JaneDoe Skrevet 13. desember 2009 #8941 Skrevet 13. desember 2009 Hm.. OK. Føler det kan være lurt å høre litt på ham, han har tross al sett sin del pupper. Jeg er aaaaaaaaa.. Men jeg har brede skuldre og brede hofter, bruker 80 under bysten så tror ikke de 390 kommer til å bli så fryktelig store. Heller kanskje litt mer til under muskelen nå, etter at jeg har fåt tenkt litt. Topp hvis du sender bilde, så skal jeg sende så snart mine nye fordeler er klar for blottlegging Kult.. Jeg har bilder fra den første uka også.. Haha.. Så du får si i fra hvis du vil se de.. Da skal du få se rare og firkanta pupper.. haha...
JaneDoe Skrevet 13. desember 2009 #8942 Skrevet 13. desember 2009 OK. Fint å vite. Har under muskel jeg også. Tar nok litt tid bare Ja helt sikkert.. Det er sikkert uvant for kroppen å ha noe nytt under der også.. Hehe..
Avalon Skrevet 14. desember 2009 #8943 Skrevet 14. desember 2009 Jaja.. i morgen er det 1 mnd til det er min tur. Går nok skikkelig opp for meg akkurat den dagen det skjer
Merete M Skrevet 14. desember 2009 #8944 Skrevet 14. desember 2009 Jaja.. i morgen er det 1 mnd til det er min tur. Går nok skikkelig opp for meg akkurat den dagen det skjer Ahh, skjønner deg der. Det er ca 2 mnd til jeg skal operere, føles ikke så virkelig akkurat nå, men snaaart, hehe
kensi Skrevet 14. desember 2009 #8945 Skrevet 14. desember 2009 spent på hvordan det går med belgerine jeg! : )))
JaneDoe Skrevet 14. desember 2009 #8946 Skrevet 14. desember 2009 spent på hvordan det går med belgerine jeg! : ))) Det er jeg også... Regner med at hu stikker innom her når hun føler for det..
belgerine Skrevet 14. desember 2009 #8947 Skrevet 14. desember 2009 DA har jeg jammen fått pupper..! :D alt gikk kjempe! bortsett fra st det ikke var olass til mer enn 330.. blåser i tegnsetting og gramatikk nå, ligger på rygg i senga og kommer meg liksom ikke opp.. ler! er såå spent på å pakke av meg dette her og se på herligheta! la under muskel. ble lagt under 1630 og våknet ferdig påkledd 1900. da var det rett opp, vile på do, men to skepleiere kom løpende, var ikka snakk om å gå alene.. De ringte min kjære og 15min senere var jeg på vei hjem, dopa og fin. husker jeg vaste en del med sykepleierene ret før, litt flaut nå.. men de hr vel hørt litt av hvert tenker jeg.. Har sovet og sløvet hjemme til nå. deilig fikk vasket ned huset og gjort litt før op, gld for det nå. var så nervøs at blodåene krympet tin ingenting, og de hadde litt problemr med å stikke meeg. fnis husker ikke at jeg sovnet, jeg fikknoe å jeg ble glad og fornøyd og bare gledet meg, lo og tulla, og så var jeg bare borte. genialt! stiller innom senere når jeg er litt kvikkere. jane; du ser knallbra ut!
JaneDoe Skrevet 14. desember 2009 #8948 Skrevet 14. desember 2009 DA har jeg jammen fått pupper..! :D alt gikk kjempe! bortsett fra st det ikke var olass til mer enn 330.. blåser i tegnsetting og gramatikk nå, ligger på rygg i senga og kommer meg liksom ikke opp.. ler! er såå spent på å pakke av meg dette her og se på herligheta! la under muskel. ble lagt under 1630 og våknet ferdig påkledd 1900. da var det rett opp, vile på do, men to skepleiere kom løpende, var ikka snakk om å gå alene.. De ringte min kjære og 15min senere var jeg på vei hjem, dopa og fin. husker jeg vaste en del med sykepleierene ret før, litt flaut nå.. men de hr vel hørt litt av hvert tenker jeg.. Har sovet og sløvet hjemme til nå. deilig fikk vasket ned huset og gjort litt før op, gld for det nå. var så nervøs at blodåene krympet tin ingenting, og de hadde litt problemr med å stikke meeg. fnis husker ikke at jeg sovnet, jeg fikknoe å jeg ble glad og fornøyd og bare gledet meg, lo og tulla, og så var jeg bare borte. genialt! stiller innom senere når jeg er litt kvikkere. jane; du ser knallbra ut! Takk søta:) Var plass til 330 ja..Ikke gærdi det. Bra alt gikk fint.. Jeg syns ikke det var noe særlig å liggeså veeldig tilbakelent je så jeg satt\lå istedet for da var det lettere å komme seg opp..hehe.. Du har tudeligvis hatt full narkose vil jeg tro.. hehe.. Siden du var dope lenge etter på.. Er egentlig glad jeg slapp det.. haha.. Sykepleierne har nok hørt mye rart bil jeg tro. Gleder meg til å høre flere oppdateringer..
JaneDoe Skrevet 14. desember 2009 #8949 Skrevet 14. desember 2009 DA har jeg jammen fått pupper..! :D alt gikk kjempe! bortsett fra st det ikke var olass til mer enn 330.. blåser i tegnsetting og gramatikk nå, ligger på rygg i senga og kommer meg liksom ikke opp.. ler! er såå spent på å pakke av meg dette her og se på herligheta! la under muskel. ble lagt under 1630 og våknet ferdig påkledd 1900. da var det rett opp, vile på do, men to skepleiere kom løpende, var ikka snakk om å gå alene.. De ringte min kjære og 15min senere var jeg på vei hjem, dopa og fin. husker jeg vaste en del med sykepleierene ret før, litt flaut nå.. men de hr vel hørt litt av hvert tenker jeg.. Har sovet og sløvet hjemme til nå. deilig fikk vasket ned huset og gjort litt før op, gld for det nå. var så nervøs at blodåene krympet tin ingenting, og de hadde litt problemr med å stikke meeg. fnis husker ikke at jeg sovnet, jeg fikknoe å jeg ble glad og fornøyd og bare gledet meg, lo og tulla, og så var jeg bare borte. genialt! stiller innom senere når jeg er litt kvikkere. jane; du ser knallbra ut! Takk søta:) Var plass til 330 ja..Ikke gærdi det. Bra alt gikk fint.. Jeg syns ikke det var noe særlig å liggeså veeldig tilbakelent je så jeg satt\lå istedet for da var det lettere å komme seg opp..hehe.. Du har tudeligvis hatt full narkose vil jeg tro.. hehe.. Siden du var dope lenge etter på.. Er egentlig glad jeg slapp det.. haha.. Sykepleierne har nok hørt mye rart bil jeg tro. Gleder meg til å høre flere oppdateringer..
JaneDoe Skrevet 14. desember 2009 #8950 Skrevet 14. desember 2009 DA har jeg jammen fått pupper..! :D alt gikk kjempe! bortsett fra st det ikke var olass til mer enn 330.. blåser i tegnsetting og gramatikk nå, ligger på rygg i senga og kommer meg liksom ikke opp.. ler! er såå spent på å pakke av meg dette her og se på herligheta! la under muskel. ble lagt under 1630 og våknet ferdig påkledd 1900. da var det rett opp, vile på do, men to skepleiere kom løpende, var ikka snakk om å gå alene.. De ringte min kjære og 15min senere var jeg på vei hjem, dopa og fin. husker jeg vaste en del med sykepleierene ret før, litt flaut nå.. men de hr vel hørt litt av hvert tenker jeg.. Har sovet og sløvet hjemme til nå. deilig fikk vasket ned huset og gjort litt før op, gld for det nå. var så nervøs at blodåene krympet tin ingenting, og de hadde litt problemr med å stikke meeg. fnis husker ikke at jeg sovnet, jeg fikknoe å jeg ble glad og fornøyd og bare gledet meg, lo og tulla, og så var jeg bare borte. genialt! stiller innom senere når jeg er litt kvikkere. jane; du ser knallbra ut! Takk søta:) Var plass til 330 ja..Ikke gærdi det. Bra alt gikk fint.. Jeg syns ikke det var noe særlig å liggeså veeldig tilbakelent je så jeg satt\lå istedet for da var det lettere å komme seg opp..hehe.. Du har tudeligvis hatt full narkose vil jeg tro.. hehe.. Siden du var dope lenge etter på.. Er egentlig glad jeg slapp det.. haha.. Sykepleierne har nok hørt mye rart bil jeg tro. Gleder meg til å høre flere oppdateringer..
Merete M Skrevet 15. desember 2009 #8951 Skrevet 15. desember 2009 DA har jeg jammen fått pupper..! :D alt gikk kjempe! bortsett fra st det ikke var olass til mer enn 330.. blåser i tegnsetting og gramatikk nå, ligger på rygg i senga og kommer meg liksom ikke opp.. ler! er såå spent på å pakke av meg dette her og se på herligheta! la under muskel. ble lagt under 1630 og våknet ferdig påkledd 1900. da var det rett opp, vile på do, men to skepleiere kom løpende, var ikka snakk om å gå alene.. De ringte min kjære og 15min senere var jeg på vei hjem, dopa og fin. husker jeg vaste en del med sykepleierene ret før, litt flaut nå.. men de hr vel hørt litt av hvert tenker jeg.. Har sovet og sløvet hjemme til nå. deilig fikk vasket ned huset og gjort litt før op, gld for det nå. var så nervøs at blodåene krympet tin ingenting, og de hadde litt problemr med å stikke meeg. fnis husker ikke at jeg sovnet, jeg fikknoe å jeg ble glad og fornøyd og bare gledet meg, lo og tulla, og så var jeg bare borte. genialt! stiller innom senere når jeg er litt kvikkere. jane; du ser knallbra ut! Ahh, lucky you! Bra alt gikk fint da, var litt spent på å høre ifra deg, og det var jeg ikke alene om, hehe. Du får fortelle oss mer så snart du orker, og gratulerer da, håper du er fornøyd =D
belgerine Skrevet 15. desember 2009 #8952 Skrevet 15. desember 2009 Takk for det dere Skal jeg si sant føler jeg meg riktig litt dopa enda.. neida, det er nok bare paralginen som roer meg ned. Har ikke helt begrep om tid og sted (Hæ? tirsdag alt?) Var en rå medisindose jeg fikk da.. 4 paralgin forte to ganger om dagen Må jo være nok til å slå ut en elefant? Jeg vet ikke helt hva de gjorde jeg.. Sovnet til drypp ihvertfall. Sov veeeldig godt tror jeg.. Er litt hemma nå da. Tenkte jo ikke på at jeg skulle opp igjen så jeg la meg paddeflat på rygg i natt, brukte en del til på å klare å reise meg igjen.. nå har jeg plenty med puter i rgggen Jeg vet jo ikke helt hvordan dette ser ut da som sagt.. Det virker større enn jeg hadde trod, men formen er rævva.. Den ene er en firkant og den andre et tårn..! Det går seg vel til etterhvert..? Jane, før-bildene er tatt, venter bare på å få pakket ut stelleriet JA takk, send meg gjerne bilder fra første uka, så kanskje jeg blir litt trøstet og mindre bekymret over figurpuppene mine.. Jeg er nok litt sløv av medisiner enda, men jeg må bare få sagt det, sengeliggende og vondt, men HERREGUD SÅ DEILIG MED PUPPER!!
JaneDoe Skrevet 15. desember 2009 #8953 Skrevet 15. desember 2009 DA har jeg jammen fått pupper..! :D alt gikk kjempe! bortsett fra st det ikke var olass til mer enn 330.. blåser i tegnsetting og gramatikk nå, ligger på rygg i senga og kommer meg liksom ikke opp.. ler! er såå spent på å pakke av meg dette her og se på herligheta! la under muskel. ble lagt under 1630 og våknet ferdig påkledd 1900. da var det rett opp, vile på do, men to skepleiere kom løpende, var ikka snakk om å gå alene.. De ringte min kjære og 15min senere var jeg på vei hjem, dopa og fin. husker jeg vaste en del med sykepleierene ret før, litt flaut nå.. men de hr vel hørt litt av hvert tenker jeg.. Har sovet og sløvet hjemme til nå. deilig fikk vasket ned huset og gjort litt før op, gld for det nå. var så nervøs at blodåene krympet tin ingenting, og de hadde litt problemr med å stikke meeg. fnis husker ikke at jeg sovnet, jeg fikknoe å jeg ble glad og fornøyd og bare gledet meg, lo og tulla, og så var jeg bare borte. genialt! stiller innom senere når jeg er litt kvikkere. jane; du ser knallbra ut! Takk søta:) Var plass til 330 ja..Ikke gærdi det. Bra alt gikk fint.. Jeg syns ikke det var noe særlig å liggeså veeldig tilbakelent je så jeg satt\lå istedet for da var det lettere å komme seg opp..hehe.. Du har tudeligvis hatt full narkose vil jeg tro.. hehe.. Siden du var dope lenge etter på.. Er egentlig glad jeg slapp det.. haha.. Sykepleierne har nok hørt mye rart bil jeg tro. Gleder meg til å høre flere oppdateringer..
JaneDoe Skrevet 15. desember 2009 #8954 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Takk for det dere Skal jeg si sant føler jeg meg riktig litt dopa enda.. neida, det er nok bare paralginen som roer meg ned. Har ikke helt begrep om tid og sted (Hæ? tirsdag alt?) Var en rå medisindose jeg fikk da.. 4 paralgin forte to ganger om dagen Må jo være nok til å slå ut en elefant? Jeg vet ikke helt hva de gjorde jeg.. Sovnet til drypp ihvertfall. Sov veeeldig godt tror jeg.. Er litt hemma nå da. Tenkte jo ikke på at jeg skulle opp igjen så jeg la meg paddeflat på rygg i natt, brukte en del til på å klare å reise meg igjen.. nå har jeg plenty med puter i rgggen Jeg vet jo ikke helt hvordan dette ser ut da som sagt.. Det virker større enn jeg hadde trod, men formen er rævva.. Den ene er en firkant og den andre et tårn..! Det går seg vel til etterhvert..? Jane, før-bildene er tatt, venter bare på å få pakket ut stelleriet JA takk, send meg gjerne bilder fra første uka, så kanskje jeg blir litt trøstet og mindre bekymret over figurpuppene mine.. Jeg er nok litt sløv av medisiner enda, men jeg må bare få sagt det, sengeliggende og vondt, men HERREGUD SÅ DEILIG MED PUPPER!! Oi i, tar du paralgin forte?? Tok bare paracet 4 ganger om dagen de 3 første dagene jeg inkludert op dagen.. De er hovne også veit du.. Jeg var ikke dopa i det hele tatt jeg.. Haha. Var i knallform like etter op også Sender deg bildene nå jeg.. Endret 15. desember 2009 av JaneDoe
belgerine Skrevet 15. desember 2009 #8955 Skrevet 15. desember 2009 Wow? Gjorde du det du? Ikke nok med hestekuren med paralgin, men jeg fikk med meg ei kruttpille med no morfinstyr i som jeg fikk streng beskjed om å ta i går kveld, etter jeg kom hjem. Den var det futt i, har sovet mest siden liksom.. Urolig at det er sånn forskjell da? Jeg har det ikke vondt når jeg sitter stille, men så fort jeg beveger meg kjenner jeg det godt.. Hm. Kanskje de så på meg at jeg er ei pingle? Ler Hovne ja, de er mest sprengt tror jeg.. Så vittig å se sine egne pupper i stort format liksom. Har jo smugtittet litt bare inni bhen liksom.. Som jeg faktisk fyller ut for første gang! :D
JaneDoe Skrevet 15. desember 2009 #8956 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Wow? Gjorde du det du? Ikke nok med hestekuren med paralgin, men jeg fikk med meg ei kruttpille med no morfinstyr i som jeg fikk streng beskjed om å ta i går kveld, etter jeg kom hjem. Den var det futt i, har sovet mest siden liksom.. Urolig at det er sånn forskjell da? Jeg har det ikke vondt når jeg sitter stille, men så fort jeg beveger meg kjenner jeg det godt.. Hm. Kanskje de så på meg at jeg er ei pingle? Ler Hovne ja, de er mest sprengt tror jeg.. Så vittig å se sine egne pupper i stort format liksom. Har jo smugtittet litt bare inni bhen liksom.. Som jeg faktisk fyller ut for første gang! :D Hadde ikke så mye vondt jeg da. mer ubehag og støl i ribbeina.. Jeg fikk med meg noen sterke tabletter som heter oxy ett eller annet. Men tok de aldri. trengte ikke det... De så sikkert ikke på deg som pingle, men de fleste har sine måter å gjøre ting på. tror de bruker mye erfaring av tilbakemeldinger fra pasienter o.l.. Jeg syns det var godt å bevege seg litt jeg, hvis ikke blei det så stivt på en måte... hehe Hvor opererte du? Endret 15. desember 2009 av JaneDoe
belgerine Skrevet 16. desember 2009 #8957 Skrevet 16. desember 2009 (endret) åh.. da misunner jeg deg.. h*&%#%¤te å komme seg ned å tisse, svimler så jeg er redd for å spy så vondt er det kjedelig at det svartner helt og en faller på de etterlengtede to.. men jeg gjør det igjen om jeg ikke er førnøyd denne gangen. jeg stusser litt, de har plassert den brede strikken på sporsbhen PÅ selve puppen, altså over bandasjene. Sikkert for å legge press? Men skal jeg gjøre det neste gang jeg kler på meg etter dusj? Og så sier de sportsbh i en mnd. etter det, kan jeg ligge uten om natta eller betyr det bare at jeg kan velge om jeg vil ha sportsbh eller bh uten bøyler 24 timer i døgnet? opererte på klinikk arendal en tidligere underavd. av klinikk oslo visstnok? Bo cederquost het kirurgen, en svenske. Endret 16. desember 2009 av belgerine
JaneDoe Skrevet 16. desember 2009 #8958 Skrevet 16. desember 2009 åh.. da misunner jeg deg.. h*&%#%¤te å komme seg ned å tisse, svimler så jeg er redd for å spy så vondt er det kjedelig at det svartner helt og en faller på de etterlengtede to.. men jeg gjør det igjen om jeg ikke er førnøyd denne gangen. jeg stusser litt, de har plassert den brede strikken på sporsbhen PÅ selve puppen, altså over bandasjene. Sikkert for å legge press? Men skal jeg gjøre det neste gang jeg kler på meg etter dusj? Og så sier de sportsbh i en mnd. etter det, kan jeg ligge uten om natta eller betyr det bare at jeg kan velge om jeg vil ha sportsbh eller bh uten bøyler 24 timer i døgnet? opererte på klinikk arendal en tidligere underavd. av klinikk oslo visstnok? Bo cederquost het kirurgen, en svenske. Strikken på sportsbhen lå under sårene i alle fall. Pass på at den ikke gnager noen steder. Det fikk jeg beskjed om st man måtte passe på så den ikke gnager noen steder. Jeg brukte sportsbh i en måned så bh uten spiler om dagen nå og ikke noe om natta, Deilig å slippe den stramme sportsbhen:) Synd å høre at du ikke har det helt bra, men det går over... Verste dagen er dagen etter op. Vanligvis i alle fall.. Ok har ikke hørt om klinikken jeg men jeg opererte på Fornebu så jeg bor jo ett annet sted:)
Snupy Skrevet 17. desember 2009 #8959 Skrevet 17. desember 2009 (endret) Da var det gjort. Det ble 240 under. Ligger rett ut, har hatt det bedre.... Fikk med noen blå piller som skal taes hver 10 time, Pinex Forte og Parcet hver 5 time. I tilegg noen orange piller dersom det blir helt ille. Disse har jeg ikke brukt enda, med det er nære på. Har veldig vondt i ribbeina, ryggen og det sprenger venstre side foran. Den høyre er ikke vondt. Normalt? Har fått tak i Scanpore tape, Micropor har jeg ikke funnet. Noen som kan si meg hvorfor Micropore er å anbefale. Er det i tilfelle denne tapen her jeg skal få tak i? http://www.forstehjelper.no/shop/forstehje...-micropore.html Endret 17. desember 2009 av Snupy
Avalon Skrevet 17. desember 2009 #8960 Skrevet 17. desember 2009 Da var det gjort. Det ble 240 under. Ligger rett ut, har hatt det bedre.... Fikk med noen blå piller som skal taes hver 10 time, Pinex Forte og Parcet hver 5 time. I tilegg noen orange piller dersom det blir helt ille. Disse har jeg ikke brukt enda, med det er nære på. Har veldig vondt i ribbeina, ryggen og det sprenger venstre side foran. Den høyre er ikke vondt. Normalt? Har fått tak i Scanpore tape, Micropor har jeg ikke funnet. Noen som kan si meg hvorfor Micropore er å anbefale. Er det i tilfelle denne tapen her jeg skal få tak i? http://www.forstehjelper.no/shop/forstehje...-micropore.html Jeg fant heller ikke micropore på apotekene, så jeg kjøpte herfra: https://www.bootsapotek.no/butikk/s/product...ore&order=2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå