belgerine Skrevet 3. desember 2009 #8801 Skrevet 3. desember 2009 Takk takk, aritg med aktivitet her da :)Jeg har tenkt på det i et par år, og fant lutelig ut at NÅ skal jeg.. Heldigvis hadde de ei som hadde hoppet av, og det gikk ca to uker fra jeg tok kontakt med dem til jeg kunne få OP. Deilig at det skjer litt raskt når en endelig har bestemt seg.. Ut og shoppe høres jo ikke ut som det verste som kan skje da.. Puppene på bildet var lekre! Anatomiske?
JaneDoe Skrevet 3. desember 2009 #8802 Skrevet 3. desember 2009 Takk takk, aritg med aktivitet her da :)Jeg har tenkt på det i et par år, og fant lutelig ut at NÅ skal jeg.. Heldigvis hadde de ei som hadde hoppet av, og det gikk ca to uker fra jeg tok kontakt med dem til jeg kunne få OP. Deilig at det skjer litt raskt når en endelig har bestemt seg.. Ut og shoppe høres jo ikke ut som det verste som kan skje da.. Puppene på bildet var lekre! Anatomiske? Shopping er bra det... Så du har operert? Hva var du før, hva la du inn og hva er du nå da?
JaneDoe Skrevet 3. desember 2009 #8803 Skrevet 3. desember 2009 Shopping er bra det... Så du har operert? Hva var du før, hva la du inn og hva er du nå da? Kremt, jeg så akkurat det andre innegget ditt og så at du ikke har operert enda..
belgerine Skrevet 3. desember 2009 #8804 Skrevet 3. desember 2009 Nei, det er jo nettopp det jeg også er spent på nå da.. Fyller i dag ikke ut en A. Har ikke hatt noen samtale med kirurg enda, det kommer 13 des. Spent!!
JaneDoe Skrevet 3. desember 2009 #8805 Skrevet 3. desember 2009 Nei, det er jo nettopp det jeg også er spent på nå da.. Fyller i dag ikke ut en A. Har ikke hatt noen samtale med kirurg enda, det kommer 13 des. Spent!! Ja jeg skjønner at du er spent. Jeg la 260 ml og blei en 70 D.. Brukte A fra før men skulle heller ha hatt AAAAAAAAAAAAAA... Hehe.. Torrde jeg kom til å ende opp med stor B liten C. Også siden sportsbhen jeg hadde på meg etter OP var 75 B.. Blir spennende å høre hva du skal legge inn.
belgerine Skrevet 3. desember 2009 #8806 Skrevet 3. desember 2009 (endret) Ja jeg skjønner at du er spent. Jeg la 260 ml og blei en 70 D.. Brukte A fra før men skulle heller ha hatt AAAAAAAAAAAAAA... Hehe.. Torrde jeg kom til å ende opp med stor B liten C. Også siden sportsbhen jeg hadde på meg etter OP var 75 B.. Blir spennende å høre hva du skal legge inn. Ja, gleder meg! Wow! Hvordan kan det ha seg da? At du brukte en 75B etter OP og ble en D? Var det akkurat den BHen som var noe uggen i sizen, eller skulle den bare være über tight? Det er noe sånn jeg også håper på, men det spørs om det er plass til noe særlig mer enn det du la inn, og jeg er bred og kraftig. Hm. Det blir nok til en OP til etterhvert. Endret 3. desember 2009 av belgerine
JaneDoe Skrevet 3. desember 2009 #8807 Skrevet 3. desember 2009 Ja, gleder meg! Wow! Hvordan kan det ha seg da? At du brukte en 75B etter OP og ble en D? Var det akkurat den BHen som var noe uggen i sizen, eller skulle den bare være über tight? Det er noe sånn jeg også håper på, men det spørs om det er plass til noe særlig mer enn det du la inn, og jeg er bred og kraftig. Hm. Det blir nok til en OP til etterhvert. Hehe nei bhen var ikke kjempestram. Jeg fikk Triumph sin sportsbh på meg.. De er vel vanlige i størrelsen. La inn under muskelen da og musklene bruker tid på å slappe av. Kan hende det var derfor jeg blei en D. Du skulle sett hvor rare og firkanta de var de første 1-2 ukene.. Så rare vettu. Men nå har muskelen slappet av og puppene har blitt grisefine:) Hehe... SKal bare inn en gang til neste år for å forstørre de en gang til. Jeg visste jeg måtte ha 2 OP så det var jeg klar over.. De fikk lemt inn 260 ml men det var det... Jeg skal ha 350 - 400ml- Ja det høres kanskje mye ut men det er ikke det når man ikke hadde noen ting fra før. Jeg er ikke bred, og ikke syltynn men tynn. Haha... Bir pent med den størrelsen jeg ønsker meg. Samma sa kirurgen. Var glad han sa det..hehe..
Merete M Skrevet 3. desember 2009 #8808 Skrevet 3. desember 2009 ahaa. trenger liksom en ekstra "dytt" for å virkelig gjøre noe med det ;p Hva bruker du i bh da? 70/75/80? Kommer jo an på kroppen din hva du har plass til, er jo ikke sikkert du trenger mye for å oppnå det du vil ha heller. Vanskelig å si ;s Kommer du til å si noe til foreldrene dine og venner, eller vil du at det skal være 'hemmelig'? Jeg har sagt det til typen, skal si det til bestevenninna mi snart, å så foreldrene og søstrene mine. gruer meg litt til å fortelle det til familien da, men vil liksom at de skal vite det. Vet du når du skal på konsultasjon, og tar du konsultasjonen sammen med operasjonen? Jeg begynte å spare til hest da jeg var 8, men kommer ikke til å bruke de på hest før jeg er ferdig med utdanning osv. Så da har jeg heldigvis nok penger på sparekonto slik at jeg kan låne av meg selv, og sette inn på sparekontoen etterhvert som jeg jobber. Har ikke fått skaffet meg jobb enda, men det blir på nyåret:) Har du spart penger du, eller skal du ta opp lån/låne/få fra familie? Ble masse spmål, du svarer på det du gidder ; p : - ) Jeg er ufattelig smal om brystene, bruker vell en 70, kanskje 75 på det ytterste hakket =) Nei, jeg håper de blir fine. Blir litt dumt om jeg blir skuffa/ikke fornøyd med resultatet =S Ikke gru deg, de kommer mest sannsynlig til å ta det bedre enn du forventer, de kan sjokkere litt, hehe =) Mamma, de nærmeste og samboeren min vet det, men velger å holde det skjult for pappa, så kanskje han tror de bare har vokst mye (han bor i et annet fylke, så vi sees ikke så ofte) Jeg skal på konsultasjon 20 Januar, over nyttår. Skal ikke operere samme dagen, tar ca 6 uker fra konsultasjonen til jeg skal ned igjen å operere, ca i månedsbyttet Februar/Mars =) Ahh, heldig du! Jeg har ingen sparekonto, og har vell maks 1000kr på kontoen nå Jeg får det med samboeren min i bursdagsgave dette året og julegave, siden han vet hvor mye jeg ønsker meg dette =) Så er ganske heldig sånn sett! Bare koslig å svare på spm =D Hvor gammel er du da? =)
kensi Skrevet 3. desember 2009 #8809 Skrevet 3. desember 2009 Jeg er ufattelig smal om brystene, bruker vell en 70, kanskje 75 på det ytterste hakket =) Nei, jeg håper de blir fine. Blir litt dumt om jeg blir skuffa/ikke fornøyd med resultatet =S Ikke gru deg, de kommer mest sannsynlig til å ta det bedre enn du forventer, de kan sjokkere litt, hehe =) Mamma, de nærmeste og samboeren min vet det, men velger å holde det skjult for pappa, så kanskje han tror de bare har vokst mye (han bor i et annet fylke, så vi sees ikke så ofte) Jeg skal på konsultasjon 20 Januar, over nyttår. Skal ikke operere samme dagen, tar ca 6 uker fra konsultasjonen til jeg skal ned igjen å operere, ca i månedsbyttet Februar/Mars =) Ahh, heldig du! Jeg har ingen sparekonto, og har vell maks 1000kr på kontoen nå Jeg får det med samboeren min i bursdagsgave dette året og julegave, siden han vet hvor mye jeg ønsker meg dette =) Så er ganske heldig sånn sett! Bare koslig å svare på spm =D Hvor gammel er du da? =) hehe, heldig :-D var pappa som sa at jeg skulle spare pengene å kjøpe hest når jeg ble litt eldre, til jeg fikk litt mer vett mellom ørene glad det ble sånn, slipper å tenke på pengene, og det er herlig! Jeg er 19, så vi er vel de yngste her hehe. usikker på hvor gamle alle er da, men er vel ikke noen som er under 18 ;p tror familien vil ta det ganske bra når de skjønner hvor trasi det har vært. Har en fantastisk familie : )) de blir sikkert litt sjokkerte først, men det skal nok gå bra hvordan gjør du det når du skal operere da? skal du ha med deg noen og ligge på hotell? : - )
JaneDoe Skrevet 4. desember 2009 #8810 Skrevet 4. desember 2009 Hva er egentlig grunnen til at vi ikke skal bruke bh med spiler de første 6 mnd? Er det bare pga at spilene kan gnage på arrene? For de bhene jeg har prøvd som ikke har spiler kommer oppi arrene og gnager. Ikke de med spiler.. Hmm... Eller er det noen andre grunner?
belgerine Skrevet 4. desember 2009 #8811 Skrevet 4. desember 2009 Sykepleieren fortalte meg på onsdag at det var veldig vikig å unngå spiler de første seks mnd. Hun sa hun hadde hatt ei inne som hadde brukt spiler før tiden, og at puppene hennes ble ujevne, veldig pent når hun hadde på seg spilebh, men når hun tok den av hang det ene brystet mye høyere enn det andre; det hadde grodd seg til der oppe.. Ikke vet jeg?
JaneDoe Skrevet 4. desember 2009 #8812 Skrevet 4. desember 2009 Sykepleieren fortalte meg på onsdag at det var veldig vikig å unngå spiler de første seks mnd. Hun sa hun hadde hatt ei inne som hadde brukt spiler før tiden, og at puppene hennes ble ujevne, veldig pent når hun hadde på seg spilebh, men når hun tok den av hang det ene brystet mye høyere enn det andre; det hadde grodd seg til der oppe.. Ikke vet jeg? Hmm, høres merkelig ut. For spilene presser jo ikke puppene opp. jeg skjønner at man ikke skal bruke push uo, men trodde spilene kunne gnage på arrene eller noe.
Merete M Skrevet 4. desember 2009 #8813 Skrevet 4. desember 2009 hehe, heldig :-D var pappa som sa at jeg skulle spare pengene å kjøpe hest når jeg ble litt eldre, til jeg fikk litt mer vett mellom ørene glad det ble sånn, slipper å tenke på pengene, og det er herlig! Jeg er 19, så vi er vel de yngste her hehe. usikker på hvor gamle alle er da, men er vel ikke noen som er under 18 ;p tror familien vil ta det ganske bra når de skjønner hvor trasi det har vært. Har en fantastisk familie : )) de blir sikkert litt sjokkerte først, men det skal nok gå bra hvordan gjør du det når du skal operere da? skal du ha med deg noen og ligge på hotell? : - ) Haha, tror ikke det var det faren din mente du skulle bruke pengene dine på (pupper) Heldig sånn sett da, husker jeg også sparte til hest, kom opp til 500kr, brukte det på et spill xD Jeg skal ha med mamma eller samboeren min og bo på hotell ja =) duda? ^^
kensi Skrevet 4. desember 2009 #8814 Skrevet 4. desember 2009 Haha, tror ikke det var det faren din mente du skulle bruke pengene dine på (pupper) Heldig sånn sett da, husker jeg også sparte til hest, kom opp til 500kr, brukte det på et spill xD Jeg skal ha med mamma eller samboeren min og bo på hotell ja =) duda? ^^ var nok ikke det som var planen nei, haha ikke såå flink til å spare du da ;p bra at du skal ha med deg noen da, tror ikke det er særlig lurt å være alene etter det jeg har lest her på forumet. Trenger mye hjelp! Jeg bor bare 15min unna klinikken(stokkan i trondheim) så jeg trenger ikke bo på hotell. Vet ikke helt hvem jeg skal ha med enda, kommer an på når jeg skal operere. Skal ringe ei uke før å få tidspunkt. Hvis det blir tidlig på dagen får jeg hjelp av en av søstrene mine til og fra klinikken, og utover dagen. Så blir det vel typen som får slite med meg etter det ;p flytta sammen for 4-5mnd siden. Kan hende jeg skal bo til foreldrene mine da. Har ikke kommet så langt i planlegginga enda, føler det er en evighet til(2mnd og 2 uker ca), så det finner jeg vel ut av når det nærmer seg : )))
JaneDoe Skrevet 4. desember 2009 #8815 Skrevet 4. desember 2009 var nok ikke det som var planen nei, haha ikke såå flink til å spare du da ;p bra at du skal ha med deg noen da, tror ikke det er særlig lurt å være alene etter det jeg har lest her på forumet. Trenger mye hjelp! Jeg bor bare 15min unna klinikken(stokkan i trondheim) så jeg trenger ikke bo på hotell. Vet ikke helt hvem jeg skal ha med enda, kommer an på når jeg skal operere. Skal ringe ei uke før å få tidspunkt. Hvis det blir tidlig på dagen får jeg hjelp av en av søstrene mine til og fra klinikken, og utover dagen. Så blir det vel typen som får slite med meg etter det ;p flytta sammen for 4-5mnd siden. Kan hende jeg skal bo til foreldrene mine da. Har ikke kommet så langt i planlegginga enda, føler det er en evighet til(2mnd og 2 uker ca), så det finner jeg vel ut av når det nærmer seg : ))) Noen blir pleietrengene andre ikke. Jeg klarte alt selv.. Komme opp av senga dagen etter og alt.. Jeg var i kjempeform etter OP også. Hadde ikke full narkose da.
Merete M Skrevet 4. desember 2009 #8816 Skrevet 4. desember 2009 var nok ikke det som var planen nei, haha ikke såå flink til å spare du da ;p bra at du skal ha med deg noen da, tror ikke det er særlig lurt å være alene etter det jeg har lest her på forumet. Trenger mye hjelp! Jeg bor bare 15min unna klinikken(stokkan i trondheim) så jeg trenger ikke bo på hotell. Vet ikke helt hvem jeg skal ha med enda, kommer an på når jeg skal operere. Skal ringe ei uke før å få tidspunkt. Hvis det blir tidlig på dagen får jeg hjelp av en av søstrene mine til og fra klinikken, og utover dagen. Så blir det vel typen som får slite med meg etter det ;p flytta sammen for 4-5mnd siden. Kan hende jeg skal bo til foreldrene mine da. Har ikke kommet så langt i planlegginga enda, føler det er en evighet til(2mnd og 2 uker ca), så det finner jeg vel ut av når det nærmer seg : ))) Nei, jeg kunne vært flinkere ja. Åja, du bor såppas nærme ja! Jeg bor ganske langt fra klinikken jeg skal operere så.. Hehe, det er nok de karene som til syvende og sist må hjelpe oss Jeg også skal operere om 2 mnd og 2 uker ca.. føler det er 5 evigheter til! Utålmodig, haha =P
kensi Skrevet 4. desember 2009 #8817 Skrevet 4. desember 2009 Noen blir pleietrengene andre ikke. Jeg klarte alt selv.. Komme opp av senga dagen etter og alt.. Jeg var i kjempeform etter OP også. Hadde ikke full narkose da. Ja, sant det. Men lurt å være på den sikre siden. Kjedlig å bli liggende hvis du må skikkelig på do eller er sulten. Da er det ikke så kult å ikke komme seg opp av sengen Nei, jeg kunne vært flinkere ja. Åja, du bor såppas nærme ja! Jeg bor ganske langt fra klinikken jeg skal operere så.. Hehe, det er nok de karene som til syvende og sist må hjelpe oss Jeg også skal operere om 2 mnd og 2 uker ca.. føler det er 5 evigheter til! Utålmodig, haha =P Jeg er heldig sånn sett ja:) gleder meg til å ha min egen personlige tjener! de skal få slite med oss ;p Godt at vi er to som holder på å bli gal av å vente! Vi får telle ned sammen vi da ;-D : - )
JaneDoe Skrevet 5. desember 2009 #8818 Skrevet 5. desember 2009 Ja, sant det. Men lurt å være på den sikre siden. Kjedlig å bli liggende hvis du må skikkelig på do eller er sulten. Da er det ikke så kult å ikke komme seg opp av sengen Jeg er heldig sånn sett ja:) gleder meg til å ha min egen personlige tjener! de skal få slite med oss ;p Godt at vi er to som holder på å bli gal av å vente! Vi får telle ned sammen vi da ;-D : - ) Så søte dere er.. Fint å ha noen å telle ned med.. Så kan dere følge hverandre i etterkant.. Jeg teller ned jeg å, men det er helt til August... hehe
Merete M Skrevet 5. desember 2009 #8819 Skrevet 5. desember 2009 Ja, sant det. Men lurt å være på den sikre siden. Kjedlig å bli liggende hvis du må skikkelig på do eller er sulten. Da er det ikke så kult å ikke komme seg opp av sengen Jeg er heldig sånn sett ja:) gleder meg til å ha min egen personlige tjener! de skal få slite med oss ;p Godt at vi er to som holder på å bli gal av å vente! Vi får telle ned sammen vi da ;-D : - ) Ja, jeg vet.. Men tror han kommer til å slite med å holde fingrene av fatet de første dagene, haha. Kan ikke klemme noe spesielt hardt vettu, haha. Men kommer til å vekke stakkars gutten mange ganger pr. natt siden jeg trenger hjelp til å snu meg Guttene er tjenerene våre ja, enn så lenge! Bare vent noen år du. Haha! Jepp, ååh, gleder meeeg ;- D
Merete M Skrevet 5. desember 2009 #8820 Skrevet 5. desember 2009 Så søte dere er.. Fint å ha noen å telle ned med.. Så kan dere følge hverandre i etterkant.. Jeg teller ned jeg å, men det er helt til August... hehe Æsjda, tiden går somregel fort - når det er såppas lenge. Men når det er 2 mnd igjen med deg, så blir du fort litt utålmodig, da begynner du glede deg for fullt vettu, hehe =D Hvor store vil du ha da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå