Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, men det høres jo kjekt ut det da :D Du får sjekke om det er slik imorgen også hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åh, men det høres jo kjekt ut det da :D Du får sjekke om det er slik imorgen også hehe :P

De er sånn enda i alle fall.. Har vært sånn i to dager nå. Kan hende det bare er pga at muskelen e.l driver og ordner seg til.. Kan jo ta opptil 1 år før endelig resultat..

Skrevet

Bestemt meg for å utsette barnelaging noen år på ubestemt tid, g gjennomføre brystforstørrelsen 27.januar.Gleder meg! Lurer så veldig på hvordan resultatet blir seende t g hvor store de blir! I dag er jeg 180 høy, veier 63 kg, 70 rundt brystkassa og så og si ingen bryst. 70 aaa... skal legge inn 255 under muskel på fms i bergen. Hvilken størrelse gjetter dere på at reultatet blir?

Gleder meg så sykt masse! Om en ukes tid skal jeg overføre en haug penger over på kontoen til kirurgen. Føles helt vilt. Utrolig mange penger. Det er nesten skumlere enn selve operasjonen;)

Skrevet
Bestemt meg for å utsette barnelaging noen år på ubestemt tid, g gjennomføre brystforstørrelsen 27.januar.Gleder meg! Lurer så veldig på hvordan resultatet blir seende t g hvor store de blir! I dag er jeg 180 høy, veier 63 kg, 70 rundt brystkassa og så og si ingen bryst. 70 aaa... skal legge inn 255 under muskel på fms i bergen. Hvilken størrelse gjetter dere på at reultatet blir?

Gleder meg så sykt masse! Om en ukes tid skal jeg overføre en haug penger over på kontoen til kirurgen. Føles helt vilt. Utrolig mange penger. Det er nesten skumlere enn selve operasjonen;)

Det er vanskelig å si noe om størrelsen syns jeg.. Men jeg er 170 cm og veier 55 kg.. La inn 260 ml under muskel og er nå en 70 D.. Hadde aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fra før av...

Så sknakje en C? Nei jeg veit ikke jeg..

Skrevet

Gratulerer så mye med operasjonsdato mildri :) Du har noen spennende uker i vente.

Jeg har ingen anelse om hvordan størrelse du kommer til å ende opp med. Alt har liksom noe å si, både kroppen og type implantater og formen på dine nåværende bryster.

Har kirurgen gitt deg noe informasjon om hvordan størrelse h*n tror du får?

Skrevet

Noen av dere som fikk litt "second thoughts" da det nærmet seg?

Skrevet (endret)

Hei jenter :jepp:

Jeg er helt ny her inne,har lusket litt i kulissene lenge,men bestemte meg for å registrere meg her idag.

Jeg skal operere meg hos Klinikk Stokkan i Trondheim den 19.januar!Grunnen til at jeg ønsker silikon er fordi brystene mine har veldig stor forskjell. Da jeg var på konsultasjon på Klinikk Stokkan,skreiv legen der henvisning videre til St Olavs,for han mente jeg kunne få det dekket av staten-pga den store forskjellen.

Jeg har fått time på St.Olavs i mars,men da ville det blitt ny konsultasjon der før jeg eventuelt får svar om det blir dekket eller ikke.

Uannsett,så har jeg bestemt meg for å ta det privat,fordi jeg orker ikke å vente så lenge og jeg tror jeg får det som "jeg vil" privat:)

Så den 19. januar blir det brystløft på det største brystet og silikon i det minste. Jeg håper at det blir litt silikon i det største brystet også,men alt avhenger jo av hvor mye plass det er i det minste.

Kirugen kunne ikke love meg at de ville klare å få like bryster,men jeg krysser fingrene for at forskjellen vil bli betydelig mindre!

Kjenner iallefall godt at det nærmer seg nå,jeg har mareritt om natten om at jeg glemmer at jeg skal opereres,og at brystene ser like forferdelig ut etter operasjonen :gjeiper:

Legger med en link som viser forskjellen på brystene mine; http://www.locateadoc.com/pictures/dowden-richard-12568.html :sukk:

Endret av Lykkeli
Skrevet

Velkommen Lykkeli=) Gratulerer med bestemmelse du også, og lykke til=) Tror vi blir lykkelige og glade, jeg!

Kirurgen mente at han ikke "hadde peil å cup størrelser og sånn" men kanskje en b. Det er en god b jeg håper på. Men er så rart dette emd størrelser. De "aller fleste" bildene og sidene på nett, fra usa de fleste, viser kvinner som får b cup med myyye større implantater enn meg. er litt engstelig for at jeg tr for lite, men i følge kirurgen blir det heeeelt feil med mere, og at 255 er perfekt. samt at du jane ble jo stor og dødsflott med ca samme utgangspunkt som meg og ca samme implantatstørrelse. nå bare gleder jeg me og håper dagene går fort!!!!!

angående å begynne å tvile når man nærmer seg tror jeg er veldig vanlig. jeg tviler ikkepå operasjonen men påden absurde mengden penger jeg skal betale. hehe=)

Skrevet

Jeg tenker mye på operasjonen nå.

veldig mye "tenk om" :P

Jeg er såklart redd for at det går galt, at de blir for små eller for store og, at jeg skal angre etterpå.

Er skikkelig nysgjerrig på hvordan de vil se ut. På den amerikanske siden med før og etter bilder fant jeg ingen pupper som lignet på mine :P og for å være helt ærlig, det er mange pupper der som ser helt jævlige ut på "etter bildet".

Ser jo at flere bilder er tatt bare noen få måneder etterpå, men pokker jeg håper mine ikke vil se slik ut!

Skrevet

Jeg er såklart redd for at det går galt, at de blir for små eller for store og, at jeg skal angre etterpå.

Er skikkelig nysgjerrig på hvordan de vil se ut. På den amerikanske siden med før og etter bilder fant jeg ingen pupper som lignet på mine :P og for å være helt ærlig, det er mange pupper der som ser helt jævlige ut på "etter bildet".

Ser jo at flere bilder er tatt bare noen få måneder etterpå, men pokker jeg håper mine ikke vil se slik ut!

Jeg og tenker mye på den nå. Men vi er i trygge hender. Å vi kommer ikke til å angre i det hele tatt:) Det skal en god del til fot at puppene blir værre:P! Å vi går jo på klinikker som gjør brystoperasjoner flere ganger daglig. Så det går så bra:)

Har og surfet opp og ned på disse amerikanske sidene, å ingen ligner på meg heller. Super vanskelig å tenke hvordan de vil se ut etterpå.

Så lenge di ikke blir for smååååå!!!! :ler: :ler:

Skrevet
Hei jenter :jepp:

Jeg er helt ny her inne,har lusket litt i kulissene lenge,men bestemte meg for å registrere meg her idag.

Jeg skal operere meg hos Klinikk Stokkan i Trondheim den 19.januar!Grunnen til at jeg ønsker silikon er fordi brystene mine har veldig stor forskjell. Da jeg var på konsultasjon på Klinikk Stokkan,skreiv legen der henvisning videre til St Olavs,for han mente jeg kunne få det dekket av staten-pga den store forskjellen.

Jeg har fått time på St.Olavs i mars,men da ville det blitt ny konsultasjon der før jeg eventuelt får svar om det blir dekket eller ikke.

Uannsett,så har jeg bestemt meg for å ta det privat,fordi jeg orker ikke å vente så lenge og jeg tror jeg får det som "jeg vil" privat:)

Så den 19. januar blir det brystløft på det største brystet og silikon i det minste. Jeg håper at det blir litt silikon i det største brystet også,men alt avhenger jo av hvor mye plass det er i det minste.

Kirugen kunne ikke love meg at de ville klare å få like bryster,men jeg krysser fingrene for at forskjellen vil bli betydelig mindre!

Kjenner iallefall godt at det nærmer seg nå,jeg har mareritt om natten om at jeg glemmer at jeg skal opereres,og at brystene ser like forferdelig ut etter operasjonen :gjeiper:

Legger med en link som viser forskjellen på brystene mine; http://www.locateadoc.com/pictures/dowden-richard-12568.html :sukk:

Hei! :)

Jeg skal også operere på klinikk stokkan i trondheim. Morsomt at vi er to :) Jeg har ikke time før 17.februar da, men tida har gått passe fort hittil. Jeg har også forskjellig str på brystene, men den var visstnok ikke så stor, i følge kirurgen min. Men det plager meg veldig.. Derfor er jeg litt i tvil akkurat nå. Det virket ikke som hu tok meg helt på alvor på en måte. Det er mye penger det er snakk om, og det hjelper ikke med større pupper hvis jeg fortsatt har samme problem.

Kjenner meg igjen i det du skriver Avalon! Spesielt pga kirurgen, siden at det ike virka helt som hu forstod problemet mitt osv.. Men det er visst veldig vanlig har jeg lest. På qvinne.info står det mye om de tankene å sånn, gå innpå der og les det, så blir du nok litt roligere :)

Blir spennende å høre hvordan det går med alle som skal operere snart! :)

Skrevet
Velkommen Lykkeli=) Gratulerer med bestemmelse du også, og lykke til=) Tror vi blir lykkelige og glade, jeg!

Kirurgen mente at han ikke "hadde peil å cup størrelser og sånn" men kanskje en b. Det er en god b jeg håper på. Men er så rart dette emd størrelser. De "aller fleste" bildene og sidene på nett, fra usa de fleste, viser kvinner som får b cup med myyye større implantater enn meg. er litt engstelig for at jeg tr for lite, men i følge kirurgen blir det heeeelt feil med mere, og at 255 er perfekt. samt at du jane ble jo stor og dødsflott med ca samme utgangspunkt som meg og ca samme implantatstørrelse. nå bare gleder jeg me og håper dagene går fort!!!!!

angående å begynne å tvile når man nærmer seg tror jeg er veldig vanlig. jeg tviler ikkepå operasjonen men påden absurde mengden penger jeg skal betale. hehe=)

Naah:) Takk :) Det er ikke godt å si for det er så stor forskjell på folk...

Skrevet

Det er mye stygge pupper på etterbildene ja.. Spesielt på amerikanse sider syns jeg. Men det kan jo hende det bare er meg. også bruker de mye saltvann i amerika da.. Mine var fine bare blåmerkene forsvant.., Litt rare i formen sidend e er under muskelen men nå er de fina assa :) Er vel 9 uker siden nå tror jeg..

Kirurgen tar jo bare det du har og lager det større.. Så puppene blir som før bare større..

At de blir for store tror jeg sjelden skjer... Heller andre veien.. FOr du skal jo ikke legge inn svære innlegg...

Skrevet
Jeg og tenker mye på den nå. Men vi er i trygge hender. Å vi kommer ikke til å angre i det hele tatt:) Det skal en god del til fot at puppene blir værre:P! Å vi går jo på klinikker som gjør brystoperasjoner flere ganger daglig. Så det går så bra:)

Har og surfet opp og ned på disse amerikanske sidene, å ingen ligner på meg heller. Super vanskelig å tenke hvordan de vil se ut etterpå.

Så lenge di ikke blir for smååååå!!!! :ler: :ler:

Du vil nok bli fornøyd.. Jeg er fornyd med mine selv om jeg ikke fikk plass til det jeg ville. Men det skal jeg fikse... hehe...

Skrevet

hvorfor fikk du operasjonen så seint mildri?

skal på konsultasjon på Fana i morgen kl 11.30 =D

Skrevet

Fordi jeg har måttet spare penger;) Jobbet som en gal hele julen, har først råd nå. Bugge på FMS er vanvittig dyktig, du kan glede deg. Skriv her om hordan det gikk, da=)

God kveld, alle søte jenter=)

Skrevet (endret)

skal ikkje til Bugge desverre, han har kun konsultasjoner på kvelden og da kan ikke jeg

bor 3t fra Bergen

jeg skal ta puppene på avbetaling, gjennom cresco betalings ordning som de har =)

Endret av smackazz
Skrevet
skal ikkje til Bugge desverre, han har kun konsultasjoner på kvelden og da kan ikke jeg

bor 3t fra Bergen

jeg skal ta puppene på avbetaling, gjennom cresco betalings ordning som de har =)

Oi, det hadde ikke jeg turt.. Hehe.. Sånn i tilfelle noe går galt... Kjipt å betale på de da og bli mint på det hele tida.. Men nå var jeg heldig da og det tok ikke meg lang tid å spare opp... Jeg opererte 27. oktober og har til nå spart opp 20.000 til mn nye op i sommer\høst.

Skrevet
Fordi jeg har måttet spare penger;) Jobbet som en gal hele julen, har først råd nå. Bugge på FMS er vanvittig dyktig, du kan glede deg. Skriv her om hordan det gikk, da=)

God kveld, alle søte jenter=)

Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg:) Håper på å få se bilder før og etter av deg også... Hehe.. Mine har faktisk forandra seg en del siden de bildene du så:) De blir jo bare finere og finere.. Jeg er skikkelig fornøyd med jobben til kirurgen min:)

Skrevet

Hei :smilyblomst: Jeg er ei jente på 22 år som i likhet med dere andre her inne ikke er helt fornøyd med det jeg har fått utdelt av bryster :blush: Jeg har aldri vært helt fornøyd med størrelsen på brystene mine og tenkte en del på dette da jeg var i tenårene, men slo etterhvert denne tanken fra meg.

Men etter at jeg ble gravid og fikk barn har jeg tenkt mye på det igjen.

Jeg vurderer nå sterkt å gjøre noe med det :)

Tenkte at jeg skal sende inn bilder til Fornebuklinikken for vurdering. Har hørt mye positivt om de.

Har foresten lært mye bare ved å lese her! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...