Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var nettopp på 3 måneders kontroll. Alt vel med puppene. Den ene er litt større enn den andre, men mulig de går seg til etter hvert. Pupper er uansett stort sett alltid litt forskjellige.

Ble litt skuffet over at kirurgen ikke tok etterbilde, og paranoid som jeg er så tror jeg selvsagt det er fordi han ikke ville vise frem resultatet...

ÅÅ,. søta! Han hadde det sikkert bare travelt, eller kanskje de bare tar bilder av ulike "KATEGORIER". Knaksje han allerede hadde et etterbilde av en pasient som har tilsvarende resultat som deg, og dermed behøvde han ikke ett til i samlingen=) Min kirurg viste meg ulike "typer" resultat på konsultasjonen. Runde ove muskel, anatomiske under muskel, lite utgangspunkt, store, små, osv.

Jeg gleder meg så veldig til det er min tur, men må vente i to lange måneder til. Går vel fort, nå som det straks er eksamen, jul, osv. Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å ikke måtte gå enda en sommer og skamme meg over null pupp, ikke måtte passe på at "kyllingfiletene" ligger der de skal i trekantbikinien men jeg innerst inne vet at det ser ut unaturlig ut, osv. ÅÅÅ!

Jeg har ikke heng, men heller ikke stam ungpikepupp. Litt bue på dem underst, selv om dte ikke er mye pupp å bue;) Vet ikke hva dte skal ha å si for operasjon. jeg trodde Triana hadde ganske mye inni? Jeg tror mitt resultat vil bli mye mindre. Hm.

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Måtte jo ta denne blyanttesten igjen hehe.

Trodde jeg fikk en blyant til å henge der jeg, men det viser seg jo at jeg får ikke til det :)

Om jeg legger "godviljen" til så kaaanskje såvidt på venstre side, men nei - de henger jo ikke så mye!

Da vil da jeg tro du må kunne se fin ut med bare silikon, for da er jo ikke før forskjellen på deg og meg noe særlig stor. Og mine ser jo superflotte ut nå, men skjønner jo att det er fortsatt tidlig så de sikkert vil dette litt mer ned, men de vil fortsatt være fine der.

Men du børr belage deg på å ta minst 350. Kirurgen ville helst legge i 375- 400 på meg, men jeg ville ha minst mulig jeg da. Men la inn 350, for kirurgen sa att såpass måtte jeg ha skulle det se fint ut.

Skrevet
Da har jeg sniklest på hjemmesida til Triana... Hehe..

ABOUT TRIANA IGLESIAS

Languages: Spanish, Norwegian & English

Hair: Light Brown

Eyes: Hazel

Shoes: 36

Height: 1,67 cm

Chest: 84 cm

Waist: 61 cm

Hips: 82 cm

Litt rart at hun er 6 cm mindre enn meg rundt brystet... Men hu er jo ganske lita da..

Ja, og ser jo att midjen hennes er bare 61 cm, da er nok hun en del smalere under brystet enn hva vi er, så vi er sikkert ganske like henne i forskjell på cm. Synes da hennes pupper ser veldig fine ut på henne og.

Skrevet
Var nettopp på 3 måneders kontroll. Alt vel med puppene. Den ene er litt større enn den andre, men mulig de går seg til etter hvert. Pupper er uansett stort sett alltid litt forskjellige.

Ble litt skuffet over at kirurgen ikke tok etterbilde, og paranoid som jeg er så tror jeg selvsagt det er fordi han ikke ville vise frem resultatet...

Helt sikker på att han bare glemte og ta bilde. For sikker på att du har veldig bra resultat. Han var sikkert bare litt stressa.

Skrevet
Triana la visstnok inn rundt 250..

Og vi vet jo ikke hvilken str hun var før, men synes hun har veldig fine pupper da, så skal ikke klage hvis mine blir noe lignende hennes.

Skrevet
Og vi vet jo ikke hvilken str hun var før, men synes hun har veldig fine pupper da, så skal ikke klage hvis mine blir noe lignende hennes.

Luere på hvorfor kirurgen foreslo såpass mye på deg, momo. er du bred rundt brystkassa og skuldre? =) Jeg er veldig smal, og kirurgen mente 255.

Kult at du er fornøyd=)

Skrevet
Ja, og ser jo att midjen hennes er bare 61 cm, da er nok hun en del smalere under brystet enn hva vi er, så vi er sikkert ganske like henne i forskjell på cm. Synes da hennes pupper ser veldig fine ut på henne og.

Ja midjen hennes var utrolig smal, hehe,, Trodde jeg var smal jeg men.. men nå har jeg enda noen cm i høyde.. Syns puppene hennes ser fine ut på henne jeg å..

Skrevet
Luere på hvorfor kirurgen foreslo såpass mye på deg, momo. er du bred rundt brystkassa og skuldre? =) Jeg er veldig smal, og kirurgen mente 255.

Kult at du er fornøyd=)

Jeg er ikke smal, og hadde litt ekstra hud fra før, så for å fylle opp den huden måtte jeg ha 350. Men mine har ikke blitt spesielt store, mine mål er 72 cm under og 88 cm over. Er ca de målene de fleste her inne har, selv om de har lagt inn mindre. Jeg blir vel en str 70C/70D. Så jeg er også veldig glad for att jeg tok såpass, for de ser ikke store ut til min kropp, ser helt riktige ut til kroppen.

Skrevet

Kult at du er fornøyd=)

Hva er veldig smal da? Hmm.. Jeg er smal jeg men ikke veldig smal i følge kirurgen...

Skrevet
Hva er veldig smal da? Hmm.. Jeg er smal jeg men ikke veldig smal i følge kirurgen...

Ja, jeg er ikke kraftig på overkroppen, men er vel ikke smal heller. Så ikke lett å svare egentlig. Men på overkroppen kan jeg fint bruke små str i klær, str 36 og s, mens på bukser bruker jeg str 40, noe 38.

Kan også legge til att selv om jeg tok 350 er det ingen som har lagt merke til att jeg har fått større pupper av de som ikke vet noe.

Skrevet
Ja, jeg er ikke kraftig på overkroppen, men er vel ikke smal heller. Så ikke lett å svare egentlig. Men på overkroppen kan jeg fint bruke små str i klær, str 36 og s, mens på bukser bruker jeg str 40, noe 38.

Kan også legge til att selv om jeg tok 350 er det ingen som har lagt merke til att jeg har fått større pupper av de som ikke vet noe.

Jeg bruker 36 som regel på overkroppen. Noen ganger 38, kommer litt ann på toppen :) I buksse er det vel 29 og 30 tommer ( bukser i annet tommestørrelser passer ikke meg) i livet..

Jeg veit ikke om noen har lagt merke til det, men ser man meg med en topp med utringning vil man jo se at det er pupper der nå og glippe mellom puppa haha i stedet for ikke noe.. Men nå veit ikke jeg hvor me de har lagt merke til på jobben da.. hehe..

Jeg tok bilder av mine gamle pupper før jeg la inn silikon. Og bilder den 4. dagen da jeg fikk lov å dusje. Har også tatt bilder hver uke for å se forskjell.. Herregud så "rare" de var den første uka. Litt sånn firkanta og sprengte fra sida fordi muskelen var helt stram. Litt lange å rare var de også.. hehe Nå er de jo super fine å se på. Rart så fort de forandrer seg til det bedre :)

Er det bare jeg som har tatt bilder av mine nye eller?

Skrevet
Jeg bruker 36 som regel på overkroppen. Noen ganger 38, kommer litt ann på toppen :) I buksse er det vel 29 og 30 tommer ( bukser i annet tommestørrelser passer ikke meg) i livet..

Jeg veit ikke om noen har lagt merke til det, men ser man meg med en topp med utringning vil man jo se at det er pupper der nå og glippe mellom puppa haha i stedet for ikke noe.. Men nå veit ikke jeg hvor me de har lagt merke til på jobben da.. hehe..

Jeg tok bilder av mine gamle pupper før jeg la inn silikon. Og bilder den 4. dagen da jeg fikk lov å dusje. Har også tatt bilder hver uke for å se forskjell.. Herregud så "rare" de var den første uka. Litt sånn firkanta og sprengte fra sida fordi muskelen var helt stram. Litt lange å rare var de også.. hehe Nå er de jo super fine å se på. Rart så fort de forandrer seg til det bedre :)

Er det bare jeg som har tatt bilder av mine nye eller?

Neida. Det blir noen mobilbilder innimellom. Har dog roet seg ned litt etterhvert :fnise:

Kjæresten min sier at jeg har "Triana-pupper" forresten, og det var FØR det ble oppstyr rundt hennes :sjenert:

Jeg er 163 høy, 52 kg og bruker 36 både over og under. 26 tommer i bukser. Nå må jeg imidlertid se meg nødt til å kjøpe en del 38 i topper. 70D i BH gitt. Det er jo helt merkelig med slik forskjell etter bare 260 ml :gjeiper:

Skrevet
Neida. Det blir noen mobilbilder innimellom. Har dog roet seg ned litt etterhvert :fnise:

Kjæresten min sier at jeg har "Triana-pupper" forresten, og det var FØR det ble oppstyr rundt hennes :sjenert:

Jeg er 163 høy, 52 kg og bruker 36 både over og under. 26 tommer i bukser. Nå må jeg imidlertid se meg nødt til å kjøpe en del 38 i topper. 70D i BH gitt. Det er jo helt merkelig med slik forskjell etter bare 260 ml :gjeiper:

Hehe bra med Triana pupper:) Du hadde litt pupp før du la inn du hadde du ikke?? husker ikke jeg :S Jeg la inn 260 jeg å.

Jer er 170 cm og 55 kg.. Kan nok hende jeg må opp litt i størrelse på topper ellers kan noen bli litt korte.. hehe...

Skrevet
Hehe bra med Triana pupper:) Du hadde litt pupp før du la inn du hadde du ikke?? husker ikke jeg :S Jeg la inn 260 jeg å.

Jer er 170 cm og 55 kg.. Kan nok hende jeg må opp litt i størrelse på topper ellers kan noen bli litt korte.. hehe...

Hvis 75A er litt pupp, ja så hadde jeg vel dét :gjeiper:

NOE var det der jo. Har i grunn alltid vært fornøyd med puppene mine, men syntes de så litt "voksne" ut etter at jeg fikk jentungen (hun er nå 4).

Skrevet
Hvis 75A er litt pupp, ja så hadde jeg vel dét :gjeiper:

NOE var det der jo. Har i grunn alltid vært fornøyd med puppene mine, men syntes de så litt "voksne" ut etter at jeg fikk jentungen (hun er nå 4).

Ja en 75 A vil jeg si er litt pupp.. Hehe.. Verre med meg som ikke hadde noe.. 70 AA hehe.. det er ikke pupp..

Skrevet

I morra skal jeg ut å shoppe bher.. Det blir moro.. Blir godt å gå med noe annet enn sports bh :) Lurer på hvilken størrelse jeg trenger... Er i alle fall noe som skal fylle ut bhene denne gangen :)

Skrevet
I morra skal jeg ut å shoppe bher.. Det blir moro.. Blir godt å gå med noe annet enn sports bh :) Lurer på hvilken størrelse jeg trenger... Er i alle fall noe som skal fylle ut bhene denne gangen :)

Gøy med bh shopping da. Ja, nå kan du nok fylle de ut.

Her bare venter jeg på pakke fra victoria secrets, men det jeg må kjøpe er nok en sports bh til, eller trenger vel en ekstra bh uten spiler og, så burde komme meg ut på litt shopping jeg og.

Nå synes jeg puppene virker mye mindre, kan nok bare være fordi de er blitt myke, for da blir de jo pressa sammen i sports bh, så ser ikke store ut med klær på. Men fortsatt fornøyd da. Og de ser jo like fine ut uten bh.

Skrevet

Å, jeg miunner dere så veldig som har gjennomført operasjonen syns det virker som en evighet til det er min tur;) Men, hvordan er det egentlig å våkne opp etter operasjonen? Til dere som var helt flate som jeg)? kan ikke forestillemeg å plutselig skulle ha pupper! =D lainne en rispose med 245 ml i stram bh og stram genser utenpå. fiiint! skal legge inn 255, men regner med at litt av det forsvinner når man legger under muskel.

=)

Skrevet
Å, jeg miunner dere så veldig som har gjennomført operasjonen syns det virker som en evighet til det er min tur;) Men, hvordan er det egentlig å våkne opp etter operasjonen? Til dere som var helt flate som jeg)? kan ikke forestillemeg å plutselig skulle ha pupper! =D lainne en rispose med 245 ml i stram bh og stram genser utenpå. fiiint! skal legge inn 255, men regner med at litt av det forsvinner når man legger under muskel.

=)

Å våkne opp fra narkose er helt greit, du bare er litt sløv til å begynne med, men jeg var da veldig lykkelig da jeg våkna, skravla som en foss og syntes jeg hadde fått de stooore puppene. De sa faktisk att de aldri hadde vært borti noen som hadde skravla så fælt som meg. Så drev jeg og strakk armene ovr hodet hele tiden, så de måtte jo passe litt på det og.

Jeg syntes det var rart å plutselig ha fått pupper, så var veldig uvant til å begynne med og føltes veldig digert. Nå er det gått 4,5 uke og kjennes helt naturlig ut å ha pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...