Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hehehehehehe!!!!

D gjør veldig vondt i dag også, verre faktisk. må bare beklage om d kommer skrivefeil og noen forkortelser her, klarer ikke å flytte på armene slik at jeg treffer alle knappene :P

Rundt klokka halv 9-10 igår kveld ble d jævlig. Jeg har store problemer med å komme meg opp av sengen og sofan, jeg må bruke den ene armen ellers går d bare ikke. Mamma prøver å godt hun kan å hjelpe meg opp og ned.

Er bare veldig glad for at med intens konsentrasjon klarer jeg faktisk å ta på meg trusa igjen etter do besøk........ den krøller seg nedover og inn under rompa.. føler jeg er litt for voksen til at mamma skal hjelpe meg med å ta på trusa også...hehe.

til og med det å holde et glass med vann er vondt.

håper bare at jeg ikke ødlegger de nye puppene når jeg må bruke armen og overkroppen til å komme meg opp på beina.... den høyre armen er helt frosset fast.

Det er hakket lettere å reise seg og sånn når jeg har tatt paralgin, men fortsatt sinnsykt vondt. så d verste var å komme meg opp av sengen idagmorges og etter blunden min tidligere, da var virkningen av pillene borte.

Jeg fikk inn det jeg ville ha ja, vanja spurte meg om hvis det var plass til 260 om jeg da vill ha d. Og han sa etter op at han hadde prøvd 260 i begge men da hadde størrelses forskjellen på dem blitt tydligere, så da ble det 240 i venstre og 260 i høyre.

hadde samme opplevelse som deg ellers, alle var veldig hyggelige. Jeg fikk ikke kakao da... jeg fikk bare saft og brød med gulost, egentlig liker jeg ikkje gulost men spiste d allikevel, var ganske sulten :P

d jeg likte spesiellet var at jeg fikk saft og mat med en gang, jeg slapp å vente i 2timer slik da jeg ble operert på sykehuset.

den der dingsen på fingeren min, der gikk alarmen 2 ganger. jeg skalv jo jeg også av narkosen, men jeg lå og kavet lenge i sengen, fordi jeg lå helt flatt i sengen og d var ikke noe godt. den ene damen kom og løftet opp ryggen på sengen men jeg skle bare nedover i sengen :P og så kom vanja innom og prøvde å hjelpe meg opp. den 2 gangen alaramen gikk hadde jeg så sykelig vondt så damen kom løpende med d jeg antar var morfin. ble litt svimmel i noen sekunder, så klarte jeg å sette meg helt opp i sittende stilling!!!!

gikk å kledde på meg etterpå og fikk gå hjem.

Jeg håper jeg blir bedre til mandag for da må jeg reise sammen med mamma i bil og båt. kan ikke være her alene og mamma må på jobb. hun bor ikke i stavanger. skal jo ta av bandasjen på mandag og da kan d hende d ikke er like vondt, den er jo enormt stram! har puste problemer enda jeg.

også klør jeg heeeeele tiden på ryggen under bandasjen... har jo ikke sjans til å nå der selv... "maaaammmmaaaaaa kan du klø meg på ryggen?" :fnise:

Jeg la under muskel forresten.

Haha ja det er sykt stress å skrive på dataen, bare å vaske hendene er et oll uten like:P jeg må få hjelp til å kle av meg og på meg på toalettbesøk, hahahaha vi ler endel av det, å det er faen så vondt:P Ler å griner om en aen, er ganske komisk det hele:P

Så bra du fikk det du ville ha:D Er så fryktelig nyskjerrig på hvordan de ser ut og hvilken størrelse jeg faktisk er!!! Har liksom ingen anelse med denne store bandasjen på!! :P

Hvor lenge skal vi gå med bandasjen? De sa vel 3 dager på klinikken, men jeg føler ikke for å ta den av så fort, siden det er så utrolig vondt.... Hva sier dere?

haha mmm morfiiin, skulle fint hatt litt nå:D

å Ja det klær faen meg over aaaalt! sykt irriterende å klø der du ikke klarer å komme til under bandasjen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uff da kjipt å være i dårlig form å ha så vondt... Er glad jeg ikke hadde badasje jeg.. De bruker ikke det jeg opererte... Sportsbhen var stram noko da.. Haha hadde den klemt rundt ribbeina hele tida.. Beli nesten støl av det.. :S

Åh? jikk du rett i sportsbehåen du?

Skrevet
Åh? jikk du rett i sportsbehåen du?

Jepp. fikk en godt støttende sportsbh... Tror ikke de bruler bandasjer i det hele tatt. Bare under snittene den ene dagen så skal den tas av og teipen da...

Men den sportsbhen var stram nok den.. Var helt sår i ribbeina etter en uke med den... Men fikk kjøpt med noen andre så jeg fikk bytta på litt da:)

Skrevet
Jepp. fikk en godt støttende sportsbh... Tror ikke de bruler bandasjer i det hele tatt. Bare under snittene den ene dagen så skal den tas av og teipen da...

Men den sportsbhen var stram nok den.. Var helt sår i ribbeina etter en uke med den... Men fikk kjøpt med noen andre så jeg fikk bytta på litt da:)

huh! kunne godt tenkt meg en sportsbh istedet for denne ekkle bandasjen... Gruer meg til å ta den av da, den er jo som et superstort plaster!:O

Skrevet (endret)
huh! kunne godt tenkt meg en sportsbh istedet for denne ekkle bandasjen... Gruer meg til å ta den av da, den er jo som et superstort plaster!:O

Det blir sikkert godt å få den av.. Det er ikke store snittene de gjør, Jeg grua meg til å ta av teipen første gangen husker jeg.. haha, men det var jo ikke noe farlig. Sårene mine var veldig rene og pene. Bare litt sånn "klumpete" etter syinga innvendig.. Jeg var glad det ikke skulle fjernes noen sting:P

Da skal du sikkert ha sportsbh etterpå da...

Hva går du på av smertestillende? Jeg tok bare paracet på op dagen og dagen etter..

Endret av JaneDoe
Skrevet
Haha ja det er sykt stress å skrive på dataen, bare å vaske hendene er et oll uten like:P jeg må få hjelp til å kle av meg og på meg på toalettbesøk, hahahaha vi ler endel av det, å det er faen så vondt:P Ler å griner om en aen, er ganske komisk det hele:P

Så bra du fikk det du ville ha:D Er så fryktelig nyskjerrig på hvordan de ser ut og hvilken størrelse jeg faktisk er!!! Har liksom ingen anelse med denne store bandasjen på!! :P

Hvor lenge skal vi gå med bandasjen? De sa vel 3 dager på klinikken, men jeg føler ikke for å ta den av så fort, siden det er så utrolig vondt.... Hva sier dere?

haha mmm morfiiin, skulle fint hatt litt nå:D

å Ja det klær faen meg over aaaalt! sykt irriterende å klø der du ikke klarer å komme til under bandasjen!!!

jeg gleder meg til å ta av bandasjen imorgen!!!!

den er så hinsides stram, den klør og den strammer på steder den ikkje trenger å stramme :P

ser fram til å få den av å heller ta på den sportsbhen altså. jeg er frosset fast i overkroppen og armene igjen idag, er nok natten som gjør d. kjenner at det går veldig utover ryggen min, prøver å sitte litt med sånn spikermatte, men kan liksom ikke sette meg så "hardt" inntil den for da legger jeg mye press på overkroppen og da får jeg vondt i puppene!

men, jeg ble litt bedre utover kvelden igår! jeg har sittet i stol!!! og gått rundt på gulvet, wuhu!

fikk besøk igår også. egentlig var d alt for tidlig med så mye besøk. søsteren min, svoger og tantebarn kom. d eldste tantebarnet hadde fått vite at man måtte være forsiktig med tante, fordi tante hadde vondt i puppen!

jeg har ingen leker her så 2åringen kjedet seg, og da ble det mye lyd og styr. så jeg ble fort trøtt og lei.

svoger spurte om dumme og selvsagte ting, og jeg hadde for vondt og for lite lungekapasitet til å svare...jeg ble litt irritert :P

til slutt tok dem hintet og gikk hjem. de klarte ikke å la være å komme med morssomme kommentarer, og jeg gav tydelig beskjed om å ikke få meg til å le, da det gjør så inni helvete vondt... såpass vondt at d er ikke morsomt at jeg får vondt engang. så sånn helt ærlig, ble jeg glad når de gikk...

satser på at jeg mykner litt opp etterhvert i dag også.

det er så deilig med den sår dunsten som kommer rett opp i nesa mi ifra bandasjen når jeg bever meg, nam.... :ler:

Skrevet

den er så hinsides stram, den klør og den strammer på steder den ikkje trenger å stramme :P

ser fram til å få den av å heller ta på den sportsbhen altså. jeg er frosset fast i overkroppen og armene igjen idag, er nok natten som gjør d. kjenner at det går veldig utover ryggen min, prøver å sitte litt med sånn spikermatte, men kan liksom ikke sette meg så "hardt" inntil den for da legger jeg mye press på overkroppen og da får jeg vondt i puppene!

men, jeg ble litt bedre utover kvelden igår! jeg har sittet i stol!!! og gått rundt på gulvet, wuhu!

fikk besøk igår også. egentlig var d alt for tidlig med så mye besøk. søsteren min, svoger og tantebarn kom. d eldste tantebarnet hadde fått vite at man måtte være forsiktig med tante, fordi tante hadde vondt i puppen!

jeg har ingen leker her så 2åringen kjedet seg, og da ble det mye lyd og styr. så jeg ble fort trøtt og lei.

svoger spurte om dumme og selvsagte ting, og jeg hadde for vondt og for lite lungekapasitet til å svare...jeg ble litt irritert :P

til slutt tok dem hintet og gikk hjem. de klarte ikke å la være å komme med morssomme kommentarer, og jeg gav tydelig beskjed om å ikke få meg til å le, da det gjør så inni helvete vondt... såpass vondt at d er ikke morsomt at jeg får vondt engang. så sånn helt ærlig, ble jeg glad når de gikk...

det er så deilig med den sår dunsten som kommer rett opp i nesa mi ifra bandasjen når jeg bever meg, nam.... :ler:

Sår dunst?? Hørtes ekkelt ut.. Hadde ikke noe sånt jeg.. :S

Skrevet
Det blir sikkert godt å få den av.. Det er ikke store snittene de gjør, Jeg grua meg til å ta av teipen første gangen husker jeg.. haha, men det var jo ikke noe farlig. Sårene mine var veldig rene og pene. Bare litt sånn "klumpete" etter syinga innvendig.. Jeg var glad det ikke skulle fjernes noen sting:P

Da skal du sikkert ha sportsbh etterpå da...

Hva går du på av smertestillende? Jeg tok bare paracet på op dagen og dagen etter..

Hvor store er snittene? Ja jeg gleder meg for å få av bandasjen, men gruer meg sykt til å se hvordan det ser ut.. Har ikke så god toleranse til blod å sting å sånt..:/

Ja har fått sportsbh, skal i den i morgen.

Jeg tar mine Paralgin forte 2stk. 4 ganger til dagen. Har en del vondt. Men merker at i dag begynner jeg å mykne opp litt, ikkke så vondt å bevege armene:D deilig.

Skrevet

haha ja det skal bli digg:D Hvilken størrelse fikk du i sportsbhåen??

Urk, jeg forstår deg godt, hadde faen ikke orket besøk jeg heller, du trenger hvile, å pleie:P Kunne ikke tenkt meg noen her før kansje i neste uke engang. Blit fort olllete når du ikke klarer alt selv.

hahaha sår dunst? som i sån sår lukt? Jeg kjenner bare sånn "desinfiserende lukt, sånn operasjons lukt:P Blir litt dårlig når jeg kjenner den.

Men, så i morgen, skal vi ta av bandasjen, så dusje oss, åså i sportsbehåen?

Lurer på hvordag jeg skal få den av, di er jo klistra fast som bare det:O! å kan vi vaske oss på puppene med såpe? eller bare spyle med varmt vann?? Å skal vi la teipen ligge på? eller Skifte?

Skrevet
Hvor store er snittene? Ja jeg gleder meg for å få av bandasjen, men gruer meg sykt til å se hvordan det ser ut.. Har ikke så god toleranse til blod å sting å sånt..:/

Ja har fått sportsbh, skal i den i morgen.

Jeg tar mine Paralgin forte 2stk. 4 ganger til dagen. Har en del vondt. Men merker at i dag begynner jeg å mykne opp litt, ikkke så vondt å bevege armene:D deilig.

Det blir bare bedre og bedre vettu.... Snittene er 2 - 3 cm lange.. Ser ut som om mine bare er 2 cm... De ser litt rare ut til å begynne med da.. Var bare bittelitt blod på den ene teipen min.. ikke noe mer.. De er ikke stygge assa...

Skrevet

Urk, jeg forstår deg godt, hadde faen ikke orket besøk jeg heller, du trenger hvile, å pleie:P Kunne ikke tenkt meg noen her før kansje i neste uke engang. Blit fort olllete når du ikke klarer alt selv.

hahaha sår dunst? som i sån sår lukt? Jeg kjenner bare sånn "desinfiserende lukt, sånn operasjons lukt:P Blir litt dårlig når jeg kjenner den.

Lurer på hvordag jeg skal få den av, di er jo klistra fast som bare det:O! å kan vi vaske oss på puppene med såpe? eller bare spyle med varmt vann?? Å skal vi la teipen ligge på? eller Skifte?

Jeg skulle dusje 4. dagen etter op.. Da skulle jeg vaske meg som vanlig bare være itt forsiktig med puppene såklart... Teipen skulle sitte på i 14 dager... Tørkes etter dusjing selvfølgelig. Så skal den skiftes en gang i uka i 2 . 3 mnd.. Er ferdig med det jeg nå. Hehe....

Var i alle fall det jeg fikk beskjed om å som sto i papirene mine:)

Skrevet

Som i sår lukt ja :P

Ja, imorgen skal bandasjen av, og da kan vi også dusje men jeg tror det holder med vann. Såpe vil nok bare svi. Teipen skal vi skifte ca 29januar, da er det vel 14dager siden op-dagen :). Hvis teipen begynner å løsne av seg selv før så er det bare til å skifte den før det er gått 14dager.

Jeg fikk str. 70C, tror den kommer til å være ganske så stram på barmen, da jeg prøvde den på klinikken fyllte jeg nesten ut cupene. Er grise håven vil jeg tro. Har 3 andre også på lur til den i 70C må i vask. Er spennt på om noen av de passer. Jeg lurer også fælt på hvilken størrelse jeg ender opp med nå!!!! Og hvor lang tid det vil ta før de "finner" formen.

Det kjennes mye strammere over brystkassen idag, det har hele tiden vært vondest på høyre side, inkludert den høyre armen. Idag kjennes det ut som det er en vannmelon under den høyre armen min. Føler meg relativt ubrukelig, får ikkje til noe :P

Skrevet
Som i sår lukt ja :P

Ja, imorgen skal bandasjen av, og da kan vi også dusje men jeg tror det holder med vann. Såpe vil nok bare svi. Teipen skal vi skifte ca 29januar, da er det vel 14dager siden op-dagen :). Hvis teipen begynner å løsne av seg selv før så er det bare til å skifte den før det er gått 14dager.

Jeg fikk str. 70C, tror den kommer til å være ganske så stram på barmen, da jeg prøvde den på klinikken fyllte jeg nesten ut cupene. Er grise håven vil jeg tro. Har 3 andre også på lur til den i 70C må i vask. Er spennt på om noen av de passer. Jeg lurer også fælt på hvilken størrelse jeg ender opp med nå!!!! Og hvor lang tid det vil ta før de "finner" formen.

Det kjennes mye strammere over brystkassen idag, det har hele tiden vært vondest på høyre side, inkludert den høyre armen. Idag kjennes det ut som det er en vannmelon under den høyre armen min. Føler meg relativt ubrukelig, får ikkje til noe :P

Jeg prøvde den ikke, så satser på det går greit. Jeg har også mye vondt på høyre siden.. Under armen der kjennes det ut som om det rakner, og som om det er noe der:P Litt ubehageliiig--

Skrevet
Jeg prøvde den ikke, så satser på det går greit. Jeg har også mye vondt på høyre siden.. Under armen der kjennes det ut som om det rakner, og som om det er noe der:P Litt ubehageliiig--

ja, kjentes ut som om det var en stor vannmelon under den idag. Den har blitt helt ubrukelig idag, det verker sånn rett under armhulen. Blitt vanskelig å finne en god stilling å ha den i.

Søsteren min skal hjelpe meg med å ta av bandasjen i morgen. Skal på apoteket først å kjøpe en bandasje fjerner, noe greier som løser opp limen.

Har ikke lyst til å ta den bort selv, og jeg kan sitte mens hun fjerner den sånn i tilfelle det gjør så vondt at jeg blir svimmel eller besvimer.

Og imorgen skal jeg reise langt i bil og båt, men håper at det blir bedre uten bandasjen!

Skrevet
ja, kjentes ut som om det var en stor vannmelon under den idag. Den har blitt helt ubrukelig idag, det verker sånn rett under armhulen. Blitt vanskelig å finne en god stilling å ha den i.

Søsteren min skal hjelpe meg med å ta av bandasjen i morgen. Skal på apoteket først å kjøpe en bandasje fjerner, noe greier som løser opp limen.

Har ikke lyst til å ta den bort selv, og jeg kan sitte mens hun fjerner den sånn i tilfelle det gjør så vondt at jeg blir svimmel eller besvimer.

Og imorgen skal jeg reise langt i bil og båt, men håper at det blir bedre uten bandasjen!

Hva slags bandasje har du fått? Hvor sitter den?

Skrevet
Hva slags bandasje har du fått? Hvor sitter den?

øhm... hudfarget bandasje over puppene?

Skrevet
øhm... hudfarget bandasje over puppene?

Hehe, ok skjønner.. Sånn på oversiden av de ikke sant? Nedpressbånd?

Skrevet
Hehe, ok skjønner.. Sånn på oversiden av de ikke sant? Nedpressbånd?

aner ikke, det er limt fast. begynner et lite stykke under puppene og helt opp under armhulene,

Skrevet
aner ikke, det er limt fast. begynner et lite stykke under puppene og helt opp under armhulene,

Ok da er det sikkert støttebandasje i stedet for bhen da... Glad jeg bare hadde bhen da :) Lykke til videre det blir spennende å høre hvordan det går med deg og Misscupcake:)

Jeg gleder meg til min neste gang seinere i år:)

Skrevet

Esj, fikk plutselig følelsen av litt hevelse i Høyre pupp. Tror jeg blir litt høy i hatten når jeg føler meg bra. Bare angster for at det skal være noe galt:S jaja jeg legger meg så får vi se i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...