Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Å, jeg miunner dere så veldig som har gjennomført operasjonen syns det virker som en evighet til det er min tur;) Men, hvordan er det egentlig å våkne opp etter operasjonen? Til dere som var helt flate som jeg)? kan ikke forestillemeg å plutselig skulle ha pupper! =D lainne en rispose med 245 ml i stram bh og stram genser utenpå. fiiint! skal legge inn 255, men regner med at litt av det forsvinner når man legger under muskel.

=)

Helt flat var jeg ja.. Var fint å våkne opp etter operasjonen og syns ikke de var så store jeg da ( men sjeleglad for å ha pupper).. Men så skal jeg ha større.. Jeg var i lett narkose sp jeg var bare litt "småfull" da jeg våkna.. Jeg kom meg fort.. Opererte kl. 13.00 og var hjemme 15.30, vi bor 50 min unna klinikken.

Jeg la inn 260, det var maks det var plass til Blir nok ca 350 neste år. Jeg la også under muskel. Veldig glad jeg gjorde det da jeg er tynn og det hadde ikke blitt like fint med over muskel. Men kommer selvfølgelig ann på hva man liker også, :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gøy med bh shopping da. Ja, nå kan du nok fylle de ut.

Her bare venter jeg på pakke fra victoria secrets, men det jeg må kjøpe er nok en sports bh til, eller trenger vel en ekstra bh uten spiler og, så burde komme meg ut på litt shopping jeg og.

Nå synes jeg puppene virker mye mindre, kan nok bare være fordi de er blitt myke, for da blir de jo pressa sammen i sports bh, så ser ikke store ut med klær på. Men fortsatt fornøyd da. Og de ser jo like fine ut uten bh.

Miner virker fortsatt like store, men de blir mkere og mykere. Jeg forventer ikke at de skal bli så mye mykere nå siden det ikke er noe puppe utenpå, Men man veit jo aldri.. De har kommet nærmere hverandre også så kløft blir det om jeg klemmer de litt sammen. Heldigvis sitter de ikke like godt fast i muskelen lenger.. hehe

Skrevet

Det var en ting jeg glemte helt da jeg var på konsultasjon, tror jeg skal ringe klinikken. Håper jeg slipper enda en konsultasjon, da jeg reiser nå på torsdag og blir borte helt til op-dagen.

Jeg glemte å spørre om det var mulig å legge inn litt mer i den høyre puppen sånn at de blir likere i størrelse... tror dere det er nok å ringe, eller må jeg til ny konsultasjon da?

Skrevet
Det var en ting jeg glemte helt da jeg var på konsultasjon, tror jeg skal ringe klinikken. Håper jeg slipper enda en konsultasjon, da jeg reiser nå på torsdag og blir borte helt til op-dagen.

Jeg glemte å spørre om det var mulig å legge inn litt mer i den høyre puppen sånn at de blir likere i størrelse... tror dere det er nok å ringe, eller må jeg til ny konsultasjon da?

Vil tro det holder med å ringe. Han har vel sett deg fra før :) Bilder har han sikkert også og notater.. hehe..

Skrevet

Hei igjen :)

Da har jeg bestilt konsultasjonstime. Det blir 1.des. Gleder meg veldig til å få litt konkrete svar, istede for å sitte å gruble som jeg gjør nå;p

Har et spørsmål da.. Noen som har lagt inn under/rundt brystvorta(litt usikker på akkurat hvordan de gjør det:p)? I såfall, hvordan blir arret? Blir det veldig synlig?

Har lest en plass i forumet at den kirurgen jeg skal ha helst legger inn under/rundt brystvorta.. men at det også var mulig å få under brystet. Vil helst ta under brystet i og med at jeg nok kommer til å få barn en gang i framtida.

: - )

Skrevet (endret)

Momo: Du bestilte fra Victorias secret ikke sant... Er det eksta toll og moms på dette? Hvilke typer bestilte du? er såå ange fine der:) Er det 34 som tilsvarer 70 ??

Jeg prøvde noen bher i butikken i dag, vanlige bher også med spiler bare for å se størrelsen. De hadde ikke 70 men bare 75... Endte opp med 75 C noe som vil være 70 D ?? Det var Triumph jeg prøvde da..

De eneste bhene jeg fant uten spiler var de som gjorde puppa spisse.. Uff, ikke pent.. SKal leite mer i morra men vil gjerne ha noen fra VS også..

Endret av JaneDoe
Skrevet

Da har jeg bestilt konsultasjonstime. Det blir 1.des. Gleder meg veldig til å få litt konkrete svar, istede for å sitte å gruble som jeg gjør nå;p

Har et spørsmål da.. Noen som har lagt inn under/rundt brystvorta(litt usikker på akkurat hvordan de gjør det:p)? I såfall, hvordan blir arret? Blir det veldig synlig?

Har lest en plass i forumet at den kirurgen jeg skal ha helst legger inn under/rundt brystvorta.. men at det også var mulig å få under brystet. Vil helst ta under brystet i og med at jeg nok kommer til å få barn en gang i framtida.

Gratulerer med konsultasjonstime.. Det er moro :)

Nå er mine bare 4 uker gamle. Men arret er ikke mye synlig.. Har snittet under puppen.

Man må jo ha en brystvorte som er så så stor også for at det skal være mulig. Hvis jeg kunne ha valgt mellom de forskjellige så hadde jeg også ha valgt under puppen.

Skrevet
Momo: Du bestilte fra Victorias secret ikke sant... Er det eksta toll og moms på dette? Hvilke typer bestilte du? er såå ange fine der:) Er det 34 som tilsvarer 70 ??

Jeg prøvde noen bher i butikken i dag, vanlige bher også med spiler bare for å se størrelsen. De hadde ikke 70 men bare 75... Endte opp med 75 C noe som vil være 70 D ?? Det var Triumph jeg prøvde da..

De eneste bhene jeg fant uten spiler var de som gjorde puppa spisse.. Uff, ikke pent.. SKal leite mer i morra men vil gjerne ha noen fra VS også..

Jeg bestilte str 32C, mener det tilsvarer 70D. Bestilte body by victoria og VS cotton. Var jo ikke så stort utvalg i de uten spile. Men syntes de her så greie ut, og ikke noe som ville gi spisse pupper. Kommer nok til å bestille mye mer da jeg kan bruke spile.

75C tilsvarer nok 70D ja. Da jeg prøvde bh`r virka det ut som 75C og 70D var like i str, bare litt løsere rundt på 75 da.

Da ser det ut som vi er samme str da.

Skrevet
Jeg bestilte str 32C, mener det tilsvarer 70D. Bestilte body by victoria og VS cotton. Var jo ikke så stort utvalg i de uten spile. Men syntes de her så greie ut, og ikke noe som ville gi spisse pupper. Kommer nok til å bestille mye mer da jeg kan bruke spile.

75C tilsvarer nok 70D ja. Da jeg prøvde bh`r virka det ut som 75C og 70D var like i str, bare litt løsere rundt på 75 da.

Ja ser ut til det. men det kan jo hende merket har no å si også.. Syns de var kjempesøte jeg, de fra VS :)

SÅ det er 32 som er 70 ja. Må kanksje bestille 32 C jeg å da.. Og håpe de passer. :) De ser skikkelig gode ut.. :)

Kommer til å bestille noe jeg å når jeg kan bruke med spile.. Kommer til å hamstre bher tenker jeg.. hehe

Skrevet

Tror ikke arrene rundt blir så synlige, men det blir de heller ikke under, blir bare en helt lys strek, og for noen blir den streken så lys att den omtrent ikke synes. Ville nok lagt under hvis du har planer om å amme. Mener å ha hørt att det er det beste da. Selv har jeg arret under selv om jeg ikke skal ha flere barn. Og arret er jo allerede lyst nå 4,5 uke etter. Så regner med att det blir veldig lite synlig.

Skrevet
Ja ser ut til det. men det kan jo hende merket har no å si også.. Syns de var kjempesøte jeg, de fra VS :)

SÅ det er 32 som er 70 ja. Må kanksje bestille 32 C jeg å da.. Og håpe de passer. :) De ser skikkelig gode ut.. :)

Kommer til å bestille noe jeg å når jeg kan bruke med spile.. Kommer til å hamstre bher tenker jeg.. hehe

Ja, de ser skikkelig gode ut, så bare gleder meg til de kommer. Har hørt att victoriasecret str er litt små, så du må nok ha 32C da, for mindre blir vel da for lite.

Ja, jeg bare gleder meg til våren, da skal det shoppes masse flotte bh`r da.

Og glemte og svare på det med moms og toll, moms må vi betale, men toll er det ikke på klær. Så er det ett fortollingsgebyr og.

Men er billig der synes jeg da, bestilte 3 bh`r, 6 truser og en kjole og det ble 1000 kr. Så regner jeg med att jeg må betale ca 350 i moms og fortollingsgebyr. Men er da fortsatt en bra pris. Ihvertfall ikke dyrere enn her.

Skrevet

Takk for svar momo og JaneDoe :)

Vil helst ha snittet under brystene, og siden området rundt brystvorten ikke er så stort på meg, så blir det vel slik.

Skrevet

ny her....

mange som har erfaringer fra colloseum klinikken i oslo? :)

er bare nyskjerrig på folks event. erfaringer derifra! :)

Skrevet
ny her....

Skal opereres på klinikk stokkan i trondheim, så kjenner desverre ikke til colloseum klinikken..

Men, velkommen! :)

Hvor langt har du kommet i prosessen? Vært på konsultasjon?

Selv har jeg konsultasjon om akkurat ei uke, og opereres i slutten av februar. Hvis jeg får det som jeg vil ;p

Skrevet
Ja, de ser skikkelig gode ut, så bare gleder meg til de kommer. Har hørt att victoriasecret str er litt små, så du må nok ha 32C da, for mindre blir vel da for lite.

Ja, jeg bare gleder meg til våren, da skal det shoppes masse flotte bh`r da.

Og glemte og svare på det med moms og toll, moms må vi betale, men toll er det ikke på klær. Så er det ett fortollingsgebyr og.

Men er billig der synes jeg da, bestilte 3 bh`r, 6 truser og en kjole og det ble 1000 kr. Så regner jeg med att jeg må betale ca 350 i moms og fortollingsgebyr. Men er da fortsatt en bra pris. Ihvertfall ikke dyrere enn her.

Ja prisene der er ikke så aller verst. I undertøysbutikker her må man opp i en helt annen pris alle fall. Jeg får prøve meg med 32 C:) Ka sende de til deg vettu om de ikke passer meg.. haha...

Hvis det bare er fortollingsgebyret så blir det ikke ille. Nei da får jeg nok bestille meg noen derifra jeg også :)

Skrevet (endret)
ny her....

Velkommen :)

Jeg veit det er en del som har operert på Colosseumklinikken her inne, men jeg har ikke det. Men jeg var på konsultasjon der. Men jeg likte meg ikke der.. Alle er forskjellige.. Man må velge stedet man føler seg mest komfortabel med syns jeg. Ikke etter pris.. Jeg blei operert på Fornebu, det var der jeg følte meg mest vel, og de var og er fantatiske der..

Har du vært på konsultasjon noen andre steder enda?

Endret av JaneDoe
Skrevet
Takk for svar momo og JaneDoe :)

Vil helst ha snittet under brystene, og siden området rundt brystvorten ikke er så stort på meg, så blir det vel slik.

Du må da kunne velge hvor du vil ha snittet selv. Der jeg blei operert bruker de som regel under brystene.

Skrevet
Du må da kunne velge hvor du vil ha snittet selv. Der jeg blei operert bruker de som regel under brystene.

ja, vil tro jeg får bestemme selv. Ble bare litt usikker da jeg leste tidligere i forumet at samme kirurg helst la inn gjennom brystvorta. Men som sagt, hun kunne også legg inn under brystet. Ble bare nysgjerrig på hvordan det blir når man legger inn "gjennom" brystvorta, siden jeg ikke har lest noe særlig om det. Sikkert fordi jeg har sett for meg å ta under brystet. :)

Skrevet
ny her....

Jeg ble operert på colloseum klinikken for 4,5 uke siden, ble operert av Tom Bjerke. Og jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd. Ble tatt veldig godt vare på der, og følte jeg fikk veldig god informasjon før operasjonen. Fikk og se fullt av bilder og prøve masse innlegg. Og puppene mine ser virkelig fantastiske ut, jeg hadde aldri drømt om att de skulle bli så fantastiske. Har venninner som også har silikon og de er skikkelig imponert over hvor bra mine ser ut. Og andre som har sett mine vil opereres av samme lege.

Så jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd.

Skrevet

32 = 70. 34 = 34. Cup-størrelsen er universell, så kjøper man en 32D så tilsvarer det 70D.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...