Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja, men det er ti ganger vondere hører eg :( Helt angst for smerter!

Noen som vil sende bilde av sitt nye utstyr ?

noen som har link til bilder som viser noen som har over muskel og noen under?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
ja, men det er ti ganger vondere hører eg :( Helt angst for smerter!

Noen som vil sende bilde av sitt nye utstyr ?

noen som har link til bilder som viser noen som har over muskel og noen under?

Send meg en pm med mailen din så skal du få se mine.. Hehe...

Jeg hadde bare ubehag de første dagene... Syns ikke det var vondt..

I begynnelsen før jeg var på konsultasjon så var jeg redd for at jeg måtte ha under muskel.. men herregud så glad jeg er for det nå...

Husk at det er stor forskjell fra person til person da... Hvordan man blir seendes ut mener jeg..

Endret av JaneDoe
Skrevet

Jaja, da er det 2uker til min op! :popcorn:

Skrevet
Jaja, da er det 2uker til min op! :popcorn:

Grattis.. Det går jammen fort..

Skrevet

går det an å sammenligne smertene med melkespreng? for å klare å danne meg et bilde om hva eg kan vente meg :P

Skrevet
går det an å sammenligne smertene med melkespreng? for å klare å danne meg et bilde om hva eg kan vente meg :P

Tja, de sier det minner om kraftig melkespreng.. Men jeg syns ikke det.. Hos meg var det ubehag i musklene siden jeg la under... og press under musklene.. men ikke noe som jeg syns ligner melkespreng.. men det er nok veldig forskjellig. Ei venninne av meg sa hu syns det var som ekstrem melkespreng.. Men hu følte seg mørbanka fra halsen og til navelen.. Hehe...

Skrevet
Grattis.. Det går jammen fort..

Ja det har gått fort!

Har bestillt to sportsbher idag, en i S og en i M, de er av og til ekstra stramme så jeg tok en i hver str for å finne ut hvilken som er mest behagelig. Våger ikke å bestille noen som har cup str enda :P får vente å se hva jeg ender opp med!

Micropore og hibiscrub er allerede skaffet!

Hettegensere og gensere med masse knapper eg bestillt, slik at det blir litt enklere å kle av og på seg.

:)

Skrevet
Ja det har gått fort!

Har bestillt to sportsbher idag, en i S og en i M, de er av og til ekstra stramme så jeg tok en i hver str for å finne ut hvilken som er mest behagelig. Våger ikke å bestille noen som har cup str enda :P får vente å se hva jeg ender opp med!

Hettegensere og gensere med masse knapper eg bestillt, slik at det blir litt enklere å kle av og på seg.

Fikk med meg en bh "gratis" fra klinikken jeg.. ALt var bakt inn i prisen der.. Men kjøpte meg 2 stk etter en liten stund for å ha noe å bytte på med...

Jeg brukte sportsbh i størrelse 75 B men bruker nå 70 D i vanlig bh.. Men nå har musklene slappa av o.l også, de de har forandra seg en del..

Jeg brukte sånne tank topper som jeg kunne dra nedover i stedet for å dra over hodet jeg.. hehe, skal jo ikke løfte armene så fælt.. også hettejakker... Funka bra det gitt..

Skrevet
Fikk med meg en bh "gratis" fra klinikken jeg.. ALt var bakt inn i prisen der.. Men kjøpte meg 2 stk etter en liten stund for å ha noe å bytte på med...

Jeg brukte sportsbh i størrelse 75 B men bruker nå 70 D i vanlig bh.. Men nå har musklene slappa av o.l også, de de har forandra seg en del..

Jeg brukte sånne tank topper som jeg kunne dra nedover i stedet for å dra over hodet jeg.. hehe, skal jo ikke løfte armene så fælt.. også hettejakker... Funka bra det gitt..

Jeg må kjøpe en på klinikken, den er ikke lagt til i prisen, men må jo ha flere enn bare en.

Skrevet
Jeg må kjøpe en på klinikken, den er ikke lagt til i prisen, men må jo ha flere enn bare en.

Ok.. Gratis er det ikke uansett.. Hehe...

Skrevet
Ja det har gått fort!

Kor kjøpe me Micropore og hibiscrub`?

Skrevet
Kor kjøpe me Micropore og hibiscrub`?

Micropore kjøpte jeg på apoteket, men det er ikke alle som har det.. Du kan også bestille på nett..

Hibiscrub får man resept på av kirurgen, sammen med smertestillende o.l.. Det gjorde jeg i alle fall..

Skrevet
Micropore kjøpte jeg på apoteket, men det er ikke alle som har det.. Du kan også bestille på nett..

Hibiscrub får man resept på av kirurgen, sammen med smertestillende o.l.. Det gjorde jeg i alle fall..

åh? hmm.. eg tror me må kjøpa Hibiscrub, for di har ikkje sakt någe om det t meg... ka me deg avalon?

Skrevet
åh? hmm.. eg tror me må kjøpa Hibiscrub, for di har ikkje sakt någe om det t meg... ka me deg avalon?

Når skal du operere? Jeg fikk resepten min i posten 2 uker før OP tror jeg.. Hadde vært på konsultasjon noen dager før det..

Skrevet (endret)

I dag virker puppene mine større enn de har vært.. Haha... Antydning til dobbelpupp.. Antydning ja det er vel litt dobbelpupp her gitt... Hmm... Lurer på om det bare er i dag...

Noen andre som har hatt det sånn? Har gått 2 måneder siden OP.

Endret av JaneDoe
Skrevet

Kjøpte den selv på apoteket i klubbgaten eg :)

Står i papirene du får at du skal vaske deg med hibiscrub.

Microppore kjøpte eg på nettet, fant ikkje på apotekene i byen.

Skrevet
Kjøpte den selv på apoteket i klubbgaten eg :)

Står i papirene du får at du skal vaske deg med hibiscrub.

Microppore kjøpte eg på nettet, fant ikkje på apotekene i byen.

Her jeg bor er den reseptbelagt.. Hehe... Den er i alle fall bak disken sammen med alle de andre reseptene...

Skrevet

Tror ikke jeg fikk resept til hibiscrub hm... Mener å huske at jeg spurte de som jobbet på apoteket, og da hentet de det til meg fra bakrommet eller noe sånt.

JaneDoe: Hva mener du med dobbelpupp?

Skrevet (endret)
Tror ikke jeg fikk resept til hibiscrub hm... Mener å huske at jeg spurte de som jobbet på apoteket, og da hentet de det til meg fra bakrommet eller noe sånt.

JaneDoe: Hva mener du med dobbelpupp?

Da var det sikkert bare at de hadde skrivi det på resepten min.. Hehe... Da huska jeg alt i alle fall..

Og med dobbeltpupp mener jeg at de tyter litt over bh cupen, akkurat som om den plutselig har blitt litt for liten.. Hehe..

Endret av JaneDoe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...