JaneDoe Skrevet 17. januar 2010 #9181 Skrevet 17. januar 2010 Esj, fikk plutselig følelsen av litt hevelse i Høyre pupp. Tror jeg blir litt høy i hatten når jeg føler meg bra. Bare angster for at det skal være noe galt:S jaja jeg legger meg så får vi se i morgen... Det er helt normalt at den ene er litt større enn den andre.. Samma var det med meg.. Men nå er de tilnærmet prikk like:)
Avalon Skrevet 18. januar 2010 #9182 Skrevet 18. januar 2010 tok bilde av bandasjen, og da så jeg at den er strammere over høyre siden, ikke rart det gjør vondt der. Men, d kjennes ut som om jeg er håven der på siden rett under høyre armhule.. det kan godt være av bandasjen for den er helt jævlig stram på den siden, hva tror dere? Får jo sett bedre og sånn når den er kommet av senere idag.
mildri Skrevet 18. januar 2010 #9183 Skrevet 18. januar 2010 Nå har jeg betalt det svimlende beløpet på nettbank til fana medisinske, skal opereres 27.januar kl 11.00. Gratulerer så sinnsykt mye til dere to md nye pupper! Høres vilt vondt ut for deg avalton, uff. Håper det er mye bedre i dag. Og avalton, hva hadde du som utgangspunkt nå igjen? Jeg skal legge inn 255 ml, altså ca samme som deg. Jeg er 70 aa i utgangspunkt. Lurer så på hva vi ender opp md som størrelse=) God dag til dere, jenter!
busselull Skrevet 18. januar 2010 #9184 Skrevet 18. januar 2010 Hei Helt ny her, men har konsultasjonstime i februar så håper det blir oppgradering på puppefronten snart Lurer på om det har noe å si på opperasjonen at man har diabetes? Også er jeg veldig redd for at kroppen min skal støte bort silikonen!! Har nemlig prøvd å ta piercing i navlen TRE ganger, men det ville ikke den kroppen her ha noe av! Noen som vet om det er sansynlig at det samme skjer med puppene?
MissCupcake Skrevet 18. januar 2010 #9185 Skrevet 18. januar 2010 tok bilde av bandasjen, og da så jeg at den er strammere over høyre siden, ikke rart det gjør vondt der. Men, d kjennes ut som om jeg er håven der på siden rett under høyre armhule.. det kan godt være av bandasjen for den er helt jævlig stram på den siden, hva tror dere? Får jo sett bedre og sånn når den er kommet av senere idag. Ja hos meg og virker det som det er strammere der. Som om det er en liten bul der bandasjen er i 2 lag fordi den er så stram... Hvordan er følelsen din på puppene? jeg har ikke følelse midt på puppene. hehe, kjennes helt rart ut, blir helt dårlig når jeg tar på de:P Jeg tror det kan komme av at vi bruker nokk høyre armen mest og, hvis du er høyrehendt da..kansje derfor vi kjenner mestder? Gruer meg til å ta den av jeg! lITT NERVØS! :D
MissCupcake Skrevet 18. januar 2010 #9186 Skrevet 18. januar 2010 Nå har jeg betalt det svimlende beløpet på nettbank til fana medisinske, skal opereres 27.januar kl 11.00. Gratulerer så sinnsykt mye til dere to md nye pupper! Høres vilt vondt ut for deg avalton, uff. Håper det er mye bedre i dag. Og avalton, hva hadde du som utgangspunkt nå igjen? Jeg skal legge inn 255 ml, altså ca samme som deg. Jeg er 70 aa i utgangspunkt. Lurer så på hva vi ender opp md som størrelse=) God dag til dere, jenter! Yay:D så spennendes:D Haha ja det er et svimlende stort beløp, var merkelig å betale 29400 på terminalen:P Skal du ha under muskel?
MissCupcake Skrevet 18. januar 2010 #9187 Skrevet 18. januar 2010 Nå har jeg betalt det svimlende beløpet på nettbank til fana medisinske, skal opereres 27.januar kl 11.00. Gratulerer så sinnsykt mye til dere to md nye pupper! Høres vilt vondt ut for deg avalton, uff. Håper det er mye bedre i dag. Og avalton, hva hadde du som utgangspunkt nå igjen? Jeg skal legge inn 255 ml, altså ca samme som deg. Jeg er 70 aa i utgangspunkt. Lurer så på hva vi ender opp md som størrelse=) God dag til dere, jenter! Yay:D så spennendes:D Haha ja det er et svimlende stort beløp, var merkelig å betale 29400 på terminalen:P Skal du ha under muskel?
MissCupcake Skrevet 18. januar 2010 #9188 Skrevet 18. januar 2010 Hei Helt ny her, men har konsultasjonstime i februar så håper det blir oppgradering på puppefronten snart Lurer på om det har noe å si på opperasjonen at man har diabetes? Også er jeg veldig redd for at kroppen min skal støte bort silikonen!! Har nemlig prøvd å ta piercing i navlen TRE ganger, men det ville ikke den kroppen her ha noe av! Noen som vet om det er sansynlig at det samme skjer med puppene? Hei hei:D Her er noen linker om brystforstørrelse og diabetes: http://www.realself.com/question/breast-im...iabetes-over-50 http://www.diabetesforums.com/forum/type-1...tes-breast.html Virker som om det er helt okei å gjøre operasjonen, så lenge langtids blodsukkeret ditt er fint. Arrene vil nok ta lenger tid før di gror, men det vet du vell fra før av:P
busselull Skrevet 18. januar 2010 #9189 Skrevet 18. januar 2010 Hei hei:D Her er noen linker om brystforstørrelse og diabetes: http://www.realself.com/question/breast-im...iabetes-over-50 http://www.diabetesforums.com/forum/type-1...tes-breast.html Virker som om det er helt okei å gjøre operasjonen, så lenge langtids blodsukkeret ditt er fint. Arrene vil nok ta lenger tid før di gror, men det vet du vell fra før av:P Takk for svar Ja da får jeg bare passe på blodsukkeret fremover!! Veldig bekymret for at kroppen min uansett skal prøve å støte fra seg silikonen da, men det kan jeg vel spørre legen om.. VIL ha!!!!!
MissCupcake Skrevet 18. januar 2010 #9190 Skrevet 18. januar 2010 Takk for svar Ja da får jeg bare passe på blodsukkeret fremover!! Veldig bekymret for at kroppen min uansett skal prøve å støte fra seg silikonen da, men det kan jeg vel spørre legen om.. VIL ha!!!!! Hehe no prob:D Ja du får gjør det:P Treor nåkk det skal gå helt fint:) Ja forstår det, jeg er også det, har harr problemer med piercinger på kroppen selv, men utenom de i brystene, så kansje de liker seg der:P hehe! Håper det går fint!!!:D
Lykkeli Skrevet 18. januar 2010 #9191 Skrevet 18. januar 2010 I morgen er det min tur :D Huff,kjenner at jeg gruer meg sikkelig nå!!
MissCupcake Skrevet 18. januar 2010 #9192 Skrevet 18. januar 2010 I morgen er det min tur :D Huff,kjenner at jeg gruer meg sikkelig nå!! oooH! Skal du operere i morgen??:D
MissCupcake Skrevet 18. januar 2010 #9193 Skrevet 18. januar 2010 Noen som vet om jeg kan ta p-piller og andre medisiner som vanlig nå? er jo 3 dager siden op.dagen...
Lykkeli Skrevet 18. januar 2010 #9194 Skrevet 18. januar 2010 oooH! Skal du operere i morgen??:D Ja :D Skal møte på klinikk stokkan klokka kvart over åtte
Lykkeli Skrevet 18. januar 2010 #9195 Skrevet 18. januar 2010 oooH! Skal du operere i morgen??:D Ja :D Skal møte på klinikk stokkan klokka kvart over åtte
MissCupcake Skrevet 18. januar 2010 #9196 Skrevet 18. januar 2010 Ja :D Skal møte på klinikk stokkan klokka kvart over åtte OOOooh:D Så kjekt:D Det går så fint asså, ingenting å grue seg til, Selve operasjonen føler jeg aldri har sjedd engang:P Gikk så fort! Det er verdt det! Tenk ingen bekymringer over små pupper lenger! :D yaaaay viva la Booooobs:D Lykke til :D
MissCupcake Skrevet 18. januar 2010 #9197 Skrevet 18. januar 2010 YAAAY da var bandasjen av, di var kjempe fine:) Veeeldig lurt å kjøpe sånn plaste løsmiddel!!! hadde slitt uten det, den sitter jo så godt fast over hele. Har ikke følelse i midten av brystene ennå, så hold på å besvime igjenn når vi begynnte å pille av bandasjen der, men fikk det til tilslutt:P Herlig me en god dusj, å vasking av alt-!!:D Er helt i sjokk her:D Å den der forferdelige bandasjen var mye av det som va vondt! Har jo faen ikke vondt nesten nå:O! Så det va faen magisk å få den av, jeg føler meg som en vanlig person igjenn:D:D:D ImSOHappy:D Men ja, KJøp plaster løsningsmiddel!!! :D
Lykkeli Skrevet 18. januar 2010 #9198 Skrevet 18. januar 2010 OOOooh:D Så kjekt:D Det går så fint asså, ingenting å grue seg til, Selve operasjonen føler jeg aldri har sjedd engang:P Gikk så fort! Det er verdt det! Tenk ingen bekymringer over små pupper lenger! :D yaaaay viva la Booooobs:D Lykke til :D Jeg har ikke små pupper,eller det vil si; Jeg har en a cup og en stor b/liten c-cup Så jeg kvir meg litt til om de i det hele tatt klarer å få brystene like! Er også spent på hvor mye det er plass til i det minste brystet,og om jeg eventuelt kan få litt silikon i det største..
Gjest Sobril Skrevet 18. januar 2010 #9199 Skrevet 18. januar 2010 Hm... har fått en positiv overraskelse; som over natten har puppene mine blitt dødsmyke. De var ganske faste, men nå kjennes de plutselig ut som "vanlig" pupp Selvsagt, når jeg ligger, er saken en annen - men de har blitt heeelt annerledes enn for et par dager siden. Jøss! :gjeiper:
Avalon Skrevet 18. januar 2010 #9200 Skrevet 18. januar 2010 Nå har jeg betalt det svimlende beløpet på nettbank til fana medisinske, skal opereres 27.januar kl 11.00. Gratulerer så sinnsykt mye til dere to md nye pupper! Høres vilt vondt ut for deg avalton, uff. Håper det er mye bedre i dag. Og avalton, hva hadde du som utgangspunkt nå igjen? Jeg skal legge inn 255 ml, altså ca samme som deg. Jeg er 70 aa i utgangspunkt. Lurer så på hva vi ender opp md som størrelse=) God dag til dere, jenter! Jeg lå mellom b/c cup, alt etter hvilket bh merke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå