Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktfat

for omtrent ett år siden fikk jeg ENORMT vondt, vi var på et kjøpsesenter og det lynte til gjennom brystvorta og inn. og det holdt på en stund. jeg måtte gjemme meg bak noen klesstativ og virkelig holde og klemme rundt puppen, da ble jeg redd for at jeg ikke tålte protesene og måtte ta de ut...

men altså; nervetrådene bruker oppmot 4 år på å vokse ut da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, jenter.

Ville bare takke dere for all info dere har gitt om hvordan dagene etter operasjonen er. Dere har gitt meg et innblikk i hvordan det kommer til å føles for meg når jeg endelig har skrapa sammen nok peng til pupp.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for omtrent ett år siden fikk jeg ENORMT vondt, vi var på et kjøpsesenter og det lynte til gjennom brystvorta og inn. og det holdt på en stund. jeg måtte gjemme meg bak noen klesstativ og virkelig holde og klemme rundt puppen, da ble jeg redd for at jeg ikke tålte protesene og måtte ta de ut...

men altså; nervetrådene bruker oppmot 4 år på å vokse ut da?  :klø:

Tja, dem sier jo ett år da, så det er jo litt rart... men kan du ikke høre med kirurgen din hvorfor du plutselig får sånn stikk? er vel ikke noe godt å få sånn, så lenge etterpå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok min første pinex forte idag nå, og guud så rusa jeg ble *ler* jeg klarer såvidt å skrive her, men det er litt godt også.. slapper av i alle muskler og det trenger jeg nå, siden jeg sover sittende :P

Hvordan er det med dere andre (med og uten silikon) ? :P

Gleder meg til i morgen når jeg kan ta av bandasjen og se puppene mine, og få vaska dem litt.. nå synes jeg det strammer fælt inni denne bh'en .. kjenner det strekker seg i kløfta her :P *gliis*

Hvordan er det å få vann på puppene for første gang? svir det?

og er det noe vondt å føne teipen under puppene? tenker på varmen og slikt..

Wuææ. det kjennes ut som om det vibrerer i den ene puppen... er det luft eller? noen andre som har kjent det?

kanskje jeg har fått vibrerende proteser *ler* :ler:

Endret av LostS0ul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
vet ikke om det var jeg som skrev det, men jeg har ihvertfall hatt denne stikkingen. og det skjer enda, snart 4 år etter  ;)  sjelden nå, men det hender. og ja, det er vondt... lurer noen ganger på om det er noe galt, men så et diskusjonsprogram på tv for en stund siden om plastisk kirurgihvor kirurgen fortalte at det er helt vanlig å kjenne smerter lenge etterpå, noen har alltid litt smerter.

så da ble jeg beroliget  :)

Takk for svaret! :klem:

Tror det var en som var helt nyoperert som skrev det, som fikk det få dager etter operasjonen. Men hører flere nå som er kjent med fenomenet, håper ikke det blir å være SÅ vondt som det jeg hadde i morrest, da knakk jeg i to og begynte nesten å gråte, holdt meg hardt til brystet.

Ja det er mulig at det er nerveender, det er på samme plass hver gang, midt i venstre pupp,kjennes ut som det er bak protesen. Det har vært mye nytt disse dagene, har liksom taklet dette med vondt og hjelpesløshet men må si at dette har vel vært det som jeg IKKe har fiksa så bra. Utrolig vondt. Kom noen gloser her :frustrert:

MEN: Angrer ikke, er så glad for at jeg gjorde dette!!

Puppene ser BEDRE ut idag enn igår, hevelsen har gått litt ned og de er blitt litt mykere,men er enda "harde".

Jeg skifta til en annen sportsbh idag som støtter bedre,siden hevelsen er gått litt ned, og triumphèn er litt "lang" i cupen til meg, og det har ikke slått noen "lyn" ned i puppen siden da, så det hjelper med super support.

Hm,begynner å lure på om jeg har teip alikevel,under kompressene? Hun på klinikken sa at jeg ikke hadde det, men alle dere andre har jo hatt det. Får se på torsdag da:) Håper egentlig at jeg har det, liker ikke tanken på å dusje uten noe over stingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok min første pinex forte idag nå, og guud så rusa jeg ble *ler* jeg klarer såvidt å skrive her, men det er litt godt også.. slapper av i alle muskler og det trenger jeg nå, siden jeg sover sittende :P

Hvordan er det med dere andre (med og uten silikon) ? :P

Gleder meg til i morgen når jeg kan ta av bandasjen og se puppene mine, og få vaska dem litt.. nå synes jeg det strammer fælt inni denne bh'en .. kjenner det strekker seg i kløfta her :P *gliis*

Hvordan er det å få vann på puppene for første gang? svir det?

og er det noe vondt å føne teipen under puppene? tenker på varmen og slikt..

Wuææ. det kjennes ut som om det vibrerer i den ene puppen... er det luft eller? noen andre som har kjent det?

kanskje jeg har fått vibrerende proteser *ler*  :ler:

Hei igjen!! :klem:

Å få vann på puppene går helt fint, gjorde bare litt vondt på brystvortene. Men jeg ble forferdelig sliten, så min mann måtte hjelpe meg å få ut balsamen. :ler: Men det var litt rart, turde ikke helt å vaske de selv. Mannen min måtte hjelpe meg litt. Har jo ikke helt følelsen i de. (Men har nesten fått tilbake all følenlsen i puppene nå!! :hoppe: Det er bare et lite felt under puppene som ennå er følelsesløs)

Og nei det svir ikke, ikke for meg i hvert fall! :)

Å føne teipen gir fint, men det kan bli litt varmt. Så må bevege endel på føneren.

Ja, den vibreringen har jeg hatt endel av også. Men det er vel sikkert bare nervene eller noe.. :ler:

Hihi, vibrerende proteser :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ElCaramba
Heisann, jenter.

Ville bare takke dere for all info dere har gitt om hvordan dagene etter operasjonen er. Dere har gitt meg et innblikk i hvordan det kommer til å føles for meg når jeg endelig har skrapa sammen nok peng til pupp.

:klem:

Hei!

Uff, det har vært litt sutring fra min side da, men jeg tåler ikke så mye. Men det er kansje betryggende for andre da,hehe... Det vil ikke være så ille da:)

Synes denne dagboken er helt fantastisk, er SÅ glad for at dere er her alle sammen, med eller uten silikon. Så godt å spørre, eller bare si noe innimellom om hvordan det er. (det er foressten fremdeles ingen som vet om dette, kun samboeren min, så jeg har litt behov for å prate med dere om dette!)

Støtter deg hele veien Saeira! Gleder meg på dine vegne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!  :klem:

Å få vann på puppene går helt fint, gjorde bare litt vondt på brystvortene. Men jeg ble forferdelig sliten, så min mann måtte hjelpe meg å få ut balsamen.  :ler: Men det var litt rart, turde ikke helt å vaske de selv. Mannen min måtte hjelpe meg litt. Har jo ikke helt følelsen i de. (Men har nesten fått tilbake all følenlsen i puppene nå!!  :hoppe: Det er bare et lite felt under puppene som ennå er følelsesløs)

Og nei det svir ikke, ikke for meg i hvert fall!  :)

Å føne teipen gir fint, men det kan bli litt varmt. Så må bevege endel på føneren.

Ja, den vibreringen har jeg hatt endel av også. Men det er vel sikkert bare nervene eller noe..  :ler:

Hihi, vibrerende proteser  :legrine:

:legrine: Skulle jo nesten tro de gikk på batterier sånn som de vibrerer.. hahha..

Jeg har følelser i puppene kjennes det ut som så det er veldig greit!

uuh, gleder meg til i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret!  :klem:

Tror det var en som var helt nyoperert som skrev det, som fikk det få dager etter operasjonen. Men hører flere nå som er kjent med fenomenet, håper ikke det blir å være SÅ vondt som det jeg hadde i morrest, da knakk jeg i to og begynte nesten å gråte, holdt meg hardt til brystet.

Ja det er mulig at det er nerveender, det er på samme plass hver gang, midt i venstre pupp,kjennes ut som det er bak protesen. Det har vært mye nytt disse dagene, har liksom taklet dette med vondt og hjelpesløshet men må si at dette har vel vært det som jeg IKKe har fiksa så bra. Utrolig vondt. Kom noen gloser her :frustrert:

MEN: Angrer ikke, er så glad for at jeg gjorde dette!!

Puppene ser BEDRE ut idag enn igår, hevelsen har gått litt ned og de er blitt litt mykere,men er enda "harde".

Jeg skifta til en annen sportsbh idag som støtter bedre,siden hevelsen er gått litt ned, og triumphèn er litt "lang" i cupen til meg, og det har ikke slått noen "lyn" ned i puppen siden da, så det hjelper med super support.

Hm,begynner å lure på om jeg har teip alikevel,under kompressene? Hun på klinikken sa at jeg ikke hadde det, men alle dere andre har jo hatt det. Får se på torsdag da:) Håper egentlig at jeg har det, liker ikke tanken på å dusje uten noe over stingene.

Jeg har også "lyn" i brystene mine. Men mine kjennes ut som om de kommer fra brystvortene. Men jeg har protesene mine under. Så kjennes kanskje anderledes ut.. hmmm...

Du her sikkert teip over sårene dine du også. Det holder jo såret litt sammen også.. Du får se på torsdag. Får håpe du har det. Ellers får du sikkert ta det på. Sånn at sårene er beskyttet. Uff, tenk å få sports bh:en inn i sårene da.. Uff.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

kanskje jeg har fått vibrerende proteser *ler*  :ler:

Hehehheeh!! Dagens kommentar! :klappe:

Du er så morsom :ler:

Har du ikke sett på puppene enda? Jeg har måttet sett hver dag, klarer ikke å holde meg unna! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:  Skulle jo nesten tro de gikk på batterier sånn som de vibrerer.. hahha..

Jeg har følelser i puppene kjennes det ut som så det er veldig greit!

uuh, gleder meg til i morgen :D

:legrine: du får slå av bryteren!! :legrine:

Hva skal du imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Jeg har også "lyn" i brystene mine. Men mine kjennes ut som om de kommer fra brystvortene. Men jeg har protesene mine under. Så kjennes kanskje anderledes ut.. hmmm...

Du her sikkert teip over sårene dine du også. Det holder jo såret litt sammen også.. Du får se på torsdag. Får håpe du har det. Ellers får du sikkert ta det på. Sånn at sårene er beskyttet. Uff, tenk å få sports bh:en inn i sårene da.. Uff..  :overrasket:

Betryggender å høre, at jeg ikke er alene om dette, men synd at det er slik. Det er jo snakk om 50 000 w kjennes det ut som. Ja du har rett, det kommer inn gjennom vorta! kansje jeg må kjøpe meg lynavleder å sette på hodet.

Håper også jeg har teip på, kan ikke forestille meg noe annet, skal denne bare tørkes etter dusjen å las være til den detter av, av seg selv? Var det slik dere gjorde det? Og så teipe ny på etter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggender å høre, at jeg ikke er alene om dette, men synd at det er slik. Det er jo snakk om 50 000 w kjennes det ut som. Ja du har rett, det kommer inn gjennom vorta! kansje jeg må kjøpe meg lynavleder å sette på hodet.

Håper også jeg har teip på, kan ikke forestille meg noe annet, skal denne bare tørkes etter dusjen å las være til den detter av, av seg selv? Var det slik dere gjorde det? Og så teipe ny på etter det?

Ja, du får ta og gjøre det!!! :legrine: Nei, ikke gjør det. Da kan det vare du frityrsteiker noe annet som du har mye mer brukt for!!! :legrine:

Jeg har fått beskjed om å tørke teipen med hårføner etter at jeg har dusjet.

Men jeg skal ned til legen imorgen. Så jeg skal høre med han angående teipen. Men jeg har hørt at den skal sitte på til den detter av av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det forresten noen andre som har fått vite hvordan såret er sydd igjen?

Når jeg var hos legen mandag 11 desember, da sa han at han hadde: Først sydd i tre lag, og så limt det utterste laget, og så teipet. Så jeg har ikke noen synlige sting. Og det er da bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Ja, du får ta og gjøre det!!!  :legrine:  Nei, ikke gjør det. Da kan det vare du frityrsteiker noe annet som du har mye mer brukt for!!!  :legrine:

Jeg har fått beskjed om å tørke teipen med hårføner etter at jeg har dusjet.

Men jeg skal ned til legen imorgen. Så jeg skal høre med han angående teipen. Men jeg har hørt at den skal sitte på til den detter av av seg selv.

Kansje ikke på hodet da,hehe :hår:

Høres ut som jeg har fått meg et lyn i knotten også, smart skrevet :plystre:

Skriv inn imårra hva legen sier om teipen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kansje ikke på hodet da,hehe :hår:

Høres ut som jeg har fått meg et lyn i knotten også, smart skrevet :plystre:

Skriv inn imårra hva legen sier om teipen da! :)

Hihi!!! :ler:

Ja, jeg skal skrive og fortelle hva han sa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke turt å sett på dem ennå, er redd for hvordan det føles ut uten bh... hehe

Hva jeg skal i morgen? i morgen skal jeg ta av bandasjen og dusje!!Wee

Hmm,sant det! Kanskje det er en bryter her for å slå av vibreringa *titte litt* ahaa, en brystvorte *trykke på* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, er litt lei meg nå jeg :( typen skal på jobb i morgen så jeg skal være hos mamma så jeg får hjelp, men virker ikke som om hun gidder å hjelpe meg så mye.. spurte om hun kunne hjelpe meg å dusje,men fikk bare tilbake: vi får se, har så mye å gjøre i morgen skal ditt og datt.. Og da blir jeg jo alene uansett.. :( klarer jo ikke gjøre noe selv og synes det er litt teit at ingen kan hjelpe meg..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg.. kanskje jeg bare skal bli hjemme og ligge å sove helt til typen kommer hjem igjen.. klarer uansett ikke lage mat/drikke osv selv, så er vel like greit....

huh... :sjenert:

Det var all sutringa fra meg i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Uffda :kose:

Du som gleda deg sånn til å dusje! Hvis det er noen trøst.. Jeg blir også alene imorgen, samboeren skal på jobb og siden jeg enda krøker meg rundt som ei 80 år gammel kjerring, skal jeg være hjemme.

Lurte litt på om man skulle driste seg til å kjøre litt bil? Skulle vært å postet noen julegaver på posthuset.. (og kjøpt lynavleder)

Tror jeg venter til tirsdag. Begynner å bli litt rastløs egentlig, jeg "ligger hjemme med omgangssyke jeg" egentlig denne uka. Hehe, folk er litt overasket over hvor frisk jeg er i kinnene, og jeg er vel en av de få som faktisk har GÅTT OPP i vekt :hoho: Har fått litt oppblåst mage og det er vel ikke et symtom på spysyke og diare.

Folk må bare lure,hehe,snart går vel DE gravid ryktene her!

Tenk, om noen få dager er vi klare til å danse samba LostSOul, snart er dette over!!! Du får sette litt ting fram ikveld så du har til imårra.....

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...