Rødtoppen86 Skrevet 12. desember 2009 #8921 Skrevet 12. desember 2009 Jeg er visst en av de få som sover på ryggen og siden. Har aldri klart å sove på magen, så det var jo positivt for min del. Hva smerter angår etter operasjonen, så vil jeg ikke beskrive det som smerte i den forstand. Var vondt og slikt, men det var liksom mer spreng og vanskelig å bevege seg. Den første uken tok det år og dag å komme seg opp av sengen eller sofaen for min del. Klarte ikke å få nok støtte i sengen, så jeg lå og sov i sofaen. Takk og pris for min samboer som hjalp meg med alt jeg trengte. Jeg feiret nyttårsaften to uker etter min operasjon, og det gikk veldig fint. Hadde på meg en spileløs og myk bh noen timer på kvelden, selv om man egentlig ikke trengte å støtte brystene da de holdt seg selv på plass pga at de enda var hovne og ganske harde på det stadiet. Å bruke en vanlig og myk bh noen timer går helt fint selv om brystene er ferske. Så lenge man ikke gjør en vane av det før brystene har grodd helt, så blir det ikke noe forskjell. Nå som brystene snart er ett år, så bruker jeg nesten bare sportsbh. Synes den gir god støtte til brystene mine og så jobber jeg i en jobb hvor jeg bruker avslappa klær. Liker å ta på en skikkelig bh når det er bytur eller fest på gang, men ikke ellers.
Merete M Skrevet 12. desember 2009 #8922 Skrevet 12. desember 2009 Har liggi på magen siden de var 4 uker gamle.. Men på siden var ikke noe problem.. Det er de første nettene det er greiest å ligge på rygg i alle fall.. Okej, ja. For jeg sliter hvis jeg ikke får legge meg på siden etter et par dager (umulig å sovne!) haha =P
JaneDoe Skrevet 12. desember 2009 #8923 Skrevet 12. desember 2009 Okej, ja. For jeg sliter hvis jeg ikke får legge meg på siden etter et par dager (umulig å sovne!) haha =P Hehe ja, er ikke bare bare å sovne på ryggen. Men kirurgen min sa at man kan ligge på siden så lenge det føles komfortabelt.. Er ikke sikkert det gjør det etter noen få dager da men..
Merete M Skrevet 13. desember 2009 #8924 Skrevet 13. desember 2009 Hehe ja, er ikke bare bare å sovne på ryggen. Men kirurgen min sa at man kan ligge på siden så lenge det føles komfortabelt.. Er ikke sikkert det gjør det etter noen få dager da men.. Nei, var det jeg også tenkte.. Når jeg lå på siden igår kveld, det kommer nok til å gjøre litt vondt de første dagene, tror jeg =P
Gjest Sobril Skrevet 13. desember 2009 #8926 Skrevet 13. desember 2009 Hm... jeg blir relativt øm og sår når jeg går uten bh. Er det slik det er å ha "store" pupper, eller bør jeg dra på meg bh'n igjen fordi det ikke er bra kontra operajson etc?
JaneDoe Skrevet 13. desember 2009 #8927 Skrevet 13. desember 2009 Hm... jeg blir relativt øm og sår når jeg går uten bh. Er det slik det er å ha "store" pupper, eller bør jeg dra på meg bh'n igjen fordi det ikke er bra kontra operajson etc? Mine blir ikke ømme om jeg ikke har på bh en stund. Syns det er litt godt jeg.. haha... Vi la vel inn like mye mener jeg å huske...
JaneDoe Skrevet 13. desember 2009 #8928 Skrevet 13. desember 2009 Tomorrow, tomorrow.. SÅ gøy.. Lykke til.. Du må gi oss en oppdateriing når du er klar for det:)
JaneDoe Skrevet 13. desember 2009 #8929 Skrevet 13. desember 2009 Nei, var det jeg også tenkte.. Når jeg lå på siden igår kveld, det kommer nok til å gjøre litt vondt de første dagene, tror jeg =P Ja puppene mine stakk i alle fall litt ut på siden når de var litt hovne.. SÅ det var ikke noe særlig å ligge helt på siden i alle fall.
Merete M Skrevet 13. desember 2009 #8931 Skrevet 13. desember 2009 Tomorrow, tomorrow.. ÅÅh, heldig du. lykke til, gleder meg til å få høre hvordan det gikk =)
belgerine Skrevet 13. desember 2009 #8932 Skrevet 13. desember 2009 Tusen takk for det dere Er bare knallfornøyd.. 390! Juhuu Da blir det liksom litt pupper av det likevel. MEN.. Hjelp meg nå dere. Han ville gjerne legge under muskel.. HM.. Jeg tenker lenger rekreasjon, mindre størrelse, svekket brystmuskel.. HM.. Argumentet var at det var lite brystvev, og at dette ville være penest på SIKT, med tanke på amming osv. Hm. Jeg som ikke skal ha unger? Ble veldig usikker, han vet jo uten tvil hva han snakker om. Hm. Men har ikke lyst.. Er jeg helt på jordet her eller? Klokka fire i morgen smeller det..
belgerine Skrevet 13. desember 2009 #8933 Skrevet 13. desember 2009 Wow.. Har nettopp funnet puppene mine på nett.. Neida, men de likner fælt! pupper
Gjest Sobril Skrevet 13. desember 2009 #8934 Skrevet 13. desember 2009 Tusen takk for det dere Er bare knallfornøyd.. 390! Juhuu Da blir det liksom litt pupper av det likevel. MEN.. Hjelp meg nå dere. Han ville gjerne legge under muskel.. HM.. Jeg tenker lenger rekreasjon, mindre størrelse, svekket brystmuskel.. HM.. Argumentet var at det var lite brystvev, og at dette ville være penest på SIKT, med tanke på amming osv. Hm. Jeg som ikke skal ha unger? Ble veldig usikker, han vet jo uten tvil hva han snakker om. Hm. Men har ikke lyst.. Er jeg helt på jordet her eller? Klokka fire i morgen smeller det.. Sier han du har lite brystvev så regner jeg med han vet hva han snakker om. Tar du 390 over muskel med litet vev kan de bli veldig ballongaktig og markerte vil jeg tro.
Gjest Sobril Skrevet 13. desember 2009 #8935 Skrevet 13. desember 2009 Wow.. Har nettopp funnet puppene mine på nett.. Neida, men de likner fælt! pupper Hehe. Mine likner ganske bra på etter-bildet
JaneDoe Skrevet 13. desember 2009 #8936 Skrevet 13. desember 2009 (endret) Tusen takk for det dere Er bare knallfornøyd.. 390! Juhuu Da blir det liksom litt pupper av det likevel. MEN.. Hjelp meg nå dere. Han ville gjerne legge under muskel.. HM.. Jeg tenker lenger rekreasjon, mindre størrelse, svekket brystmuskel.. HM.. Argumentet var at det var lite brystvev, og at dette ville være penest på SIKT, med tanke på amming osv. Hm. Jeg som ikke skal ha unger? Ble veldig usikker, han vet jo uten tvil hva han snakker om. Hm. Men har ikke lyst.. Er jeg helt på jordet her eller? Klokka fire i morgen smeller det.. Jeg skal ha inn rundt 400 til neste år. Venter på å strekke hud haha.. Har 260 nå Man minster litt av størrelsen på innlegget men ikke så mye tror jeg. Jeg har også under muskel. Jeg var heeelt flat før.. 70 aaaaaaaaaa.. Nå er jeg 70 D. Det tar nok litt lenger tid å komme seg helt tilbake til normalt igjen ved å legge under muskel men for min det er jeg veeeldig glad for at mine er under nå.. Det ser mye penere ut på meg enn det ville ha gjort over muskel. Men nå eier ikke jeg underhudsfett i det hele tatt. Jeg har en tung fysisk jobb og jeg merker ikke noe forskjell på styrken på musklene. Eneste er vel hvis du er avhengig av en veldig sterk brystmuskel. Jeg kan godt sende deg bilde hvis du vil se hvordan mine er hittil. Jeg har ei tynn venninne som ikke hadde plass under muskelen og det syns godt at hun har silikon. Det syns at jeg har også, men ikke på langt nær like mye. Det tok meg vel en 5 - 7 dager før jeg kjørte bil. Litt ubehagelig var det hvis man måtte ratte litt men det gikk fint. Bare spør hvis du lurer på noe mer. Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt de under, ingen tvil. Puppene holder seg bedre på lang sikt og de vil ikke sige ned på samme måte som de over muskel. Hva brukte du av bh størrelse før da? Lykke til i morgen:) Endret 13. desember 2009 av JaneDoe
Gjest Sobril Skrevet 13. desember 2009 #8937 Skrevet 13. desember 2009 Nå er det ganske nøyaktig 4 måneder siden jeg opererte, og jeg synes puppene begynner å bli litt ømme. De er myke og fine, ikke antydning til hardhet, men allikevel... Hvorfor det? Kan de være ømme så lenge etterpå??
JaneDoe Skrevet 13. desember 2009 #8938 Skrevet 13. desember 2009 Nå er det ganske nøyaktig 4 måneder siden jeg opererte, og jeg synes puppene begynner å bli litt ømme. De er myke og fine, ikke antydning til hardhet, men allikevel... Hvorfor det? Kan de være ømme så lenge etterpå?? Kan hende det er fordi man bruker musklene o.l mer enn før og at det er noe i "veien" nå.. ?? hehe.. Kjenner jeg har blitt littegrann støl på en måte i musklene etter mye løfting på jobben. Jeg fikk mine lagt under. Jeg veit ikke hvor lenge de kan være ømme jeg, men siden mine er lagt under muskel så kan det ta opp til ett år før de har "normalisert" seg.
Gjest Sobril Skrevet 13. desember 2009 #8939 Skrevet 13. desember 2009 Kan hende det er fordi man bruker musklene o.l mer enn før og at det er noe i "veien" nå.. ?? hehe.. Kjenner jeg har blitt littegrann støl på en måte i musklene etter mye løfting på jobben. Jeg fikk mine lagt under. Jeg veit ikke hvor lenge de kan være ømme jeg, men siden mine er lagt under muskel så kan det ta opp til ett år før de har "normalisert" seg. OK. Fint å vite. Har under muskel jeg også. Tar nok litt tid bare
belgerine Skrevet 13. desember 2009 #8940 Skrevet 13. desember 2009 Hm.. OK. Føler det kan være lurt å høre litt på ham, han har tross al sett sin del pupper. Jeg er aaaaaaaaa.. Men jeg har brede skuldre og brede hofter, bruker 80 under bysten så tror ikke de 390 kommer til å bli så fryktelig store. Heller kanskje litt mer til under muskelen nå, etter at jeg har fåt tenkt litt. Topp hvis du sender bilde, så skal jeg sende så snart mine nye fordeler er klar for blottlegging
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå