JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8601 Skrevet 19. november 2009 Hvor lenge ventet dere med å dra på byen? Med tanke på dansing osv.. Har veldig lyst til å dra ut til helga Love to dance Jeg har ikke vært på byen enda, men kunne nok ha reist ut forrige helg.. Mine er var 3 uker gamle på tirsdag. Veit ikke hvor lenge man bør vente med tanke på støt o.l.. Love to dance too:) Hehe... Har fått dansa litt hjemme da.. Full guffe med musikk:) Har vært danser siden jeg var 5 år gammel... Nå er jeg 25..
girlfriend Skrevet 19. november 2009 #8602 Skrevet 19. november 2009 Takk for svar! det setter jeg stor pris på. Jeg er blitt usikker jeg, men jeg kan bare ikke skjønne helt hvorfor han sa det han sa. Jeg har ikke betydelig heng i det hele tatt, bare helt naturlig og "litt". Har nå bestemt meg for at jeg i hvert fall vil ha en konsultasjon på både Fornebuklinikken og Colosseumklinikken før jeg bestemmer meg! Er ikke ute etter pupper som står kunstig rett ut uansett. Alle innspill mottas med takk! så kommer jeg til å følge med på dere fremover
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8603 Skrevet 19. november 2009 Takk for svar! det setter jeg stor pris på. Jeg er blitt usikker jeg, men jeg kan bare ikke skjønne helt hvorfor han sa det han sa. Jeg har ikke betydelig heng i det hele tatt, bare helt naturlig og "litt". Har nå bestemt meg for at jeg i hvert fall vil ha en konsultasjon på både Fornebuklinikken og Colosseumklinikken før jeg bestemmer meg! Er ikke ute etter pupper som står kunstig rett ut uansett. Alle innspill mottas med takk! så kommer jeg til å følge med på dere fremover Jeg syns Fornebu var helt fantastisk i alle fall. Men er jo forskjellig på folk da, hvor man føler seg komfortabel. Du må fortelle meg hvilken kirurg du skal på konsultasjon til når du har fått bestilt time da Begge kirurgene er veldig dyktige og opptatt av det estetiske:) Jeg hadde Dr. Marius Barstad og det er ingen tvil om at jeg skal ha han neste gang også Jeg var også på Colosseumklinikken men de passa ikke meg. Hehe.. Lykke til
momo Skrevet 19. november 2009 #8604 Skrevet 19. november 2009 Har aldri hatt på meg sportsbh før.. Men det er godt å ha på innimellom.. hehe.. Men jeg syns det blir veldig stramt. i lengden.. Skal begynne å trene etter det har gått 6 uker.. Skal begynne med styrke så jeg drøyer den til det har gått 6 uker. Men jeg begynte å tenke på en ting. jeg skal inn til neste år vet du og operere igjen. Blir det mindre plass under brystmusklene hvis jeg trener de mye? Eller om de blir for stramme? Hmm.. Jeg skal bygge muskler, i håp om at det får meg til å se litt tykkere ut og få fram en større rompe.. hehe.. Nå skal det vel mye til før vi jenter klarer å bygge veldig med muskler, og skulle vel ikke tro det har så mye og si for plass til større, for nå blir jo plassen utvida av innleggene du har, og da skal det vel gå fint å legge inn litt mer selv om du har trent en del. Du kan jo høre med kirurgen da. Men tviler på att det har noe å si.
momo Skrevet 19. november 2009 #8605 Skrevet 19. november 2009 Hvor lenge ventet dere med å dra på byen? Med tanke på dansing osv.. Har veldig lyst til å dra ut til helga Love to dance Jeg var ute på byen 1 uke og 3 uker etter operasjonen. 1 uke etter følte jeg att jeg måtte være mer forsiktig, var litt mer redd for å bli dulta borti. Da gikk jeg ikke på diskoteket her, men der er det og sild i tønne dansing. 3 uker etter så dansa jeg og følte det ikke var noe problem.
