligner en ordinær pupp. Min er avlange og peiker rett sør for øyeblikket Skihopp pupp.... skikklig dårlig skihopp vel og merke Endret 2. februar 2010 av Avalon
JaneDoe Skrevet 2. februar 2010 #9313 Skrevet 2. februar 2010 De ser nok rare ut nå, men de har sikkert forandra seg en del. Og finere vil de bli.. Mine var helt firkanta og avlange.. haha.. Men nå er de perfekte
Avalon Skrevet 2. februar 2010 #9314 Skrevet 2. februar 2010 De ser nok rare ut nå, men de har sikkert forandra seg en del. Og finere vil de bli.. Mine var helt firkanta og avlange.. haha.. Men nå er de perfekte Hvor lang tid tok det? Mine har egentlig ikke forandret form annet enn at de er mer beveglige og ikke så høyt oppe mot kragebeinet lenger... ellers ser de helt like ut som dag1...... avlange og peker rett i gulvet....
JaneDoe Skrevet 2. februar 2010 #9315 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Hvor lang tid tok det? Mine har egentlig ikke forandret form annet enn at de er mer beveglige og ikke så høyt oppe mot kragebeinet lenger... ellers ser de helt like ut som dag1...... avlange og peker rett i gulvet.... Tok vel 3 - 4 uker før de blei mere runde som de er nå.. Men de begynte å forandre seg allerede etter 1 uke... Da krøyp de mer sammen og nedover.. hehe... Nå er de jo myke også da.. Faste og myke:) Peke rett i gulvet gjorde aldri mine.. De sto rett ut.. haha.. Endret 2. februar 2010 av JaneDoe
Avalon Skrevet 5. februar 2010 #9316 Skrevet 5. februar 2010 På noen få dager har de nå endret seg drastisk!! Men, jeg skiftet hvis teip alt for tidlig fant jeg ut håper det ikke gjør så mye....
mildri Skrevet 5. februar 2010 #9317 Skrevet 5. februar 2010 Hvordan har de endret seg? Og en ting til. De er ikke mye friksjon i disse greiene. Betongklosser som er limt godt fast til brystkassa. Om jeg rister på overkroppen uten bh, er det ikke mye risting i puppene. De står bare der, stive og steinharde. Når endrer dette seg? For det må jeg med hånden på hjertet si at jeg for guds skyld håper skjer!
JaneDoe Skrevet 5. februar 2010 #9318 Skrevet 5. februar 2010 Bra de har forandra seg Avalon... Det gjør nok ikke noe at du skifta teip for tidlig.. hehe og Mildri de kommer til å løsne når muskelen slipper.. men blir aldri helt som vanlige pupper.. Mine er bevegelige de men sitter nok litt mer fast enn ekte pupper... Men de spretter litt opp og ned når jeg danser hopper o.l.. Men ikke så fælt.. haha.. Men i begynnelsen satt de helt limt fast.. Litt ekkelt...
chess85 Skrevet 5. februar 2010 #9319 Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hei hei.. Surra litt rundt på nett og fant denne tråden, og virker som dere har ganske peiling.. jeg har lyst på silicon pupper og var hos colusseum klinikken i oslo på torsdag men er litt forvirret så tenke å spørre dere... 24år gammel jente, 172 høy 65kg jeg er en B-cup (push up bh)og vil opp til en C cup.. syns det var vanskelig å prøve seg fram til en bh str.. jeg har ikke lyst til at dem blir for store, vil ikke at folk skal se at jeg har silicon.. men i hvertfall... jeg prøvde litt og tenkte på 250, han legen ville helt opp til 270-300.. men er så vanskelig å velge.. spurte om han ville legge dem under eller over muskel.. etter mye omtanke sa han "kansje under.." men ser jo at det er mange her som har over og er fornøyde med det og virker som dere er tynnere enn meg også.. så er vanvittig usikker på hvilken str og om jeg skal ha under eller over muskel... noen som kan hjelpe? finner heller ingen bilder på nett som er lik mine pupper, han sa jeg hadde et godt utgangspunkt uten heng og fin str og sette inn i.. Endret 5. februar 2010 av chess85
JaneDoe Skrevet 5. februar 2010 #9320 Skrevet 5. februar 2010 Hei hei.. Surra litt rundt på nett og fant denne tråden, og virker som dere har ganske peiling.. jeg har lyst på silicon pupper og var hos colusseum klinikken i oslo på torsdag men er litt forvirret så tenke å spørre dere... 24år gammel jente, 172 høy 65kg jeg er en B-cup (push up bh)og vil opp til en C cup.. syns det var vanskelig å prøve seg fram til en bh str.. jeg har ikke lyst til at dem blir for store, vil ikke at folk skal se at jeg har silicon.. men i hvertfall... jeg prøvde litt og tenkte på 250, han legen ville helt opp til 270-300.. men er så vanskelig å velge.. spurte om han ville legge dem under eller over muskel.. etter mye omtanke sa han "kansje under.." men ser jo at det er mange her som har over og er fornøyde med det og virker som dere er tynnere enn meg også.. så er vanvittig usikker på hvilken str og om jeg skal ha under eller over muskel... noen som kan hjelpe? finner heller ingen bilder på nett som er lik mine pupper, han sa jeg hadde et godt utgangspunkt uten heng og fin str og sette inn i.. Du har jo litt pupper fra før så det blir sikkert ikke stygt om du legger de over... Jeg er veldig glad jeg la under. Jeg er 170 cm og 55 kg... Lite kropssfett. Hadde ikke noe pupper fra før. Så hadde jeg lagt over muskel hadde de blitt trillrunde tror jeg.. Det er ikke pent syns jeg. Det er litt vanskelig å skulle velge størrelse.. Jeg tok det det var maks plass til hos meg, men skal inn igjen for å få det jeg vil. Jeg la inn 260 ml under muskel. var en 70 aaaaaaaaaaaa nå er jeg 70 D. Hvis de legges under muskel så tas noe av størrelsen bort. Huske rikke hvor mye men det er da litt.. Kirurgen veit hvor mye det er nødvendig med for å få det man ønsker.. De pleier å være flinke på det. Colosseumklinikken er jo en kjent klinikk og jeg kjenner ett par som har operert der. De er kjempefornøyde. Lykke til med valget ditt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå