JaneDoe Skrevet 6. desember 2009 #8841 Skrevet 6. desember 2009 Åja, ja har hørt mye fint om den klinikken =) Bra du likte han, jeg håper min kirurg er like fink og hyggelig, hehe =) Ja hørte mye bra jeg også. hehe.. Kirurgen din er nok dyktig vet du:)
JaneDoe Skrevet 6. desember 2009 #8842 Skrevet 6. desember 2009 (endret) Teller ned.. 8 dager igjen! Jeg glder meg mest til å shoppe lekkert undertøy, og bikinier.. :rødme: Det går jammen fort.. Må si jeg syns det var kjempegøy å kjøpe bher.. Og ikke minst topper og kjoler jeg ikke kunne bruke før i mangel på pupper. ... hehe... Jeg begynte å telle ned etter jeg hadde vært på konsultasjon jeg.. Endret 6. desember 2009 av JaneDoe
Merete M Skrevet 6. desember 2009 #8843 Skrevet 6. desember 2009 Ja hørte mye bra jeg også. hehe.. Kirurgen din er nok dyktig vet du:) Det håper jeg virkelig at han er, hehe =)
Merete M Skrevet 6. desember 2009 #8844 Skrevet 6. desember 2009 Det går jammen fort.. Må si jeg syns det var kjempegøy å kjøpe bher.. Og ikke minst topper og kjoler jeg ikke kunne bruke før i mangel på pupper. ... hehe... Jeg begynte å telle ned etter jeg hadde vært på konsultasjon jeg.. Ja, det er det jeg også tror jeg kommer til å gjøre, og det er nok den ventetiden som virker lengst, hehe!
JaneDoe Skrevet 6. desember 2009 #8845 Skrevet 6. desember 2009 Ja, det er det jeg også tror jeg kommer til å gjøre, og det er nok den ventetiden som virker lengst, hehe! Ja helt sikkert... Jeg fikk konsultasjon i begynnelsen av oktober og OP den 27. oktober.. Gikk ikke lange tida mellom konsutasjon og op i alle fall. De har ikke mer enn 2 - 4 ukers ventetid på Fornebu. Ikke på brystforstørrelse i alle fall. Hvor skal du operere igjen?
Merete M Skrevet 6. desember 2009 #8846 Skrevet 6. desember 2009 Ja helt sikkert... Jeg fikk konsultasjon i begynnelsen av oktober og OP den 27. oktober.. Gikk ikke lange tida mellom konsutasjon og op i alle fall. De har ikke mer enn 2 - 4 ukers ventetid på Fornebu. Ikke på brystforstørrelse i alle fall. Hvor skal du operere igjen? Ja, skjønner. Jeg skal operere på Askimklinikken =) der er det også ca 3-4 ukers ventetid fra konsultasjon til operasjon =)
JaneDoe Skrevet 6. desember 2009 #8847 Skrevet 6. desember 2009 Ja, skjønner. Jeg skal operere på Askimklinikken =) der er det også ca 3-4 ukers ventetid fra konsultasjon til operasjon =) Tida går fortere enn du aner Du har sikkert alltids noe å drive med Skole og jobb.. Hehe.. Fritidssyssler har du sikkert også.. Hvis det er deg på bildet så var du da kjempesøt:)
Merete M Skrevet 7. desember 2009 #8848 Skrevet 7. desember 2009 Tida går fortere enn du aner Du har sikkert alltids noe å drive med Skole og jobb.. Hehe.. Fritidssyssler har du sikkert også.. Hvis det er deg på bildet så var du da kjempesøt:) Ja, jeg håper det går fortere enn det virker, det har jo allerede gått 2 mnd siden jeg begynte å lete opp klinikker osv, og de 2 mnd virker ikke så lenge siden, om du skjønner? Jeg går skole, så har jo noe å drive på med å sette tankene bort. Jo mindre man tenker over det, jo fortere går tiden, hehe =) Jepp, det er meg på bildet. Takk, og hvis det er du på ditt, er du ganske så pen selv =)
Andra Skrevet 7. desember 2009 #8849 Skrevet 7. desember 2009 Hei til dere alle sammen. Slenger meg også med her i silikonklubben. Flott forum kan jeg si. Har begynt å lese for noen dager siden, men det er så mye interessant og så mye å lese.........Jeg er 41 år, gift og har to døttre. Jeg har vurdert i flere år ( mer enn ti ) å legge inn silikon. Nå er jeg bestemt å fullføre min drøm. Har vært på to konsultasjoner. Jeg trenger både løft og proteser. Prisen varierer fra 45`, til 55` tusen. Disse dagene har jeg lest litt om Aviva helse Dr. Halfdan Vier Simensen, og Plastikkirurgene Clinique Pilestredet Park Dr. Tammy Fiabema. Det ser ut som om disse har ca 10`, billigere enn andre steder. Har tenkt å operere meg før Julaften ( hvis det er mulig da ). Ber gjerne om tips om disse to stedene. Er veldig usikker hva jeg skal velge. Bor ikke i Oslo, og det er ikke så lett å bestille time da jeg har full jobb. Alle svarene mottas med glede.
Merete M Skrevet 7. desember 2009 #8850 Skrevet 7. desember 2009 Hei til dere alle sammen. Slenger meg også med her i silikonklubben. Flott forum kan jeg si. Har begynt å lese for noen dager siden, men det er så mye interessant og så mye å lese.........Jeg er 41 år, gift og har to døttre. Jeg har vurdert i flere år ( mer enn ti ) å legge inn silikon. Nå er jeg bestemt å fullføre min drøm. Har vært på to konsultasjoner. Jeg trenger både løft og proteser. Prisen varierer fra 45`, til 55` tusen. Disse dagene har jeg lest litt om Aviva helse Dr. Halfdan Vier Simensen, og Plastikkirurgene Clinique Pilestredet Park Dr. Tammy Fiabema. Det ser ut som om disse har ca 10`, billigere enn andre steder. Har tenkt å operere meg før Julaften ( hvis det er mulig da ). Ber gjerne om tips om disse to stedene. Er veldig usikker hva jeg skal velge. Bor ikke i Oslo, og det er ikke så lett å bestille time da jeg har full jobb. Alle svarene mottas med glede. Hei hei, velkommen! =) Da har du vurdert det lenge nok til å vite hva du begir deg ut på. Ja, det blir kanskje litt dyrere når du skal ha både brystløft og proteser. Jeg anbefaler at du går til flere konsultasjonstimer før du bestemmer deg for hvor du vil operere =) Kanskje også heller legge inn noen ekstra tusenlapper for kvalitetsgaranti osv. Hvis du vil operere før julaften burde du henge i, for de fleste kirurger vil gjærne at det går en tid fra konsultasjonen til operasjonsdagen (men dette varierer veldig) Det er mange kirurger spredt ut i landet, du har i Trondheim, Stavanger, Ålesund, Oslo, Bærum osv osv, bare å søke om den klinikken som er nærmest deg (om du vil operere der) =) Nei, og du skal helst ikke jobbe de dagene rett etter operasjonen (kanskje vente en 5-6 dager, alt avhengig av hvilken type jobb du har) Men det er bare å ringe å snakke med kirurgene, så får du sikkert svar på det meste =)
Andra Skrevet 7. desember 2009 #8851 Skrevet 7. desember 2009 Takk for svaret Merete M. Svar har jeg fått og lest masse på disse sidene :-). Jeg ønsker tips om Aviva helse og Clinique Pilestredet Park. Ser at du har valgt Askim klinikk. Kan jeg spørre deg hvorfor?
Teetee Skrevet 7. desember 2009 #8852 Skrevet 7. desember 2009 Hei du! Så flott at du endelig har bestemt deg for å ta det store skrittet:) Jeg opererte meg ved Aviva Helse i Oslo for ca. 4 uker siden. Jeg valgte nettopp denne klinikken fordi: *de lå under de andre klinikkene i pris *fordi jeg hadde lest mye bra om Dr. Halfdan Simensen *fordi det var de jeg ble tatt best i mot av når jeg ringte dit. (Mange andre klinikker var for opptatte til å ta telefonen, og lovte å ringe tilbake, noe de aldri gjorde) * Fordi de hadde gratis konsultasjonstime * Fordi jeg fikk en godt inntrykk av kirurgen og lokalene da jeg var der på konsultasjon Jeg er forøvrig svært fornøyd med min operasjon. jeg tok kun brystinplantasjon. Dr. Simensen var veldig nøye på at jeg skulle velge en str. som passet til kroppen min og som jeg ble fornøyd med. De er også flinke til å gi informasjon og det står masse nyttig på hjemmesiden deres. Håper dette hjalp litt! Masse lykke til!
Andra Skrevet 7. desember 2009 #8853 Skrevet 7. desember 2009 Hei du! Så flott at du endelig har bestemt deg for å ta det store skrittet:) Jeg opererte meg ved Aviva Helse i Oslo for ca. 4 uker siden. Jeg valgte nettopp denne klinikken fordi: *de lå under de andre klinikkene i pris *fordi jeg hadde lest mye bra om Dr. Halfdan Simensen *fordi det var de jeg ble tatt best i mot av når jeg ringte dit. (Mange andre klinikker var for opptatte til å ta telefonen, og lovte å ringe tilbake, noe de aldri gjorde) * Fordi de hadde gratis konsultasjonstime * Fordi jeg fikk en godt inntrykk av kirurgen og lokalene da jeg var der på konsultasjon Jeg er forøvrig svært fornøyd med min operasjon. jeg tok kun brystinplantasjon. Dr. Simensen var veldig nøye på at jeg skulle velge en str. som passet til kroppen min og som jeg ble fornøyd med. De er også flinke til å gi informasjon og det står masse nyttig på hjemmesiden deres. Håper dette hjalp litt! Masse lykke til! Hei TeeTee Takk for svaret. Det hjalp veldig mye. Jeg har også lest en del om Aviva, men her de fleste velger fornebu klinikken har jeg sett. Jeg er helt ny på denne forum, og har ikke lært ennå å bruke den. Er litt usikker hvordan jeg skal svare, må lære å brukke den :-) Har du ventet lenge på operasjon? Hvor langt tid det tok fra du var til konsultasjon? Jeg har fri fra 21 des. til 03 jan. og har tenkt å ta den nå :-) klarer ikke å vente lenge. Håper de tar kontakt med meg i morgen.
Merete M Skrevet 7. desember 2009 #8854 Skrevet 7. desember 2009 Takk for svaret Merete M. Svar har jeg fått og lest masse på disse sidene :-). Jeg ønsker tips om Aviva helse og Clinique Pilestredet Park. Ser at du har valgt Askim klinikk. Kan jeg spørre deg hvorfor? Jeg har ikke så veldig mye informasjon om de klinikkene, men du kan søke på www.google.no , der finner du garantert noe =) Jeg har hørt fra flere jenter som har operert der at de fikk ønskene sine oppfylt, og at kirurgen var flink =) håper på at jeg får samme behandlingen =) pluss at det er ganske nært noen venner av meg, som jeg kan være hos etter operasjonen =)
Merete M Skrevet 7. desember 2009 #8856 Skrevet 7. desember 2009 Hei Når skal du opereres? Jeg skal operere i slutten av Februar =)
Andra Skrevet 7. desember 2009 #8857 Skrevet 7. desember 2009 Jeg skal operere i slutten av Februar =) Hei igjen. Håper denne gangen klarer jeg å svare tilbake. Vil ikke skreme deg, men har lest en del om Askimklinikken. Det står også her på side 2 siste innlegg, og jeg mener å a lest andre steder også. Men hvis noen du kjenner har tatt der operasjon, da er det bare å ønske deg lykke til og håper du blir fornøyd.
JaneDoe Skrevet 7. desember 2009 #8858 Skrevet 7. desember 2009 Ja, jeg håper det går fortere enn det virker, det har jo allerede gått 2 mnd siden jeg begynte å lete opp klinikker osv, og de 2 mnd virker ikke så lenge siden, om du skjønner? Jeg går skole, så har jo noe å drive på med å sette tankene bort. Jo mindre man tenker over det, jo fortere går tiden, hehe =) Jepp, det er meg på bildet. Takk, og hvis det er du på ditt, er du ganske så pen selv =) Det er no ikke meg, men Chrstina Aguilera hehe....
Merete M Skrevet 7. desember 2009 #8859 Skrevet 7. desember 2009 Hei igjen. Håper denne gangen klarer jeg å svare tilbake. Vil ikke skreme deg, men har lest en del om Askimklinikken. Det står også her på side 2 siste innlegg, og jeg mener å a lest andre steder også. Men hvis noen du kjenner har tatt der operasjon, da er det bare å ønske deg lykke til og håper du blir fornøyd. Heihei =) ja, jeg har lest det, men det der var i 2005, og prisen er satt ned igjen til 25000 :- ) og han har jo jobbet med det der en god periode, og det er jo pengene klinikkene lever av, og jeg stoler jo på at han gjør en god jobb profesjonelt, selv om han kan være litt egenrådig i personlighet, det er vi alle engang i blandt =) er han skikkelig rar, så takker jeg jo selvfølgelig nei =) Håper jeg blir fornøyd selv, huff.. både gruer og gleder meg på samme gang, hehe =D
Merete M Skrevet 7. desember 2009 #8860 Skrevet 7. desember 2009 Det er no ikke meg, men Chrstina Aguilera hehe.... Åja smart jeg vet du!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå