JaneDoe Skrevet 2. desember 2009 #8781 Skrevet 2. desember 2009 De uten spiler fra victoria er bare herlige på da, ikke sånn som graver seg inn under i det hele tatt. Så bare synd de er litt for små, for blir litt bulk på puppen da. Så gøy du er blitt en 70D da, tror nok vi er ganske like i str da. Skal si fra hvis jeg finner noen fine jeg, syntes det var en del på lindex jeg da, og der var det bra utvalg i 70D. Nå skal jeg og barna til lanzarote på fredag, så jeg kommer vel til og se der. Prøvde bikinier i går og, og de ser jo så mye bedre ut på nå. Så gleder meg til å få gå med sommertøy og få vist fram de nye puppene. Jeg er fortsatt 90 cm over hehe.. Det har ikke forandra seg noe. Lindex har vel en del ja.. Jeg har snart spart opp til OP neste år jeg.. hehe... Pån igjen Er så fint å ha på seg bh da:) Puppene blir jo mye penere enn i en sportsbh. Også kan man ha på hva man vil uten å tenke på at bh syns hehe.
momo Skrevet 2. desember 2009 #8782 Skrevet 2. desember 2009 Jeg er fortsatt 90 cm over hehe.. Det har ikke forandra seg noe. Lindex har vel en del ja.. Jeg har snart spart opp til OP neste år jeg.. hehe... Pån igjen Er så fint å ha på seg bh da:) Puppene blir jo mye penere enn i en sportsbh. Også kan man ha på hva man vil uten å tenke på at bh syns hehe. Så gøy du ikke er blitt mindre da, jeg er vel 88 nå. Puppene ser mye bedre ut i klær nå ja, er så deilig. Bra du snart har spart opp da, godt å være ferdig med det da.
JaneDoe Skrevet 2. desember 2009 #8783 Skrevet 2. desember 2009 Så gøy du ikke er blitt mindre da, jeg er vel 88 nå. Puppene ser mye bedre ut i klær nå ja, er så deilig. Bra du snart har spart opp da, godt å være ferdig med det da. Ja mangler littegrann og selve operasjonen.. Det er jo en stund til, men jeg har jo de nye puppene å kose meg med så lenge.. hehe..
kensi Skrevet 2. desember 2009 #8784 Skrevet 2. desember 2009 Så bra han tok det så fint da:) De blir normalt ikke harde disse silikonpuppa da. Jeg har igen polstring utenpå og mine er myke men faste.. Jeg trodde de skulle bli hardere. Har man litt polstring så vil jeg tro de blir enda mykere.. Ja, jeg er veldig glad jeg har fått sagt det:) ble på en måte redd for at han skulle tenke annerledes om meg pga jeg skal ta silikon, at det ville endre måten han ser på meg på en negativ måte.. Men det gjorde det heldigvis ikke. hehe. Fikk jo prøve implantater på kons, og jeg ble overrasket over hvor myke og ekte de var. Hadde trodd de skulle være litt hardere. Sa jo dette til typen, men at de også kanskje kunne kjennes litt annerledes ut likevel. Men det vet jeg ikke før jeg har de i kroppen:p men de kjentes veldig naturlige ut, mer enn jeg hadde forventet, bare positivt!
JaneDoe Skrevet 2. desember 2009 #8785 Skrevet 2. desember 2009 Ja, jeg er veldig glad jeg har fått sagt det:) ble på en måte redd for at han skulle tenke annerledes om meg pga jeg skal ta silikon, at det ville endre måten han ser på meg på en negativ måte.. Men det gjorde det heldigvis ikke. hehe. Fikk jo prøve implantater på kons, og jeg ble overrasket over hvor myke og ekte de var. Hadde trodd de skulle være litt hardere. Sa jo dette til typen, men at de også kanskje kunne kjennes litt annerledes ut likevel. Men det vet jeg ikke før jeg har de i kroppen:p men de kjentes veldig naturlige ut, mer enn jeg hadde forventet, bare positivt! Ja jeg trodde aldri mine skulle bli så myke de er nå. De er litt hardere når jeg ligger på ryggen men fortsatt myke og faste..
momo Skrevet 3. desember 2009 #8786 Skrevet 3. desember 2009 Jeg og synes puppene er veldig myke nå, og overaska over att de er så myke etter bare 6 uker. Sånn som mine ser ut og kjennes nå, så vil ikke jeg tro de fleste vil skjønne det er silikon, men legger jeg meg på rygg og noen tar på de så kjenner de det, for de blir ganske harde på rygg.
JaneDoe Skrevet 3. desember 2009 #8787 Skrevet 3. desember 2009 Jeg og synes puppene er veldig myke nå, og overaska over att de er så myke etter bare 6 uker. Sånn som mine ser ut og kjennes nå, så vil ikke jeg tro de fleste vil skjønne det er silikon, men legger jeg meg på rygg og noen tar på de så kjenner de det, for de blir ganske harde på rygg. Ja man kjenenr det når man ligger på ryggen. Men heller det enn ikke noen pupper hehe... Dine er sikkert enda mykere enn mine siden du hadde litt fra før.. hehe.. Det er jo bare en muskel som ligger over protesene mine..
Merete M Skrevet 3. desember 2009 #8788 Skrevet 3. desember 2009 Hei, og velkommen! Jeg skal også operere i slutten av februar, onsdag 17. Kan ikke svare deg på de første spmålene dine desverre, har jo ikke operert enda, men kan prøve å svare på resten: 7. Jeg har ikke tatt silikon enda, men jeg skal ta fordi jeg har asymmetri, noe som plager meg veldig! største er en b og minste en a. Ønsker en c-cup. Tror jeg skal legge inn rundt 300ml, høy eller moderat profil. 8. Sa det til kjæresten/samboeren i går kveld, at jeg skal ta. Hadde egentlig ikke tenkt å si noe før ca to uker før op, men han fikk pressa det ut av meg For meg er dette en veldig stor sak, iom at det har plaget meg såppass. Men han sa bare, var det alt? hehe. Hadde sagt at jeg planla å gjøre noe om ei stund som kom til å forandre ganske mye for meg selv. Han lurte på hvorfor jeg satt så mye med pc'n, og det var jo selvfølgelig fordi jeg undersøkte osv. Ville ikke si akkurat hva jeg skulle gjøre da. Derfor har han mast på meg, og funnet opp helt syke historier om hva jeg skal. Trodde jeg skulle reise til afrika, eller at jeg hadde kreft ellernoe. Huff. Men nå vet han det værtfall, og han støtter meg. Det første han sa var; men da blir de jo ikke like myke og gode å ta på.. Da ble jeg egentlig litt lei meg. Men han skjønte at det er noe jeg vil gjøre for meg selv. Han hadde ikke lagt merke til at de ikke er like store en gang, og det var litt godt å høre. Så begynte han å spørre om alt mulig rart, og sa jeg var modig som vil gjøre det og at han støtter meg fordi han vil at jeg skal ha det bra med meg selv. Hjelper ikke å ha en kjæreste som syns du ser ut som en gud hvis du ikke liker deg selv. 9. Jeg er 19 år. Har tenkt på det siden jeg fikk pupper, men ikke at jeg vil ha større pupper, bare at jeg vil at de skal være like store. Trodde helt fram til i høst at jeg ikke kunne ha silikon fordi jeg spiller håndball, men så satte jeg meg ned og bestemte meg for å finne ut av det, slik at jeg enten kunne slå det fra meg eller gjøre noe med det. Jeg ble så glad at jeg begynte å grine da jeg fant ut at jeg kunne ta selv om jeg driver med håndball. hehe 10. Har ikke noe erfaring med den klinikken desverre. Skal operere på klinikk stokkan i trondheim. Kan du ikke fortelle litt om deg selv da, hvorfor, hvor mye, utgangspunktet ditt, hva ønsker du osv.? Nysgjerrig ;p : - ) Bra at han tok det fint, typen din =) Min samboer er mer skeptisk om at jeg skal gå fra han "siden du kommer til å bli altfor fin" som han sier, haha. Vell, jeg har gått å tenkt på silikon i 3 år nå men ikke gjort noe spesielt med det.. Men da jeg fikk type merket jeg hvor ekkelt det var at han så på andre jenter (ikke mer en normalt) men alikavell gjorde det litt vondt, for jeg har ingenting, fyller kanskje ut de minste A-cup størrelsene. Det er imidlertidig ikke bare pga han at jeg tar silikon. Jeg går i klasse med en jente som har silikoner, så fikk jeg se dem (nyskjerrig) og de var så ufattelig fin form på, fyldig og ikke så harde som jeg har hørt at de kan bli. Jeg ønsker å ha en god og rund fyldig C-cup, siden jeg er ganske tynn og smal, så det blir ikke fint om de blir for store =P
Merete M Skrevet 3. desember 2009 #8789 Skrevet 3. desember 2009 FORRESTEN.. Takker for alle svarene jeg fikk, er kjempe nervøs og reiser over halve landet for å ta denne operasjonen, så jeg må overnatte nede i Askim (der klinikken jeg skal operere er) og må ha med meg en venn, siden jeg har hørt man ikke skal være alene det første døgnet. Men gleder meg som bare det! Hehe
kensi Skrevet 3. desember 2009 #8790 Skrevet 3. desember 2009 Bra at han tok det fint, typen din =) Min samboer er mer skeptisk om at jeg skal gå fra han "siden du kommer til å bli altfor fin" som han sier, haha. Vell, jeg har gått å tenkt på silikon i 3 år nå men ikke gjort noe spesielt med det.. Men da jeg fikk type merket jeg hvor ekkelt det var at han så på andre jenter (ikke mer en normalt) men alikavell gjorde det litt vondt, for jeg har ingenting, fyller kanskje ut de minste A-cup størrelsene. Det er imidlertidig ikke bare pga han at jeg tar silikon. Jeg går i klasse med en jente som har silikoner, så fikk jeg se dem (nyskjerrig) og de var så ufattelig fin form på, fyldig og ikke så harde som jeg har hørt at de kan bli. Jeg ønsker å ha en god og rund fyldig C-cup, siden jeg er ganske tynn og smal, så det blir ikke fint om de blir for store =P hehe, kan være søte de der guttene altså. Men du gjør det vel for din egen skyld? Hvor gammel er du? og hvor stor er du i omkrets under brystene? Har du tenkt på/snakket med kirurgen om hvor mye du skal legge inn?(trenger ikke svare hvis du ikke vil selvfølgelig;p) Jeg er 71-72cm under brystene, og ønsker også c-cup. Spent på hvor mye jeg trenger. Prøvde som sagt 280 men lurer på om jeg heller vil over 300, sånn at jeg ikke angrer for at jeg tok for lite. Vil jo ha litt 'valuta for pengene'
belgerine Skrevet 3. desember 2009 #8791 Skrevet 3. desember 2009 (endret) Har hengt rundt her en stund, men nå holder jeg på å sprekke. 14 desember skal jeg under kniven.. Gjett om jeg gleder meg! Skal OP på Klinikk Arendal, en tidligere underavdeling av Klinikk Oslo. Var på et møte med en sykepleier i går, for å ornde papirer osv. og hun sa at hun tvilte på at jeg fikk plass til å mye.. Jeg er svært flatbrystet, har aldri fylt ut noen A cup. Jeg trener fitness så jeg har en god masse under (brystmusklatur) og hun mente dette ville bidra til dårlig plass, samt at huden var stram. Sukk. Se jo for meg å få disse drømmepuppene da, ser ikke vitsen i å fylle på for å få en A cup liksom.. Det som har forundret meg mest i prosessen- spørring og graving- har vært den utrolige forskjellen på hvor mye man legger inn med tilsynelatende like mål, og så utrolig forskjellig resultat! Det forvirrer meg stort. Jaja, da har jeg fått luftet noen tanker og håper dere krysser fingrer og tær for meg. 11 days to go! Endret 3. desember 2009 av belgerine
kensi Skrevet 3. desember 2009 #8792 Skrevet 3. desember 2009 Har hengt rundt her en stund, men nå holder jeg på å sprekke. 14 desember skal jeg under kniven.. Gjett om jeg gleder meg! Skal OP på Klinikk Arendal, en tidligere underavdeling av Klinikk Oslo. Var på et møte med en sykepleier i går, for å ornde papirer osv. og hun sa at hun tvilte på at jeg fikk plass til å mye.. Jeg er svært flatbrystet, har aldri fylt ut noen A cup. Jeg trener fitness så jeg har en god masse under (brystmusklatur) og hun mente dette ville bidra til dårlig plass, samt at huden var stram. Sukk. Se jo for meg å få disse drømmepuppene da, ser ikke vitsen i å fylle på for å få en A cup liksom.. Det som har forundret meg mest i prosessen- spørring og graving- har vært den utrolige forskjellen på hvor mye man legger inn med tilsynelatende like mål, og så utrolig forskjellig resultat! Det forvirrer meg stort. Jaja, da har jeg fått luftet noen tanker og håper dere krysser fingrer og tær for meg. 11 days to go! velkommen : ))) Oioi, ikke lenge til, spennende! Lenge siden du bestemte deg? Holder nemlig på å bli gal av å vente :gjeiper: skal operere 17.02. Tida går så treeeeeigt. Det er kjipt hvis man ikke får det som man vil, bruker jo mye penger.. Men hvis du ikke blir fornøyd med str kan du jo kanskje ta en operasjon til etter ei stund. Mange som gjør det hvis de ikke har plass til så mye i første op. Da får jo huden strekt seg litt. Men, det blir jo dyrt da. Rart hvor forskjellig resultat man får ja! Nesten umulig å si hva man ender opp med Håpløst å prøve å sammenligne. Veldig forvirrende. Noen legger inn 300 og går fra a til d, mens andre legger inn det samme og ender opp med en b.. Ikke lett dette :s Du må fortelle hvordan det gikk etter op! Spennende å lese Håper du blir fornøyd, skal krysse alt jeg har for deg jeg : - )
Merete M Skrevet 3. desember 2009 #8793 Skrevet 3. desember 2009 hehe, kan være søte de der guttene altså. Men du gjør det vel for din egen skyld? Hvor gammel er du? og hvor stor er du i omkrets under brystene? Har du tenkt på/snakket med kirurgen om hvor mye du skal legge inn?(trenger ikke svare hvis du ikke vil selvfølgelig;p) Jeg er 71-72cm under brystene, og ønsker også c-cup. Spent på hvor mye jeg trenger. Prøvde som sagt 280 men lurer på om jeg heller vil over 300, sånn at jeg ikke angrer for at jeg tok for lite. Vil jo ha litt 'valuta for pengene' Ja, han er litt skjønn :rødme: Selvfølgelig gjør jeg det for min egen del, tenkte på det før jeg og samboeren min ble kjærester, men det der bare fikk meg til å faktisk gjøre noe med det Jeg er, ehh.. bare 18år. Vet faktisk ikke hvor stor jeg er i omkrets under, vi har ikke målebånd Har ikke snakket så mye med kirurgen enda, jeg skal ned til Askim på konsultasjon, så vi blir nok enige når jeg er der nede. Jeg vil egentlig legge inn 350, men er litt usikker på om det kommer til å bli litt for stort
JaneDoe Skrevet 3. desember 2009 #8794 Skrevet 3. desember 2009 Ja, han er litt skjønn :rødme: Selvfølgelig gjør jeg det for min egen del, tenkte på det før jeg og samboeren min ble kjærester, men det der bare fikk meg til å faktisk gjøre noe med det Jeg er, ehh.. bare 18år. Vet faktisk ikke hvor stor jeg er i omkrets under, vi har ikke målebånd Har ikke snakket så mye med kirurgen enda, jeg skal ned til Askim på konsultasjon, så vi blir nok enige når jeg er der nede. Jeg vil egentlig legge inn 350, men er litt usikker på om det kommer til å bli litt for stort Jeg er 170 cm høy og veier 55 kg. Jeg skal ha inn 350 - 400 ml. Har 260 ml nå, siden det var det det var plass til (hadde sikkert vært plass til mer over muskelen men jeg og kirurgen ville ha den under) Både kitutgen og jeg mener det vil bli pent med 350 - 400 på meg. Jeg er tynn men ikke syltynn. Han er veldig opptatt av det estetiske også.. Jeg vil ikke bli Pamela likson.. haha... Mine ser veldig naturlige ut i form og i mykhet og de er 6 uker på tirsdag. De kan med fordel være litt breiere. hehe... Så forhør dere nøye med kirurgen først så dere slipper å bli skuffa som noen gjør. Er glad jeg ikke er en av dem.
kensi Skrevet 3. desember 2009 #8795 Skrevet 3. desember 2009 Ja, han er litt skjønn :rødme: Selvfølgelig gjør jeg det for min egen del, tenkte på det før jeg og samboeren min ble kjærester, men det der bare fikk meg til å faktisk gjøre noe med det Jeg er, ehh.. bare 18år. Vet faktisk ikke hvor stor jeg er i omkrets under, vi har ikke målebånd Har ikke snakket så mye med kirurgen enda, jeg skal ned til Askim på konsultasjon, så vi blir nok enige når jeg er der nede. Jeg vil egentlig legge inn 350, men er litt usikker på om det kommer til å bli litt for stort ahaa. trenger liksom en ekstra "dytt" for å virkelig gjøre noe med det ;p Hva bruker du i bh da? 70/75/80? Kommer jo an på kroppen din hva du har plass til, er jo ikke sikkert du trenger mye for å oppnå det du vil ha heller. Vanskelig å si ;s Kommer du til å si noe til foreldrene dine og venner, eller vil du at det skal være 'hemmelig'? Jeg har sagt det til typen, skal si det til bestevenninna mi snart, å så foreldrene og søstrene mine. gruer meg litt til å fortelle det til familien da, men vil liksom at de skal vite det. Vet du når du skal på konsultasjon, og tar du konsultasjonen sammen med operasjonen? Jeg begynte å spare til hest da jeg var 8, men kommer ikke til å bruke de på hest før jeg er ferdig med utdanning osv. Så da har jeg heldigvis nok penger på sparekonto slik at jeg kan låne av meg selv, og sette inn på sparekontoen etterhvert som jeg jobber. Har ikke fått skaffet meg jobb enda, men det blir på nyåret:) Har du spart penger du, eller skal du ta opp lån/låne/få fra familie? Ble masse spmål, du svarer på det du gidder ; p : - )
Brunette88 Skrevet 3. desember 2009 #8798 Skrevet 3. desember 2009 ^ Det er silikon. Fy søren, må være de fineste silikonpuppene jeg noensinne har sett. Så utrolig naturlig ut.
JaneDoe Skrevet 3. desember 2009 #8799 Skrevet 3. desember 2009 ^ Det er silikon. Fy søren, må være de fineste silikonpuppene jeg noensinne har sett. Så utrolig naturlig ut. De var fine-- Jeg syns mine ser veldig naturlige ut også. Men de er ferske enda da.. Hehe..
JaneDoe Skrevet 3. desember 2009 #8800 Skrevet 3. desember 2009 "Problemet" jeg har nå er at alle mine t-skjorter har blitt for korte Har ikke prøvd noen av .skjortene før nå. Ut å shoppe litt da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå