girlfriend Skrevet 19. november 2009 #8621 Skrevet 19. november 2009 Jeg fikk ikke blyanter til å feste seg under, de hadde detti ned umidelbart, ene brystet var jo ikke heng og andre bare antydning til. Jeg måtte legge inn 350 for å fylle ut de. Så da spørs det hvor mye du kunne tenke deg. Nå synes jo jeg mine er perfekte, men de er 4 uker gamle, aner jo ikke hvordan de ser ut om ett år. De har en mer naturlig form da jeg hadde litt ekstra hud, men ikke noe heng. Men siden de er så store ser jeg jo for meg att det ikke tar lang tid før det blir heng, men de første årene er det da sikkert veldig lite og ser bare naturlig ut. Men sånn som venninna mi ser ut etter 3 år ville jeg ikke vært, der er det ganske mye heng nå. Ikke noe gøy å ville vurdere brystløft etter bare 3 år. Så hvis legene sier det blir peneste med brystløft og innlegg så stol på de, de vet jo det her. Og da vil du jo ha de i mange år før du evt trenger å fikse på de igjen. Men jeg vet jo ikke, er jo godt mulig du blir fin med bare innlegg. Du må nok bare få kommet deg på konsultasjon. Hvordan så venninnen din ut? Han nevnte heldigvis ikke brystløft på meg..jeg trengte visstnok ikke det for det var så lite. Men jeg kunne ikke forvente et sånt resultat feks: http://www.trianaiglesias.com/index.php?c_...5&imagenr=1 Og det skuffet meg..for det var dette utgangspunktet jeg ønsket meg eller forstå meg rett, noe tilsvarende Men, dette kan vel være en av tingene kirurgene er være uenig om?
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8622 Skrevet 19. november 2009 Jeg har 70b eller c nå...har endel fyll i de nå - men de er litt tomme på toppen. Han sa ingenting om hvor han ville legge det, runde eller annet, forsåvidt sa han ikke mye om noe.. :S Det syns jeg er litt spesielt. Men snakket med "kontaktpersonen" min der inne etterpå, en dame som liksom jeg skal snakke med om det er noe mer. Hun ringte opp igjen i dag og sa de hadde snakket om dette og det var visst over muskel siden jeg har fettvev selv (er ellers tynn) og runde. Men ikke med høyprofil for det ville se unaturlig ut.. men da skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan bruke det som kompensasjon for litt heng.. Dette er hos Dr. Amland på Nobel. En venninne har operert hos ham, og hun er veldig fornøyd. Men jeg syns det hele ble litt slurvete og travelt :S Og når jeg spurte om dette med amming siden, så forventet jeg ikke noen garantier selvfølgelig, men han sa bare; "nei det har jeg ingen formening om" + et par andre litt rare kommentarer. Kommer til å snakke med Fornebu og! hvem er best der? Begge kirurgene er veldig dyktige. Hvem som er best veit ikke jeg. Men jeg kjenner folk som er meget fornæyd med begges operasjoner. Jeg er storfornøyd med Dr. Marius Barstad sin.. Kunne ikke tenkt meg en annen kirurg..
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8623 Skrevet 19. november 2009 (endret) Hvordan så venninnen din ut? Han nevnte heldigvis ikke brystløft på meg..jeg trengte visstnok ikke det for det var så lite. Men jeg kunne ikke forvente et sånt resultat feks: http://www.trianaiglesias.com/index.php?c_...5&imagenr=1 Og det skuffet meg..for det var dette utgangspunktet jeg ønsket meg eller forstå meg rett, noe tilsvarende Men, dette kan vel være en av tingene kirurgene er være uenig om? Er omtrent slik mine pupper ser ut men de er nyopererte da.. hehe... SÅ de er litt rundere enda... Lurer på hvilken størerlsen hun bruker.. Endret 19. november 2009 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8624 Skrevet 19. november 2009 Ja, det kommer nok til å synes rasker på deg da du er tynn. Har selv starta nylig med styrketrening, og ser jo resultat raskt på armene som er relativt tynne, mens ser jo ikke noe på rompe og lår, er der alt fettet mitt samler seg. Så er nok fint plass ja. Ikke noe som fester seg på meg Så håper det er mulighet for litt muskler.. Har omtrent ikke noe fett på kroppen...
momo Skrevet 19. november 2009 #8625 Skrevet 19. november 2009 Hvordan så venninnen din ut? Han nevnte heldigvis ikke brystløft på meg..jeg trengte visstnok ikke det for det var så lite. Men jeg kunne ikke forvente et sånt resultat feks: http://www.trianaiglesias.com/index.php?c_...5&imagenr=1 Og det skuffet meg..for det var dette utgangspunktet jeg ønsket meg eller forstå meg rett, noe tilsvarende Men, dette kan vel være en av tingene kirurgene er være uenig om? Nå vet ikke jeg hvordan hun så ut før hun tok silikon, vet hun hadde litt mer heng enn meg, men vet jo ikke hvor mye. Nå ser mine ut som på bilde, men igjen det er bare 4 uker siden, så de kan se helt annerledes ut om 1 år. Men håper jo de holder seg sånn i noen år. På colloseumklinikken så fikk jeg se på veldig mange før og etter bilder og hva slags resultat jeg kunne forvente meg. Det var veldig greit å se da. Selv er jeg veldig spent på hvordan mine kommer til å se ut etterhvert, hvor lenge vil de være fine uten heng, når blir det heng, og hvor mye heng. For jeg skjønner jo att det kommer en dag og. Venninna mi som og var helt flat og la inn 260 for en del år siden har jo fått litt heng hun og, og der var det ikke noe ekstra hud. For det er jo bare naturens gang.
momo Skrevet 19. november 2009 #8626 Skrevet 19. november 2009 Ikke noe som fester seg på meg Så håper det er mulighet for litt muskler.. Har omtrent ikke noe fett på kroppen... Er nok mulig å få litt muskler med styrketrening. Skulle gjerne gitt deg litt av mitt fett jeg, skulle gjerne hatt bort 5 kg av det. Så jeg trener for å bli sterkere, komme i bedre form og fjerne fett.
Avalon Skrevet 19. november 2009 #8627 Skrevet 19. november 2009 Jeg har litt heng, lurer fælt på hvordan mine vil bli...
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8628 Skrevet 19. november 2009 Er nok mulig å få litt muskler med styrketrening. Skulle gjerne gitt deg litt av mitt fett jeg, skulle gjerne hatt bort 5 kg av det. Så jeg trener for å bli sterkere, komme i bedre form og fjerne fett. Ja skulle ønske jeg kunne ta de 5 kg.. Da er jeg på en fin vekt. Forbrenning som går i 150 hele tida å da.. :S Vil gjerne bli litt sterkere jeg å selv om jeg er veldig senesterk..
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8629 Skrevet 19. november 2009 Nå vet ikke jeg hvordan hun så ut før hun tok silikon, vet hun hadde litt mer heng enn meg, men vet jo ikke hvor mye. Nå ser mine ut som på bilde, men igjen det er bare 4 uker siden, så de kan se helt annerledes ut om 1 år. Men håper jo de holder seg sånn i noen år. På colloseumklinikken så fikk jeg se på veldig mange før og etter bilder og hva slags resultat jeg kunne forvente meg. Det var veldig greit å se da. Selv er jeg veldig spent på hvordan mine kommer til å se ut etterhvert, hvor lenge vil de være fine uten heng, når blir det heng, og hvor mye heng. For jeg skjønner jo att det kommer en dag og. Venninna mi som og var helt flat og la inn 260 for en del år siden har jo fått litt heng hun og, og der var det ikke noe ekstra hud. For det er jo bare naturens gang. Hehe ser dine ut som på bildet også Mine er sånn ca sånn men ikke noe heng enda.. Kommer sikkert med åra.. Veit du hvilken størrels hun bruker?? Litt nysgjerrig..
momo Skrevet 19. november 2009 #8630 Skrevet 19. november 2009 Jeg har litt heng, lurer fælt på hvordan mine vil bli... Blir sikkert bra det, kommer vel bare an på hvor mye heng. Så er vel kirurgene veldig ærlige på det her, de lover deg ikke noe du ikke kan få. Men jeg er så langt superfornøyd med mine.
momo Skrevet 19. november 2009 #8631 Skrevet 19. november 2009 Hehe ser dine ut som på bildet også Mine er sånn ca sånn men ikke noe heng enda.. Kommer sikkert med åra.. Veit du hvilken størrels hun bruker?? Litt nysgjerrig.. Mine ser ca sånn ut ja, vil vel si att de er litt høyere opp nå og litt rundere. Men godt mulig mine vil ligne mer på de snart da. Aner ikke hvilken str hun bruker. Er spent på hvilken str du vil trenge jeg, siden vi er ganske like i cm mål. Tror nok jeg er en 70D. Men i noen er jeg nok 70C.
Avalon Skrevet 19. november 2009 #8632 Skrevet 19. november 2009 Blir sikkert bra det, kommer vel bare an på hvor mye heng. Så er vel kirurgene veldig ærlige på det her, de lover deg ikke noe du ikke kan få. Men jeg er så langt superfornøyd med mine. Kirurgen sa faktisk ikke noe om hvordan resultatet kunne bli...
girlfriend Skrevet 19. november 2009 #8633 Skrevet 19. november 2009 Men vil dere og si at Triana på bildet har bittelitt heng..?
momo Skrevet 19. november 2009 #8634 Skrevet 19. november 2009 Men vil dere og si at Triana på bildet har bittelitt heng..? Jeg synes ikke de har heng. For meg er heng da huden på puppen berører huden under puppen. Er vel derfor man skal ta blyanttesten for å se om man har heng. Ser jo på puppene til Triana att en blyant hadde ikke festa seg der.
girlfriend Skrevet 19. november 2009 #8635 Skrevet 19. november 2009 Måtte jo ta denne blyanttesten igjen hehe. Trodde jeg fikk en blyant til å henge der jeg, men det viser seg jo at jeg får ikke til det Om jeg legger "godviljen" til så kaaanskje såvidt på venstre side, men nei - de henger jo ikke så mye!
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8636 Skrevet 19. november 2009 Kirurgen sa faktisk ikke noe om hvordan resultatet kunne bli... Så rart. Kirurgen min sa hva jeg kunne forvente meg siden jeg ikke hadde noe pupper og lite fett.. Mine vil mest sannsynlig se mer kunstige ut enn de med litt pupp over innlegget. men det bryr meg ikke..
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8637 Skrevet 19. november 2009 Jeg synes ikke de har heng. For meg er heng da huden på puppen berører huden under puppen. Er vel derfor man skal ta blyanttesten for å se om man har heng. Ser jo på puppene til Triana att en blyant hadde ikke festa seg der. Henger meg på her.. Syns ikke hun har heng. Men de ser veldig naturlige og pene ut:) Mine ser ikke fullt så naturlig ut enda.. hehe..
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8638 Skrevet 19. november 2009 Mine ser ca sånn ut ja, vil vel si att de er litt høyere opp nå og litt rundere. Men godt mulig mine vil ligne mer på de snart da. Aner ikke hvilken str hun bruker. Er spent på hvilken str du vil trenge jeg, siden vi er ganske like i cm mål. Tror nok jeg er en 70D. Men i noen er jeg nok 70C. Jeg blir nok en liten C tror jeg.. Men blir spennede å se når man får lov til å bruke ordentlig bh igjen.
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8639 Skrevet 19. november 2009 (endret) Da har jeg sniklest på hjemmesida til Triana... Hehe.. ABOUT TRIANA IGLESIAS Languages: Spanish, Norwegian & English Hair: Light Brown Eyes: Hazel Shoes: 36 Height: 1,67 cm Chest: 84 cm Waist: 61 cm Hips: 82 cm Litt rart at hun er 6 cm mindre enn meg rundt brystet... Men hu er jo ganske lita da.. Endret 19. november 2009 av JaneDoe
Gjest Sobril Skrevet 20. november 2009 #8640 Skrevet 20. november 2009 Var nettopp på 3 måneders kontroll. Alt vel med puppene. Den ene er litt større enn den andre, men mulig de går seg til etter hvert. Pupper er uansett stort sett alltid litt forskjellige. Ble litt skuffet over at kirurgen ikke tok etterbilde, og paranoid som jeg er så tror jeg selvsagt det er fordi han ikke ville vise frem resultatet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå