Merete M Skrevet 7. januar 2010 #9081 Skrevet 7. januar 2010 Konsultasjon , hadde vore krise om det var operasjonen! Ahh, skjønner deg :- S ille uansett da men.
Rødtoppen86 Skrevet 8. januar 2010 #9082 Skrevet 8. januar 2010 Hvis man blir et aktivt medlem på justbreastimplants.com, så kan man få tilgang til andre brukeres bildealbum hvis de vil ha deg som venn. Det skjer ved at man skriver i tråder og rett og slett er aktiv. De måtte blir streng på dette, fordi det var så mange som bare registrerte seg og fikk lett tilgang på bilder. Vil anbefale forumet på det varmeste da det er mange hyggelige folk der og man lærer så mye. Selv har jeg implantatene over muskel siden jeg hadde nok brystvev fra naturens side.
MissCupcake Skrevet 8. januar 2010 #9083 Skrevet 8. januar 2010 Kjøpte den selv på apoteket i klubbgaten eg Står i papirene du får at du skal vaske deg med hibiscrub. Microppore kjøpte eg på nettet, fant ikkje på apotekene i byen.. Kor på nettet kjøpte du den? Og kor har di bra sports bher? En uke igjeeeen:D såååå spent og gleder meg såååå mye:D har funnet bilder av akkuratt hvilken størrelse jeg har lyst på, så tenkte å vise disse til kirurgen så jeg er sikker på at han forstår hvor jeg helst vil;)
Avalon Skrevet 8. januar 2010 #9084 Skrevet 8. januar 2010 . Kor på nettet kjøpte du den? Og kor har di bra sports bher? En uke igjeeeen:D såååå spent og gleder meg såååå mye:D har funnet bilder av akkuratt hvilken størrelse jeg har lyst på, så tenkte å vise disse til kirurgen så jeg er sikker på at han forstår hvor jeg helst vil;) Her: https://www.bootsapotek.no/butikk/s/product...ore&order=2 de sender ut veldig fort også. Jeg har bestillt to sportsbher på ellos. Har en fra før, den er fra Swegmarks eller hva det nå heter, jeg synes iallefall at den er veldig god så håper den fortsatt passer Jeg håper også at jeg ikke må utsette.... ikke så godt å vite når man må slutte på pillen etter mange år hvor lenge mensen har tenkt å vare...urk.
JaneDoe Skrevet 8. januar 2010 #9085 Skrevet 8. januar 2010 Her: https://www.bootsapotek.no/butikk/s/product...ore&order=2 de sender ut veldig fort også. Jeg har bestillt to sportsbher på ellos. Har en fra før, den er fra Swegmarks eller hva det nå heter, jeg synes iallefall at den er veldig god så håper den fortsatt passer Jeg håper også at jeg ikke må utsette.... ikke så godt å vite når man må slutte på pillen etter mange år hvor lenge mensen har tenkt å vare...urk. Slutte på pillen?? Hvorfor det? Det måtte ikke jeg...
MissCupcake Skrevet 9. januar 2010 #9086 Skrevet 9. januar 2010 Her: https://www.bootsapotek.no/butikk/s/product...ore&order=2 de sender ut veldig fort også. Jeg har bestillt to sportsbher på ellos. Har en fra før, den er fra Swegmarks eller hva det nå heter, jeg synes iallefall at den er veldig god så håper den fortsatt passer Jeg håper også at jeg ikke må utsette.... ikke så godt å vite når man må slutte på pillen etter mange år hvor lenge mensen har tenkt å vare...urk. Oi var mangen og velge mellom:S hvilken skal jeg ha??
Avalon Skrevet 9. januar 2010 #9087 Skrevet 9. januar 2010 Slutte på pillen?? Hvorfor det? Det måtte ikke jeg... Man skal slutte på hormon prevensjon ved alle typer operasjoner, det er pga faren med blodpropp.
Avalon Skrevet 9. januar 2010 #9088 Skrevet 9. januar 2010 Oi var mangen og velge mellom:S hvilken skal jeg ha?? Kjøpte den øverste jeg.
Gjest Sobril Skrevet 9. januar 2010 #9089 Skrevet 9. januar 2010 (endret) Er litt sur i dag kjenner jeg. Virker som det svinger hvor forskjellige puppene mine ser ut i størrelse. Før operasjonen sa jeg til kirurgen at han kanskje burde ta litt mer i den ene, men han mente at forskjellen var så liten at det ville jevne seg ut når jeg fikk implantat. Det har det altså ikke gjort, og i mine øyne er det relativt stor forskjell på dem. Dvs - jeg har samme cup-størrelse på begge, så forskjellen er sikkert ikke så "significant", men for MIN del så er det markant. Var på nobel clinic for et par år siden og hadde satt opp time for brystforstørring, som jeg senere avbestilte. Der ville han ha 260 i den ene og 240 i den andre. Og det fant han ut uten å blunke. Skulle kanskje holdt meg til nobel. Synes det dog var greit å slippe og dra til tigerstaden derfor fant jeg kirurg i Drammen. Faen. Sur her. Fikk forresten en del bikinioverdeler i posten i går - bestilt fra HM. Vel; måtte sende nesten alle i retur og bytte til str 40. Naivt av meg å tro at jeg er en ordinær medium Push-up overdelen i 75C passet riktignok, selv om den godt kunne vært LITT større (men HM fører jo ikke 70D). Bandeau-overdeler de andre. Blir spennende å se om puppene mine i det hele tatt passer i bandeau. Jaja. Nok fra meg. Surpomp i dag Endret 9. januar 2010 av Sobril
Rødtoppen86 Skrevet 9. januar 2010 #9090 Skrevet 9. januar 2010 Jeg sluttet heller ikke på p-pillen. Husker ikke hvorfor, men det var ikke nødvendig i iallefall. Kan ha vært noe med type narkose man fikk der. Det var liksom ikke full narkose, bare et slags sovemiddel som de så fint sa. Åhh, så kjedelig at du har en slik dag Mira. Ikke noe særlig når man føler seg slik. Håper du får det bedre utover dagen Vil tro at puppene dine ser fantastisk ut uansett om det er en liten forskjell eller ei.
smackazz Skrevet 9. januar 2010 #9091 Skrevet 9. januar 2010 snakket med en kirurg i går, og han nevnte ingenting om at eg måtte slutte på p-plasteret han snakket om at han måtte gi meg blodfortynnende eller noe i den dur
JaneDoe Skrevet 9. januar 2010 #9092 Skrevet 9. januar 2010 (endret) Man skal slutte på hormon prevensjon ved alle typer operasjoner, det er pga faren med blodpropp. Han sa det ikke var nødvendig til meg. Men jeg fikk bare sovemedisin ikke full narkose.. Endret 9. januar 2010 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 9. januar 2010 #9093 Skrevet 9. januar 2010 Er litt sur i dag kjenner jeg. Virker som det svinger hvor forskjellige puppene mine ser ut i størrelse. Før operasjonen sa jeg til kirurgen at han kanskje burde ta litt mer i den ene, men han mente at forskjellen var så liten at det ville jevne seg ut når jeg fikk implantat. Det har det altså ikke gjort, og i mine øyne er det relativt stor forskjell på dem. Dvs - jeg har samme cup-størrelse på begge, så forskjellen er sikkert ikke så "significant", men for MIN del så er det markant. Var på nobel clinic for et par år siden og hadde satt opp time for brystforstørring, som jeg senere avbestilte. Der ville han ha 260 i den ene og 240 i den andre. Og det fant han ut uten å blunke. Skulle kanskje holdt meg til nobel. Synes det dog var greit å slippe og dra til tigerstaden derfor fant jeg kirurg i Drammen. Faen. Sur her. Fikk forresten en del bikinioverdeler i posten i går - bestilt fra HM. Vel; måtte sende nesten alle i retur og bytte til str 40. Naivt av meg å tro at jeg er en ordinær medium Push-up overdelen i 75C passet riktignok, selv om den godt kunne vært LITT større (men HM fører jo ikke 70D). Bandeau-overdeler de andre. Blir spennende å se om puppene mine i det hele tatt passer i bandeau. Jaja. Nok fra meg. Surpomp i dag Kanskje du bare har en "Bad Boob day" Hehe.. MIne har plutselig blitt littegrann større tror jeg.. Ikke i omkrets men øverst på en måte.. De tyter plutselig litt over bh kanten.. Teite bhen.. Må vel kjøpe noen som er litt annerledes i cupen tror jeg.. Sånn Bandeau overdeler ser knall ut på meg i alle fall.. Jada det er lenge til sommeren men er moro å prøve noe når man først har fått seg fine pupper. De har jo litt fòr, ikke bare bikinistoff liksom. Det er teit at HM ikke fører 70 D de har faktisk en del fine bher... Men det har de på Lindex også og Cubus så jeg får handle der. De som blir 75 i omkrets blir litt løse til meg. De sitter, men kunne godt ha vært litt strammere.. Jeg må ha de på innerste hakket.
Gjest Sobril Skrevet 9. januar 2010 #9094 Skrevet 9. januar 2010 Kanskje du bare har en "Bad Boob day" Hehe.. MIne har plutselig blitt littegrann større tror jeg.. Ikke i omkrets men øverst på en måte.. De tyter plutselig litt over bh kanten.. Teite bhen.. Må vel kjøpe noen som er litt annerledes i cupen tror jeg.. Sånn Bandeau overdeler ser knall ut på meg i alle fall.. Jada det er lenge til sommeren men er moro å prøve noe når man først har fått seg fine pupper. De har jo litt fòr, ikke bare bikinistoff liksom. Det er teit at HM ikke fører 70 D de har faktisk en del fine bher... Men det har de på Lindex også og Cubus så jeg får handle der. De som blir 75 i omkrets blir litt løse til meg. De sitter, men kunne godt ha vært litt strammere.. Jeg må ha de på innerste hakket. Hva slags størrelse må du bruke i bandeau?
Avalon Skrevet 9. januar 2010 #9095 Skrevet 9. januar 2010 Ja stemmer, hadde glemt at noen bare får sovemedesin jeg Skal ha full narkose jeg, og det er da man må slutte på pillen. Skal da heller ikke ta noen form for kosttilskudd, helsekost greier, vitamintilskudd eller NSAID medesiner når man skal ha full narkose. Det er fordi noen vitaminer og stoffer er blodfortynnende, og da kan man få store blødninger og blodet vil ikke koagulere bra nok da så vidt jeg husker. Men de kan gi K-vitamin injeksjon da om en blør for mye
smackazz Skrevet 9. januar 2010 #9096 Skrevet 9. januar 2010 noen som vet hvor mye ca 200g ris i str på implantatet?
JaneDoe Skrevet 9. januar 2010 #9097 Skrevet 9. januar 2010 Hva slags størrelse må du bruke i bandeau? Prøvde sånn S, M størrelser... Får jo på meg S men blir litt liten plass til puppa... M passa ganske bra. Men en annen type jeg prøvde måtte jeg opp i L så det er ikke godt å bli klok på detta..
Avalon Skrevet 11. januar 2010 #9098 Skrevet 11. januar 2010 Alright! Da har jeg laget egen mappe med egne "før bilder" Eneste jeg egentlig mangler nå er flere sportsbher og en kosebukse eller joggebukse til å ha på etter operasjonen. Tror ikke det vil bli noe gøy å dra på mine skinny jeans da Nå teller man dagene, begynner å gå litt opp for meg nå men hverken gruer eller gleder meg enda. Det vil komme akkurat den dagen det skjer, muligens dagen før Whoop!
kensi Skrevet 11. januar 2010 #9099 Skrevet 11. januar 2010 I dag ringte jeg klinikk stokkan og flyttet operasjonsdato. Skulle egentlig opereres 17.feb, men blir 25.mars istedet. Trenger litt mer tid til å tenke, lurer på om jeg skal høre med noen klinikker i oslo også før jeg bestemmer meg. Ble så urolig etter konsultasjonen i tillegg til at det er mye som skjer for tiden. Har vært på utkikk etter hund ei stund, å så plutselig fikk vi høre om noen som hadde salgsklare valper i slutten av feb, så da ble det kræsj med op. Velger å utsette op da, slik at jeg får litt bedre tid til å tenke meg godt om, og ta meg av valpen skikkelig. Føles ganske bra! Har vært litt stressa en periode her;p Hvordan går det med deg Mira369? Noen forandring? Akkurat det der jeg er redd for. Min kirurg sa også at det ville jevne seg ut med like implantater, men det tror jeg ikke på i det hele tatt. Kjipe greier det der. Har mistet litt oversikten jeg, hvem skal opereres når? : ))
MissCupcake Skrevet 11. januar 2010 #9100 Skrevet 11. januar 2010 Alright! Da har jeg laget egen mappe med egne "før bilder" Eneste jeg egentlig mangler nå er flere sportsbher og en kosebukse eller joggebukse til å ha på etter operasjonen. Tror ikke det vil bli noe gøy å dra på mine skinny jeans da Nå teller man dagene, begynner å gå litt opp for meg nå men hverken gruer eller gleder meg enda. Det vil komme akkurat den dagen det skjer, muligens dagen før Whoop! ooo det må jeg og gjøre Bor rett ved klinikken, så det blir digg å slippe å reise eller kjøre langt Jeg bestilte hibiscrub å micropore på nettet på lørdag, sto at det skulle ta opp til 1-3 dager å få de levert i posten. Er litt urolig for at de ikke skal komme fram i tide YAaaaaay jeg gleder meeeeg sååånn!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå