momo Skrevet 24. november 2009 #8681 Skrevet 24. november 2009 32 = 70. 34 = 34. Cup-størrelsen er universell, så kjøper man en 32D så tilsvarer det 70D. Det er annerledes med str fra USA, så der er C en D. Dette sjekket jeg nøye før jeg bestilte. Men mener att bestiller du fra england så er en 70D en 32D.
JaneDoe Skrevet 24. november 2009 #8682 Skrevet 24. november 2009 32 = 70. 34 = 34. Cup-størrelsen er universell, så kjøper man en 32D så tilsvarer det 70D. Aha, takk for tips:)
JaneDoe Skrevet 24. november 2009 #8683 Skrevet 24. november 2009 Det er annerledes med str fra USA, så der er C en D. Dette sjekket jeg nøye før jeg bestilte. Men mener att bestiller du fra england så er en 70D en 32D. Hehe ja det er ikke greit med dissa størrelsene.. Du får si i fra om dine passer.. hihi..
Gjest Sobril Skrevet 24. november 2009 #8684 Skrevet 24. november 2009 Det er annerledes med str fra USA, så der er C en D. Dette sjekket jeg nøye før jeg bestilte. Men mener att bestiller du fra england så er en 70D en 32D. OK. Takk. Det hadde jeg ingen anelse om. Dersom jeg måler så er jeg en 70DD. Er det da 32D i amerikansk størrelse?
Gjest Sobril Skrevet 24. november 2009 #8685 Skrevet 24. november 2009 (endret) Denne kan kanskje være nyttig http://www.85b.org/bra_conv.php Victorias Secrets bh'er er forøvrig litt små i størrelsen, så der lønner det seg etter sigende å gå opp en cup. Endret 24. november 2009 av Sobril
JaneDoe Skrevet 24. november 2009 #8686 Skrevet 24. november 2009 Denne kan kanskje være nyttig http://www.85b.org/bra_conv.php Victorias Secrets bh'er er forøvrig litt små i størrelsen, så der lønner det seg etter sigende å gå opp en cup. Man blir aldri klok på dissa størrelsene.. Hehe.. Men den linken var nyttig den:)
Gjest Sobril Skrevet 24. november 2009 #8687 Skrevet 24. november 2009 Man blir aldri klok på dissa størrelsene.. Hehe.. Men den linken var nyttig den:) Du sier noe. Nå fant jeg plutselig en engelsk nettside som sier at cup-størrelsen er lik europeisk/amerikansk
JaneDoe Skrevet 24. november 2009 #8688 Skrevet 24. november 2009 Mira: Har du kjøpt noe fra VS selv eller? Jeg har også hørt de er litt små i størrelsen, men hvor mye mindre er de?
Gjest Sobril Skrevet 24. november 2009 #8689 Skrevet 24. november 2009 (endret) Mira: Har du kjøpt noe fra VS selv eller? Jeg har også hørt de er litt små i størrelsen, men hvor mye mindre er de? Nei. Har kjøpt en del annet derfra, men har til gode å kjøpe bh. Har imidlertid noen amerikanske venninner, og det er visstnok viden kjent at VS har mindre bh'er for å øke bh-salget. Man kjøper heller en bh der lappen sier D kontra C - ikke sant :gjeiper: Endret 24. november 2009 av Sobril
JaneDoe Skrevet 24. november 2009 #8690 Skrevet 24. november 2009 Nei. Har kjøpt en del annet derfra, men har til gode å kjøpe bh. Har imidlertid noen amerikanske venninner, og det er visstnok viden kjent at VS har mindre bh'er for å øke bh-salget. Man kjøper heller en bh der lappen sier D kontra C - ikke sant :gjeiper: Ja Lurer på hva som passer meg da.. Aner jo ikke hvordan Triumf bhene er i forhold til VS.. Hmm.. Kanskje jeg skal droppe VS til jeg får fiksa den endelig puppestørrelsen.. hehe.. Prøvde ett par i dag men de hadde bare 75 og jeg må ha 70.. Prøvde 75 C og den passa fint... Det blir jo 70 D.. Hmm... Var det du som også la inn 260?
Gjest Sobril Skrevet 24. november 2009 #8691 Skrevet 24. november 2009 Ja Lurer på hva som passer meg da.. Aner jo ikke hvordan Triumf bhene er i forhold til VS.. Hmm.. Kanskje jeg skal droppe VS til jeg får fiksa den endelig puppestørrelsen.. hehe.. Prøvde ett par i dag men de hadde bare 75 og jeg må ha 70.. Prøvde 75 C og den passa fint... Det blir jo 70 D.. Hmm... Var det du som også la inn 260? Jepp. 260 in each. Får litt hetta av disse bh-størrelsene jeg også. Kommer vel litt an på fasongen. Kjøpte nettopp en Triumph i str 70D, men på Change er jeg definitivt en 70DD - som er størrelsen mellom D og E **himlermassemedøynene**
JaneDoe Skrevet 24. november 2009 #8692 Skrevet 24. november 2009 Jepp. 260 in each. Får litt hetta av disse bh-størrelsene jeg også. Kommer vel litt an på fasongen. Kjøpte nettopp en Triumph i str 70D, men på Change er jeg definitivt en 70DD - som er størrelsen mellom D og E **himlermassemedøynene** Får litt hetta jeg også. Hadde aldri det "problemet" før da.. Haha.. Var bare 70 A (egentlig AA) med innlegg.. Tror jeg drøyer med VS jeg assa.. Og heller finner noe annet uten spiler.. Hvor fant du det hen da? Godt med noen tips vettu. Prøvde noen Triumph uten spiler i dag å men da beli puppa spisse.. Hehe ikke pent syns jeg..
Gjest Sobril Skrevet 24. november 2009 #8693 Skrevet 24. november 2009 Får litt hetta jeg også. Hadde aldri det "problemet" før da.. Haha.. Var bare 70 A (egentlig AA) med innlegg.. Tror jeg drøyer med VS jeg assa.. Og heller finner noe annet uten spiler.. Hvor fant du det hen da? Godt med noen tips vettu. Prøvde noen Triumph uten spiler i dag å men da beli puppa spisse.. Hehe ikke pent syns jeg.. Nå ga kirurgen meg grønt lys til å kjøpe hvilke bh'er som helst, så jeg kjøpte en med spiler denne gang. En relativt enkel bh; Triumph Amourette 300 WHP (eller noe slikt). Veldig behagelig å ha på seg. Det er det viktigste for meg nå i første omgang. http://triumphno.timarco.no/Product236ba40...586e84aea4.aspx
JaneDoe Skrevet 24. november 2009 #8694 Skrevet 24. november 2009 Nå ga kirurgen meg grønt lys til å kjøpe hvilke bh'er som helst, så jeg kjøpte en med spiler denne gang. En relativt enkel bh; Triumph Amourette 300 WHP (eller noe slikt). Veldig behagelig å ha på seg. Det er det viktigste for meg nå i første omgang. http://triumphno.timarco.no/Product236ba40...586e84aea4.aspx Mine pupper er bare 4 uker så jeg drøyer litt med de spilene.. Hehe.. Men den bhen var søt da:)
tinkerbella Skrevet 24. november 2009 #8695 Skrevet 24. november 2009 Jeg ble operert på colloseum klinikken for 4,5 uke siden, ble operert av Tom Bjerke. Og jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd. Ble tatt veldig godt vare på der, og følte jeg fikk veldig god informasjon før operasjonen. Fikk og se fullt av bilder og prøve masse innlegg. Og puppene mine ser virkelig fantastiske ut, jeg hadde aldri drømt om att de skulle bli så fantastiske. Har venninner som også har silikon og de er skikkelig imponert over hvor bra mine ser ut. Og andre som har sett mine vil opereres av samme lege. Så jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd. takk for svar:) jeg fikk lagt inn fredag som var:)gikk fort i svingene men har ønsket dette siden jeg var 16 og etter anbefalninger så ble det colloseumklinikken.Syns det gikk litt fort, men syns de har vært veldig flinke, og er fornøyd så langt. Har vært nøye og undersøkt/lest om dette i mange år, så etter en laaaang runde md mg selv så bestemte jeg mg for å gjøre det.er nå 24 og ferdigvokst, trener til vanlig ,så følte at det var riktig for meg. Var igrunn bare nyskjerrig på andre sine erfaringer ang colloseum! så nå er det bare ventetid før undertøyshopping!!
JaneDoe Skrevet 24. november 2009 #8696 Skrevet 24. november 2009 (endret) takk for svar:) jeg fikk lagt inn fredag som var:)gikk fort i svingene men har ønsket dette siden jeg var 16 og etter anbefalninger så ble det colloseumklinikken.Syns det gikk litt fort, men syns de har vært veldig flinke, og er fornøyd så langt. Har vært nøye og undersøkt/lest om dette i mange år, så etter en laaaang runde md mg selv så bestemte jeg mg for å gjøre det.er nå 24 og ferdigvokst, trener til vanlig ,så følte at det var riktig for meg. Var igrunn bare nyskjerrig på andre sine erfaringer ang colloseum! så nå er det bare ventetid før undertøyshopping!! Så bra:) Hva blei lagt inn? Hva hadde du fra før? La de under eller over muskelen? JEg tenkte leeenge på det samme før jeg gjorde det.. hehe... Men nå kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg ikke gjorde det før... Endret 24. november 2009 av JaneDoe
momo Skrevet 24. november 2009 #8697 Skrevet 24. november 2009 takk for svar:) jeg fikk lagt inn fredag som var:)gikk fort i svingene men har ønsket dette siden jeg var 16 og etter anbefalninger så ble det colloseumklinikken.Syns det gikk litt fort, men syns de har vært veldig flinke, og er fornøyd så langt. Har vært nøye og undersøkt/lest om dette i mange år, så etter en laaaang runde md mg selv så bestemte jeg mg for å gjøre det.er nå 24 og ferdigvokst, trener til vanlig ,så følte at det var riktig for meg. Var igrunn bare nyskjerrig på andre sine erfaringer ang colloseum! så nå er det bare ventetid før undertøyshopping!! Så gøy du er nyoperert da. Hvilken kirurg brukte du da? Ja, følte ting gikk fort jeg og, har jo de siste årene vært ganske klar på att jeg ønsket silikon, men skulle vente til sønnen min ble litt større tenkte jeg. Men fant jo ut att han var stor nok egentlig. Så bestilte time og fikk time temmelig raskt, så kunne jeg jo få operasjon rett etterpå, men jeg venta vell i litt under en måned, da jeg hadde den kabalen som måtte gå opp. Ja, gleder meg til undertøyshopping jeg og, og ikke minst ut å kjøpe bikinier til våren.
tinkerbella Skrevet 24. november 2009 #8698 Skrevet 24. november 2009 Så bra:) Hva blei lagt inn? Hva hadde du fra før? La de under eller over muskelen? JEg tenkte leeenge på det samme før jeg gjorde det.. hehe... Men nå kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg ikke gjorde det før... over muskel:) (igrunn litt glad for d!hørt det er mer smerter ved under!) str spiller ikke noe rolle for meg,mer hvordan de så ut og bare det å slippe spilebh md innlegg. bare det å kunne gå ut på stranda å være fornøyd med å gå i bikini,isteden for å gjemme seg! *glede seg*
JaneDoe Skrevet 24. november 2009 #8699 Skrevet 24. november 2009 over muskel:) (igrunn litt glad for d!hørt det er mer smerter ved under!) str spiller ikke noe rolle for meg,mer hvordan de så ut og bare det å slippe spilebh md innlegg. bare det å kunne gå ut på stranda å være fornøyd med å gå i bikini,isteden for å gjemme seg! *glede seg* Bare lurte jeg vettu. på hvor mye de la inn.. hehe.. Gleder meg til å kunne gå i bikini å se fin ut jeg å.. Ikke bare være helt flat. Mine ble lagt under muskel, men syns ikke det var særlig vondt. Litt ubehag de første dagene, men det gikk fort over.. Du blir nok helt sikkert fornøyd
tinkerbella Skrevet 24. november 2009 #8700 Skrevet 24. november 2009 Så gøy du er nyoperert da. Hvilken kirurg brukte du da? Ja, følte ting gikk fort jeg og, har jo de siste årene vært ganske klar på att jeg ønsket silikon, men skulle vente til sønnen min ble litt større tenkte jeg. Men fant jo ut att han var stor nok egentlig. Så bestilte time og fikk time temmelig raskt, så kunne jeg jo få operasjon rett etterpå, men jeg venta vell i litt under en måned, da jeg hadde den kabalen som måtte gå opp. Ja, gleder meg til undertøyshopping jeg og, og ikke minst ut å kjøpe bikinier til våren. yess!tok av sportsbh for første gang i dag, var rart å se men syns de ble kjempefine!! som sagt var jeg hos colloseum,hvor mange er fornøyd med Bjærke og Skolleborg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå