kensi Skrevet 25. november 2009 #8721 Skrevet 25. november 2009 De tar det nok mye bedre enn forventa.. Mamma gjetta det sånn halvveis da jeg spurte om hun kunne ha unge 2 døgn siden jeg skulle inn til en operasjon.. Er ikkenoe annet jeg vil operere så.. hehe.. Hehe, når hu fikk en anelse allerede før du hadde fortalt det til hu, kom det sikkert ikke som lyn fra klar himmel da og det er jo greit. Hvis jeg har vært så flink til å skjule forskjellen og kompleksene mine så godt som jeg tror for omverdenen, så tror jeg det kan bli en overraskelse for mamma. Men hu forstår nok hvorfor jeg vil gjøre det, og at jeg har bestemt meg. Har en fantastisk familie, så det kommer nok ikke til å bli noe problem. Når de skjønner hvor mye dette har plaget meg, støtter de meg 100%, det er jeg sikker på! Kommer med oppdatering når jeg har vært på konsultasjon(1.des). Gleder meg:) : - )
JaneDoe Skrevet 25. november 2009 #8722 Skrevet 25. november 2009 Hehe, når hu fikk en anelse allerede før du hadde fortalt det til hu, kom det sikkert ikke som lyn fra klar himmel da og det er jo greit. Hvis jeg har vært så flink til å skjule forskjellen og kompleksene mine så godt som jeg tror for omverdenen, så tror jeg det kan bli en overraskelse for mamma. Men hu forstår nok hvorfor jeg vil gjøre det, og at jeg har bestemt meg. Har en fantastisk familie, så det kommer nok ikke til å bli noe problem. Når de skjønner hvor mye dette har plaget meg, støtter de meg 100%, det er jeg sikker på! Kommer med oppdatering når jeg har vært på konsultasjon(1.des). Gleder meg:) : - ) Så flott.. Hvor skal du på konsultasjon?
momo Skrevet 25. november 2009 #8723 Skrevet 25. november 2009 Svar på mail til Victorias Secret: Thank you for your e-mail regarding bra size equivalents. We are happy to assist with your inquiry. The U.S. equivalent of a European size 70D is US size 32C. You may view our bra size conversion chart by using the following link. Please click on the link below or ‘copy and paste’ the URL into the address line of your browser. http://www2.victoriassecret.com/html/custs...rts/?rfnbr=8682 Momo hadde rett. Jeg HATER å ta feil :gjeiper: Tror jeg forøvrig bestiller 32D, siden jeg ligger i grenseland 70d/dd her hjemme og VS-bh'er er små. Når det gjelder silikon og IQ. Tja... Glad for att jeg hadde rett der siden jeg allerede har bestilt 3 bh`r der. Og spesielt da de er litt små i str og, for da hadde jo 70C der vært for lite. Men håper de passer da, går bare og venter på de nå.
kensi Skrevet 25. november 2009 #8724 Skrevet 25. november 2009 Så flott.. Hvor skal du på konsultasjon? Klinikk Stokkan i Trondheim
JaneDoe Skrevet 25. november 2009 #8725 Skrevet 25. november 2009 Glad for att jeg hadde rett der siden jeg allerede har bestilt 3 bh`r der. Og spesielt da de er litt små i str og, for da hadde jo 70C der vært for lite. Men håper de passer da, går bare og venter på de nå. De passer helt sikkert.. I morra skal jeg på jakt etter bher og noen julegaver.. hehe.. Håper jeg finner noen greie bher da. Kjipt å gå med sportsbhen hele tida..
JaneDoe Skrevet 26. november 2009 #8726 Skrevet 26. november 2009 Jeg må bare si at Nelly har noen fine bher uten spiler... Ikke så mange da, men noen få.. hehe..
JaneDoe Skrevet 26. november 2009 #8727 Skrevet 26. november 2009 (endret) Ja, da har jeg vært på bh jakt i dag. De hadde en de fine på Lindex.. Men størrelsen min den hadde de ikke.. Hehe, hadde ikke det problemet før for å si det sånn... Men men, får vel bestille meg noen.. Men jeg fikk da kjøpt en i alle fall... Som etter noen timer på meg nå, virker for liten :S Hmm, de må være små i størrelsen.. Endret 26. november 2009 av JaneDoe
Teetee Skrevet 26. november 2009 #8728 Skrevet 26. november 2009 Hei alle sammen! Bare en ting jeg lurer på. Når kan man egentlig bade i offentlige bassenger?? Er hypp på en svømmetur På cubus så har de egentlig en del fine BH'er uten spiler.. Men de ligger veldig gjemt. Bak andre Bh'e osv.. Men hvis man orker å lete litt så finner man masse har kjempe lyst til å bestille fra Victoria's secret, men er så rett for å bestille feil str. ! De har så mange flotte bikinier!
JaneDoe Skrevet 26. november 2009 #8729 Skrevet 26. november 2009 (endret) Hei alle sammen! Bare en ting jeg lurer på. Når kan man egentlig bade i offentlige bassenger?? Er hypp på en svømmetur På cubus så har de egentlig en del fine BH'er uten spiler.. Men de ligger veldig gjemt. Bak andre Bh'e osv.. Men hvis man orker å lete litt så finner man masse har kjempe lyst til å bestille fra Victoria's secret, men er så rett for å bestille feil str. ! De har så mange flotte bikinier! Man kan svømme etter 4 uker mener jeg det sto i mine papirer... På cubusene her jeg bor har de ikke noe.. Jeg har spurt de ansatte også da...De hadde bare en type og den ser ut som noe bestemora mi kunne hatt på seg.. Haha.. Lindex hadde en del fint, m en ikke min størrelse.. Jeg får vel bare leite.. Ettersom den jeg fikk kjøpt i dag er litt liten Endret 26. november 2009 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 27. november 2009 #8730 Skrevet 27. november 2009 (endret) Man kan svømme etter 4 uker mener jeg det sto i mine papirer... På cubusene her jeg bor har de ikke noe.. Jeg har spurt de ansatte også da...De hadde bare en type og den ser ut som noe bestemora mi kunne hatt på seg.. Haha.. Lindex hadde en del fint, m en ikke min størrelse.. Jeg får vel bare leite.. Ettersom den jeg fikk kjøpt i dag er litt liten Ops, 6 uker står det i mine papirer.. Da kan man oppta svømming og sykling forsiktig.. Forresten så har Momo bestilt bher uten spile på VS så du kan høre med henne hvordan ting er i størrelsen når hun får sine.. Det skal jeg gjøre hehe, for det ser ikke ut til at jeg finner noen bher uten spiler i min størrelse i butikkene her. Endret 27. november 2009 av JaneDoe
momo Skrevet 27. november 2009 #8731 Skrevet 27. november 2009 Er virkelig ikke lett å finne bh uten spiler nei, med mindre man vil se ut som en bestemor. Jeg venter i spenning på bh`ne fra victoriasecrets, håper de snart kommer. De ble sendt 18 november, men de skal jo fra USA og hit, så skal de jo plutselig ligge til fortolling i en uke og. Ting skal ta tid. Men jeg reiser kanskje til syden om en uke, og kan jo ikke løpe med sportsbh under singletter og stroppe sommerkjoler, så håper virkelig de kommer til da, ellers må jeg finne på noe annet lurt. Ellers blir det kanskje til att jeg kjøper de på lindex i 70C, for den er bare litt trang, så kan jo bruke den. Jeg lette på cubus i går jeg og, fant ikke en eneste en. Her fikk jeg beskjed om att jeg kunne starte med spinning etter 4 uker, og jeg har vært på 3 spinning timer og en yoga time den uka her og det går veldig bra. Var 5 uker i går da. Men styrke og bading venter jeg med til uke 6.
JaneDoe Skrevet 27. november 2009 #8732 Skrevet 27. november 2009 Er virkelig ikke lett å finne bh uten spiler nei, med mindre man vil se ut som en bestemor. Jeg venter i spenning på bh`ne fra victoriasecrets, håper de snart kommer. De ble sendt 18 november, men de skal jo fra USA og hit, så skal de jo plutselig ligge til fortolling i en uke og. Ting skal ta tid. Men jeg reiser kanskje til syden om en uke, og kan jo ikke løpe med sportsbh under singletter og stroppe sommerkjoler, så håper virkelig de kommer til da, ellers må jeg finne på noe annet lurt. Ellers blir det kanskje til att jeg kjøper de på lindex i 70C, for den er bare litt trang, så kan jo bruke den. Jeg lette på cubus i går jeg og, fant ikke en eneste en. Her fikk jeg beskjed om att jeg kunne starte med spinning etter 4 uker, og jeg har vært på 3 spinning timer og en yoga time den uka her og det går veldig bra. Var 5 uker i går da. Men styrke og bading venter jeg med til uke 6. Får håpe de kommer snart ja.. Er ikke noe på Cubus her heller :(SPinning er sikkert greit men er verre med vanlig sykling, med støt o.l... Sikkert derfor man skal vente med det i 6 uker. Jeg får leite etter bher mens jeg er på juleshopping. hehe...
momo Skrevet 27. november 2009 #8733 Skrevet 27. november 2009 Får håpe de kommer snart ja.. Er ikke noe på Cubus her heller :(SPinning er sikkert greit men er verre med vanlig sykling, med støt o.l... Sikkert derfor man skal vente med det i 6 uker. Jeg får leite etter bher mens jeg er på juleshopping. hehe... Får håpe du finner noen da! Ja, terrengsyklinga jeg driver på med ellers ville jeg ikke gjort nå, der er det så mye støt og humper og man detter av syklen noen ganger og. Så glad for att jeg ikke skal gjøre det før til våren igjen.
JaneDoe Skrevet 27. november 2009 #8734 Skrevet 27. november 2009 (endret) Får håpe du finner noen da! Ja, terrengsyklinga jeg driver på med ellers ville jeg ikke gjort nå, der er det så mye støt og humper og man detter av syklen noen ganger og. Så glad for att jeg ikke skal gjøre det før til våren igjen. Hehe ja.. Jeg kom over noen bher på Ellos og La Redoute. men jeg skjønner ikke noe av størrelsene på La Redoute.. Står Bare tall der 303, 304 osv... Hmm... Ellos har også rare størrelsen.. Jeg fant ut av det.. Men er jo omtrent ikke noe oppdrive i 70 D.. Lurer på hvordan de er i størrelsen. Har sendt mail til kirurgen og spurt om jeg kan ta ut spilene i andre bher uten push up hvis jeg ikke finner noe annet.. Den jeg kjøpte i går var jo for liten da.. Den passa i butikken, haha, men ikke etter jeg hadde hatt den på meg litt.. Endret 27. november 2009 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 27. november 2009 #8735 Skrevet 27. november 2009 Åååh, nå blei jeg glad. Fikk svar fra kirurgen miin angående det å fjerne spiler i bhen hvis jeg ikke får tak i uten. Han sa han pleide å anbefale det.. Så i morra blir det shopping av bher...
momo Skrevet 27. november 2009 #8736 Skrevet 27. november 2009 Åååh, nå blei jeg glad. Fikk svar fra kirurgen miin angående det å fjerne spiler i bhen hvis jeg ikke får tak i uten. Han sa han pleide å anbefale det.. Så i morra blir det shopping av bher... Så bra da, nå ble jeg veldig glad og. Da blir det lindex til uka, for de har jo masse fint med spiler i 70D. Blir godt å kunne bruke alt av klær igjen og, slippe og tenke på alt som synes av sports bh`n.
JaneDoe Skrevet 27. november 2009 #8737 Skrevet 27. november 2009 Så bra da, nå ble jeg veldig glad og. Da blir det lindex til uka, for de har jo masse fint med spiler i 70D. Blir godt å kunne bruke alt av klær igjen og, slippe og tenke på alt som synes av sports bh`n. Ja i morra skal jeg på Bogerud og handle ullundertøy til unga siden de har 30 %.. Da blir det vel noen bher også De har i alle fall Triumph der. Ellers så skal jeg alltid få dratt meg til en annen butikk.. hehe.. Jeg regner med at Colosseumklinikken ville ha svart det samma på spm mitt:) Hehe.. Ja man kan gå med alt mulig av topper da i stedet for å motte droppe de som er litt utringa...
JaneDoe Skrevet 29. november 2009 #8738 Skrevet 29. november 2009 (endret) Hvordan syns dere det er å ligge på magen med de nye puppene? Jeg syns det er litt rart enda.. Men jeg hadde ikke noe der fra før så det blir jo en overgang. Jeg fikk i alle fall kjøpt meg 3 nye undertøyssett i går.. Deilig å kunne gå med noe annet enn sportsbh.. Men hvordan veit man at bh cupen er for liten? Bortsett fra dobbelpupp mener jeg. Endret 29. november 2009 av JaneDoe
momo Skrevet 29. november 2009 #8739 Skrevet 29. november 2009 Hvordan syns dere det er å ligge på magen med de nye puppene? Jeg syns det er litt rart enda.. Men jeg hadde ikke noe der fra før så det blir jo en overgang. Jeg fikk i alle fall kjøpt meg 3 nye undertøyssett i går.. Deilig å kunne gå med noe annet enn sportsbh.. Men hvordan veit man at bh cupen er for liten? Bortsett fra dobbelpupp mener jeg. Jeg ligger ikke på magen ennå, synes det er for ubehagelig, kan sefølgelig ligge veldig kort tid på magen, men ikke godt over tid. Så bra du fikk kjøpt deg undertøy da, regner med att det er godt å slippe sports bh ja. Må kjøpe meg noen til uka jeg og. Jeg vet ikke hvordan man vet om bh cupen er for liten, men vil vel tro att man kjenner det over tid.
Avalon Skrevet 29. november 2009 #8740 Skrevet 29. november 2009 Hvordan syns dere det er å ligge på magen med de nye puppene? Jeg syns det er litt rart enda.. Men jeg hadde ikke noe der fra før så det blir jo en overgang. Jeg fikk i alle fall kjøpt meg 3 nye undertøyssett i går.. Deilig å kunne gå med noe annet enn sportsbh.. Men hvordan veit man at bh cupen er for liten? Bortsett fra dobbelpupp mener jeg. Dobbelpupp, og hvis man ikke får hele puppen nedi cupen, da er den for liten. Har ofte vært borti bher som ser passelig ut, men etter noen timer så har puppene rømt helt ut av cupen Ser ut som det vil bli et strev å finne bher i 70 uten spile.... er selv ikke begeistret for slike trekantbher, ser for meg at man kan trenge litt støtte, og de gir ikke så mye støtte. Hverken under puppene eller rundt ryggen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå