MissCupcake Skrevet 11. januar 2010 #9101 Skrevet 11. januar 2010 Alright! Da har jeg laget egen mappe med egne "før bilder" Eneste jeg egentlig mangler nå er flere sportsbher og en kosebukse eller joggebukse til å ha på etter operasjonen. Tror ikke det vil bli noe gøy å dra på mine skinny jeans da Nå teller man dagene, begynner å gå litt opp for meg nå men hverken gruer eller gleder meg enda. Det vil komme akkurat den dagen det skjer, muligens dagen før Whoop! ooo det må jeg og gjøre Bor rett ved klinikken, så det blir digg å slippe å reise eller kjøre langt Jeg bestilte hibiscrub å micropore på nettet på lørdag, sto at det skulle ta opp til 1-3 dager å få de levert i posten. Er litt urolig for at de ikke skal komme fram i tide YAaaaaay jeg gleder meeeeg sååånn!!!
MissCupcake Skrevet 11. januar 2010 #9102 Skrevet 11. januar 2010 I dag ringte jeg klinikk stokkan og flyttet operasjonsdato. Skulle egentlig opereres 17.feb, men blir 25.mars istedet. Trenger litt mer tid til å tenke, lurer på om jeg skal høre med noen klinikker i oslo også før jeg bestemmer meg. Ble så urolig etter konsultasjonen i tillegg til at det er mye som skjer for tiden. Har vært på utkikk etter hund ei stund, å så plutselig fikk vi høre om noen som hadde salgsklare valper i slutten av feb, så da ble det kræsj med op. Velger å utsette op da, slik at jeg får litt bedre tid til å tenke meg godt om, og ta meg av valpen skikkelig. Føles ganske bra! Har vært litt stressa en periode her;p Hvordan går det med deg Mira369? Noen forandring? Akkurat det der jeg er redd for. Min kirurg sa også at det ville jevne seg ut med like implantater, men det tror jeg ikke på i det hele tatt. Kjipe greier det der. Har mistet litt oversikten jeg, hvem skal opereres når? : )) Hørtes ut som en god ide:) Dumt hvis det bare blir stress utav det:P Både jeg og avalon skal opereres på fredag nååå:D soooo excited!
Rødtoppen86 Skrevet 11. januar 2010 #9103 Skrevet 11. januar 2010 Opereres på fredag allerede :D Så heldige dere er som snart har det overstått. Er så spennende å lese om operasjonsdagen og tiden etter. Var helt i hundre selv ukene og månedene etter min operasjon. Så mange bher som skal prøves etterhvert, og fine klær som skal testes. Veldig smart å ha en bunke førbilder, både med og uten klær. Jeg laget ikke en slik mappe, så jeg har bare vanlige bilder å se tilbake på og det er ikke mange hehe...
mildri Skrevet 11. januar 2010 #9104 Skrevet 11. januar 2010 dere som allerede har tatt silikon, hvordan er det med følelsen i brystvortene? mht til sex osv... ? =)
Rødtoppen86 Skrevet 11. januar 2010 #9105 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har full følelse der, men jeg tok snittet under brystfolden, og jeg har dessverre ikke fått følelsen igjen på undersiden av brystene mine. Det har nå gått over ett år, så jeg ser den saken som tapt, men hvis det er det verste som kunne skjedd, så er jeg sjeleglad I miste litt følelse på undersiden er ingenting imot alt annet som kan skje, så jeg er takknemlig og visste om risikoen før operasjonen. Det varierer veldig om man får lite, normal eller mye følelse i brystvortene når man tar en slik operasjon, men for meg virker det som om svært få har mistet følelsen helt.
JaneDoe Skrevet 11. januar 2010 #9106 Skrevet 11. januar 2010 dere som allerede har tatt silikon, hvordan er det med følelsen i brystvortene? mht til sex osv... ? =) Nå har jeg aldri hatt masse følelse i brystvortene men den er som den var før.. De var veldig følsomme noen uker etter OP men de er som de var nå.. Jeg har også snittet i brystfolden og jeg har også fått tilbake følelsen på undersiden av puppen..
JaneDoe Skrevet 11. januar 2010 #9107 Skrevet 11. januar 2010 ooo det må jeg og gjøre Bor rett ved klinikken, så det blir digg å slippe å reise eller kjøre langt Jeg bestilte hibiscrub å micropore på nettet på lørdag, sto at det skulle ta opp til 1-3 dager å få de levert i posten. Er litt urolig for at de ikke skal komme fram i tide YAaaaaay jeg gleder meeeeg sååånn!!! Kirurgen min hadde lagt inn Hibiscrub i reseptn min han, sikkert så man ikke skal glemme noe.. hehe.. Veldig kjekt var det i alle fall..
MissCupcake Skrevet 11. januar 2010 #9108 Skrevet 11. januar 2010 Kirurgen min hadde lagt inn Hibiscrub i reseptn min han, sikkert så man ikke skal glemme noe.. hehe.. Veldig kjekt var det i alle fall.. hmm, hvorfor har ikke vi fått noe resept på medisiner? Kan de gi di direkte til deg etter operasjonen kansje'?*
MissCupcake Skrevet 11. januar 2010 #9109 Skrevet 11. januar 2010 Opereres på fredag allerede :D Så heldige dere er som snart har det overstått. Er så spennende å lese om operasjonsdagen og tiden etter. Var helt i hundre selv ukene og månedene etter min operasjon. Så mange bher som skal prøves etterhvert, og fine klær som skal testes. Veldig smart å ha en bunke førbilder, både med og uten klær. Jeg laget ikke en slik mappe, så jeg har bare vanlige bilder å se tilbake på og det er ikke mange hehe... jaaa, å som jeg glede meg til å prøve klær å sånt:D blir et nytt liv
JaneDoe Skrevet 11. januar 2010 #9110 Skrevet 11. januar 2010 hmm, hvorfor har ikke vi fått noe resept på medisiner? Kan de gi di direkte til deg etter operasjonen kansje'?* Når skal du operere da? JEg fikk resepten 2 uker for OP.. Det var en type pille for å forhindre infeksjon som skulle tas før ingrepet o.l.. Men alle praktiserer ikke likt. Hehe.. Fikk også resept på smertestillende der.. På paracet. Også fikk jeg med meg sterke smertestillende etter jeg hadde operert, men de brukte jeg aldri.
Avalon Skrevet 11. januar 2010 #9111 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har heller ikke fått noe resepter i posten, og vi skal jo begge opereres nå på fredag av samme kirurg. Er skikkelig trøtt nå, men mappen er som sagt laget og idag har jeg kjøpt en sporstbh fra triumph (tror jeg) med hekter på ryggen og en bh uten spiler fra swegmark i 75D.. hehe tok sjansen prøvde den i C og det var litt rom øverst på puppen, men tenker at jeg kanskje er håven en stund og at puppen blir jo større over hele, altså breiere også. Og grå velur kosebukse er i også i boks! Skal overnatte hos min søster og svoger på torsdag, der hvor jeg bor er det islagte bakker som ikke blir strødd og jeg er avhengig av buss. Vil ikke skli ned den bakken der til bussen og brekke lårhalsen i tillegg. Taxi tar jeg ikke alene uansett tid på døgnet, ikke i denne byen iallefall! fysj! Natta! Og masse lykke til MissCupcake
MissCupcake Skrevet 12. januar 2010 #9112 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har heller ikke fått noe resepter i posten, og vi skal jo begge opereres nå på fredag av samme kirurg. Er skikkelig trøtt nå, men mappen er som sagt laget og idag har jeg kjøpt en sporstbh fra triumph (tror jeg) med hekter på ryggen og en bh uten spiler fra swegmark i 75D.. hehe tok sjansen prøvde den i C og det var litt rom øverst på puppen, men tenker at jeg kanskje er håven en stund og at puppen blir jo større over hele, altså breiere også. Og grå velur kosebukse er i også i boks! Skal overnatte hos min søster og svoger på torsdag, der hvor jeg bor er det islagte bakker som ikke blir strødd og jeg er avhengig av buss. Vil ikke skli ned den bakken der til bussen og brekke lårhalsen i tillegg. Taxi tar jeg ikke alene uansett tid på døgnet, ikke i denne byen iallefall! fysj! Natta! Og masse lykke til MissCupcake Så digg å ha alt i box:D Skikkelig forberett du ! Flink:D Jeg er så treig. Var å så på sports Bh er på cubus. Men så forfengelig som jeg er, så de helt grusomme ut, å jeg ble dårlig av tanken å at jeg skulle gå rundt i en sånnn. haha. idiotisk eller hva:P? Får ta det etter operasjonen tror jeg heller. må vel ha på den vi får i et par dager uansett. Off ja, best å være på den sikkre siden!! ikke noe snubbling å skliing de første dagene! Lykke til til deg og Avalon:D
saltvann Skrevet 12. januar 2010 #9113 Skrevet 12. januar 2010 Hvor lenge skal man vente med å bade i basseng?
JaneDoe Skrevet 12. januar 2010 #9114 Skrevet 12. januar 2010 Hvor lenge skal man vente med å bade i basseng? Mener det står 6 uker i mine papirer...
Gjest Sobril Skrevet 12. januar 2010 #9115 Skrevet 12. januar 2010 Hvordan går det med deg Mira369? Noen forandring? Akkurat det der jeg er redd for. Min kirurg sa også at det ville jevne seg ut med like implantater, men det tror jeg ikke på i det hele tatt. Kjipe greier det der. Joda - her går det greit. Tror det innimellom er litt hevelse i den høyre puppen, derav forskjell. I dag er de så og si like. Dessuten ser de mer forskjellige ut når jeg ikke har på kontaktlinsene :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 12. januar 2010 #9116 Skrevet 12. januar 2010 Joda - her går det greit. Tror det innimellom er litt hevelse i den høyre puppen, derav forskjell. I dag er de så og si like. Dessuten ser de mer forskjellige ut når jeg ikke har på kontaktlinsene :gjeiper: Du får smøre deg med tålmodighet Hvor gamle er de forresten? Husker ikke jeg, det er så mange her inne.
Gjest Sobril Skrevet 12. januar 2010 #9117 Skrevet 12. januar 2010 Du får smøre deg med tålmodighet Hvor gamle er de forresten? Husker ikke jeg, det er så mange her inne. De er 5 måneder til torsdag
JaneDoe Skrevet 12. januar 2010 #9118 Skrevet 12. januar 2010 De er 5 måneder til torsdag Ja da henger jeg nok litt etter.. hehe... Opererte 27. oktober jeg da... Lurer på når jeg kan gjøre det igjen. Hmm.. Får ringe og spørre kirurgen en dag til våren.. Håper jeg kan gjøre det i sommer eller på sen sommeren.. Han sa minst 6 mnd men helst ett år... hmm...
Rødtoppen86 Skrevet 12. januar 2010 #9119 Skrevet 12. januar 2010 Mira: Herlig at det har gått fem måneder Da begynner vel arrene å bli såpass bra at de tåler sol igjen, ikke det at jeg vil sole mine arr, eller, kunne sikkert vært morsomt å være toppløs i syden. JaneDoe: Jeg ville ventet til etter sommeren, så du slipper å gjemme bort brystene dine i varmen. Ingen bading eller soling. Det hadde ikke jeg klart hehe.. Passet meg veldig fint å operere i desember, så jeg var klar til action
JaneDoe Skrevet 12. januar 2010 #9120 Skrevet 12. januar 2010 Mira: Herlig at det har gått fem måneder Da begynner vel arrene å bli såpass bra at de tåler sol igjen, ikke det at jeg vil sole mine arr, eller, kunne sikkert vært morsomt å være toppløs i syden. JaneDoe: Jeg ville ventet til etter sommeren, så du slipper å gjemme bort brystene dine i varmen. Ingen bading eller soling. Det hadde ikke jeg klart hehe.. Passet meg veldig fint å operere i desember, så jeg var klar til action For min skyld så spiller det ingen rolle om det blir gjort om sommeren eller ikke. Vil bare gjøre det fortest mulig... Hehe.. Blir ikke tidlig på sommeren uansett og med den sommeren vi pleier å ha på Østlandet så tror jeg ikke det er noen fare for for mye sol.. haha... Å operere i desember passer ikke meg.. Hehe.. Mye å gjøre mot julaften o.l og siden jeg har mine under muskel så tar det litt lenger tid før man er 100 % tilbake til normalt. Uansett så trenger jeg ikkeå gjemme de bort så mye.. hehe.. Blir ikke så mye tid til å ligge å sole seg med 2 små barn..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå