Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Btw, jeg klipte av og fylte strømpebuksene mine med 300gr ris og puttet dem i bh'en, jeg kommer aldri til å gå uten dem, haha :P

Hehe :) Lykke til.. Du får nok så fine pupper atte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Btw, jeg klipte av og fylte strømpebuksene mine med 300gr ris og puttet dem i bh'en, jeg kommer aldri til å gå uten dem, haha :P

Prøvde også på det, men det var kjempevondt og så helt rart ut :fnise:

Skrevet

Dette har alltid vært en drøm for meg, men siden sambo var helt imot det så hadde jeg på en måte lagt det vekk og tenkt at det er uoppnåelig for min del. Men her om dagen da vi hadde en lengre samtale, så fikk jeg plutselig den beskjeden jeg akkurat trengte... Hvis det var SÅ viktig for meg og jeg trodde det kom til å gjøre hverdagen min enklere, og gi selvtilliten min et kick... Så var det verdt det for hans del, og da måtte vi prøve å få det gjort! *GLIS*

Så nå skal jeg lage meg en puppekonto i banken og begynne å spare :)

Gleder meg som en liten unge allerede, og VET at jeg blir å klare det nå som jeg ser at det er "mulig" på en måte.

Jeg kan ikke forestille meg hvor deilig det må bli å kunne gå å handle klær, og kjøpe min første kjole siden jeg var sånn 12 år... Jeg har aldri brukt kjoler og slike feminine ting, for jeg har aldri følt at det har vært noe pent. Jeg føler meg som en gutt titt og stadig, og etter jeg gikk ned i vekt har det bare blitt værre. Det er så rart, for jeg kjenner jo at jeg har mer selvtillit enn da jeg var litt rund i kantene, men alikevel blir det ikke bra nok siden puppene ble ENDA mindre når jeg gikk ned i vekt. Nå har jeg jo ingenting... Og det tærer på selvtilliten, ganske mye til tider. Jeg går alltid og ser etter overdeler som "skjuler" det jeg mangler. Jeg går helst i større gensere, for da ser man ikke alt jeg ikke har...

Jeg har kvinnelige former, men er ganske så slank. Veier 50kg og er 171cm på sokkelesten. Det tallet som ramler i hodet på meg når jeg tenker puppeforstørrelse på meg selv er i overkant av 300cc. Høres det fornuftig ut?

Siden jeg er såppass slank og har så lite hud og pupper fra førav, så tror jeg at jeg burde ha innlegget under muskelen for å unngå rippler og synlig protese. For sambo sin skyld tror jeg det blir finere å ta på også *s*

Jeg tror også jeg burde ha så glatte proteser som mulig. Dette ønsker jeg tilbakemelding på, for jeg er veldig usikker her. Jeg tror jeg har høy sjangs for å få rippler siden jeg er så tynn og har såppass lite brystvev. Men sjangsen for rippling er vel mindre hvis man har protesen under muskelen?

Har størrelsen på protesen noe å si for rippling?

Hva med hard kapsel? Hvordan forebygger man slikt?

Også det største spørsmålet.... Hva ligger prisen på nå?

Skrevet
Dette har alltid vært en drøm for meg, men siden sambo var helt imot det så hadde jeg på en måte lagt det vekk og tenkt at det er uoppnåelig for min del. Men her om dagen da vi hadde en lengre samtale, så fikk jeg plutselig den beskjeden jeg akkurat trengte... Hvis det var SÅ viktig for meg og jeg trodde det kom til å gjøre hverdagen min enklere, og gi selvtilliten min et kick... Så var det verdt det for hans del, og da måtte vi prøve å få det gjort! *GLIS*

Så nå skal jeg lage meg en puppekonto i banken og begynne å spare :)

Gleder meg som en liten unge allerede, og VET at jeg blir å klare det nå som jeg ser at det er "mulig" på en måte.

Jeg kan ikke forestille meg hvor deilig det må bli å kunne gå å handle klær, og kjøpe min første kjole siden jeg var sånn 12 år... Jeg har aldri brukt kjoler og slike feminine ting, for jeg har aldri følt at det har vært noe pent. Jeg føler meg som en gutt titt og stadig, og etter jeg gikk ned i vekt har det bare blitt værre. Det er så rart, for jeg kjenner jo at jeg har mer selvtillit enn da jeg var litt rund i kantene, men alikevel blir det ikke bra nok siden puppene ble ENDA mindre når jeg gikk ned i vekt. Nå har jeg jo ingenting... Og det tærer på selvtilliten, ganske mye til tider. Jeg går alltid og ser etter overdeler som "skjuler" det jeg mangler. Jeg går helst i større gensere, for da ser man ikke alt jeg ikke har...

Jeg har kvinnelige former, men er ganske så slank. Veier 50kg og er 171cm på sokkelesten. Det tallet som ramler i hodet på meg når jeg tenker puppeforstørrelse på meg selv er i overkant av 300cc. Høres det fornuftig ut?

Siden jeg er såppass slank og har så lite hud og pupper fra førav, så tror jeg at jeg burde ha innlegget under muskelen for å unngå rippler og synlig protese. For sambo sin skyld tror jeg det blir finere å ta på også *s*

Jeg tror også jeg burde ha så glatte proteser som mulig. Dette ønsker jeg tilbakemelding på, for jeg er veldig usikker her. Jeg tror jeg har høy sjangs for å få rippler siden jeg er så tynn og har såppass lite brystvev. Men sjangsen for rippling er vel mindre hvis man har protesen under muskelen?

Har størrelsen på protesen noe å si for rippling?

Hva med hard kapsel? Hvordan forebygger man slikt?

Også det største spørsmålet.... Hva ligger prisen på nå?

Hei du:)

Jeg aner ikke om størrelsen har noe å si på om det er lettere å få rippling. Men det vil være mindre synlig og mindre sjangs for det når protesen ligger under muskelen. Jeg er selv tynn og hadde ikke noe brystvev fra før.. IKKE NOE:. Jeg er 170 m og veier 55 kg. Jeg har rue ikke glatte prosteser. Detter er for å forebygge hard kapsel mener jeg... De var best for meg i alle fall i følge kirurgen. Fore bygge kapsel er å være forsiktig med løft o.l i begynnelsen. All den info du trenger får du på klinikken.

Jeg betalte 30.800 kr for mine.. Man får både dyrere og billigere...

Skrevet

Heia jenter!

Her er atter en boobie lover :Nikke:

Ble suuuperhappy når jeg fant denne tråden må jeg si,

har lest gjennom hele og satt meg godt inn i den ;)

Skal på min andre konsultasjon på bursdagen min den 5 jan,

og får også forhåpentligvis vite opperasjonsdato samme dag.

Det blir århundrets bursdagsgave for meg hvertfall :hoppe:

Kan jo også fortelle litt om meg..

Blir 28 strax,bruker nå D85 i bh str,men brystene min er så slappe og "løse",så jeg skal både ta løft & innlegg sammtidig.

Må si jeg gleder meg,og kan nesten ikke vente til den store dagen.

Håper bare det ikke tar lange tiden imellom da..

Har vurdert og tenkt over dette siden jeg var 18,så nå eier jeg ingen tålmodighet stort lengre !!!

Vel..det var bittelitt om meg :)

På gjensyn/gjenhør babes*

Nyttårsklemmer til alle som vil ha :nissekonekyss:

Skrevet

Bytte av teip.

Er nå 15 dager etter OP og jeg skal etter planen bytte teip.

Må jeg bytte nå, eller skal den i prinsippet sitte til den løsner på egen hånd.

Alt vel, selv om det fremdeles er både hardt og numment.

Skrevet

Hei jenter =)

Har følgt dette forumet i snart 3år

Er ei jente på 22år, som har fått 2 barn

Etter amming og graviditet har puppene fått seg en støt kan du si

Er 167høy og veier 46kg

Så nå skal jeg operere, i Bergen. Mest sannsynlig Fana

Er fryktelig nervøs for smertene ;(

Har sett meg ut noen bilder, som gir et inntrykk av hvordan jeg vil de skal se ut

Er de tatt over eller under muskelen tror dere?

http://www.locateadoc.com/pictures/pousti-tom-27649.html

http://www.locateadoc.com/pictures/pousti-tom-27480.html

http://www.locateadoc.com/pictures/hochste...nard-27242.html

Skrevet
Bytte av teip.

Er nå 15 dager etter OP og jeg skal etter planen bytte teip.

Må jeg bytte nå, eller skal den i prinsippet sitte til den løsner på egen hånd.

Alt vel, selv om det fremdeles er både hardt og numment.

Jeg bytte 14 dager ett OP.. Jeg hadde bytta hadde jeg vært deg. Ja litt ekkelt var det for det følte som om huden fulgte med.. Tror ikke man bør vente til den faller av for det kan ta laaang tid. Greit å få bytta den ut siden det kan være blod på den også..

Var numment en stund hos meg også, emn det forandra seg plutselig.. Nå er følelsen som normalt.. Mine er 8 uker gamle..

Skrevet

Et spørsmål, så i et svar her tidligere ang det å gjøre puppene mer like i str, hvor de da legger litt mer inn i den andre og stabiliserer dem. Jeg lurer på hva det vil så å stabilisere dem?

Er der mer "jobb" og om noen vet om det da evt vil koste mer?

Skrevet

Jeg har to ulike implantater, men vet ikke helt hva å stabilisere dem vil si. Det eneste kirurgen min måtte gjøre, var å senke folden på venstre bryst fordi det var høyere opp enn det andre.

Skrevet
Et spørsmål, så i et svar her tidligere ang det å gjøre puppene mer like i str, hvor de da legger litt mer inn i den andre og stabiliserer dem. Jeg lurer på hva det vil så å stabilisere dem?

Er der mer "jobb" og om noen vet om det da evt vil koste mer?

Jeg trodde de bare la inn mer i den ene enn den andre jeg.. Så stabilisere veit jeg ikke noe om..

Skrevet

Når du ser på de bildene som kommer fra amerikanse sider, som linkene zmackass la ut, der står det at de har lagt inn 400cc osv. Er "400cc" det samme som 400ml?

Klare ikkje å finna ut kor mye eg vil legga inn. blir stressa av det!! hmm.

jaja godt nyttår alle samen:D håpe alle får fine pupper i 2010:D

Skrevet
Når du ser på de bildene som kommer fra amerikanse sider, som linkene zmackass la ut, der står det at de har lagt inn 400cc osv. Er "400cc" det samme som 400ml?

Klare ikkje å finna ut kor mye eg vil legga inn. blir stressa av det!! hmm.

jaja godt nyttår alle samen:D håpe alle får fine pupper i 2010:D

Mener det er omtrent det samme eller er det samme...

Hvor mye du vil legge inn er lettere å finne ut på konsultasjon hos kirurgen.. Da får du prøve masse innlegg o.l..

Skrevet
Mener det er omtrent det samme eller er det samme...

Hvor mye du vil legge inn er lettere å finne ut på konsultasjon hos kirurgen.. Da får du prøve masse innlegg o.l..

Eg prøvde innleggene hos kirurgen, men tok ikkje på meg genser ittepå. så det va vanskelig å se. men kan eg gjør dette sjøl, me ris eller vann i pose eller kos det nå va?

Skrevet
Eg prøvde innleggene hos kirurgen, men tok ikkje på meg genser ittepå. så det va vanskelig å se. men kan eg gjør dette sjøl, me ris eller vann i pose eller kos det nå va?

Det er vel ris som burde brukes tror jeg, men det kan være veldig misvisende.. Jeg hadde heller ikke klær på utenpå bh hos kirurgen. Men husker jeg dreiv å tok på dem.. Haha for å kjenne hvordan de føltes... Myke og gode er de.. Hehe og faste..

Jeg ville ha mellom 350 og 400 ml, men kirurgen trodde ikke det var plass, noe det heller ikke var.. Så jeg endte opp med 260 ml nå i alle fall. Skal inn en gang til til neste år på sommeren eller høsten. Jeg hadde ikke pupper i det hele tatt...

Mine er forresten lagt under muskel, kan jo hende jeg hadde hatt plass til mer over muskelen men jeg ille ha de under også siden jeg er såpass tynn....

Skrevet

Så ut som om de var lagt under muskel egentlig på grunn av formen øverst mot skuldrene. Jeg har over muskel og hadde litt bryster fra før av, og mine hadde ikke slik form. Jeg hadde bryster som så ut som pyramider ala madonnakostyme en gang i tiden :P

Når hevelsen gikk ned, så fikk jeg runde bryster uten noe firkantform slik mange under muskel får.

Uansett så var det fine bryster hun hadde fått da :) Ikke rart det er favoritten din.

Skrevet

frykter at eg må ta under muskelen side eg er veldig tynn ;(

veier 46kg og er 167 høy

Skrevet
frykter at eg må ta under muskelen side eg er veldig tynn ;(

veier 46kg og er 167 høy

Jeg er tynn og har under muskel.. Mine var kjempe rare og firkanta den første tida.. Men nå er de pene og forholdvis naturlige runde.. Kirurgen min sa at hvis man legger under muskel vil man få ett mer naturlig resultat og de vil holde seg penere mye lenger.. Mindre sjangs for at de siger nedover med årene..

Jeg ville ha under muskel for jeg vil ikke ha den brå overgangen fra brystkassa til puppen.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...