Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, det ble veldig fint : )))

Har hele to måneder og 17 dager til å tenke Ö altfor lenge altså. Men det kommer nok til å gå fort fram mot jul og nyttår. Håper jeg;p

Ventetida går kjempefort.. Jeg venta bare 3 uker jeg fra konsultasjon.. Hehe.. Litt skummelt,men jeg hadde bestemt meg. Godt å "få det unna"... Syns hele operasjonen o.l gikk strålende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, det håper jeg og!

ca en måned før meg du da. Så morsomt! Litt glemsk jeg, hvor skal du operere? Hvordan er utgangspunktet ditt, hvor mye skal du legge inn og hvilken cup-str ønsker du? mange spmål her gitt :fnise:

Jeg skal til pers på Colosseum klinikken i Stavanger!

Vil først og fremst få litt større pupper, ca 1-2cuper større og mer fylde! Fylden er veldig viktig.

Midt i alle eksamenene har jeg glemt å ringe klinikken å høre om det er mulig å legge inn litt ekstra i den ene puppen. ikke krise om det ikke er mulig, men det hadde jo vært greit å få litt likere størrelse på dem :)

Skal ha under muskel, ca 240cc, lavprofil, men kirurgen gjør jo det han synes ser best ut :)

Skrevet

Jeg glor og glor på før og etterbilder (amerikanske på google;)) og det slår meg hvor unsannsynlig rart det er at vi blir så ulike emd samme implantatstørrelse og samme utgangspunkt i cup. Noen aa cup som leger inn 250 blir dcup og noen aa som legger inn 350 blir moderat bcup. fatter dte ikke. må jo ha mest å si med hvor "brei" man er over rystkassa? jeg er 70 runt og skal legge inn 255. resultatet i størrelse kan bli alt fra utfyllende a til d. ekstremt skremmende!

Skrevet
Jeg glor og glor på før og etterbilder (amerikanske på google;)) og det slår meg hvor unsannsynlig rart det er at vi blir så ulike emd samme implantatstørrelse og samme utgangspunkt i cup. Noen aa cup som leger inn 250 blir dcup og noen aa som legger inn 350 blir moderat bcup. fatter dte ikke. må jo ha mest å si med hvor "brei" man er over rystkassa? jeg er 70 runt og skal legge inn 255. resultatet i størrelse kan bli alt fra utfyllende a til d. ekstremt skremmende!

Jeg glana i hjel meg på amerikanske nettsider jeg også.. en ga opp til slutt.. Hehe.. Det er rart hvor stor forskjell det kan blir. Men innleggene som er fra ca. 300 er større i omkrets.

Man har jo lav, moderat, høy og ekstra høy profil også. Kan ha noe med det å gjøre kanskje?? Ikke veit jeg. Har mye med hvordan kroppen er også så det er umulig å se på før og etterbilder og finne ut hva man vil ha.. hehe... Du får ta med bilde til kirurgen:P

Skrevet

Ja, det med str blir man nok ikke klok på.

Jeg la jo inn 350, var en 70B fra før og jeg er nå 70D. Jeg er kjempefornøyd, for jeg ønska ikke og bli størst mulig, bare fylle opp hud. Men de fleste av mine venner trodde jo jeg skulle bli større enn jeg er blitt. Jeg la inn høyprofil og kirurgen sa att det ville se mindre ut enn runde innlegg. Men vet ikke jeg da.

Jeg ble vel den str jeg ønska og bli.

Jeg har fått pakke fra victoriasecrets i dag og, så skal hente den etterpå. Men måtte betale både toll og mva, så det ble dyrt.

Skrevet

Da har jeg henta pakka og prøvd bh`ne og de var sefølgelig litt for små. Men går an og bruke de. Så de får duge iblandt, men må nok ut å kjøpe meg noen som jeg tar ut spilene av.

Og de var ganske løse rundt og, så da aner jeg ikke hva slags str jeg må kjøpe. Får prøve å bestille bare en neste gang.

Men hadde de passa hadde de vært helt perfekte, de var padda, satt bra og ga fin kløft.

Skrevet
Ja, det med str blir man nok ikke klok på.

Jeg la jo inn 350, var en 70B fra før og jeg er nå 70D. Jeg er kjempefornøyd, for jeg ønska ikke og bli størst mulig, bare fylle opp hud. Men de fleste av mine venner trodde jo jeg skulle bli større enn jeg er blitt. Jeg la inn høyprofil og kirurgen sa att det ville se mindre ut enn runde innlegg. Men vet ikke jeg da.

Jeg ble vel den str jeg ønska og bli.

Jeg har fått pakke fra victoriasecrets i dag og, så skal hente den etterpå. Men måtte betale både toll og mva, så det ble dyrt.

Ser de mindre ut med høyprofil? Trodde de ville virke\bli større da jeg.. Hmm.... Alle er vi forskjellige. Men jeg trodde de ville virke større i høyprofil i forhold til feks. moderat.

Har du runde?

Så lenge man er fornøyd så spiller det ingen rolle. Men som jeg har sagt så er de ca.300 innlegga breiere enn de jeg har.

Kjipt at du måtte betale både toll og moms.. Men du får da fine bher i alle fall:) Har lyst til å bestille litt klær derifra men har alltid vært skeptisk til utenlandske sider.. hehe.. Greit med Sverige og Danmark da..

Skrevet
Da har jeg henta pakka og prøvd bh`ne og de var sefølgelig litt for små. Men går an og bruke de. Så de får duge iblandt, men må nok ut å kjøpe meg noen som jeg tar ut spilene av.

Og de var ganske løse rundt og, så da aner jeg ikke hva slags str jeg må kjøpe. Får prøve å bestille bare en neste gang.

Men hadde de passa hadde de vært helt perfekte, de var padda, satt bra og ga fin kløft.

Kjipt at de var litt små da... Jeg har kjøpt en del fine bher på Cubus jeg.. Og noen på HM.... Rart de var løse rundt.. Hmm..

Skrevet
Ser de mindre ut med høyprofil? Trodde de ville virke\bli større da jeg.. Hmm.... Alle er vi forskjellige. Men jeg trodde de ville virke større i høyprofil i forhold til feks. moderat.

Har du runde?

Så lenge man er fornøyd så spiller det ingen rolle. Men som jeg har sagt så er de ca.300 innlegga breiere enn de jeg har.

Kjipt at du måtte betale både toll og moms.. Men du får da fine bher i alle fall:) Har lyst til å bestille litt klær derifra men har alltid vært skeptisk til utenlandske sider.. hehe.. Greit med Sverige og Danmark da..

De er runde ja, var kirurgen som sa att høyprofil ikke ville se så stort ut. Men jeg vet jo ikke. Men nå tok jo jeg 350 og har jo ikke blitt større enn de her inne som har målt seg i cm som har tatt mindre. Og jeg var jo større fra før og. Venninna mi var og en 70A før hun la i, og hun tok 260 og vi har nå like store pupper.

Men jeg vet jo virkelig ikke da.

Skrevet
Kjipt at de var litt små da... Jeg har kjøpt en del fine bher på Cubus jeg.. Og noen på HM.... Rart de var løse rundt.. Hmm..

Har du funnet fine bh`r som passer på H&M? Hvilken str må du ha i bh da?

Eller jeg har jo forresten noen bh`r fra H&M i 70C som passer nå, men brukte de før da, men med silikon innlegg i. Men jeg tror jeg burde ha en str større.

Skrevet

Heei, mine silikon venner!

Jeg har en del spørsmål, som jeg håper de fleste vil svare på! Jeg skal operere i slutten av Februar neste år, og det jeg lurer på er:

01. Hvordan er det rett etter operasjonen?

02. Hvor vondt er det?

03. Hva anbefaler dere av støttebh'er? Og BH'er ellers?

04. Hvor mange dager tar det før smerten avtar?

05. Jeg går skole nå, hvor mange dager etter operasjonen tror dere ca jeg kan begynne der igjen?

06. Hvordan var det å trene/svømme?

Så litt mer "personlige" spørsmål (trenger ikke svare)

07. Hvorfor tok du silikon?

08. Hva sier typen din (om du har) til det?

09. Hvor gammel var du/er når du tok/skal ta silikon?

10. Hva vet dere/har hørt om Askim Klinikken?

Skrevet
Har du funnet fine bh`r som passer på H&M? Hvilken str må du ha i bh da?

Eller jeg har jo forresten noen bh`r fra H&M i 70C som passer nå, men brukte de før da, men med silikon innlegg i. Men jeg tror jeg burde ha en str større.

Bhene jeg fant på HM var i 75 C det går akkurat hvis jeg setter den på innerste hakket.. Fant ikke noe særlig med D der i det hele tatt.. Men Cubus og Lindex har en del. Jeg bruker 70 D nå. Gikk fra 70 AAAAAAAAAAA...

Jeg har finni ut at jeg må være litt "forsiktig" med bher som har skrå cup om du skjønner.. Hehe.. Da kan fort brystvorta titte ut :S Det vil jeg ikke. Sånne balconette bher ser jo helt fantastiske ut da.. Har aldri hatt på meg det før jeg.

Jeg fant noen uten spiler også men de er vonde å ha på syns jeg. Graver seg nedi puppa og båndet\strikken rundt er heller ikke god.. Men det er miin mening da...

Tar gjerne i mot tips hvis du finner noen fine noe sted:)

Skrevet

Jeg har en del spørsmål, som jeg håper de fleste vil svare på! Jeg skal operere i slutten av Februar neste år, og det jeg lurer på er:

02. Hvor vondt er det?

05. Jeg går skole nå, hvor mange dager etter operasjonen tror dere ca jeg kan begynne der igjen?

1. Mine ble lagt under muskelen(den vondeste metoden), men hadde bare ubehag og litt spreng. Eneste jeg tok var Paracet.

2. Jeg syns ikke det var vondt, heller litt ubehagelig.

3. Jeg har brukt Triumph sine sportsbh. Det fikk jeg også på klinikken..

4. Jeg slutta med smertestillende etter 3 dager (medregna operasjonsdagen) Da var det bare spreng igjen av ubehag. Mest ubehagelig var det når man skulle opp av senga etter å ha liggi en hel natt. Da var det litt mer spreng men det gikk jo over.

5. Jeg kunne fint ha vært på skolen\lett jobb etter 5 - 7 dager.

6. Svømme skal man vente med i 6 uker. Jeg trener styrke og har ikke trent brystmuskler så mye enda. Det er 5 uker siden min operasjon.

7. Tok silikon fordi jeg alltid har vært flat. Og med flat mener jeg flat. 70 AA det er flatt. :P

8. Samboern min syns de har blitt kjempefine, men han liker meg uansett. Han var veldig skeptisk til opearajonen.

9. Jeg var og er 25 år da jeg ble operert.

10. Jeg har aldri hørt om Askim klinikken.

Bare å spørre hvis du lurer på noe så skal jeg prøve å svare på det jeg kan.

Skrevet

02. Hvor vondt er det?

Hei, og velkommen!

Jeg skal også operere i slutten av februar, onsdag 17.

Kan ikke svare deg på de første spmålene dine desverre, har jo ikke operert enda, men kan prøve å svare på resten:

7. Jeg har ikke tatt silikon enda, men jeg skal ta fordi jeg har asymmetri, noe som plager meg veldig! største er en b og minste en a. Ønsker en c-cup. Tror jeg skal legge inn rundt 300ml, høy eller moderat profil.

8. Sa det til kjæresten/samboeren i går kveld, at jeg skal ta. Hadde egentlig ikke tenkt å si noe før ca to uker før op, men han fikk pressa det ut av meg :P

For meg er dette en veldig stor sak, iom at det har plaget meg såppass. Men han sa bare, var det alt? hehe. Hadde sagt at jeg planla å gjøre noe om ei stund som kom til å forandre ganske mye for meg selv. Han lurte på hvorfor jeg satt så mye med pc'n, og det var jo selvfølgelig fordi jeg undersøkte osv. Ville ikke si akkurat hva jeg skulle gjøre da. Derfor har han mast på meg, og funnet opp helt syke historier om hva jeg skal. Trodde jeg skulle reise til afrika, eller at jeg hadde kreft ellernoe. Huff. Men nå vet han det værtfall, og han støtter meg. Det første han sa var; men da blir de jo ikke like myke og gode å ta på.. Da ble jeg egentlig litt lei meg. Men han skjønte at det er noe jeg vil gjøre for meg selv. Han hadde ikke lagt merke til at de ikke er like store en gang, og det var litt godt å høre. Så begynte han å spørre om alt mulig rart, og sa jeg var modig som vil gjøre det og at han støtter meg fordi han vil at jeg skal ha det bra med meg selv. Hjelper ikke å ha en kjæreste som syns du ser ut som en gud hvis du ikke liker deg selv.

9. Jeg er 19 år. Har tenkt på det siden jeg fikk pupper, men ikke at jeg vil ha større pupper, bare at jeg vil at de skal være like store. Trodde helt fram til i høst at jeg ikke kunne ha silikon fordi jeg spiller håndball, men så satte jeg meg ned og bestemte meg for å finne ut av det, slik at jeg enten kunne slå det fra meg eller gjøre noe med det. Jeg ble så glad at jeg begynte å grine da jeg fant ut at jeg kunne ta selv om jeg driver med håndball. hehe

10. Har ikke noe erfaring med den klinikken desverre. Skal operere på klinikk stokkan i trondheim.

Kan du ikke fortelle litt om deg selv da, hvorfor, hvor mye, utgangspunktet ditt, hva ønsker du osv.? Nysgjerrig ;p

: - )

Skrevet
Hei, og velkommen!

Jeg skal også operere i slutten av februar, onsdag 17.

Kan ikke svare deg på de første spmålene dine desverre, har jo ikke operert enda, men kan prøve å svare på resten:

7. Jeg har ikke tatt silikon enda, men jeg skal ta fordi jeg har asymmetri, noe som plager meg veldig! største er en b og minste en a. Ønsker en c-cup. Tror jeg skal legge inn rundt 300ml, høy eller moderat profil.

8. Sa det til kjæresten/samboeren i går kveld, at jeg skal ta. Hadde egentlig ikke tenkt å si noe før ca to uker før op, men han fikk pressa det ut av meg :P

For meg er dette en veldig stor sak, iom at det har plaget meg såppass. Men han sa bare, var det alt? hehe. Hadde sagt at jeg planla å gjøre noe om ei stund som kom til å forandre ganske mye for meg selv. Han lurte på hvorfor jeg satt så mye med pc'n, og det var jo selvfølgelig fordi jeg undersøkte osv. Ville ikke si akkurat hva jeg skulle gjøre da. Derfor har han mast på meg, og funnet opp helt syke historier om hva jeg skal. Trodde jeg skulle reise til afrika, eller at jeg hadde kreft ellernoe. Huff. Men nå vet han det værtfall, og han støtter meg. Det første han sa var; men da blir de jo ikke like myke og gode å ta på.. Da ble jeg egentlig litt lei meg. Men han skjønte at det er noe jeg vil gjøre for meg selv. Han hadde ikke lagt merke til at de ikke er like store en gang, og det var litt godt å høre. Så begynte han å spørre om alt mulig rart, og sa jeg var modig som vil gjøre det og at han støtter meg fordi han vil at jeg skal ha det bra med meg selv. Hjelper ikke å ha en kjæreste som syns du ser ut som en gud hvis du ikke liker deg selv.

9. Jeg er 19 år. Har tenkt på det siden jeg fikk pupper, men ikke at jeg vil ha større pupper, bare at jeg vil at de skal være like store. Trodde helt fram til i høst at jeg ikke kunne ha silikon fordi jeg spiller håndball, men så satte jeg meg ned og bestemte meg for å finne ut av det, slik at jeg enten kunne slå det fra meg eller gjøre noe med det. Jeg ble så glad at jeg begynte å grine da jeg fant ut at jeg kunne ta selv om jeg driver med håndball. hehe

10. Har ikke noe erfaring med den klinikken desverre. Skal operere på klinikk stokkan i trondheim.

Kan du ikke fortelle litt om deg selv da, hvorfor, hvor mye, utgangspunktet ditt, hva ønsker du osv.? Nysgjerrig ;p

: - )

Så bra han tok det så fint da:) De blir normalt ikke harde disse silikonpuppa da. Jeg har igen polstring utenpå og mine er myke men faste.. Jeg trodde de skulle bli hardere. Har man litt polstring så vil jeg tro de blir enda mykere..

Skrevet

Er det ingen som veit hvordan man finner ut om cupen er for liten? Jeg skjønner det hvid det blir dobbeltpupp, men det må da være noe annet også?

Skrevet

02. Hvor vondt er det?

1. Jeg følte meg lykkelig full rett etterpå og skravla som en foss, og før jeg dro fikk jeg smartestillende, skulle kjøre i 2 timer da, og hadde ikke noe vondt da, hadde det veldig fint.

2. Jeg syntes ikke det var så vondt, tok bare smertestillende operasjons dagen, var jo sefølgelig litt ømt og sårt etterpå.

3.Brukte sports bh jeg fikk på klinikken, og egene fra lindex.

4. Jeg lagde middag og klarte meg fint selv fra dag 2, var nesten ikke smerter lenger da.

5. Regner med att du kan være tilbake på skolen innen en uke.

6. Jeg har vært på spinning og yoga og styrke i dag, alt kjentes ut som normalt, ikke noe problem. Er 6 uker siden i morgen. Trente ikke styrke på bryst da.

7. Jeg tok silikon fordi jeg har alltid hatt en normal fin str på puppene mine, da jeg fikk siste ungen så ble de borte, men huden var jo igjen, så jeg ønsket puppene mine tilbake.

8.Har bare en fast elsker da, men han likte att jeg tok det da, og veldig fornøyd med resultatet.

9. 31 år.

Skrevet

Et lite rask tips til dere som sliter med å finne bh uten spile i 70.

Det er faktisk en del ammebher uten spile i 70, helt opp til 70DD.

Så jeg kjøper nok noen slike om jeg ikke finner noe annet, selv om jeg ikke skal amme :fnise:

Skrevet
Bhene jeg fant på HM var i 75 C det går akkurat hvis jeg setter den på innerste hakket.. Fant ikke noe særlig med D der i det hele tatt.. Men Cubus og Lindex har en del. Jeg bruker 70 D nå. Gikk fra 70 AAAAAAAAAAA...

Jeg har finni ut at jeg må være litt "forsiktig" med bher som har skrå cup om du skjønner.. Hehe.. Da kan fort brystvorta titte ut :S Det vil jeg ikke. Sånne balconette bher ser jo helt fantastiske ut da.. Har aldri hatt på meg det før jeg.

Jeg fant noen uten spiler også men de er vonde å ha på syns jeg. Graver seg nedi puppa og båndet\strikken rundt er heller ikke god.. Men det er miin mening da...

Tar gjerne i mot tips hvis du finner noen fine noe sted:)

De uten spiler fra victoria er bare herlige på da, ikke sånn som graver seg inn under i det hele tatt. Så bare synd de er litt for små, for blir litt bulk på puppen da.

Så gøy du er blitt en 70D da, tror nok vi er ganske like i str da.

Skal si fra hvis jeg finner noen fine jeg, syntes det var en del på lindex jeg da, og der var det bra utvalg i 70D.

Nå skal jeg og barna til lanzarote på fredag, så jeg kommer vel til og se der. Prøvde bikinier i går og, og de ser jo så mye bedre ut på nå. Så gleder meg til å få gå med sommertøy og få vist fram de nye puppene.

Skrevet
Et lite rask tips til dere som sliter med å finne bh uten spile i 70.

Det er faktisk en del ammebher uten spile i 70, helt opp til 70DD.

Så jeg kjøper nok noen slike om jeg ikke finner noe annet, selv om jeg ikke skal amme :fnise:

Kan ikke si jeg syns de er no fine.. Hehe..Man kan bare ta ut spilene av de vanlige så blir det bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...