mildri Skrevet 13. januar 2010 #9121 Skrevet 13. januar 2010 i dag er det to uker til jeg skal i ilden!!!! ÅÅÅ! Gleder meg. Har en hel liste over ting jeg ikke kan spise de siste fjorten dagene, så det blir kjipe dager frem mot festen;) Hvitløksforbud, omega3forbud osv. akk. Lykke til dere som skal fredag!
JaneDoe Skrevet 13. januar 2010 #9122 Skrevet 13. januar 2010 i dag er det to uker til jeg skal i ilden!!!! ÅÅÅ! Gleder meg. Har en hel liste over ting jeg ikke kan spise de siste fjorten dagene, så det blir kjipe dager frem mot festen;) Hvitløksforbud, omega3forbud osv. akk. Lykke til dere som skal fredag! Er det ting du ikke skal spise 2 uker før OP?? Hmm.. Ikke noe sånt da jeg opererte... Hadde ikke full narkose da. Har det noe med det å gjøre?
mildri Skrevet 13. januar 2010 #9123 Skrevet 13. januar 2010 Mulig det har med narkose å gjøre. Vil tro det. Likevel står det øverst på lista at dette må unngås fordi dette bidrar til å gjøre blodet tyntflytende og dermed er det større blødningsrisiko under operasjon om man har inntatt en rekke "ingredienser" som gjør at blodet blir tynnere. Eller no;) Nå hørtes jeg skikkelig blond ut, haha, men har ikke listen her ved min sid og har gentlig heller ikke satt mg voldsomt inn i hva og hvorfor. Kan skrive senere i kveld når jeg er hjmme igjen;)
JaneDoe Skrevet 13. januar 2010 #9124 Skrevet 13. januar 2010 Mulig det har med narkose å gjøre. Vil tro det. Likevel står det øverst på lista at dette må unngås fordi dette bidrar til å gjøre blodet tyntflytende og dermed er det større blødningsrisiko under operasjon om man har inntatt en rekke "ingredienser" som gjør at blodet blir tynnere. Eller no;) Nå hørtes jeg skikkelig blond ut, haha, men har ikke listen her ved min sid og har gentlig heller ikke satt mg voldsomt inn i hva og hvorfor. Kan skrive senere i kveld når jeg er hjmme igjen;) Ja jeg skulle unngå omega 3 og ibux og andre medissiner som er blodfortynnende, men ikke noe mat da... Hmm.. Ja men jeg hadde ikke narkose heller da..
Avalon Skrevet 13. januar 2010 #9125 Skrevet 13. januar 2010 (endret) Å herregud!!!! Det er bare TO dager igjen nå :dåne: omg omg omg omg omg omg omg!!!!! Et raskt spm! Det står ikke i papirene mine om når jeg skal være der, bare at jeg skal til pers klokken 10. Hvor lenge i forveien var dere der? 1time? Tenkte å ringe dem imorgen også da Endret 13. januar 2010 av Avalon
JaneDoe Skrevet 13. januar 2010 #9126 Skrevet 13. januar 2010 Å herregud!!!! Det er bare TO dager igjen nå :dåne: omg omg omg omg omg omg omg!!!!! Et raskt spm! Det står ikke i papirene mine om når jeg skal være der, bare at jeg skal til pers klokken 10. Hvor lenge i forveien var dere der? 1time? Tenkte å ringe dem imorgen også da Jeg møtte opp til det klokkeslettet som sto på min lapp.. Vil tro at den snakken med kirurgen, tegninga o.l er når du har time... Det tar ikke så lang tid. Men jeg var der litt før da.. haha...
MissCupcake Skrevet 13. januar 2010 #9127 Skrevet 13. januar 2010 Å herregud!!!! Det er bare TO dager igjen nå :dåne: omg omg omg omg omg omg omg!!!!! Et raskt spm! Det står ikke i papirene mine om når jeg skal være der, bare at jeg skal til pers klokken 10. Hvor lenge i forveien var dere der? 1time? Tenkte å ringe dem imorgen også da Ja det lurer jeg og på.. Vil ha inn mer enn vi ble enige om:P så har vell litt å diskutere...
JaneDoe Skrevet 13. januar 2010 #9128 Skrevet 13. januar 2010 Ja det lurer jeg og på.. Vil ha inn mer enn vi ble enige om:P så har vell litt å diskutere... Der jeg var så sa kirurgen at hvis det var noe jeg lurte på eller noe så kunne jeg bare ringe eler så tok vi det før OP.. Det er vel vanlig at man møer opp til det klokkeslettet som står på timelappen
MissCupcake Skrevet 14. januar 2010 #9129 Skrevet 14. januar 2010 Der jeg var så sa kirurgen at hvis det var noe jeg lurte på eller noe så kunne jeg bare ringe eler så tok vi det før OP.. Det er vel vanlig at man møer opp til det klokkeslettet som står på timelappen Ja jeg har jo ringt å sagt ifra at til resepsjonisten der. Hun sa at vi bare sulle ta det på dagen:) IMORGEEEEEN <3 I dag skal jeg vaske leiligheten å gjøre alt lett å klart til i morgen. yaaaay:D Fyttisøren, jeg forstår ikke helt at det endelig skal gjøres:O Etter alle disse årene.. så er dagen her. heeeeelt syyyyykt !!!! *happyyyyy*:D
Avalon Skrevet 14. januar 2010 #9130 Skrevet 14. januar 2010 Da har jeg ringt klinikken, skal være der til klokka 10! Er ferdig på operasjons bordet halv 12 ca sa damen, og jeg får reise hjem mellom halv 3-3! Nei, herregud det skjer imorgen!!
kensi Skrevet 14. januar 2010 #9131 Skrevet 14. januar 2010 Lykke til i morgen Avalon og MissCupcake! :-D Oppdater oss så fort dere er i form til det:) Gleder meg på deres vegne :D
MissCupcake Skrevet 14. januar 2010 #9132 Skrevet 14. januar 2010 Lykke til i morgen Avalon og MissCupcake! :-D Oppdater oss så fort dere er i form til det:) Gleder meg på deres vegne :D Thank yooouuu:D kjenner nervene begynner å snike seg på nå
Lykkeli Skrevet 14. januar 2010 #9133 Skrevet 14. januar 2010 Lykke til i morgen Avalon og MissCupcake Jeg har fått tidspunket for min operasjon nå,så på tirsdag klokka kvart over åtte skal jeg opereres :D
JaneDoe Skrevet 14. januar 2010 #9134 Skrevet 14. januar 2010 Lykke til i morgen Avalon og MissCupcake Jeg har fått tidspunket for min operasjon nå,så på tirsdag klokka kvart over åtte skal jeg opereres :D Lykke til med op.. Gleder meg ti lå høre hvordan det gikk.. Lykke til i morra dere to andre også
Avalon Skrevet 14. januar 2010 #9135 Skrevet 14. januar 2010 Takk alle sammen!!!! Jeg gleder meg noe helt sykt akkurat nå, litt av det er nok fordi jeg er i leiligheten min og den fæle jenta jeg delte den med er flyttet ut
Rødtoppen86 Skrevet 14. januar 2010 #9136 Skrevet 14. januar 2010 Åhhh, lykke til imorgen Avalon og MissCupcake, og gratulerer så mye med operasjonsdato Lykkeli. Blir kjempemorsomt å høre hvordan det hele har gått.
Gjest Sobril Skrevet 14. januar 2010 #9137 Skrevet 14. januar 2010 Lykke til dere som skal i ilden! Gleder meg til å høre om tiden etterpå
Avalon Skrevet 14. januar 2010 #9138 Skrevet 14. januar 2010 Nå skal jeg gå og desinfisere puppene mine med hibiscrub... håper jeg ikke gleder meg så mye at jeg ikke får sove!
MissCupcake Skrevet 15. januar 2010 #9139 Skrevet 15. januar 2010 Halv time igjenn nå så tar jeg turen ned på klinikken:D Avalon er nå ferdig, å ligger dr når jeg kommer:D Merkelig hvor liten verden er:) krysse fingrene for at alt går i sjønneste orden! snakkest om en stund! :D
Avalon Skrevet 15. januar 2010 #9140 Skrevet 15. januar 2010 Alt jeg orker å si nå er at DET GJØR SÅ JÆVLA VONDT!!!!!!!!!!! SKULLE ØNSKE JEG FIKK MORFIN MED HJEM!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå