Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
ligger helt stille og rett ut. vondt å puste. litt feber. gjør sykt vondt i venstre pupp! kommer ilende "knivstikk" innimellom. sikker e nerve som klemmer eller noe. dette er iallefall sykt vondt. håper det ikke skal være sånn i mange dager. skal på sjekk i morgen kl 16og kan ikke fatte hvordan jeg skal klare å stå oppreist mer enn to min

Uff da.. Har du prøvd å ikke ligge rett ut, men litt bakoverlent i en stressless eller noe? Dag 2 er vondest fikk jeg beskjed om.. For de fleste i alle fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ligger helt stille og rett ut. vondt å puste. litt feber. gjør sykt vondt i venstre pupp! kommer ilende "knivstikk" innimellom. sikker e nerve som klemmer eller noe. dette er iallefall sykt vondt. håper det ikke skal være sånn i mange dager. skal på sjekk i morgen kl 16og kan ikke fatte hvordan jeg skal klare å stå oppreist mer enn to min

Det hørtes ikke godt ut! Bra du skal på sjekk når du sier du har feber!

Håper du blir bedre snart :klemmer:

Skrevet

Jeg hadde nøyaktig slike smerter jeg også. "Knivstikk" i venstre pupp. Sykt vondt og gjorde meg helt satt ut. Nerver i klem gjør noe helt for jævlig vondt. Har gått over heldigvis, men det tok dessverre alt for mange dager før det forsvant. Håper det forsvinner fort for din del. Stakkars...

Skrevet

Jeg har mistet papirene mine :kjefte:

Husker at jeg skal bytte teip nå, men hvor ofte var det man skulle bytte teip etter?

SÅvidt jeg husker stod det også i min papirer at etter 2uker kunne man sove uten bh om natten.

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne gitt. Gratulerer til alle dere som har operert og fått to nye gleder i livet :) :) Jeg ble operert på fornebuklinikken sommeren 2008, men har siden den tid hatt et bryst som har vært veldig vondt. La inn 320 cc i hver, over muskel (hadde en del tomrom etter vekttap). Nå har jeg endelig fått ordnet meg ny time, denne gangen skal jeg legge innlegget under muskelen (er ganske tynn, så syntes alt for godt over muskelen som jeg har nå). Skal opereres den 18.februar, akkurat den datoen jeg håpet på! Så nå er jeg happy kan man si!

Måtte bare få sagt det... Hi hi...

Skrevet

grattis md ny time!

jeg har fremdeles en pupp, vnstre, som er helt sykt smertfull, kommer ilingeer og knivstikk helt plutselig. må være en nerve som er ute å kjør. vet dere om det kommer til å gå over? eller vil jeg fortsette å ha knivnde smerter i venstre pupp?

ÅÅÅÅ

auauaua

Skrevet
grattis md ny time!

jeg har fremdeles en pupp, vnstre, som er helt sykt smertfull, kommer ilingeer og knivstikk helt plutselig. må være en nerve som er ute å kjør. vet dere om det kommer til å gå over? eller vil jeg fortsette å ha knivnde smerter i venstre pupp?

ÅÅÅÅ

auauaua

Du kan alltids høre med klinikken.

Jeg fikk mye stikking noen dager etter op, og noe som kjenntes ut som riving rettogslett, men det var nok bare fordi det grodde der inne. Hadde også ekstrem kløe.

Før det hadde jeg bare sykt vondt, fikk stikking også men det gikk over etter noen dager.

Skrevet
grattis md ny time!

ÅÅÅÅ

auauaua

Takk takk :) Det kommer nok til å gå over snart, tipper at det er en nerve som gror litt eller noe... Hadde det litt sånn i begynnelsen jeg å, men det gikk over når nerven hadde grodd (tror det var det det var). Men kan alltids ringe kirurgen for å være sikker :)

Skrevet

Når dere skulle skifte teip for første gang, dusjet dere før eller etter dere byttet?

Er usikker på hva jeg skal gjøre :fnise:

Skrevet

Okey... da har jeg skifta teip for første gang....

Fant ut at det var nok best å dusje først slik at teipen ble våt.

Tok teipen under puppen som fremdeles har alle nervetråder i behold først.... da alt var av, blei jeg kvalm, dårlig og helt skjelven.

Ble ikke like dårlig som da jeg rev av en plasterlapp på magen etter en annen operasjon, men allikevel.

Pupp nr gikk greiere, den har jo ikke alle nervene i begold lenger.

Siden jeg var skjelven og dårlig ble den nye teipen lagt litt klomsete på, men den dekker nå snittene.

Klinikken skulle forresten sende meg nytt sånnt der det står om teip skifiting og sånn :)

Skrevet

grattis med tape! =) hihi

jeg er bedre. nettopp vært på skjekk, kjørte 30 min hvr vei og gikk opp og ned masse trapper, helt jævlig. sykepleieren røsket (ikke kødd en gang, føler jeg har fått bank) opp nedpressbåndet og bhen. hun sa at alt ser topp ut. jeg er hoven mellom puppene, sr sæært ut, men visstnok en bieffekt av for stam bh. hun tok på meg en singlet (ikke veldig forsiktig...) og tok sportsbh og båndet på igjeen ovr singleten. ett hakk løsere rund ribbeina, en lettelse, og en cm løsere bånd. herlig! det har resultert i at jeg ikke føler meg sån elendig mer. hun byttet også tape under puppene. jeg ble helt skjelven da jeg sto der uten bh eller bånd, haha, har jo aldri hatt noe foran der før, føltes som om to betongklosser skulle velte ut av huden på meg når som helst. sykeplieren lo og sa at det var best jeg begynte å gå oppreist i ryggen ellers fikk jeeg vond i ryggen og hun forsikret meg om at de ikke vil falle ut;)

de så fine ut! ikke trill runde. mine egne, bare større! virker som om størrelsen er topp, utrolig glad jeg ikke hart større, skulle kanskje ønske jeg fikk mindre. har sportsbh i 70B på meg. pleier under musklen å bli større eller mindre med tiden? (vil hovenheten gå ned og resultere i mindre pupp, eller vil muskelen slippe og resultere i mere pupp?)

den høyre var litt høyere enn den venstre sa hun! Men at det trolig retter seg. HJELP! hva betyr det? Og blir det sånn permanent? =(

når dusjet dere første gang? Og når sluttet dere å ligge på sofaen etter op?

=)

Skrevet

Jeg kunne dusje dag 4. Hadde bare en bandasje som var limt på huden, kunne dusja da den va kommet av.

Helt til igår har jeg sovet i sittende stilling med masse puter bak ryggen og hodet. Sov litt på sidene også i natt, helt til det ble ubehagelig.

Har også gått med bøyd rygg helt frem til idag.... igår var det to uker siden op..

Skulle skifte teip 2uker etter op, jeg gjorde det idag, var for trøtt til det igår.

Skrevet
Jeg kunne dusje dag 4. Hadde bare en bandasje som var limt på huden, kunne dusja da den va kommet av.

Helt til igår har jeg sovet i sittende stilling med masse puter bak ryggen og hodet. Sov litt på sidene også i natt, helt til det ble ubehagelig.

Har også gått med bøyd rygg helt frem til idag.... igår var det to uker siden op..

Skulle skifte teip 2uker etter op, jeg gjorde det idag, var for trøtt til det igår.

Husker jeg syns det var digg å skifte teip.. haha... Tok den mens den var tørr jeg før jeg dusja.. Da dro jeg den rett av...

Gled deg til du er ferdig med teipen, det er digg det...

Skrevet (endret)
grattis med tape! =) hihi

jeg er bedre. nettopp vært på skjekk, kjørte 30 min hvr vei og gikk opp og ned masse trapper, helt jævlig. sykepleieren røsket (ikke kødd en gang, føler jeg har fått bank) opp nedpressbåndet og bhen. hun sa at alt ser topp ut. jeg er hoven mellom puppene, sr sæært ut, men visstnok en bieffekt av for stam bh. hun tok på meg en singlet (ikke veldig forsiktig...) og tok sportsbh og båndet på igjeen ovr singleten. ett hakk løsere rund ribbeina, en lettelse, og en cm løsere bånd. herlig! det har resultert i at jeg ikke føler meg sån elendig mer. hun byttet også tape under puppene. jeg ble helt skjelven da jeg sto der uten bh eller bånd, haha, har jo aldri hatt noe foran der før, føltes som om to betongklosser skulle velte ut av huden på meg når som helst. sykeplieren lo og sa at det var best jeg begynte å gå oppreist i ryggen ellers fikk jeeg vond i ryggen og hun forsikret meg om at de ikke vil falle ut;)

de så fine ut! ikke trill runde. mine egne, bare større! virker som om størrelsen er topp, utrolig glad jeg ikke hart større, skulle kanskje ønske jeg fikk mindre. har sportsbh i 70B på meg. pleier under musklen å bli større eller mindre med tiden? (vil hovenheten gå ned og resultere i mindre pupp, eller vil muskelen slippe og resultere i mere pupp?)

den høyre var litt høyere enn den venstre sa hun! Men at det trolig retter seg. HJELP! hva betyr det? Og blir det sånn permanent? =(

når dusjet dere første gang? Og når sluttet dere å ligge på sofaen etter op?

=)

Syns synd på dere som må gå med dette båndet. Det virker ikke særlig behagelig... Hadde ikke det jeg.. en uansett.... Mine pupper blei litt større og mye finere i fasongen da muskelen slapp.. Nå er de myke og fine.. Kan klemme de sammen til kløft å greier.. Enda morsommere er det hvis man strammer brystmusklene.., Da går de fra hverandre.. Haha.. Jeg måtte le på treningsstudioet da jeg trente bryst.. haha.. ser litt rart ut, men jeg er veldig glad jeg la de under muskelen sidenjeg er tynn.

Siden du så bildene av meg så har de blitt enda finere.. De er jo litt runde, men det kommer de til å være også sidenjeg ikke har noen polstring utenpå:P Men de er kjempefine syns jeg. Moro å kunne ha på seg bh og faktisk ha nytte av den haha...

Håper jeg får se bilder av deg etterhvert også.. Er litt spent på de spesiallagde puppene dine hihi...

Lykke tl videre.. Og husk at de blir finere og finere...

Jeg hadde 75 B sportsbh da jeg opererte.. Var litt skuffa da :P haha.. Men bruker jo 70 D nå så man kan ikke sammenligne sportsbh og vanlig bh helt tror jeg.

Jeg sluttet å ligge på sofaen etter op dagen.. haha.. Satt jo mye å så på tv for man skulle være i ro, men jeg gikk rundt o.l. Syns det var godt å lee litt på seg.. Dusje gjorde jeg på dag 4 etter op...

Endret av JaneDoe
Skrevet

Begynner å bli litt utålmodig jeg, syns disse musklene kan slippe helt NÅÅÅÅÅÅ!

Når begynte deres pupper å bli myke?

Skrevet

Klart du skal få se Jane! Må bare vente noen dager=)

I dag dusjet jeg. Mye mindre vondt. Klarer meg fint på paracett, ler og er våken. De skrekkelige smertene ser ut til å være over! Lagde til og med min egen frokost! Og fikk ENDELIG gått på do (etter litt :kaffekopp: ), hahaha, fullstendig forstoppet av liggingen og medisinene;) Puppene ser bra ut. Såklart hovne og rare, men likevel. Har en litt naturlig look på dem, det var viktig for meg. Litt mere spisse og "pubertale", haha. Kanskje dere andre syns dt er fælt, men men=) Venstre er mere hoven, særlig under armen og på siden, noe som gjør at de ser litt ulike ut. Får håpe det har tenk å fikse seg=) Jeg har forresten på meg århundrets minst sexy bh. Hvit med grufult mønster, cupet. Merket heter "fröja". Hahaha. får frysninger bare av tanken;)

Det styggeste blåmerket på meg er fremdles i armen der legene hadde en kamp for å sette inn kanylen, hahaha.

Meen du Avelon, hvor mange dager gikk det før du kunne gå på kafé, ut en tur, leve litt vanlig? Spør deg, for du hadde også syke smerter de første dagene. Svar gjerne dere andre også, om dere gidder=) Jane, du har jo levd som vanlig hele tiden, heldiggris! Kult å høre at puppene din er enda finere, nesten uvirkelig, jeg syns de var så fine på bildene! Hvor gamle var de da du tok bildene jeg har sett?

I dag skal sambo ut, er tross alt lørdag. Sukk. Blir en ensom og langsom kveld. Ikke så dårlig at bjeg sovr og døser, og ikke så frisk at det føles ok å gå rundt veldig mye. Blir nok å sitte i sofaen å stirre i veggen. Stilig. :filer:

Når ca fant dere den størrelsen dere endte opp med? Hvor lang tid går det liksom før de er nogenlunde sånn de kommer til å være?

=)

GOd lørdag puppegurier=) :klemmer:

Skrevet
Klart du skal få se Jane! Må bare vente noen dager=)

I dag dusjet jeg. Mye mindre vondt. Klarer meg fint på paracett, ler og er våken. De skrekkelige smertene ser ut til å være over! Lagde til og med min egen frokost! Og fikk ENDELIG gått på do (etter litt :kaffekopp: ), hahaha, fullstendig forstoppet av liggingen og medisinene;) Puppene ser bra ut. Såklart hovne og rare, men likevel. Har en litt naturlig look på dem, det var viktig for meg. Litt mere spisse og "pubertale", haha. Kanskje dere andre syns dt er fælt, men men=) Venstre er mere hoven, særlig under armen og på siden, noe som gjør at de ser litt ulike ut. Får håpe det har tenk å fikse seg=) Jeg har forresten på meg århundrets minst sexy bh. Hvit med grufult mønster, cupet. Merket heter "fröja". Hahaha. får frysninger bare av tanken;)

Det styggeste blåmerket på meg er fremdles i armen der legene hadde en kamp for å sette inn kanylen, hahaha.

Meen du Avelon, hvor mange dager gikk det før du kunne gå på kafé, ut en tur, leve litt vanlig? Spør deg, for du hadde også syke smerter de første dagene. Svar gjerne dere andre også, om dere gidder=) Jane, du har jo levd som vanlig hele tiden, heldiggris! Kult å høre at puppene din er enda finere, nesten uvirkelig, jeg syns de var så fine på bildene! Hvor gamle var de da du tok bildene jeg har sett?

I dag skal sambo ut, er tross alt lørdag. Sukk. Blir en ensom og langsom kveld. Ikke så dårlig at bjeg sovr og døser, og ikke så frisk at det føles ok å gå rundt veldig mye. Blir nok å sitte i sofaen å stirre i veggen. Stilig. :filer:

Når ca fant dere den størrelsen dere endte opp med? Hvor lang tid går det liksom før de er nogenlunde sånn de kommer til å være?

=)

GOd lørdag puppegurier=) :klemmer:

Tenker de bildene var fra da puppene var 6 uker gamle.. De blir jo bare finere og finere.. Nå er de myke og gode også, men ikke for myke.. haha...

Det går vel mellom 3 mnd og ett år til de er som de skal.. Tar som regel lenger tid med oss som legger under muskel...

Skrevet
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne gitt. Gratulerer til alle dere som har operert og fått to nye gleder i livet :) :) Jeg ble operert på fornebuklinikken sommeren 2008, men har siden den tid hatt et bryst som har vært veldig vondt. La inn 320 cc i hver, over muskel (hadde en del tomrom etter vekttap). Nå har jeg endelig fått ordnet meg ny time, denne gangen skal jeg legge innlegget under muskelen (er ganske tynn, så syntes alt for godt over muskelen som jeg har nå). Skal opereres den 18.februar, akkurat den datoen jeg håpet på! Så nå er jeg happy kan man si!

Måtte bare få sagt det... Hi hi...

Grattis:) Jeg opererte også på Fornebu i oktober 09 da. Kunne ikke ha vært mer fornøyd.. :) Skal selv inn seinere i år å legge inn mer siden jeg ikke fikk plass til det jeg ville... Hehe...

Skrevet
Grattis:) Jeg opererte også på Fornebu i oktober 09 da. Kunne ikke ha vært mer fornøyd.. :) Skal selv inn seinere i år å legge inn mer siden jeg ikke fikk plass til det jeg ville... Hehe...

Kjempe fornøyd med Fornebuklinikken selv jeg:-) Så håper alt blir bra denne gangen :-) Blir jo under muskelen denne gangen, slik som jeg forstår at du gjorde å? Lang tid før du klarte å "overleve" på egenhånd? Lage mat, bevege deg rundt og slikt? Har over brystmuskelen nå, og hørt at det er vondere og tar lengre tid å komme seg etter det... Håper ikke det er altfor ille. Gikk ganske raskt etter forrige operasjon.

Aha, ja huden må vel strekke seg litt så man kan få plass til mer :) Ble du operert av Schistad? Hadde han Erik D. sist jeg var der, men glad jeg får Schistad nå, virker som han er mye flinkere (han Erik Dilling eller hva han het jobber ikke der lengre forsåvidt).

Skrevet

Nå synes jeg virkelig at musklene kan slippe, puppene kan slutte å være tunge og heller bli myke. Begynner å bli dritt lei :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...