Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
De var vel firkanta og litt avlange.. haha.. det var mine i alle fall..

avlange ja, ikke firkanta :P

Etter dusjen så byttet jeg til en annen sportsbh, gjør det noe tror dere?

Den er mer behagelig, den er liksom mykere i stoffet så den gnager og skjærer seg ikke like fort inn i huden.

Skikkelig rart å dusje idag, den høyre puppen kjentes kjempe tung ut, nesten som det var en sånn betongkloss inni :P ganske ubehagelig. men det var godt å dusje, tror jeg ble litt sliten av dusjing... sovna på sofan etterpå :P

tungt arbeid å dusje nå gitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet
avlange ja, ikke firkanta :P

Etter dusjen så byttet jeg til en annen sportsbh, gjør det noe tror dere?

Den er mer behagelig, den er liksom mykere i stoffet så den gnager og skjærer seg ikke like fort inn i huden.

Skikkelig rart å dusje idag, den høyre puppen kjentes kjempe tung ut, nesten som det var en sånn betongkloss inni :P ganske ubehagelig. men det var godt å dusje, tror jeg ble litt sliten av dusjing... sovna på sofan etterpå :P

tungt arbeid å dusje nå gitt

Jeg hadde 3 forskjellige sportsbher jeg bytta på, så det ikke skulle blid et samme presset av strikken på ribbeina hele tida:) Det var deilg å kunne bytte på litt.. Så lenge den støtter bra så skal det ikke vøre noe problem vil jeg tro..

Skrevet

Hei alle jenter her :)

Har ikke skrevet her før men ble operert i går. Har ennå ikke sett resultatet ordentlig men er foreløbig veldig fornøyd :) Har ikke hatt mye smerter, kjenner bare det er veldig stramt når jeg skal opp fra sofaen/senga. Så synes veldig synd på dere jeg har lest om som har mye smerter:/

Det jeg lurer på er om jeg kan ta av sportsbhen litt bare for å se? Har fått beskjed om å ikke dusje de på tre-fire dager men har såå lyst å se de:) Høres kanskje dumt ut, men vil ikke gjøre noe feil her..

Skrevet
Hei alle jenter her :)

Har ikke skrevet her før men ble operert i går. Har ennå ikke sett resultatet ordentlig men er foreløbig veldig fornøyd :) Har ikke hatt mye smerter, kjenner bare det er veldig stramt når jeg skal opp fra sofaen/senga. Så synes veldig synd på dere jeg har lest om som har mye smerter:/

Det jeg lurer på er om jeg kan ta av sportsbhen litt bare for å se? Har fått beskjed om å ikke dusje de på tre-fire dager men har såå lyst å se de:) Høres kanskje dumt ut, men vil ikke gjøre noe feil her..

Jeg måtte ta den av dagen etter op for å ta av små plaster bandasjer... Og når de ringte meg dagen etter så spurte de om jeg hadde fått sett på de.. Så tror nok ikke det er noe farlig du... Hehe... Jeg hadde noen blåmerker jeg da.. :P

Skrevet
Jeg måtte ta den av dagen etter op for å ta av små plaster bandasjer... Og når de ringte meg dagen etter så spurte de om jeg hadde fått sett på de.. Så tror nok ikke det er noe farlig du... Hehe... Jeg hadde noen blåmerker jeg da.. :P

Tusen takk for svar :)

Så bra! Da skal jeg ta en titt før jeg legger meg ;)

Skrevet

Forresten.. En annen ting jeg lurer på om noen av dere kan svare på er dette med røykingen. Har ikke røkt i går eller i dag men kjenner suget så innmari mye! Har ikke lyst å røyke hvis det har veldig mye å si for sårhelingen, men samtidig tenker jeg at hvor mye kan det ha å si egentlig? Ei venninne av meg røkte etter hun hadde blitt operert å tror det gikk fint fordet :)

Skrevet
Forresten.. En annen ting jeg lurer på om noen av dere kan svare på er dette med røykingen. Har ikke røkt i går eller i dag men kjenner suget så innmari mye! Har ikke lyst å røyke hvis det har veldig mye å si for sårhelingen, men samtidig tenker jeg at hvor mye kan det ha å si egentlig? Ei venninne av meg røkte etter hun hadde blitt operert å tror det gikk fint fordet :)

Mener det var en eller to uker før og etter op i mine papirer.. Men jeg er ikke sikker da jeg ikke røyker selv.. Tror det var en uke etter op.. Hvor mye det har å si veit jeg ikke.. Men det finnes nok mange som har røyka både samma dag o.l.. Hehe... Men hadde det vært meg så hadde jeg prøvd å holde meg..

Å ja jeg har røyka før så jeg veit hvor vanskelig det kan være :P

Hvor mye la du inn forresten? Å hva hadde du fra før? Under eller over muskel?

Skrevet
Mener det var en eller to uker før og etter op i mine papirer.. Men jeg er ikke sikker da jeg ikke røyker selv.. Tror det var en uke etter op.. Hvor mye det har å si veit jeg ikke.. Men det finnes nok mange som har røyka både samma dag o.l.. Hehe... Men hadde det vært meg så hadde jeg prøvd å holde meg..

Å ja jeg har røyka før så jeg veit hvor vanskelig det kan være :P

Hvor mye la du inn forresten? Å hva hadde du fra før? Under eller over muskel?

Ja det står to uker etter i mine papirer også. Har klart å holde meg til nå men det frister veeldig å bare ta en liiten røyk hvertfall.. Men skal holde meg så lenge jeg klarer :)

La inn 375(!)over muskel. Hadde en stor a/liten b cup fra før og ønsket meg en stor c. Er nesten 170 cm og kraftig bygd så det ble 375 g. Ble veldig sjokkert når jeg våknet og fikk høre at de hadde lagt inn så mye, for vi var blitt enig om ca 320-340. Men nå er jeg veldig fornøyd, tok av sportsbhen for å se i går kveld og de er kjempe fine :D

Hvor mye har du lagt inn da? Å hvilken klinikk?

Skrevet
Ja det står to uker etter i mine papirer også. Har klart å holde meg til nå men det frister veeldig å bare ta en liiten røyk hvertfall.. Men skal holde meg så lenge jeg klarer :)

La inn 375(!)over muskel. Hadde en stor a/liten b cup fra før og ønsket meg en stor c. Er nesten 170 cm og kraftig bygd så det ble 375 g. Ble veldig sjokkert når jeg våknet og fikk høre at de hadde lagt inn så mye, for vi var blitt enig om ca 320-340. Men nå er jeg veldig fornøyd, tok av sportsbhen for å se i går kveld og de er kjempe fine :D

Hvor mye har du lagt inn da? Å hvilken klinikk?

Jeg ble operert på Fornebu.. Skal inn igjen på sensommeren eller høsten for å få den størrelsenjeg vil ha.. hehe..

Jeg er 170 og 55 kg.. Har litt tynn beinbygning... La inn 260 ml under muskel, det var det det var plass til. Men skal ha inn 400\425. Jeg var helt flat og da mener jeg heeet flat... 70 aaaaaaaaaaaaaa... hehe,, Np bruker jeg 70 D bh... Ønske meg litt større. Slik at de blir større i omtrets og større generelt i størrelse.. hehe..

Det høres kanskje litt mye ut med 400\425 men det er ikke det når jeg ikke hadde noe fra før av...

Hvor opererte du da?

Skrevet
Jeg ble operert på Fornebu.. Skal inn igjen på sensommeren eller høsten for å få den størrelsenjeg vil ha.. hehe..

Jeg er 170 og 55 kg.. Har litt tynn beinbygning... La inn 260 ml under muskel, det var det det var plass til. Men skal ha inn 400\425. Jeg var helt flat og da mener jeg heeet flat... 70 aaaaaaaaaaaaaa... hehe,, Np bruker jeg 70 D bh... Ønske meg litt større. Slik at de blir større i omtrets og større generelt i størrelse.. hehe..

Det høres kanskje litt mye ut med 400\425 men det er ikke det når jeg ikke hadde noe fra før av...

Hvor opererte du da?

Ok, ja det høres mye ut men det blir ikke så stort når de legger det inn. Når implantatet ligger på bordet foran deg synes jeg det så svææært ut :)

Er det plass til 400/425 nå da? Blir det ikke smertefult tror du?

Jeg synes det har gått som en lek dette her, hadde forberedt meg på de verste dagene i mitt liv med masse smerter men har nesten ikke hatt noe :)Er to dager siden nå å jeg trenger ingen smertestillende lengere. Men prøver og holde meg mest mulig i ro fordet.

Jeg ble operert på Stokkan klinikken :)

Skrevet

hvor lenge er det vanlig å ha vondt i brystene?

Jeg opererte for 12 dager siden, og det er først nå de siste dagene det har blitt litt mer vondt i de. ikke veldig, men jeg får vondt om jeg tar på de. det var ikke like vondt for noen dager siden, tror jeg.. høres det rart ut?

Skrevet
hvor lenge er det vanlig å ha vondt i brystene?

Jeg opererte for 12 dager siden, og det er først nå de siste dagene det har blitt litt mer vondt i de. ikke veldig, men jeg får vondt om jeg tar på de. det var ikke like vondt for noen dager siden, tror jeg.. høres det rart ut?

Jeg hadde ubehag de 2 første ukene etter det var det bare hvis jeg strakk meg litt mye o.l. Jeg la under muskel.. Det er ikke så rart hvis det gjør litt mer vondt nå vil jeg tro. Man bruker jo armene og kroppen mer og mer så det er derfor vil jeg tro.

Skrevet

Spørsmål!!!!!!!!!!

de første ukene, hvilken type sportsbh brukte dere?

Slik med cuper eller sånn vanlig uten cuper, mer som en topp????

den jeg fikk av klinikken har formpressede cuper, er veldig håven på sidene rett ved puppene så det er veldig ubehagelig og vondt å bruke den.

i to døgn har jeg brukt en annen, en slik uten cuper. den er behagelig å ha på i over lengre tid, men da jeg tittet nedi i dag så jeg at puppene var blitt presset mer sammen.......

så jeg byttet til den vonde igjen..... :snurt:

er redd for å ødlegge dem med den som er behagelig, vil jo ikke at de skal gro slik at jeg får permanent kløft.....

tenkte også å ringe klinikken imorgen å høre med dem, evt om jeg kan kjøpe enda en hos dem i 75 istedet for 70 siden det er så vondt. er bare det at jeg ikke kommer meg til klinikken før torsdag eller lørdag :(

Skrevet
Spørsmål!!!!!!!!!!

de første ukene, hvilken type sportsbh brukte dere?

Slik med cuper eller sånn vanlig uten cuper, mer som en topp????

den jeg fikk av klinikken har formpressede cuper, er veldig håven på sidene rett ved puppene så det er veldig ubehagelig og vondt å bruke den.

i to døgn har jeg brukt en annen, en slik uten cuper. den er behagelig å ha på i over lengre tid, men da jeg tittet nedi i dag så jeg at puppene var blitt presset mer sammen.......

så jeg byttet til den vonde igjen..... :snurt:

er redd for å ødlegge dem med den som er behagelig, vil jo ikke at de skal gro slik at jeg får permanent kløft.....

tenkte også å ringe klinikken imorgen å høre med dem, evt om jeg kan kjøpe enda en hos dem i 75 istedet for 70 siden det er så vondt. er bare det at jeg ikke kommer meg til klinikken før torsdag eller lørdag :(

Jeg fikk Triumph triaction på klinikken.. Den var kjempegod. Jeg fikk 75 rundt selv om jeg egentlig bruker 70.. 75 var i alle fall stram nok.. haha... Fikk B i cup størrelse så det var god og stram over puppene støtta bra.. Nå er jeg en D så det sier seg selv at den var stram :P

Skrevet
Jeg fikk Triumph triaction på klinikken.. Den var kjempegod. Jeg fikk 75 rundt selv om jeg egentlig bruker 70.. 75 var i alle fall stram nok.. haha... Fikk B i cup størrelse så det var god og stram over puppene støtta bra.. Nå er jeg en D så det sier seg selv at den var stram :P

Hvilken type, med cuper eller uten cuper slik som vanlige treningsbher???????

Skrevet
Hvilken type, med cuper eller uten cuper slik som vanlige treningsbher???????

Ikke med cuper nei, sånn vanlig sportsbh liksom.. de med cuper har som regel spiler, i alle fall de jeg har sett... Men pass på at den er stram den du kjøper..

Skrevet

Fikk samme som JaneDoe, og jeg tror det er det som er cuper. Bhen er liksom delt i to, slik at puppene ikke blir klemt flate. De selger Triumph Triaction på Cubus.

http://www.flowerbags.co.uk/ekmps/shops/fl...s-bra-205-p.jpg

En slik fikk jeg, og jeg synes den er toppers. Var skikkelig stramt første to ukene, men så ble alt bare bedre :)

Skrevet (endret)
Fikk samme som JaneDoe, og jeg tror det er det som er cuper. Bhen er liksom delt i to, slik at puppene ikke blir klemt flate. De selger Triumph Triaction på Cubus.

En slik fikk jeg, og jeg synes den er toppers. Var skikkelig stramt første to ukene, men så ble alt bare bedre :)

Det var ikke cuper på min... Hmm.... Ikke det jeg vil si er cuper i forhold til de andre typene...Forresten når jeg ser bilde av den nå så kan det jo hende det er cuper.. haha... Men ikke ordenlige cuper som en bh liksom.. Herregud så dårlig på å forklare..

Endret av JaneDoe
Skrevet

Er samme type jeg har fått bare fra et annet merke. Lurte på om noen hadde fått slik som sportsbher vanligvis er, uten cuper.

Er så håven at det gjør vondt, og strikken rundt ryggen skjærer seg inn og svir i huden....

Skrevet

Nå er det to dager til jeg skal i ilden, og jeg begynner å bli forferdelig nervøs! Hjelp! Tenk hvis det skjer noe? Tenk om det kommer til å se forferdelig ut? Tenk om det blir verre enn det er i dag? Akk. hehe, måtte bare lufte tankene. Jeg har fått nytt tidspunkt, skal i ilden på onsdag kl 13.30. Litt skuffa, det betyr at jeg må være sulten og tørst mye lengre enn om jeg hadde fått tidligere på dagen, samt at jeg har en fæl tanke om at kirurgen er mer "sliten" og ukonsentrert timene etter lunsj enn om jeg hadde fått morgentime. Hjeeeelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...