Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så søte dere er.. Fint å ha noen å telle ned med.. Så kan dere følge hverandre i etterkant..

Jeg teller ned jeg å, men det er helt til August... hehe

Æsjda, tiden går somregel fort - når det er såppas lenge. Men når det er 2 mnd igjen med deg, så blir du fort litt utålmodig, da begynner du glede deg for fullt vettu, hehe =D

Hvor store vil du ha da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Æsjda, tiden går somregel fort - når det er såppas lenge. Men når det er 2 mnd igjen med deg, så blir du fort litt utålmodig, da begynner du glede deg for fullt vettu, hehe =D

Hvor store vil du ha da?

Jeg har 260 ml nå.. Skal ha 350 - 400 ml.. Høres kansje mye ut men jeg hadde ikke noe pupper fra før av.. Jeg hadde ikke plass til den størrelsen jeg ville ha, så da får huden strekke seg litt.. Men har i alle fall pupper til sommeren og kan kjøpe fine topper nå da...

Endret av JaneDoe
Skrevet
Så søte dere er.. Fint å ha noen å telle ned med.. Så kan dere følge hverandre i etterkant..

Jeg teller ned jeg å, men det er helt til August... hehe

det er ganske mye lengre enn to mnd, stakkar :/ men du klarer vel å leve med de du har nå frem til da, skikkelig bra resultat! Jeg gleder meg bare til å være "normal" :P

Ja, jeg vet.. Men tror han kommer til å slite med å holde fingrene av fatet de første dagene, haha. Kan ikke klemme noe spesielt hardt vettu, haha. Men kommer til å vekke stakkars gutten mange ganger pr. natt siden jeg trenger hjelp til å snu meg :fnise: Guttene er tjenerene våre ja, enn så lenge! Bare vent noen år du. Haha!

Jepp, ååh, gleder meeeg ;- D

Blir mye "ikke røre, bare se" den første tida ja :fnise: blir godt å bli dullet med, skal nyte det til det maksimale så lenge jeg kan :-D hehee : )))

Skrevet
Jeg har 260 ml nå.. Skal ha 350 - 400 ml.. Høres kansje mye ut men jeg hadde ikke noe pupper fra før av.. Jeg hadde ikke plass til den størrelsen jeg ville ha, så da får huden strekke seg litt.. Men har i alle fall pupper til sommeren og kan kjøpe fine topper nå da...

Ja, det er det jeg også vil ha 350 - 400, har ikke så veldig mye fra før av nå jeg heller.. Så tar vell det det blir plass til, så får jeg fylle på igjen til neste høst..

Heldigvis får jeg også pupper til sommeren, men må gå i støttebh'en i 6 uker da =S er det mulig å bruke en vanlig BH 1 dag, selv om det ikke har gått 6 uker?

Skrevet
Blir mye "ikke røre, bare se" den første tida ja :fnise: blir godt å bli dullet med, skal nyte det til det maksimale så lenge jeg kan :-D hehee : )))

Det blir det ja! Men tror det skal gå bra da, de vet vell at de får høre det hvis de prøver seg, :fnise:

Kan ikke tiden bare flyyy av sted? haha :- D

Skrevet
Det blir det ja! Men tror det skal gå bra da, de vet vell at de får høre det hvis de prøver seg, :fnise:

Kan ikke tiden bare flyyy av sted? haha :- D

Hadde vi bare hatt en spoleframoverknapp.. :P

Er ikke helt sikker på det med vanlig bh.. tror det er sånn at du kanskje kan bruke bh uten spiler noen timer om dagen en gang i blant, etter at det har gått et par uker.. Viktig at arret får gro i fred osv. Er ikke sikker da, kanskje noen andre vet?

: - )

Skrevet
Hadde vi bare hatt en spoleframoverknapp.. :P

Er ikke helt sikker på det med vanlig bh.. tror det er sånn at du kanskje kan bruke bh uten spiler noen timer om dagen en gang i blant, etter at det har gått et par uker.. Viktig at arret får gro i fred osv. Er ikke sikker da, kanskje noen andre vet?

: - )

Ja, det skulle vi hatt! Haha =P

Mhm, jeg skal i konfirmasjon i slutten av mars, begynnelsen av april eller noe.. da har det gått rundt 3 uker tror jeg =) siden jeg skal operere i slutten av Februar, begynnelsen av Mars =)

Skrevet
Ja, det skulle vi hatt! Haha =P

Mhm, jeg skal i konfirmasjon i slutten av mars, begynnelsen av april eller noe.. da har det gått rundt 3 uker tror jeg =) siden jeg skal operere i slutten av Februar, begynnelsen av Mars =)

da går det helt sikkert bra å bruke vanlig bh noen timer, kanskje helst uten spiler da : ))

Skrevet
Ja, det er det jeg også vil ha 350 - 400, har ikke så veldig mye fra før av nå jeg heller.. Så tar vell det det blir plass til, så får jeg fylle på igjen til neste høst..

Heldigvis får jeg også pupper til sommeren, men må gå i støttebh'en i 6 uker da =S er det mulig å bruke en vanlig BH 1 dag, selv om det ikke har gått 6 uker?

Ja, hehe jeg må ta en refill.. hehe... Eller nye innlegg da..

Tror ikke det er farlig å bruke bh i en dag du. Jeg skulle bare ha sports bh i 4 uker. Varierer fra klinikk til klinikk...

Nå tar jeg bare ut spilene på vanlige bher. Kirurgen min pleide å anbefale det. Det er veldig vanskelig å finne 70 D i bh uten spiler her jeg bor i alle fall.. Hvis man ikke vil se ut som en bestemor.. hehe..

Skrevet
da går det helt sikkert bra å bruke vanlig bh noen timer, kanskje helst uten spiler da : ))

Ja, men kan hende jeg finner en heldekkende litt tykk genser jeg kan bruke da, men som samtidig er fin, slik at det ikke vises, men det er jo enda en stund til, trenger vell ikke helt beskymre meg for det enda :- D

Skrevet
Ja, hehe jeg må ta en refill.. hehe... Eller nye innlegg da..

Tror ikke det er farlig å bruke bh i en dag du. Jeg skulle bare ha sports bh i 4 uker. Varierer fra klinikk til klinikk...

Nå tar jeg bare ut spilene på vanlige bher. Kirurgen min pleide å anbefale det. Det er veldig vanskelig å finne 70 D i bh uten spiler her jeg bor i alle fall.. Hvis man ikke vil se ut som en bestemor.. hehe..

Ja, blir samme prisen det? Eller går det ann å få fylt på bare, med billigere pris? Hvis du vet noe om det da ;- )

Okej, de har veldig mange på Lindex og Cubus tror jeg? Og andre BH-butikker, som bare selger slikt, og kanskje sex-butikkene, hehe! De tror jeg ikke har så mye som ligner på bestemor-greier, med mindre man er into den slags, HAHA xD

Skrevet (endret)
Ja, blir samme prisen det? Eller går det ann å få fylt på bare, med billigere pris? Hvis du vet noe om det da ;- )

Okej, de har veldig mange på Lindex og Cubus tror jeg? Og andre BH-butikker, som bare selger slikt, og kanskje sex-butikkene, hehe! De tror jeg ikke har så mye som ligner på bestemor-greier, med mindre man er into den slags, HAHA xD

Ja med spiler har de...

Det blir samma pris tror jeg. Du kan jo ikke fylle på silikon. Protesene må skiftes ut vettu. Så det hele blir en ny operasjon med nye proteser..

Endret av JaneDoe
Skrevet
Ja med spiler har de...

Det blir samma pris tror jeg. Du kan jo ikke fylle på silikon. Protesene må skiftes ut vettu. Så det hele blir en ny operasjon med nye proteser..

Åja, nei da skjønner jeg =)

huuuff, jeg gleder meg sånn, 2 mnd føles plutselig som en evighet =O

Skrevet
Åja, nei da skjønner jeg =)

huuuff, jeg gleder meg sånn, 2 mnd føles plutselig som en evighet =O

Neida det går så fort så.. Du får tenke på noe annet(som om det er lett). Jeg gleda meg fælt jeg å. Gleder meg bare til å få unna den 2. operasjonen nå så blir det akkurat som jeg vil. :)

Må si jeg er imponert over jobben kirurgen gjorde.. Hehe.. :)

Skrevet
Neida det går så fort så.. Du får tenke på noe annet(som om det er lett). Jeg gleda meg fælt jeg å. Gleder meg bare til å få unna den 2. operasjonen nå så blir det akkurat som jeg vil. :)

Må si jeg er imponert over jobben kirurgen gjorde.. Hehe.. :)

Haha, ja det er enklere sagt enn gjort!

Skjønner jeg, blir vell det med meg også, når jeg er fredig med denne.. Så om jeg ikke skjønner helt hva du mener nå, blir det vell at jeg sitter i samme situasjon snart, hehe =)

Hvor opererte du da?

Skrevet
Haha, ja det er enklere sagt enn gjort!

Skjønner jeg, blir vell det med meg også, når jeg er fredig med denne.. Så om jeg ikke skjønner helt hva du mener nå, blir det vell at jeg sitter i samme situasjon snart, hehe =)

Hvor opererte du da?

Jeg opererte på Fornebuklinikken. Det var de jeg var knallfornøyd med etter konsutajoner 2 andre steder. Kunne ikke ha blitt mottatt bedre :) Jeg skal definitivt ha den samma kirurgen igjen:) Han er så dyktig og ikke mnst hyggelig og tar godt i vare på deg. Det gjorde forresten resten av gjengen der å da:)

Skrevet

Teller ned.. 8 dager igjen! :rope:

Jeg glder meg mest til å shoppe lekkert undertøy, og bikinier.. :rødme:

Skrevet
Jeg opererte på Fornebuklinikken. Det var de jeg var knallfornøyd med etter konsutajoner 2 andre steder. Kunne ikke ha blitt mottatt bedre :) Jeg skal definitivt ha den samma kirurgen igjen:) Han er så dyktig og ikke mnst hyggelig og tar godt i vare på deg. Det gjorde forresten resten av gjengen der å da:)

Åja, ja har hørt mye fint om den klinikken =)

Bra du likte han, jeg håper min kirurg er like fink og hyggelig, hehe =)

Skrevet
Teller ned.. 8 dager igjen! :rope:

Jeg glder meg mest til å shoppe lekkert undertøy, og bikinier.. :rødme:

Ååh, da skjønner jeg at du har begynt med nedtellinga =D Heldig du, det er fortsatt 2 mnd til jeg skal operer, føles ut som evigheter! Hehe.

Ja, det er det jeg også gleder meg mest til. Endelig gå på butikkene å prøve ut bh'er og bikinier når du faktisk har PUPPER haha =D

Skrevet
Åja, ja har hørt mye fint om den klinikken =)

Bra du likte han, jeg håper min kirurg er like fink og hyggelig, hehe =)

Ja hørte mye bra jeg også. hehe.. Kirurgen din er nok dyktig vet du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...