JaneDoe Skrevet 8. desember 2009 #8881 Skrevet 8. desember 2009 Hei Ringte i dag, torsdag skal jeg på undersøkelse. Kunne få første time 05.01.2010. For meg hadde passet bra ca 15 eller 16 des, da hadde jeg fri til neste år. Tar jeg operasjon neste år, da må jeg bruke ferie ganske tidlig synes jeg :-(. Og jeg også lurer på om jeg tar operasjon 05.01.10, jeg skal på julebord 15.01.10. Er ikke litt for tidlig å ta operasjon da? Kanskje skulle jeg vente til etter 15.01 ? Må nesten vite hva er best før jeg går til konsultasjon torsdag. :-( Noen tips? Takk. Det varierer veldig hvordan man føler seg etter en op og om man skal legge under eller over muskel også. men 10 dager etter op gjorde jeg som vanlig. Bare litt forsiktig med strekk o.l. Jeg var hos ei venninne på en samling 3 dager etter op og det gikk fint. Kunne kjøre bil etter en uke uten at det gjorde vondt. Jeg la under muskel.
JaneDoe Skrevet 8. desember 2009 #8882 Skrevet 8. desember 2009 Hei igjen! Jeg brukte ca. et år på å bestemme meg på at jeg ville ta silikon jeg var på konsultasjon 15 oktober og opererte den 11 november. Jeg kunne fått operasjon mye før også ( ca. en uke etter konsultasjon), men 11. november passet best for meg. Hvis du bestiller time nå så kan du sikkert få gjort det før jul, men anbefaler ikke å gjøre det for tett opp av julen eller nyttår. Kan jo hende at du får litt smerter de første dagene Hvordan går det med deg etter op da? Hva la du inn o.l? Hva hadde du av størrelse før og hva har du nå? Under eller over muskel?
Merete M Skrevet 9. desember 2009 #8883 Skrevet 9. desember 2009 Ja er en del folk som passer på at alt går som det skal der.. Hehe.. Håper du har plass til det du vil ha da.) Ja, det håper jeg også, blir jo litt dumt om jeg må operere igjen, men må jeg så må jeg - jeg har satt ett mål =) hehe men kan hende jeg blir fornøyd med det jeg får, kanskje kanskje ikke ;- )
Merete M Skrevet 9. desember 2009 #8884 Skrevet 9. desember 2009 Hei Ringte i dag, torsdag skal jeg på undersøkelse. Kunne få første time 05.01.2010. For meg hadde passet bra ca 15 eller 16 des, da hadde jeg fri til neste år. Tar jeg operasjon neste år, da må jeg bruke ferie ganske tidlig synes jeg :-(. Og jeg også lurer på om jeg tar operasjon 05.01.10, jeg skal på julebord 15.01.10. Er ikke litt for tidlig å ta operasjon da? Kanskje skulle jeg vente til etter 15.01 ? Må nesten vite hva er best før jeg går til konsultasjon torsdag. :-( Noen tips? Takk. Jeg tror nok det skal gå bra å gå på julebord 10 dager etterpå, men da må du passe litt på å ikke strekke deg for mye =) men helt ærlig, jeg tror det går bra =)
Gjest Sobril Skrevet 9. desember 2009 #8885 Skrevet 9. desember 2009 Da har jeg henta pakka og prøvd bh`ne og de var sefølgelig litt for små. Men går an og bruke de. Så de får duge iblandt, men må nok ut å kjøpe meg noen som jeg tar ut spilene av. Og de var ganske løse rundt og, så da aner jeg ikke hva slags str jeg må kjøpe. Får prøve å bestille bare en neste gang. Men hadde de passa hadde de vært helt perfekte, de var padda, satt bra og ga fin kløft. Du kjøpte 32C. Tror du at VS 32D hadde passet bedre? Små i str?
JaneDoe Skrevet 11. desember 2009 #8886 Skrevet 11. desember 2009 Er det ingen som veit noe om dette med bruk av spile bh? Hvorfor skal man ikke bruke det før det har gått 6 mnd? Hmm.. Er det fordi spilene kan gnage på arrene og gjøre de styggere??
kensi Skrevet 11. desember 2009 #8887 Skrevet 11. desember 2009 Er det ingen som veit noe om dette med bruk av spile bh? Hvorfor skal man ikke bruke det før det har gått 6 mnd? Hmm.. Er det fordi spilene kan gnage på arrene og gjøre de styggere?? leste en eller annen plass om det der, tror det var en plass her i dagboken, men finner det ikke igjen.. :s Der stod det værtfall at det var pga arrene. Kopierer det jeg fant fra qvinne.info: 6 uker: Du kan begynne med lettere trening, men unngå å trene pectoralis (brystmuskulaturen). Det må du vente med. Hevelsen er nå nesten forsvunnet. Du kan begynne å bruke BH med bøyle av og til. Beskytt arrene helt frem til tredje måned ved å legge en kompress mellom bøylen og arrene. 3 måneder Dine arr har oppnådd sin fulle styrke. Det betyr at du kan belaste dem som vanlig. Fortsett gjerne å teipe arrene for å beskytte dem mot sollys eller solarium til de har bleknet helt. Du kan begynne å trene pectoralis (brystmuskulaturen). Hevelsen er nå 99 % forsvunnet. Formen på brystene vil fremdeles forandre seg noe, men forskjellen blir stadig mindre. : - )
JaneDoe Skrevet 11. desember 2009 #8888 Skrevet 11. desember 2009 leste en eller annen plass om det der, tror det var en plass her i dagboken, men finner det ikke igjen.. :s Der stod det værtfall at det var pga arrene. Kopierer det jeg fant fra qvinne.info: 6 uker: Du kan begynne med lettere trening, men unngå å trene pectoralis (brystmuskulaturen). Det må du vente med. Hevelsen er nå nesten forsvunnet. Du kan begynne å bruke BH med bøyle av og til. Beskytt arrene helt frem til tredje måned ved å legge en kompress mellom bøylen og arrene. 3 måneder Dine arr har oppnådd sin fulle styrke. Det betyr at du kan belaste dem som vanlig. Fortsett gjerne å teipe arrene for å beskytte dem mot sollys eller solarium til de har bleknet helt. Du kan begynne å trene pectoralis (brystmuskulaturen). Hevelsen er nå 99 % forsvunnet. Formen på brystene vil fremdeles forandre seg noe, men forskjellen blir stadig mindre. : - ) Takk for svar.. Tar gjerne imot svar fra andre som veit også. mener jeg leste noe her inne om det jeg også, men det er hundrevis av sider å leite igjennom. Tenkte jeg kunne variere itt med spiler og uten spiler. Da er det sikkert greit med spiler innimellom. til fest o.l
kensi Skrevet 11. desember 2009 #8889 Skrevet 11. desember 2009 Takk for svar.. Tar gjerne imot svar fra andre som veit også. mener jeg leste noe her inne om det jeg også, men det er hundrevis av sider å leite igjennom. Tenkte jeg kunne variere itt med spiler og uten spiler. Da er det sikkert greit med spiler innimellom. til fest o.l Ja, det går helt sikkert bra å bruke spilebh av og til, så lenge man er forsiktig med arrene : )
Gjest Sobril Skrevet 12. desember 2009 #8890 Skrevet 12. desember 2009 (endret) Oisann. Ble litt paff her. Har sendt et par PM, samt utvekslet mailadresse med en av brukerne her i ceecee-forumet. Jeg trodde seriøst hun skulle under kniven i løpet av de par neste dagene. Skrev som en kvinne og utga seg som det også. Har sogar sendt et bilde av puppene mine på mail. Uklokt. Viste seg å være en mann gitt... Jaja. Man skal vel kanskje ikke være overrasket (*beveger meg stille og rolig ut herfra*). Endret 12. desember 2009 av Sobril
Avalon Skrevet 12. desember 2009 #8891 Skrevet 12. desember 2009 (endret) Oisann. Ble litt paff her. Har sendt et par PM, samt utvekslet mailadresse med en av brukerne her i ceecee-forumet. Jeg trodde seriøst hun skulle under kniven i løpet av de par neste dagene. Skrev som en kvinne og utga seg som det også. Har sogar sendt et bilde av puppene mine på mail. Uklokt. Viste seg å være en mann gitt... Jaja. Man skal vel kanskje ikke være overrasket (*beveger meg stille og rolig ut herfra*). Oida, uff... litt morsomt var det da... utrolig hvor langt noen menn går for å få se pupper Jaja, han må sikkert bruke pinsett for å finne tissen sin. Og så lenge ansiktet ditt ikke var på bildet, så er det ikke krise Endret 12. desember 2009 av Avalon
Rødtoppen86 Skrevet 12. desember 2009 #8892 Skrevet 12. desember 2009 Huff ja, det er lurt å passe på hvem man sender bilder til selv om man aldri kan være sikker. Så lenge man er kjent med at bildene kan havne hvor som helst på nettet, så er det greit. Bare å passe på at man ikke viser ansikt eller andre kjennetegn som tatoveringer, og sørg for at det ikke er noe i bakgrunnen av bildet som kan avsløre personlig informasjon. Så gøy at tråden enda lever. Ikke mange dagene igjen til mine "nye" pupper er ett år Klarte endelig å somle meg til å finne passordet mitt igjen, så jeg kan være aktiv.
momo Skrevet 12. desember 2009 #8893 Skrevet 12. desember 2009 Oisann. Ble litt paff her. Har sendt et par PM, samt utvekslet mailadresse med en av brukerne her i ceecee-forumet. Jeg trodde seriøst hun skulle under kniven i løpet av de par neste dagene. Skrev som en kvinne og utga seg som det også. Har sogar sendt et bilde av puppene mine på mail. Uklokt. Viste seg å være en mann gitt... Jaja. Man skal vel kanskje ikke være overrasket (*beveger meg stille og rolig ut herfra*). Så kjedelig når noe sånnt skjer da. Og spesielt her inne. Men tror vel man bare må være litt skeptisk på nett desverre.
momo Skrevet 12. desember 2009 #8894 Skrevet 12. desember 2009 Da har jeg vært på en ukes ferie på lanzarote med barna mine. Og fått vist de nye puppene i bikini, guri så deilig det var og føle seg vel i bikini og att man faktisk hadde pupper. Nå bare gleder ejg meg til sommeren og det å slippe å hate å ha på bikini. Og jeg blir bare mer og mer fornøyd med puppene nå, det er 7 uker siden og de ser helt naturlige ut nå. Så tror faktisk ingen kunne se det var silikon jeg hadde. Men ser jo nå selv att jeg ser litt mer på andre sine pupper og legger godt merke til de med silikon. Så sefølgelig kan vel noen kanskje skjønne jeg har silikon.
JaneDoe Skrevet 12. desember 2009 #8895 Skrevet 12. desember 2009 Oisann. Ble litt paff her. Har sendt et par PM, samt utvekslet mailadresse med en av brukerne her i ceecee-forumet. Jeg trodde seriøst hun skulle under kniven i løpet av de par neste dagene. Skrev som en kvinne og utga seg som det også. Har sogar sendt et bilde av puppene mine på mail. Uklokt. Viste seg å være en mann gitt... Jaja. Man skal vel kanskje ikke være overrasket (*beveger meg stille og rolig ut herfra*). Ja det kan fort skje. Jeg har sendt bilde til ett par stykker jeg også. Men det vises ikke ansikt eller noe sånt så jeg er ikke bekymra for det.. Hehe..
JaneDoe Skrevet 12. desember 2009 #8896 Skrevet 12. desember 2009 (endret) Da har jeg vært på en ukes ferie på lanzarote med barna mine. Og fått vist de nye puppene i bikini, guri så deilig det var og føle seg vel i bikini og att man faktisk hadde pupper. Nå bare gleder ejg meg til sommeren og det å slippe å hate å ha på bikini. Og jeg blir bare mer og mer fornøyd med puppene nå, det er 7 uker siden og de ser helt naturlige ut nå. Så tror faktisk ingen kunne se det var silikon jeg hadde. Men ser jo nå selv att jeg ser litt mer på andre sine pupper og legger godt merke til de med silikon. Så sefølgelig kan vel noen kanskje skjønne jeg har silikon. Så bra:) Gleder meg til sommeren jeg også. Men så lenge man kan gå med bh og ikke sportsbh så er det moro å kunne bruke alle slags topper.. Og forresten.. Jeg husker ikke hva kirurgen sa til meg angående bruke av spilebh. Bare at man ikke skal bruke det de første 6 mnd. Men hvorfor ikke spilebh? Husker du hva din kirurg sa til deg? Endret 12. desember 2009 av JaneDoe
momo Skrevet 12. desember 2009 #8897 Skrevet 12. desember 2009 Så bra:) Gleder meg til sommeren jeg også. Men så lenge man kan gå med bh og ikke sportsbh så er det moro å kunne bruke alle slags topper.. Og forresten.. Jeg husker ikke hva kirurgen sa til meg angående bruke av spilebh. Bare at man ikke skal bruke det de første 6 mnd. Men hvorfor ikke spilebh? Husker du hva din kirurg sa til deg? Kirurgen min sa og att spilebh ikke skal brukes de første 6 mnd, men sa ikke hvorfor og ikke lurte jeg heller. For venninna mi som har silikon starta med spile bh etter 6 uker og hun har stygge arr i dag pågrunn av det, er flere år siden operasjonen hennes. Så jeg skal være nøye med dette. Men kommer nok til å bruke spile bh på fest iblandt. for noen timer kan vel ikke gjøre så mye skade, og kan jo bare legge noe litt mykt mellom.
Merete M Skrevet 12. desember 2009 #8898 Skrevet 12. desember 2009 Oisann. Ble litt paff her. Har sendt et par PM, samt utvekslet mailadresse med en av brukerne her i ceecee-forumet. Jeg trodde seriøst hun skulle under kniven i løpet av de par neste dagene. Skrev som en kvinne og utga seg som det også. Har sogar sendt et bilde av puppene mine på mail. Uklokt. Viste seg å være en mann gitt... Jaja. Man skal vel kanskje ikke være overrasket (*beveger meg stille og rolig ut herfra*). Oj? Skummelt ja. Men det er bare å ikke vise ansikt på bildene, så går det sikkert greit. Da kan du jo nekte på at det er det (hvis det skulle komme så lang) haha. =)
Merete M Skrevet 12. desember 2009 #8899 Skrevet 12. desember 2009 Kirurgen min sa og att spilebh ikke skal brukes de første 6 mnd, men sa ikke hvorfor og ikke lurte jeg heller. For venninna mi som har silikon starta med spile bh etter 6 uker og hun har stygge arr i dag pågrunn av det, er flere år siden operasjonen hennes. Så jeg skal være nøye med dette. Men kommer nok til å bruke spile bh på fest iblandt. for noen timer kan vel ikke gjøre så mye skade, og kan jo bare legge noe litt mykt mellom. Ja, det der lurte jeg også på. Siden jeg skal i konfirmasjon og fest bare 4 uker etter operasjonen. Kanskje det er litt for tidlig? Men hvis man legger noe imellom puppene og spilene går det kanskje greit et par timer? Eller?
Merete M Skrevet 12. desember 2009 #8900 Skrevet 12. desember 2009 Da har jeg vært på en ukes ferie på lanzarote med barna mine. Og fått vist de nye puppene i bikini, guri så deilig det var og føle seg vel i bikini og att man faktisk hadde pupper. Nå bare gleder ejg meg til sommeren og det å slippe å hate å ha på bikini. Og jeg blir bare mer og mer fornøyd med puppene nå, det er 7 uker siden og de ser helt naturlige ut nå. Så tror faktisk ingen kunne se det var silikon jeg hadde. Men ser jo nå selv att jeg ser litt mer på andre sine pupper og legger godt merke til de med silikon. Så sefølgelig kan vel noen kanskje skjønne jeg har silikon. Ååh, heldig du! Ja, jeg også gleder meg til sommeren, endelig kan jeg bruke fine topper og bikinier uten å skjemmes av for små pupper! Ahh =D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå