Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nå er det to dager til jeg skal i ilden, og jeg begynner å bli forferdelig nervøs! Hjelp! Tenk hvis det skjer noe? Tenk om det kommer til å se forferdelig ut? Tenk om det blir verre enn det er i dag? Akk. hehe, måtte bare lufte tankene. Jeg har fått nytt tidspunkt, skal i ilden på onsdag kl 13.30. Litt skuffa, det betyr at jeg må være sulten og tørst mye lengre enn om jeg hadde fått tidligere på dagen, samt at jeg har en fæl tanke om at kirurgen er mer "sliten" og ukonsentrert timene etter lunsj enn om jeg hadde fått morgentime. Hjeeeelp!

Hehe aøt går så fint så. Jeg opererte 12.30 jeg.. Ingen ukonsentert kirurg der... g på de private klinikkene er så nøye på ting og tang også...

Blir bra å høre hvordan det gikk med deg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjennes ut som puppene er fyllt med betong, ganske ekkel følelse. tunge som stein.

Klør og klør, både på snittene og inni puppene.

Slipper musklene gradvis eller på engang?

Når skal hevelsen begynne å forsvinne?

Til helgen skal jeg bytte teip for første gang, det gruer jeg meg til. puppene er så ømme og super sensitive. Våger ikke å på dem i det hele tatt..

Skrevet
Kjennes ut som puppene er fyllt med betong, ganske ekkel følelse. tunge som stein.

Klør og klør, både på snittene og inni puppene.

Slipper musklene gradvis eller på engang?

Når skal hevelsen begynne å forsvinne?

Til helgen skal jeg bytte teip for første gang, det gruer jeg meg til. puppene er så ømme og super sensitive. Våger ikke å på dem i det hele tatt..

Mine varmr ikke så veldig hovne, og det blei borte etter noen dager.. Det klødde litt i snittene men ikke så me..

Musklene mine slapp gradvis litt og litt og "plutselig" var alt som før, bortsett fra større pupper.. hehe..

Skrevet (endret)

Yey!

Ringte klinikken idag for å høre om jeg kunne bruke sportsbh som ser ut som en vanlig kort topp, vansklig å forklare.. hehe. De sa det var helt greit!

Ganske glad for det!

Den jeg fikk på klinikken har ennå ikke vært i vask siden jeg ikke har visst om jeg kunne bruke en annen type. Føler meg som et naturkatastrofe område, verre enn et takras :eeeh:

Det går egentlig bedre og bedre, kan bevege meg mer og gjøre mer selv. Kjenner det gror, og det river litt av og til.

På torsdag skal jeg reise hjem til meg selv, ser fram til det men blir jo også spennende å se om jeg klarer å handle selv. Må nok få hjelp til å bære posene hjem.

Virker som hevelsen er begynt å gå bort nå, er ikke like ubehagelig å ha denne bhen på nå som det var.

Husker de første dagene så gikk jeg med skuldrene buet langt inn mot brystet og høyt opp mot ørene. Jeg bandt meg jo ganskemye også.

Nå kan jeg neeesten gå med rett rygg, hehe, bare nesten.. så kanskje musklene har begynt å slippe litt?

Idag skal jeg ta en etterlengtet dusj. Har hatt mye migrene de siste dagene og då har jeg ikke orket noe.

Så begynne å pakke så smått :)

puppene er liksom veldig "høye" øverst, var deres også sånn? jeg håper at de "faller" litt ned :P

Ikke har jeg hatt blåmerker på puppene, og bandasjen var helt fri for blod, jeg ble litt overrasket av det egentlig

Endret av Avalon
Skrevet

Heisann :) Vi er to jenter på 15 år som skal ha ett prosjekt om silikonpupper i forbindelse med skolen. Vi tror ett intervju ville hjulpet oss ekstremt for en bedre karakter! Vi vil gjerne intervjue en person som selv har tatt silikon, gjerne over mail. Vi vil stille noen enkle spørsmål - både om egen opplevelse og selve operasjonen.

Kan noen være snille og ta kontakt på [email protected]? Vi hadde satt enorm pris på om noen med erfaringer med silikonpupper vil fortelle oss og svare på noen spørsmål vi lurer på! :)

Hilsen fra oss :)

Skrevet

Å, Avalon, jeg syns så syn på deg, du har hatt så mye vondt=/ Hvor mange dager er det siden operasjonen nå? Jeg skal legge like mye som deg ca under muskel i morgen. Jeg er så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. driver å lager to store hjemmelagde pizzaer jeg skal fryse ned i porsjonspakninger, hehehe! Tipper det tar noen dager før jeg kanhakke grønnsaker igjen, for å si det sånn. Kan jeg gå på skolen som vanlig igjen tirsdag altså seks dager etter operasjonen?

Gruer meg til narkosen!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅ og at noen skal SKJÆRE I KROPPEN MIN!!!!!!!!!!!

Kjæresten min har forresten også begynt å freake ut. Han er redd han skal føle seg "utro" når jeg får en "annen kropp". Gode gud, jeg hadde trengt et beinhardt og positivt mannfolk nå, ikke et emovrak! Hehe. Dere som har kjæreste, hvoran har de tatt det? Tden før, tiden etter og resultatet?

Tvi tvi!

Skrevet

Yey!

Ringte klinikken idag for å høre om jeg kunne bruke sportsbh som ser ut som en vanlig kort topp, vansklig å forklare.. hehe. De sa det var helt greit!

Ganske glad for det!

Den jeg fikk på klinikken har ennå ikke vært i vask siden jeg ikke har visst om jeg kunne bruke en annen type. Føler meg som et naturkatastrofe område, verre enn et takras :eeeh:

Det går egentlig bedre og bedre, kan bevege meg mer og gjøre mer selv. Kjenner det gror, og det river litt av og til.

På torsdag skal jeg reise hjem til meg selv, ser fram til det men blir jo også spennende å se om jeg klarer å handle selv. Må nok få hjelp til å bære posene hjem.

Virker som hevelsen er begynt å gå bort nå, er ikke like ubehagelig å ha denne bhen på nå som det var.

Husker de første dagene så gikk jeg med skuldrene buet langt inn mot brystet og høyt opp mot ørene. Jeg bandt meg jo ganskemye også.

Nå kan jeg neeesten gå med rett rygg, hehe, bare nesten.. så kanskje musklene har begynt å slippe litt?

Idag skal jeg ta en etterlengtet dusj. Har hatt mye migrene de siste dagene og då har jeg ikke orket noe.

Så begynne å pakke så smått :)

puppene er liksom veldig "høye" øverst, var deres også sånn? jeg håper at de "faller" litt ned :P

Ikke har jeg hatt blåmerker på puppene, og bandasjen var helt fri for blod, jeg ble litt overrasket av det egentlig

[/quot

Mine pupper var også høye øverst men det går seg til. hehe... Hadde ikke noe blod på bandasjen jeg heller. Men jeg hadde bøå merker der de har dytta inn innlegga. Sikkert fordi det var så trangt.. haha.....

Jeg var ikke anspent eller noe sånt i begynnelsen, aknsje derfor jeg hadde mindre vondt? Hmm..

Flott å høre at det går bedre med deg:)

Skrevet
Å, Avalon, jeg syns så syn på deg, du har hatt så mye vondt=/ Hvor mange dager er det siden operasjonen nå? Jeg skal legge like mye som deg ca under muskel i morgen. Jeg er så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. driver å lager to store hjemmelagde pizzaer jeg skal fryse ned i porsjonspakninger, hehehe! Tipper det tar noen dager før jeg kanhakke grønnsaker igjen, for å si det sånn. Kan jeg gå på skolen som vanlig igjen tirsdag altså seks dager etter operasjonen?

Gruer meg til narkosen!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅ og at noen skal SKJÆRE I KROPPEN MIN!!!!!!!!!!!

Kjæresten min har forresten også begynt å freake ut. Han er redd han skal føle seg "utro" når jeg får en "annen kropp". Gode gud, jeg hadde trengt et beinhardt og positivt mannfolk nå, ikke et emovrak! Hehe. Dere som har kjæreste, hvoran har de tatt det? Tden før, tiden etter og resultatet?

Tvi tvi!

Det går så bra atte.. Ikke bekymr deg for mye... Å hakke grønnsaker gjorde jeg på den 4. dagen... Går så fint atte.. Kommer veldig ann på personen ser jeg... Hvor mye vondt man har... Jeg har høy smerteterskel og har født to barn uten smertestillende.. Syns heller ikke det var så velsig vondt.. :) Jeg tror jeg takler smerte veldig godt :P

Hadde jeg hatt en kontorjobb eller noe sånt kunne jeg fint ha jobba etter 6 dager.. men jobben jeg har er veldig fysisk. Jr hadde ferie i 2 uker.. Pludd at jeg blei sjukmeldt 4 uker etter det... Jada... Men fikk da hvilt de dyrebare puppene og musklene mine..

Skrevet

Tvi tvi!

Jeg var på skolen i går,6 dager etter min operasjon :) Det gikk helt greit,har en del vondt i både i går og i dag! I morgen skal jeg ta smertestillende med meg ;) Så tenker det blir litt bedre da :)

Spørs jo kanskje litt hva skole du går på også. Jeg går førskolelærer,og det er mye praktiske fag som musikk,drama og forming..

Kjæresten min er veeeldig fornøyd med resultatet,og gleder seg veldig til sengekos,hehe

Lykke til i morgen :) Det er ingen ting å kvie seg til!

Skrevet

Tvi tvi!

Idag er det 12dager siden, hvis jeg regner operasjonsdagen som dag nr 1 :P

Det går mye bedre nå, men jeg synes godt at man burde fått morfin med seg hjem etterpå. Paralgin forte var ikke godt nok for meg. Jeg har brukt paralgin forte i mange år for spenningshodepine, men kan ikke si at de har funket på det heller. Før operasjonen har jeg aldri, tatt mer enn 1paralgin om gangen og max 2 til dagen... de første dagene etter op tok jeg 8 til dagen, 2 om gangen, pluss panodil....

Hvis du ikke har hatt narkose før så vet man jo ikke hvordan du vil reagere på den etterpå.

Jeg har ahtt narkose to ganger, og begge gangene har jeg vært helt fin etterpå. Ikke blitt dårlig eller kvalm sånn som mange gjør. Blir du dårlig og kvalm så kan du sikkert be om å få kvalmestillende :)

Dette med at noen skal skjære i meg, det driter jeg mildt sagt i :ler: så lenge jeg får narkose så merker jeg jo ingenting ;)

Lykke til!!!

Må bare legge til at, det kjennes ut som venstre muskel har gitt mer slipp enn den høyre. og DE HAR ENDRET LITT FASONG!!!!!!!!!!!!!!!

nå er de blitt mer runde enn avlange !!!

Skrevet

Allright girls, nå sitter jeg her 6 timer før oppmøte til oeprasjon og trykker i meg litt frokost før fastetidens begynnelse ( 6 timer før op.). Er vanvittg glad på den ene siden, nå skal jeg aldri mere skamme meg halv fordervet over at jeg er flat som en pannekake foran, nå kan jeg passe inn i iallefall bikinitopp str xs og best av alt slutte å gå med de tunge, klamme og kjipe "kyllingfiletene" av noen silikoninnlegg i bh´en. De klør, svetterog ser falske ut. Men uten dem ser jeg så utrolig rar og flat ut. Da stirrer folk, med god grunn. Voksen dame, 24 år, som ikke har noen pupper!!!

Samtidig er jeg dritredd. Jeg har utviklet fullstendig panikk siste døgnet mot å få for store pupper. Min identitet er unektelig knyttet sammen med å være småbrystet. Jeg vil ikke ha masse pupp, bare noe! Vil kunne gå i trekantbikinier og vil for all del ikke at det skal lyse silikon av meg! Livredd for at mine planlagte og avtalte 255ml under muskel blir for mye. Er 180 høy, veier 62 kg, og ingen av de kiloene er plassert på overkroppen for å si det snn, jeg er superspinkel med lite omkrets om ribbeina og veldig lite fett mellom halsen og navlen. (Har godt med rumpe, da, så blir kanskje ikke så dumt å veie opp litt foran;)). Jeg er redd for at operasjonen skal synes for godt og at det skal se helt dust og unaturlig ut. I går kveld fylte jeg 230 ml vann ito stk brødposer, prøvde å klemme ut luf og knyttet dem sammen før je la dem oppi i bh jeg nå har plass til x10 av mine egne bittesmå bryst i, en stor 75a bh. Og bhen ble for liten, og med genser på var det TYDELIG forskjell. For mye. Hadde store pupper, liksom. Skrekk. Nå håper jeg at det var et optisk bedrag, at vannet alene ikke fikk talt for seg men at knuten på brødposene og luften jeg ikke hadde fått ut, var med på å gjøre det alt for stort. Skrekk. har iallefall innsett at med min spinkle overkropp og synlige ribbein så er b-cup kjempestore pupper.

Hjelp!

Nå går jeg på skolen. Skriver i kveld om jeg orker. Operasjon kl 13.30.

Hurra og hjelp på en gang!

Skrevet
Allright girls, nå sitter jeg her 6 timer før oppmøte til oeprasjon og trykker i meg litt frokost før fastetidens begynnelse ( 6 timer før op.). Er vanvittg glad på den ene siden, nå skal jeg aldri mere skamme meg halv fordervet over at jeg er flat som en pannekake foran, nå kan jeg passe inn i iallefall bikinitopp str xs og best av alt slutte å gå med de tunge, klamme og kjipe "kyllingfiletene" av noen silikoninnlegg i bh´en. De klør, svetterog ser falske ut. Men uten dem ser jeg så utrolig rar og flat ut. Da stirrer folk, med god grunn. Voksen dame, 24 år, som ikke har noen pupper!!!

Samtidig er jeg dritredd. Jeg har utviklet fullstendig panikk siste døgnet mot å få for store pupper. Min identitet er unektelig knyttet sammen med å være småbrystet. Jeg vil ikke ha masse pupp, bare noe! Vil kunne gå i trekantbikinier og vil for all del ikke at det skal lyse silikon av meg! Livredd for at mine planlagte og avtalte 255ml under muskel blir for mye. Er 180 høy, veier 62 kg, og ingen av de kiloene er plassert på overkroppen for å si det snn, jeg er superspinkel med lite omkrets om ribbeina og veldig lite fett mellom halsen og navlen. (Har godt med rumpe, da, så blir kanskje ikke så dumt å veie opp litt foran;)). Jeg er redd for at operasjonen skal synes for godt og at det skal se helt dust og unaturlig ut. I går kveld fylte jeg 230 ml vann ito stk brødposer, prøvde å klemme ut luf og knyttet dem sammen før je la dem oppi i bh jeg nå har plass til x10 av mine egne bittesmå bryst i, en stor 75a bh. Og bhen ble for liten, og med genser på var det TYDELIG forskjell. For mye. Hadde store pupper, liksom. Skrekk. Nå håper jeg at det var et optisk bedrag, at vannet alene ikke fikk talt for seg men at knuten på brødposene og luften jeg ikke hadde fått ut, var med på å gjøre det alt for stort. Skrekk. har iallefall innsett at med min spinkle overkropp og synlige ribbein så er b-cup kjempestore pupper.

Hjelp!

Masse lykke til! Du skal se at du blir strålende fornøyd etterhvert. Min "identitet" har lenge også vært et par små pupper. Jeg har faktisk aldri hatt komplekser for dem engang. Etter jeg fikk disse, derimot, angrer jeg at jeg ikke gikk for større.

Lykke til igjen! Det går sikkert bra :)

Skrevet

Hjelp!

Krysser alt jeg eier og har! Lykke til!

Skrevet

Hehehehehe, jeg kom på noe... må bare advare først,

jeg har ikke sovet, er overtrøtt og blir da litt barnslig.

Vi bør lage en hemmelig organisasjon, "Silikon mafian"! :idesmil::trampe:

Skrevet (endret)

Hjelp!

Du har vel sett mine.. Hehe.. Vi har vel omtrent samme utgangspunkt i puppestørrelse... Jeg la jo inn 260 ml.. Mne skal ha inn 400 - 425 ml seinere i år. Venter bare på at huden skal bli klar.. hehe.. Det var absolutt ikke plass til mer enn 260 ml hos meg så da blir det 2 operasjoner for å få den størrelsen og omkretsen jeg vil. Jeg orker ikkeå vente flere år igjen nå på å få de som jeg vil så her er det meninga å få gjort det fortest mulig.

Mine er jo 70 D nå, de er kjempefine men jeg vil ha de større. Noe som var planlagt fra begynnelsen av. ANer ikke hva slags cup jeg kommer til å ende opp med etter 2. op men det får bli det det blir. Jeg veit bare at innleggene er bredere enn de jeg har nå, så omkretsen vil bli større og selvfølgelig blir de større i volum også.

Uansett så tror jeg vann er veldig misvisende, det sies jo at man skal bruke ris å måle med. Men syns det blei helt rart å jeg.. Hehe... Og husk at innleggene dine blir under muskel da og dråpeforma (?) så de blir annerledes i fasongen enn en pose.. :P

Ønsker deg lykke til. Håper du orker å skrive litt i kveld da:)

Endret av JaneDoe
Skrevet

jenter!

først, jeg skriver med en finger, derfor skrivefeil osv.

dette er det vondeste jeg noensinne har vært med på. gode gud!hver gang jeg skaltisse tror jeg min siste time har kommet. best er det jo at samboeren min mate meg med feile tabletter fra i går kveld, natt og i dag morges. han ga meg to paracett i stede for to parlgin forte. haha. au! nå har jeg endelig fått det riktige dopet og er først nå klar for å skrive referat til dere!

kom på fms i bergen kl 1330 som avtalt. forsinkelser en time, og måtte sitte i morgenkåpe og lese jenteblader mens jeg ventet.var ikke nervøs, litt rart egentlig. men et var jo ingen impulshandling har spart og visst om operasjonsdatoen i månedsvis. kom omsider inn til dr.bugge. hn tok bilder av min brystløse overkropp og vi viset litt om "good bye airport". haha. :fnise: :søvn: hn tegnet på meg mens je sto i bare underbuksa mellom beina på ham mens han satt i kontorstolen, det føltes fullstendig absur og jeg begynte å le. jeg hadde vavittig panikk for å bli for sor, og øste panikken min ut over dr.bugge. han lovet at jeg ikke skulle bli for stor og at jeg i all min sinkelhet ikke skulle komme med noen svær kløft, det hadde jo ikke sett ut;) så sa han at jeg jo har vært på konsultasjon to ganger og begge gangene gått for 255mlog at det vare for seint å angre nå, for protesene var spesialbestilt og lagd etter mine mål! Dette hadde jeg faktisk glemt. jeg ble glad. han er skikkelig seriøs og kul fyr, og jeg tror ikke han opererer inn store victoria backham-apelsiner på folk. inne i operasjonssalen ble jeg lagt på en rar seng med armene rett ut på egne arm"senger". hehe. jeg hadde glemt å forelle at jeg har pinlig skrekk for sprøyter, og at jeg grude meg mer til sprøyta enn operasjonen. tror jeg håpet inni meg selv at jeg hadde vokst fra den litt flaue skrekken, men den gang ei. da kanylen skulle inn brast jeg ut i total panikk, tårene fosset og kroppen strammen seg, noe som resulterte i at hun ikke fikk satt den på plass. festlig. samme skjer hver j*** gang jeg skal ta bloprøver. er skikkelig flau over det og å innrømme a jeg trodde jeg skulle vokse dette av meg men den gang ei. anestesilegen måtte ile til og sette kanylen inn ordentlig mens jeg lå der i bare trusa med tegninger på heleoverkroppen og gråt. underlig hvor liten man føler seg av og til :gjeiper:

så om medisinen inn via kanylen som endelig hang fast, jeg følte jeg hadde drukket to flasker deilig champagne og jeg begynte å vitse med leger og sykepleiere. sikkert skikkelig årlig vitser, jeg husker bare at jeg lå der og følte meg skikkelig topp. hahaha. vips, så var et over!!!! noen trillet sengen min og sa jeg skulle våkne. jeg var hundre prosent sikker å at det vare julaften (!!!) og sa dette. hun lo seg skakk. uff. hun dro ned dynen og sa at jeg skulle se, et hadde gått kjempefint! Jeg brukte lang tid på å forstå at jeg faktisk var ferdig me operasonen som jeg har tenkt på så lenge! og vet dere, det ble fint!!!!!! mine egne pupper, helt gjennkjennelig, bare at de var kommet i puperten over natta liksom=) ingen fæl enorm kløft og igen trillrunde hndballer som er større enn hodet mitt. i dag er de litt mere hovne, men fine=) anatomiske, spesialdesigna til mine mål, og under muskel=) kan ikke annen enn å anbelae kirurgenog klinikken veldig! sykepleierne var nydelige og ga med mat og juice og snakket med meg. kirurgen kom innom og var fornøyd, han sajeg hadde valt heeelt riktig størrelse=)formeg var dette bedre enn slik jeg hadde kunnet håpe på!

i dag er det imidlertid så sykt vondt. er det hersens inni helvetes stramme beltet de har skvist over puppene mine som er synderen til all smerten. bhen er syyyyykt stam nedest men ikke stram øverst! rart.gnagsårvondt under puppa men slapp fra brysthånet og opp. fått en hvit cupet sportsbh med knepping foran. hadde trodd jeg skulle få en sånn svart svær greie som skvisste alt fra uer puppa til opp mot halsen, men det er altså ikke tilfellet. er veldig lett å lette øvers på bhen og se=)

skulle egentlig på time der i dag (veldig tidlig!!!) men vi har ikke bil i dag og jeg er ikke i det minste stand til å bevegel meg gjennomhele sentrum, sette meg på bussen og reise di, 30 min hver vei med homplete buss,så kjæesten min ringte og utsatte timen til i morgen da vi trlig har bil igjen=)

når begynte deres smerter å gå over? hvor mange dager må jeg belage medpå å ligge musestille på ryggen i sofaen og vite at jeg dør litt innvendig av smerte bare jeg ler eller trekker pusten for dypt. tisse er som sagt et mareritt so gir gjennklang i kroppen lenge etter at jeg har lagt med igjen.

hvor lenge hadde dere sykt vondt? når begynte puppene å gåmne i hevelse? nar kan man ta av ET INNI HELVETES STRAMME BELTET? =)

hehe

jaja

jeg ligger nå her. og er sjeleglad jeg gjennomførte detog at jeg fikk mine ønsker oppfylt;) :yvonne:

Skrevet (endret)

Hei hå, så fint alt gikk bra...

Jeg hadd ikke sånt bånd heller ikke sykt vondt. Bare litt ubehag.. Tok bare paracet i 2 dager..

Virker som om du er fornøyd. Håper jeg får se bilder seinere når du har fått tatt:P Hehe...

Jeg hadde sjukehusskjørta rundt livet når han tegna på meg jeg. hehe og vlå ikke bare i trusa på op bordet heller.. Bare akkurat men jeg satt meg opp. De pakka rundt pledd og varmepose med en gang.. :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Da er det ni dager siden operasjonen,og formen blir bedre og bedre for hver dag :) Det er mest vondt i skuldrene og øverst i ryggen nå,og puppene litt ømme enda-noe som jeg rekner med er heelt normalt :)

Egentlig så syns jeg at formen har vært veldig bra hele tiden!

5 dager etter operasjonen var jeg ute å gikk tur,og idag har jeg gått en tur i en time i raskt tempo. (litt vondt i slutten da)

Puppene er fremdeles hoven,når går dette litt mer ned? Mener å ha lest at 14 dager etter opersjonen kan man ca se hvordan de endelige resultatet på puppene blir,stemmer det? :)

Alt i alt så er jeg sååå nyforelsket i puppene mine-de er rett og slett nydelige (iallefall i forholdt til at jeg kun hadde 1 pupp før)

De er nesten 100 % like også,så jeg håper at de ikke forandrer seg alt for mye fremover :rødme:

Skrevet (endret)
Da er det ni dager siden operasjonen,og formen blir bedre og bedre for hver dag :) Det er mest vondt i skuldrene og øverst i ryggen nå,og puppene litt ømme enda-noe som jeg rekner med er heelt normalt :)

Egentlig så syns jeg at formen har vært veldig bra hele tiden!

5 dager etter operasjonen var jeg ute å gikk tur,og idag har jeg gått en tur i en time i raskt tempo. (litt vondt i slutten da)

Puppene er fremdeles hoven,når går dette litt mer ned? Mener å ha lest at 14 dager etter opersjonen kan man ca se hvordan de endelige resultatet på puppene blir,stemmer det? :)

Alt i alt så er jeg sååå nyforelsket i puppene mine-de er rett og slett nydelige (iallefall i forholdt til at jeg kun hadde 1 pupp før)

De er nesten 100 % like også,så jeg håper at de ikke forandrer seg alt for mye fremover :rødme:

Mine pupper var veldig lite hovne så de var ikke hovne i det hele tatt etter 9 dager. men aner ikke hvor lang tid det tar jeg..

Har hørt det tar ca.3 mnd før man ser det endelige resultatet. Men det kan også gå lenger.. Opp til ett år fikk jeg beskjed om, men jeg la under muskel.

Endret av JaneDoe
Skrevet

ligger helt stille og rett ut. vondt å puste. litt feber. gjør sykt vondt i venstre pupp! kommer ilende "knivstikk" innimellom. sikker e nerve som klemmer eller noe. dette er iallefall sykt vondt. håper det ikke skal være sånn i mange dager. skal på sjekk i morgen kl 16og kan ikke fatte hvordan jeg skal klare å stå oppreist mer enn to min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...