momo Skrevet 19. november 2009 #8606 Skrevet 19. november 2009 Takk for svar! det setter jeg stor pris på. Jeg er blitt usikker jeg, men jeg kan bare ikke skjønne helt hvorfor han sa det han sa. Jeg har ikke betydelig heng i det hele tatt, bare helt naturlig og "litt". Har nå bestemt meg for at jeg i hvert fall vil ha en konsultasjon på både Fornebuklinikken og Colosseumklinikken før jeg bestemmer meg! Er ikke ute etter pupper som står kunstig rett ut uansett. Alle innspill mottas med takk! så kommer jeg til å følge med på dere fremover Mine står ikke kunstig rett ut, sikkert fordi jeg hadde litt ekstra hud. Men jeg fikk se bilder av ei som tok silikon som hadde litt mer heng en meg og det resultatet ble ikke bra. Så vet jo ikke helt hvor grensa går, men det får du jo vite da du går til flere konsultasjoner. Som kirurgen sa om meg så var det ene brystet helt uten heng og det andre var såvidt starta og få heng, så han mente jeg ville få veldig bra resultat, noe jeg har fått og. Jeg var ihvertfall super fornøyd med colloseumklinikken.
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8607 Skrevet 19. november 2009 (endret) Nå skal det vel mye til før vi jenter klarer å bygge veldig med muskler, og skulle vel ikke tro det har så mye og si for plass til større, for nå blir jo plassen utvida av innleggene du har, og da skal det vel gå fint å legge inn litt mer selv om du har trent en del. Du kan jo høre med kirurgen da. Men tviler på att det har noe å si. hehe skal ikke bygge veldig med muskler da.. Ikke noen bodybuilder her.. Men siden jeg er tynn vil det vises ganske fort fikk jeg beskjed om av treneren min.. Vil bare ha litt og "buns of steel" hehe.... Vil ikke tro det har noe å si jeg heller.. Brystmusklene kan jo umulig bli så stramme.. Dessuten var det mangel på plass under huden ikke muskelen... Endret 19. november 2009 av JaneDoe
Teetee Skrevet 19. november 2009 #8608 Skrevet 19. november 2009 Bare lurte på en ting, siden det er litt kjipt å gå med sports-bh hele tiden. Kan man gå uten bh? Vet at man ikke skal gå med bh med spiler for at arrene ikke skal bli stygge, men kan det skade å gå uten bh en kveld?
girlfriend Skrevet 19. november 2009 #8609 Skrevet 19. november 2009 Mine står ikke kunstig rett ut, sikkert fordi jeg hadde litt ekstra hud. Men jeg fikk se bilder av ei som tok silikon som hadde litt mer heng en meg og det resultatet ble ikke bra. Så vet jo ikke helt hvor grensa går, men det får du jo vite da du går til flere konsultasjoner. Som kirurgen sa om meg så var det ene brystet helt uten heng og det andre var såvidt starta og få heng, så han mente jeg ville få veldig bra resultat, noe jeg har fått og. Jeg var ihvertfall super fornøyd med colloseumklinikken. Ok.. Det er forskjell på hva man definerer som heng ikke sant. Hvordan vil du beskrive dine før operasjonen? For jeg syns virkelig ikke jeg har særlig heng..men noe er det vel. Takk for svar
momo Skrevet 19. november 2009 #8610 Skrevet 19. november 2009 hehe skal ikke bygge veldig med muskler da.. Ikke noen bodybuilder her.. Men siden jeg er tynn vil det vises ganske fort fikk jeg beskjed om av treneren min.. Vil bare ha litt og "buns of steel" hehe.... Vil ikke tro det har noe å si jeg heller.. Brystmusklene kan jo umulig bli så stramme.. Dessuten var det mangel på plass under huden ikke muskelen... Ja, det kommer nok til å synes rasker på deg da du er tynn. Har selv starta nylig med styrketrening, og ser jo resultat raskt på armene som er relativt tynne, mens ser jo ikke noe på rompe og lår, er der alt fettet mitt samler seg. Så er nok fint plass ja.
girlfriend Skrevet 19. november 2009 #8611 Skrevet 19. november 2009 En annen ting, hva betyr egentlig "høy profil"? kan dette kompansere for antydning til heng? jeg ser for meg at dette betyr at de sitter litt høyere opp jeg da
momo Skrevet 19. november 2009 #8612 Skrevet 19. november 2009 Bare lurte på en ting, siden det er litt kjipt å gå med sports-bh hele tiden. Kan man gå uten bh? Vet at man ikke skal gå med bh med spiler for at arrene ikke skal bli stygge, men kan det skade å gå uten bh en kveld? Tror vi skal bruke sports bh for å støtte de godt i begynnelesen, så ville ikke gått uten sports bh de første 6 ukene. Men sefølgelig en kveld kan vel ikke skade. Bare tenker selv att jeg vil gjøre alt riktig de første 6 ukene, så er jeg sikker på best mulig resultat.
momo Skrevet 19. november 2009 #8613 Skrevet 19. november 2009 Ok.. Det er forskjell på hva man definerer som heng ikke sant. Hvordan vil du beskrive dine før operasjonen? For jeg syns virkelig ikke jeg har særlig heng..men noe er det vel. Takk for svar Jeg vil vel si att jeg så og si ikke hadde heng jeg da. På det ene brystet var det ikke heng og det andre såvidt starta. hadde jeg lagt en blyant lengst opp under hvert bryst så hadde de detti rett ned, for ville ikke ligget noe hud over de.
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8614 Skrevet 19. november 2009 Bare lurte på en ting, siden det er litt kjipt å gå med sports-bh hele tiden. Kan man gå uten bh? Vet at man ikke skal gå med bh med spiler for at arrene ikke skal bli stygge, men kan det skade å gå uten bh en kveld? Jeg veit ikke helt jeg.. Men det kan ikke skade å ikke ha på bh en kveld vil jeg tro.. Ring kirurgen din hvis du lurer veldig Jeg tenkte jeg skulle ha på meg en utringa topp på julebord med jobben og den går helt ned mellom puppa og litt lenger.. hehe.. Da får de klare seg med teip så de ikke spretter ut Når jeg skal gå uten bh en kveld så er jeg ferdig med sportsbhen da..
momo Skrevet 19. november 2009 #8615 Skrevet 19. november 2009 En annen ting, hva betyr egentlig "høy profil"? kan dette kompansere for antydning til heng? jeg ser for meg at dette betyr at de sitter litt høyere opp jeg da Det kompenserer vel ikke for heng, men heller for hvordan brystet ser ut, jeg måtte ha høyprofil, mine bryst var sånn att de var helt flate øverst, også litt pupp nederst, dermed ser det best ut med høyprofil. Høyprofil er rund og står vel høyest ut, men likt rundt det hele, ellers er det vel vanlige runde, de er litt flatere, så er det dråpeformede, der er det mer nederst enn oppe.
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8616 Skrevet 19. november 2009 En annen ting, hva betyr egentlig "høy profil"? kan dette kompansere for antydning til heng? jeg ser for meg at dette betyr at de sitter litt høyere opp jeg da Jeg trodde mine var høyprofil men de er visst moderate.. Når jeg skal ha større neste år blir det lagt inn runde høyprofil for å slippe å se "glamourmodellaktig" ut hvis du skjønner.. Man er bredere lenger opp på brystet. Grunnen til at de blir lagt høyere er for at innleggene også blir bredere, men det varierer sikkert på hva slags kroppsfasong man han. Om det kan kompensere for heng veit jeg ikke. Men har du tatt blyanttesten? Legge en blyant under brystet å se om den detter ned eller sitter fast. Det er vel mulig å ta ett løft + innlegg hvis det ikke vil bli pent med bare innlegg..
girlfriend Skrevet 19. november 2009 #8617 Skrevet 19. november 2009 Jeg trodde mine var høyprofil men de er visst moderate.. Når jeg skal ha større neste år blir det lagt inn runde høyprofil for å slippe å se "glamourmodellaktig" ut hvis du skjønner.. Man er bredere lenger opp på brystet. Grunnen til at de blir lagt høyere er for at innleggene også blir bredere, men det varierer sikkert på hva slags kroppsfasong man han. Om det kan kompensere for heng veit jeg ikke. Men har du tatt blyanttesten? Legge en blyant under brystet å se om den detter ned eller sitter fast. Det er vel mulig å ta ett løft + innlegg hvis det ikke vil bli pent med bare innlegg.. Herlig å ha dere å diskutere litt med Ja, jeg kan nok få en blyant til å semi-henge der...ikke veldig tydelig at jeg kan det - men det går nok. Men på de fleste før og etter bildene jeg har sett, så har de fleste antydning til dette..?
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8618 Skrevet 19. november 2009 Herlig å ha dere å diskutere litt med Ja, jeg kan nok få en blyant til å semi-henge der...ikke veldig tydelig at jeg kan det - men det går nok. Men på de fleste før og etter bildene jeg har sett, så har de fleste antydning til dette..? Har sett mange bilder man antydning til heng ja.. Men jeg veit ikke hva som blir pent og ikke.. Man må jo tenke litt framover i tid også. Hvor ville kirurgen du nsakka med legge innlegget? Over eller under muskel? Blir moro å høre hva de sier på de ulike klinikkene.. Jeg hadde ikke pupper, 70 AA så her var det ikke snakk om heng.. Hehe..
girlfriend Skrevet 19. november 2009 #8619 Skrevet 19. november 2009 Har sett mange bilder man antydning til heng ja.. Men jeg veit ikke hva som blir pent og ikke.. Man må jo tenke litt framover i tid også. Hvor ville kirurgen du nsakka med legge innlegget? Over eller under muskel? Blir moro å høre hva de sier på de ulike klinikkene.. Jeg hadde ikke pupper, 70 AA så her var det ikke snakk om heng.. Hehe.. Jeg har 70b eller c nå...har endel fyll i de nå - men de er litt tomme på toppen. Han sa ingenting om hvor han ville legge det, runde eller annet, forsåvidt sa han ikke mye om noe.. :S Det syns jeg er litt spesielt. Men snakket med "kontaktpersonen" min der inne etterpå, en dame som liksom jeg skal snakke med om det er noe mer. Hun ringte opp igjen i dag og sa de hadde snakket om dette og det var visst over muskel siden jeg har fettvev selv (er ellers tynn) og runde. Men ikke med høyprofil for det ville se unaturlig ut.. men da skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan bruke det som kompensasjon for litt heng.. Dette er hos Dr. Amland på Nobel. En venninne har operert hos ham, og hun er veldig fornøyd. Men jeg syns det hele ble litt slurvete og travelt :S Og når jeg spurte om dette med amming siden, så forventet jeg ikke noen garantier selvfølgelig, men han sa bare; "nei det har jeg ingen formening om" + et par andre litt rare kommentarer. Kommer til å snakke med Fornebu og! hvem er best der?
momo Skrevet 19. november 2009 #8620 Skrevet 19. november 2009 Herlig å ha dere å diskutere litt med Ja, jeg kan nok få en blyant til å semi-henge der...ikke veldig tydelig at jeg kan det - men det går nok. Men på de fleste før og etter bildene jeg har sett, så har de fleste antydning til dette..? Jeg fikk ikke blyanter til å feste seg under, de hadde detti ned umidelbart, ene brystet var jo ikke heng og andre bare antydning til. Jeg måtte legge inn 350 for å fylle ut de. Så da spørs det hvor mye du kunne tenke deg. Nå synes jo jeg mine er perfekte, men de er 4 uker gamle, aner jo ikke hvordan de ser ut om ett år. De har en mer naturlig form da jeg hadde litt ekstra hud, men ikke noe heng. Men siden de er så store ser jeg jo for meg att det ikke tar lang tid før det blir heng, men de første årene er det da sikkert veldig lite og ser bare naturlig ut. Men sånn som venninna mi ser ut etter 3 år ville jeg ikke vært, der er det ganske mye heng nå. Ikke noe gøy å ville vurdere brystløft etter bare 3 år. Så hvis legene sier det blir peneste med brystløft og innlegg så stol på de, de vet jo det her. Og da vil du jo ha de i mange år før du evt trenger å fikse på de igjen. Men jeg vet jo ikke, er jo godt mulig du blir fin med bare innlegg. Du må nok bare få kommet deg på konsultasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå