Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det går nok bra.

Disse amerikanske før og etter bildene, hvis de skal brukes som reklame, "kom og operer deg hos oss!" så burde de tenkt seg om to ganger før de la ut en del av de bildene :fnise:

Så på et av bildene at snittet var tatt loddrett nedover fra brystvorten :O bare del puppen i to og stapp inn litt ekstra... urk.

Det er mye å tenke på!

Hvor lang tid tok det før dere kunne løfte på armene? Jeg tenker på det å kunne prøve sportsbher og slik på butikken, noen av dem må man jo dra over hodet :P

Og sånn ca hcor lang tid tar det før muskelen slipper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei alle sammen, jeg lurer på noe.. Jeg sendte en mail til klinikken jeg skal operere hos (før jul), der jeg skreiv;

"Hei!

Jeg har en konsultasjonstime hos dere den 20. Januar 2010.

Det jeg lurte på er om det er mulig å få konsultasjonstime og operasjon samme dag?

Grunnen til dette er at det blir ganske dyrt og travelt å reise to ganger, med tanke på at jeg er bosatt på ******.

Så hvis dette er en mulighet, kunne det gått ann å få denne konsultasjonen og operasjonen i slutten av februar?

Om dette ikke er mulig, får alt bare stå som først planlagt.

Mvh,

Merete ******"

Saken er da at jeg ikke har fått noe svar enda, tror du at det er et svar for at det ikke var mulig? Hva tror dere? Jeg vil ikke sende flere mailer å "spamme" dem, om dere skjønner?

Endret av Merete M
Skrevet

Jeg begynte å jobbe igjen etter litt over to uker, og jeg jobber i barnehage med små barn, så det er litt løfting.

Var veldig forsiktig med å ikke strekke armene så langt at jeg kjente noe. Det gikk veldig bra å jobbe så lenge man passer på, så det skal nok gå bra å prøve bher hvis du føler deg bra.

Tror man kjenner om ting føles galt eller riktig, så det er bare å følge med på kroppens signaler.

Vil jo helst anbefale sportsbh med åpning enten foran eller bak for å gjøre det litt enklere :)

Skrevet
Hei alle sammen, jeg lurer på noe.. Jeg sendte en mail til klinikken jeg skal operere hos (før jul), der jeg skreiv;

"Hei!

Jeg har en konsultasjonstime hos dere den 20. Januar 2010.

Det jeg lurte på er om det er mulig å få konsultasjonstime og operasjon samme dag?

Grunnen til dette er at det blir ganske dyrt og travelt å reise to ganger, med tanke på at jeg er bosatt på ******.

Så hvis dette er en mulighet, kunne det gått ann å få denne konsultasjonen og operasjonen i slutten av februar?

Om dette ikke er mulig, får alt bare stå som først planlagt.

Mvh,

Merete ******"

Saken er da at jeg ikke har fått noe svar enda, tror du at det er et svar for at det ikke var mulig? Hva tror dere? Jeg vil ikke sende flere mailer å "spamme" dem, om dere skjønner?

Vil tro de muligens har hatt juleferie, og ha mange mail å svare på hehe. Kan jo være raskere å ringe dem, men jeg tror det du ønsker er fullt mulig og svært vanlig.

Der jeg ble operert, har jeg sett at de som bor langt unna har hatt konsultasjon samme dag som de opereres :)

Skrevet
Vil tro de muligens har hatt juleferie, og ha mange mail å svare på hehe. Kan jo være raskere å ringe dem, men jeg tror det du ønsker er fullt mulig og svært vanlig.

Der jeg ble operert, har jeg sett at de som bor langt unna har hatt konsultasjon samme dag som de opereres :)

Ja, det hadde vært ganske greit å få begge deler på samme dag. Men jeg må snart bestille fly. Jeg kan jo vente til over helga, og da evt. ringe =)

Skrevet
Hei :smilyblomst: Jeg er ei jente på 22 år som i likhet med dere andre her inne ikke er helt fornøyd med det jeg har fått utdelt av bryster :blush: Jeg har aldri vært helt fornøyd med størrelsen på brystene mine og tenkte en del på dette da jeg var i tenårene, men slo etterhvert denne tanken fra meg.

Men etter at jeg ble gravid og fikk barn har jeg tenkt mye på det igjen.

Jeg vurderer nå sterkt å gjøre noe med det :)

Tenkte at jeg skal sende inn bilder til Fornebuklinikken for vurdering. Har hørt mye positivt om de.

Har foresten lært mye bare ved å lese her! :)

Velkommen hit.. Så spennende... Hvilken kirurg skal du til? Jeg er operert på Fornebu :)

Skrevet
Det går nok bra.

Disse amerikanske før og etter bildene, hvis de skal brukes som reklame, "kom og operer deg hos oss!" så burde de tenkt seg om to ganger før de la ut en del av de bildene :fnise:

Så på et av bildene at snittet var tatt loddrett nedover fra brystvorten :O bare del puppen i to og stapp inn litt ekstra... urk.

Det er mye å tenke på!

Hvor lang tid tok det før dere kunne løfte på armene? Jeg tenker på det å kunne prøve sportsbher og slik på butikken, noen av dem må man jo dra over hodet :P

Og sånn ca hcor lang tid tar det før muskelen slipper?

Mine er lagt under muskelen. veit ikke om det er noe forskjell på løfting av armene og sånt. Men jeg fikk beskjed om å bevege armene minst mulig den førte uka... Ikke albuen over skulderhøyde o.l.. Hehe... Gikk fint det.. og etter en uke kunne jeg løfte armene men forsiktig siden det ikke skal strekke..

Skrevet

Jeg ble også operert på Fornebuklinikken :) Valgte å sende bilder først, og det tok ikke lange tiden før jeg fikk en telefon og så avtalte vi konsultasjon.

Ikke dumt å forhøre seg litt mer forskjellige klinikker og se hva du finner ut. Det kan hjelpe deg å finne ut om du ønsker operasjon eller ikke.

Skrevet
Jeg ble også operert på Fornebuklinikken :) Valgte å sende bilder først, og det tok ikke lange tiden før jeg fikk en telefon og så avtalte vi konsultasjon.

Ikke dumt å forhøre seg litt mer forskjellige klinikker og se hva du finner ut. Det kan hjelpe deg å finne ut om du ønsker operasjon eller ikke.

Hvem blei du operert av da?

Skrevet

Det var Pål Schistad som gjorde jobben :) Ser at det har kommet en ny en siden jeg ble operert.

Skrevet
Det var Pål Schistad som gjorde jobben :) Ser at det har kommet en ny en siden jeg ble operert.

Er det lenge siden opererte ?

Jeg blei operert av Dr. Maruis Barstad det er jo Schistad og Barstad som eier og driver det nå mener jeg..

Skrevet

Jeg ble operert 18. desember i 2008. Da var det Schistad og en som het Erik Dillerud, som jobbet der, men han var ikke der så mange ganger i uka mener jeg å huske. Mulig han hadde flere steder han jobbet/jobber på.

Skrevet
Jeg ble operert 18. desember i 2008. Da var det Schistad og en som het Erik Dillerud, som jobbet der, men han var ikke der så mange ganger i uka mener jeg å huske. Mulig han hadde flere steder han jobbet/jobber på.

Ja stemmer det: Så dine pupper er ett år gamle de... Hvordan er de nå i forhold til begynnelsen?

Skrevet

Jepp, utrolig at det har gått ett år allerede =D

Jeg mener å huske at puppene ikke forandret seg noe særlig etter tre mnd, muligens de ble enda litt mykere, men så har jeg over muskel.

Jeg lurer nå på om de etter så lang tid har fått en enda mer naturlig form siden jeg sist tok bilder, som var da puppene var ca to-tre mnd.

Burde ta nye bilder nå som de er ett år for å sammenligne med de gamle. Da burde det være mulig å se om de har forandret seg.

Arrene derimot tror jeg fortsatt forandrer seg til det bedre hehe... De var syltynne de første mnd, men så ble de hvit og tykkere, men nå synes jeg det ser ut som de blir smalere igjen.

Det som dessverre er litt trist, er at følelsen under puppene aldri kom tilbake. Hørte det kunne ta opptil ett år, men det har ikke skjedd noe. Heldigvis er det ikke verdens undergang i forhold til andre ting som kunne skjedd.

Skrevet
Jepp, utrolig at det har gått ett år allerede =D

Jeg mener å huske at puppene ikke forandret seg noe særlig etter tre mnd, muligens de ble enda litt mykere, men så har jeg over muskel.

Jeg lurer nå på om de etter så lang tid har fått en enda mer naturlig form siden jeg sist tok bilder, som var da puppene var ca to-tre mnd.

Burde ta nye bilder nå som de er ett år for å sammenligne med de gamle. Da burde det være mulig å se om de har forandret seg.

Arrene derimot tror jeg fortsatt forandrer seg til det bedre hehe... De var syltynne de første mnd, men så ble de hvit og tykkere, men nå synes jeg det ser ut som de blir smalere igjen.

Det som dessverre er litt trist, er at følelsen under puppene aldri kom tilbake. Hørte det kunne ta opptil ett år, men det har ikke skjedd noe. Heldigvis er det ikke verdens undergang i forhold til andre ting som kunne skjedd.

Ok.. Jeg har hørt det kan ta enda lenger tid før følelsen kommer tilbake... Jeg fikk tilbake følelsen etter en mnd jeg.. Arrene mine er litt lilla nå men bare tynne streker... Ikke "klumpete" under huden heller, hvis du skjønner.. hehe..... Arrene blir nok fine de vettu.. men det tar jo tid.. hehe.. når mine begynner å bli fine så er det på`n igjen her.. haha..

Skrevet

Hei igjen =)

Er det noen av dere som vet hvor jeg kan se bilder av noen som har lagt over brystmuskelen, og noen under? Vil se forskjellen, men klarer ikke finne..

Skrevet
Hei igjen =)

Er det noen av dere som vet hvor jeg kan se bilder av noen som har lagt over brystmuskelen, og noen under? Vil se forskjellen, men klarer ikke finne..

Dette lurer jeg òg på

Vart forsinka til legetimen min, så halvveis til bergen ringte eg de, men da legen kunne ikke ta meg inn noe senere

så har fått ny time. Gjett om jeg vart skuffet! Begynte faktisk å grine :P

Skrevet
Dette lurer jeg òg på

Vart forsinka til legetimen min, så halvveis til bergen ringte eg de, men da legen kunne ikke ta meg inn noe senere

så har fått ny time. Gjett om jeg vart skuffet! Begynte faktisk å grine :P

Skulle du operere eller konsultasjon?

Skrevet

Konsultasjon , hadde vore krise om det var operasjonen!

Skrevet (endret)

Fikk stefaren min til å vere kausjonist på et forbrukslån til puppene mine, så slipper jeg å ta opp kreditt

må si jeg er litt happy! :D

Endret av smackazz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...