Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tja.. De er sånn nå ihvertfall, 14 dager til mandag :)

Hehe ja dine er jo veldig ferske.. Men jeg klarte ikke å ligge på magen så tidlig.. Hehe..

Skrevet

Hei! Vet ikke om jeg legger inn innlegg på rett måte nå, helt ny bruker, men jeg prøver meg :)

Jeg har lest mye av forumet her, å ender opp med å bli superforvirret over hva legen sa til meg på konsultasjonstimen.

Var på Coluseumsklinikken i Stavanger, hos en Vanja Busic.

Jeg er 170 høy og veier ca 66 kg. Har veldig smalt liv å gode hofter, sånn timeglass thingy :P er jo ikkje superslank, men normal vil jeg si. Nå er jeg en størrelse mellom 75B og C.

Jeg forklarte han at jeg ikke ville ha pamela pupper, men så store som jeg kan få de, uten at det ser fælt ut. Så prøvde vi med innleggene, noe som ikke hjalp meg noe egentlig, jeg klarte ikke å se det helt for meg. Så sa han først at 280 ml ville passe men vi kunne gå opp til 300. Å at jeg da ville bli en D. Så vi satt opp time og alt virket fint.

Men så leser jeg her inne å hører mindre å tynnere jenter enn meg som tar mye mer enn 280 å 300? Jeg er livredd for å ta for små, å kan ikke sjønne at jeg skal bli en D med 280.

Og jeg ønsker jo at det skal syns me klær på. Hører mangen som syns de tok for lite, og at en D ser ut som en C osv.

Jeg har time 15 januar. Og begynner og lure på om det er kirurgen som er forvirret. Og trenger hjeeeeelp :sukk:

Skrevet (endret)
Hei! Vet ikke om jeg legger inn innlegg på rett måte nå, helt ny bruker, men jeg prøver meg :)

Jeg har lest mye av forumet her, å ender opp med å bli superforvirret over hva legen sa til meg på konsultasjonstimen.

Jeg er 170 høy og veier ca 66 kg. Har veldig smalt liv å gode hofter, sånn timeglass thingy :P er jo ikkje superslank, men normal vil jeg si. Nå er jeg en størrelse mellom 75B og C.

Jeg forklarte han at jeg ikke ville ha pamela pupper, men så store som jeg kan få de, uten at det ser fælt ut. Så prøvde vi med innleggene, noe som ikke hjalp meg noe egentlig, jeg klarte ikke å se det helt for meg. Så sa han først at 280 ml ville passe men vi kunne gå opp til 300. Å at jeg da ville bli en D. Så vi satt opp time og alt virket fint.

Men så leser jeg her inne å hører mindre å tynnere jenter enn meg som tar mye mer enn 280 å 300? Jeg er livredd for å ta for små, å kan ikke sjønne at jeg skal bli en D med 280.

Og jeg ønsker jo at det skal syns me klær på. Hører mangen som syns de tok for lite, og at en D ser ut som en C osv.

Jeg har time 15 januar. Og begynner og lure på om det er kirurgen som er forvirret. Og trenger hjeeeeelp :sukk:

En D i silikon vil se mindre ut enn en naturlig D. Jeg var helt flat før silikon. Fylte ikke ut en 70 A en gang. Nå er jeg 170 høy og veier 55 kg.. Jeg la inn maks av det det var plass til, som var 260 ml. Jeg er nå en 70 D. I utgangspunktet ville jeg ha inn mellom 350 og 400 siden jeg ikke hadde noe pupp i det hele tatt. Jeg vil også ha mine så store som mulig uten at det blit stygt.. Blir nok en 400 på med til neste år. Jeg har ingen store hofter heller.. Ganske vanlig litt rett kropp hehe.. Men blei mye mer proposjonal med litt pupper.

DU har jo litt pupper fra før av, men det er vanskelig å se hva du ender opp med, det er veldig stor forskjell på folk, pupper osv.

Jeg skal inn i gjen til neste år for å legge inn mer. Men det var jeg klar over at jeg måtte gjøre... Gleder meg til jeg skal inn igjen.

Jeg trodde jeg skulle ende opp med en 70 B\liten C men endte opp med en D. De er ikke så store egentlig. Og min kirurg sa at jeg godt kunne ha de større uten at det ser vulgært ut, for det ønsker jeg ikke.

Men fortell kirurgen din hva du føler og tror så får du nok svar på det du vil. Kirurgen veit nok hva han snakker om også. Forskjellen mellom 280 og 300 ml vil ikke bli synlig..

Jeg opererte på Fornebu og er superfornøyd med de..

Lykke til med operasjon :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Hei du!

Jeg skal også bli operert av Vanja Busic, 15 januar :P

Til meg sa han at 240 ville være bra, jeg ligger mellom en b/c, så da vil jeg ende opp med en c/d, ifølge han.

Da jeg prøvde innleggene fikk jeg jessica rabbit pupper av innlegget på 300 cc.

Når på dagen skal du til pers da?

Jeg er også litt redd for at jeg skal synes at de blir for små....... vil veldig gjerne ha en D..ikke en C

Skrevet
Hei du!

Til meg sa han at 240 ville være bra, jeg ligger mellom en b/c, så da vil jeg ende opp med en c/d, ifølge han.

Jeg er også litt redd for at jeg skal synes at de blir for små....... vil veldig gjerne ha en D..ikke en C

Jeg mener å huske at innleggene blir bredere fra 300 ml eller rundt der... Siden jeg har litt smal brystkasse så må jeg ha høyprofil når jeg skal legge inn mer for at de ikke skal blir for brede og stikke ut under armene... haha det er stilig..

Skrevet
Hei du!

Haha sykt! ka e oddsen for det :ler: :ler:

Eg ska inn klåkkå halv , du då??

Ja, eg blei bare forvirra av di der innleggene, såg jo heilt teit ud. Klarte ikkje å se koss det ville bli. sko kansje prøvd me kler åppå. Eg kjenne mangen som har tatt rund 300cc og syns de har blitt små ittepå. Siden det me at en silikonpupp i D ikkje e det sama som en vanlig pupp i D. But i dunno. Han sa at me kunne legga 300ml. men då blir eg mellom D og E. e sykt i tvil her. sjønne ikkje heilt koss det komme t å se ut tilslutt...

Skrevet

Ja, eg blei bare forvirra av di der innleggene, såg jo heilt teit ud. Klarte ikkje å se koss det ville bli. sko kansje prøvd me kler åppå. Eg kjenne mangen som har tatt rund 300cc og syns de har blitt små ittepå. Siden det me at en silikonpupp i D ikkje e det sama som en vanlig pupp i D. But i dunno. Han sa at me kunne legga 300ml. men då blir eg mellom D og E. e sykt i tvil her. sjønne ikkje heilt koss det komme t å se ut tilslutt...

Jeg syns det så sååå bra ut med de innlegga og sportsbh jeg da.. Men kan jo være fordi jeg ikke hadde noe fra før av.. Blei jo bare silikonpuppen liksom.. hehe..

Skrevet

Hehe!

Eg ska inn kl 10!

Eg prøvde innleggene med genser oppå, såg bedre då. Men, e fremdeles redd for at eg vil syns d blir for lite.... så eg trur kanskje eg bør sei d, eller spør om d kanskje e mulig å legga inn litt mer enn 240?

Hmm, får nå se... :P

Skrevet
Hehe!

Eg ska inn kl 10!

Eg prøvde innleggene med genser oppå, såg bedre då. Men, e fremdeles redd for at eg vil syns d blir for lite.... så eg trur kanskje eg bør sei d, eller spør om d kanskje e mulig å legga inn litt mer enn 240?

Hadde je vært deg så hadde jeg sagt det. Men sån som jeg tenker så er det bedre med litt for mye enn litt for lite...

Skrevet
Hehe!

Eg ska inn kl 10!

Haha så kult:) når eg går inn så går du ut^^ ja eg burde vell prøvd inleggene me genser oppå, hadde bare på meg vanlig h&m bh. Eg får vel ringa ner å hørra ka di seie? Off dette e vanskelig. Vanskelig å forklara kor store di ska vêr når en d ikkje blir en skikkelig d osv. Men eg gjikk å så på bher å når eg såg di størrelsane så måpte eg litt:p hehe uvant:)

Skrevet
Haha så kult:) når eg går inn så går du ut^^ ja eg burde vell prøvd inleggene me genser oppå, hadde bare på meg vanlig h&m bh. Eg får vel ringa ner å hørra ka di seie? Off dette e vanskelig. Vanskelig å forklara kor store di ska vêr når en d ikkje blir en skikkelig d osv. Men eg gjikk å så på bher å når eg såg di størrelsane så måpte eg litt:p hehe uvant:)

Hehe!

Får håpe det går bra med oss begge, og at me blir fornøyde ;)

Skrevet

Ringte ner te colosseumsklinikken, og sa eg vile legge inn mer enn me blei enige om. Hu sa at eg bare sko snakka me han om det på operasjonsdagen:)

Så det var jo greit:)

Skrevet
Ringte ner te colosseumsklinikken, og sa eg vile legge inn mer enn me blei enige om. Hu sa at eg bare sko snakka me han om det på operasjonsdagen:)

Det pleier ikke å være noe problem.. Men er jo ikke sikkert at man har plass heller vet du:)

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg er en jente på 23 år som har forskjellig str. på puppene.. Og det har plaget meg siden jeg var 14. Jeg begynte å trene og spise lite for å bli tynn for at puppene skulle bli så små som mulig og forskjellene forsvinne.. Men det har ikke funket og de er likevel forskjellige..

Så jeg dro til legen min som målte meg og tok bilde av puppene mine og sendte til universitetssykehuset i Tromsø, der jeg bor. Der var en kirurg som vil se på meg, og nå venter jeg bare på å få en time så han kan få se på meg. Det vil så bli vurdert om jeg vil få støtte av kommunen til å få nye pupper. Dem kan henvise meg til en privatklinikk også.. Jeg kommer til å være veldig nøye med hvem som får operere meg!

Har ei venninne som har saltvann-innlegg og gikk fra A til B, hun ser helt naturlig ut! Hun har arr under armene. Tror jeg vil gjøre det samme, bare med glatt implantat på 300ml under hele muskelen.. Jeg er ganske tynn i overkroppen, så jeg tror det vil bli best.. Jeg er 168 og ca 54kg..

Jeg håper virkelig jeg vil få dette til for jeg sliter med dette hver dag :(

Endret av T-bone
Skrevet
Det pleier ikke å være noe problem.. Men er jo ikke sikkert at man har plass heller vet du:)

Haha, nei stemme det:P Me får håpa på det beste:D glede meeeeg <3

Skrevet

Så bra! Då ska eg og sei d t han på op-dagen XD weee Boobies!

Skrevet
Hei!

Jeg er en jente på 23 år som har forskjellig str. på puppene.. Og det har plaget meg siden jeg var 14. Jeg begynte å trene og spise lite for å bli tynn for at puppene skulle bli så små som mulig og forskjellene forsvinne.. Men det har ikke funket og de er likevel forskjellige..

Så jeg dro til legen min som målte meg og tok bilde av puppene mine og sendte til universitetssykehuset i Tromsø, der jeg bor. Der var en kirurg som vil se på meg, og nå venter jeg bare på å få en time så han kan få se på meg. Det vil så bli vurdert om jeg vil få støtte av kommunen til å få nye pupper. Dem kan henvise meg til en privatklinikk også.. Jeg kommer til å være veldig nøye med hvem som får operere meg!

Har ei venninne som har saltvann-innlegg og gikk fra A til B, hun ser helt naturlig ut! Hun har arr under armene. Tror jeg vil gjøre det samme, bare med glatt implantat på 300ml under hele muskelen.. Jeg er ganske tynn i overkroppen, så jeg tror det vil bli best.. Jeg er 168 og ca 54kg..

Jeg håper virkelig jeg vil få dette til for jeg sliter med dette hver dag :(

Hei:)

Det går nok fint det, maaangen som får kjempe fine pupper etterpå. de legger bare mer inni den enne og stabiliserer dem:) Her er noen bilder av folk som har gjort det:

http://www.locateadoc.com/pictures/cosmeti...t-symmetry.html

Skrevet
Hei:)

Det går nok fint det, maaangen som får kjempe fine pupper etterpå. de legger bare mer inni den enne og stabiliserer dem:) Her er noen bilder av folk som har gjort det:

http://www.locateadoc.com/pictures/cosmeti...t-symmetry.html

Tusen takk!!

Jeg har alltid hørt så mange fordommer mot brystimplantater og utviklet selv fordommer mot det, men fant ut til slutt at det var min egen usikkerhet og sjalusi som lå i bunn, ingenting annet..

Nå har jeg bestemt meg for å ta et oppgjør med meg selv og jeg fant ut at jeg kommer aldri til å bli fornøyd med meg selv som jeg er nå, derfor vil jeg forandre på dette :)

Skrevet

Btw, jeg klipte av og fylte strømpebuksene mine med 300gr ris og puttet dem i bh'en, jeg kommer aldri til å gå uten dem, haha :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...