momo Skrevet 18. november 2009 #8581 Skrevet 18. november 2009 Jeg har ikke hørt noe om å maserer puppene, de nevnte ikke noe om det på klinikken. Så jeg har ikke gjort det, og de kjennes ganske myeke ut nå, er 4 uker i morgen.
JaneDoe Skrevet 18. november 2009 #8582 Skrevet 18. november 2009 Jeg har ikke hørt noe om å maserer puppene, de nevnte ikke noe om det på klinikken. Så jeg har ikke gjort det, og de kjennes ganske myeke ut nå, er 4 uker i morgen. Jeg mener å ha hørt at det var noe de anbefalte før. Tror jeg.
Teetee Skrevet 18. november 2009 #8583 Skrevet 18. november 2009 Velkommen:) Klinikken jeg opererte (Fornebu) på anbefaler ikke at man skal massere.. Jeg har ikke gjort det og mine er myke allerede.. De er 3 uker gamle.. Hvor har du operert? Hvor mye la du inn da? Og hva slags bh størrelse brukte du før? Så rart.. Da skal jeg kanskje ikke det alikevel? De er ganske harde ennå, men de er jo bare en uke gammel.. Jeg opererte på Aviva helse. De var nyåpnet i 2008, tror jeg. veldig flinke og hyggelige. Jeg hadde vel en 70A før, men kjøpte ofte B-cuper... ville vel ikke innse faktumet at jeg hadde små pupper.. hehe men jeg hadde ikke så mye fra før.. Jeg la inn 250ml i venstre og 275ml i høyre, i og med at den var litt mindre :/ Er strålende fornøyd Du hadde lagt inn noe av det samme, stemmer ikke det?
momo Skrevet 18. november 2009 #8584 Skrevet 18. november 2009 Så rart.. Da skal jeg kanskje ikke det alikevel? De er ganske harde ennå, men de er jo bare en uke gammel.. Jeg opererte på Aviva helse. De var nyåpnet i 2008, tror jeg. veldig flinke og hyggelige. Jeg hadde vel en 70A før, men kjøpte ofte B-cuper... ville vel ikke innse faktumet at jeg hadde små pupper.. hehe men jeg hadde ikke så mye fra før.. Jeg la inn 250ml i venstre og 275ml i høyre, i og med at den var litt mindre :/ Er strålende fornøyd Du hadde lagt inn noe av det samme, stemmer ikke det? Etter en uke var mine pupper veldig harde og. Kjenner veldig stor forskjell på de fra de var en uke gamle og nå som de er nesten 4 uker.
JaneDoe Skrevet 18. november 2009 #8585 Skrevet 18. november 2009 Så rart.. Da skal jeg kanskje ikke det alikevel? De er ganske harde ennå, men de er jo bare en uke gammel.. Jeg opererte på Aviva helse. De var nyåpnet i 2008, tror jeg. veldig flinke og hyggelige. Jeg hadde vel en 70A før, men kjøpte ofte B-cuper... ville vel ikke innse faktumet at jeg hadde små pupper.. hehe men jeg hadde ikke så mye fra før.. Jeg la inn 250ml i venstre og 275ml i høyre, i og med at den var litt mindre :/ Er strålende fornøyd Du hadde lagt inn noe av det samme, stemmer ikke det? Ja, fikk lagt inn 260 i begge. Var 70 AA jeg så jeg hadde ikke noe.. Mine var også veldig harde etter en uke.. Men nå begynner de virkelig å mykne:) Bare en OP igjen så er jeg 100 % fornøyd..
Teetee Skrevet 18. november 2009 #8586 Skrevet 18. november 2009 Ja, fikk lagt inn 260 i begge. Var 70 AA jeg så jeg hadde ikke noe.. Mine var også veldig harde etter en uke.. Men nå begynner de virkelig å mykne:) Bare en OP igjen så er jeg 100 % fornøyd.. Hvor mye mer vil du legge inn? jeg er skikkelig nysgerrig på hvilken størrelse jeg blir.. Synes de nettsidene som regner størrelsen sier så mye forskjellig.. et sted ble jeg B, og et annet sted ble jeg E !!! Må vel bare vente litt og få målt meg i en butikk:D
JaneDoe Skrevet 18. november 2009 #8587 Skrevet 18. november 2009 Hvor mye mer vil du legge inn? jeg er skikkelig nysgerrig på hvilken størrelse jeg blir.. Synes de nettsidene som regner størrelsen sier så mye forskjellig.. et sted ble jeg B, og et annet sted ble jeg E !!! Må vel bare vente litt og få målt meg i en butikk:D Hvis jeg måler meg og legger inn tall i disse kalkulatorene så blir jeg 70D. Det stemmer ikke.. Jeg blir en stor B liten C vil jeg tro.. Har alltid ønska meg D cup ( en ordentlig D, ikke på vippen mellom C og D) så jeg skal legge inn ca 350 etter sommeren igjen. Får se hva kirurgen sier. Han veit jo hva som må legge inn for å få det jeg vil... Blir sikkert ett sted mellom 350 og 400 kanskje.. Å legge under muskelen stjeler også litt av størrelsen..
Teetee Skrevet 18. november 2009 #8588 Skrevet 18. november 2009 Hvis jeg måler meg og legger inn tall i disse kalkulatorene så blir jeg 70D. Det stemmer ikke.. Jeg blir en stor B liten C vil jeg tro.. Har alltid ønska meg D cup ( en ordentlig D, ikke på vippen mellom C og D) så jeg skal legge inn ca 350 etter sommeren igjen. Får se hva kirurgen sier. Han veit jo hva som må legge inn for å få det jeg vil... Blir sikkert ett sted mellom 350 og 400 kanskje.. Å legge under muskelen stjeler også litt av størrelsen.. Skjønner.. jeg la den over muskelen jeg. Vet du om det er sånn at de blir mindre etterhvert da? for har ihvertfall hørt at hvis man legger den under muskel, så kan de bli litt større etterhvert ..
sjokkoring Skrevet 18. november 2009 #8589 Skrevet 18. november 2009 "spesialiser til pasientens kropp". jeg har så mye bein og så lite fett påd en delen av kroppen, både over, i og under puppene (der andre har pupper, sukk) at det visstnok blit finest sånn. les på www.fanamedisinske.no om protesene deres. samme det. noen får builligere. jeg fård et dyreste som over hodet er mulig, fordi min kroppe r min kropp, sa han. han sa også at det er protesene som er dyre i innkjøp fordi de skal alges etter målinger av meg, derfor dyr pris, og at han som kirurg ikke tjener mere på den type operasjon.veit ikke. blir kanskje lurt. men tror det blir fint. er det som er viktigst for meg;) Dr. Bugge er kjempe flink. Han vet hva han driver med. Jeg er 120% fornøyd med arbeidet han har gjort på meg i alle fall!
JaneDoe Skrevet 18. november 2009 #8590 Skrevet 18. november 2009 Skjønner.. jeg la den over muskelen jeg. Vet du om det er sånn at de blir mindre etterhvert da? for har ihvertfall hørt at hvis man legger den under muskel, så kan de bli litt større etterhvert .. Jeg veit ikke. Men de blir vel itt mindre etter hevelsen har gått ned. De krymper vel ikke detter det.. Har hørt de som legger under muskel kan få litt større etter hvert. Mine er like store nå som de var for 2 uker siden. Blir spennende å se etter noen måneder, for de sitter litt fast enda.. hehe.. Hvis jeg måler meg etter disse kalkulatorene så er jeg 72 under og 90\91 over. Det tilsvarer 70 E haha...
girlfriend Skrevet 18. november 2009 #8591 Skrevet 18. november 2009 Hei alle sammen Håper dere kan svare meg på et par ting! Jeg vil gjerne ta silikon, og er nå i forberedelsene. Først er jeg usikker på hvilke klinikker jeg bør kontakte, er det noen som går for å være veldig bra? Jeg har vært til Dr.Amland (?) på Nobel..resultatet er jeg ikke heelt fornøyd med Jeg er en 70 B (litt avhengig av merke). Jeg har ammet barnet mitt for flere år siden, men har etter eget skjønn ikke mye heng..men han mente jeg bare kunne glemme å få et resultat uten at de hang da.. de var ikke som ungpupper liksom, fordi om de var flotte. Vel, jeg syns det høres litt rart ut, og lurer dermed på om noen av dere har ammet før og har "normale" pupper i utg.pnkt og hvilket resultat dere faktisk fikk? Videre, har dere erfaring med hvordan puppene blir etter amming om man har innlegg? Jeg setter enormt stor pris på svar!! for akkurat nå fikk jeg meg en enorm nedtur etter denne samtalen :S
JaneDoe Skrevet 18. november 2009 #8592 Skrevet 18. november 2009 Hei alle sammen Håper dere kan svare meg på et par ting! Jeg vil gjerne ta silikon, og er nå i forberedelsene. Først er jeg usikker på hvilke klinikker jeg bør kontakte, er det noen som går for å være veldig bra? Jeg har vært til Dr.Amland (?) på Nobel..resultatet er jeg ikke heelt fornøyd med Jeg er en 70 B (litt avhengig av merke). Jeg har ammet barnet mitt for flere år siden, men har etter eget skjønn ikke mye heng..men han mente jeg bare kunne glemme å få et resultat uten at de hang da.. de var ikke som ungpupper liksom, fordi om de var flotte. Vel, jeg syns det høres litt rart ut, og lurer dermed på om noen av dere har ammet før og har "normale" pupper i utg.pnkt og hvilket resultat dere faktisk fikk? Videre, har dere erfaring med hvordan puppene blir etter amming om man har innlegg? Jeg setter enormt stor pris på svar!! for akkurat nå fikk jeg meg en enorm nedtur etter denne samtalen :S Hei.. Nå veit ikke jeg hvor i landet du bor. men uansett vil jeg anbefale deg å gå til 3 forskjellige klinikker. Jeg valgte Fornebuklinikken av den enkle grunn at det var der jeg følte meg komfortabel og kjempegodt i varetatt.. Kunne ikke ha vært bedre.. Jeg syns det hørtes litt rart ut at heng ikke kunne ordnes (hvis det er tilfelle). Ikke operer deg på ett sted du ikke føler deg komfortabel... Jeg har ammet 2 barn men hadde ikke pupper før jeg fikk barn heller :S De forandra seg ikke etter amming heller. Flere jeg kjenner har amma med silikon og de er like fine Det er det jeg kan svare på i alle fall.. Du får sikkert flere svar i morra:) Lykke til med valg av kirurg...
momo Skrevet 19. november 2009 #8593 Skrevet 19. november 2009 Skjønner.. jeg la den over muskelen jeg. Vet du om det er sånn at de blir mindre etterhvert da? for har ihvertfall hørt at hvis man legger den under muskel, så kan de bli litt større etterhvert .. Mine har vel blitt 1-2 cm mindre i omkrets fra noen dager etter og til nå som det er gått 4 uker. Og nå blir de nok ikke mindre. Jeg har lagt over muskel.
momo Skrevet 19. november 2009 #8594 Skrevet 19. november 2009 Hei alle sammen Håper dere kan svare meg på et par ting! Jeg vil gjerne ta silikon, og er nå i forberedelsene. Først er jeg usikker på hvilke klinikker jeg bør kontakte, er det noen som går for å være veldig bra? Jeg har vært til Dr.Amland (?) på Nobel..resultatet er jeg ikke heelt fornøyd med Jeg er en 70 B (litt avhengig av merke). Jeg har ammet barnet mitt for flere år siden, men har etter eget skjønn ikke mye heng..men han mente jeg bare kunne glemme å få et resultat uten at de hang da.. de var ikke som ungpupper liksom, fordi om de var flotte. Vel, jeg syns det høres litt rart ut, og lurer dermed på om noen av dere har ammet før og har "normale" pupper i utg.pnkt og hvilket resultat dere faktisk fikk? Videre, har dere erfaring med hvordan puppene blir etter amming om man har innlegg? Jeg setter enormt stor pris på svar!! for akkurat nå fikk jeg meg en enorm nedtur etter denne samtalen :S Jeg ble opperert på colosseum klinikken av Tomm Bjerke. Og jeg kunne virkelig ikkke vært mer fornøyd, jeg har fått helt fantastiske pupper, alle venninnene mine som har silikon synes de ser utrolig bra ut, de skjønner nesten ikke att det går an å få de så bra. Mine ser bedre ut en deres. Og jeg hadde amma to barn, så hadde litt hud, men var ikke snakk om særlig heng, men litt. Det er 4 uker siden nå og de ser bare fantastiske ut, ikke noe heng på de, men de har en mer naturlig form, siden det var litt ekstra hud der fra før. Jeg måtte også legge in 350 for å få best resultat. Men regner med att de vil starte og henge med tiden, det har kirurgen sagt og, men regner jo med att det går veldig sagte, så de første årene er det bare snakk om så lite heng att det egentlig bare gjør att de ser naturlige og flotte ut. Men fikk beskjed om att jeg nok sikkert ville ta brystløft om en 10 års tid. Men det er jo lenge til. Men hvis flere kirurger sier att det ikke er mulig å få flotte pupper på den måten her så hør på de, det er jo mulig og ta brystløft først. Har en venninne som hadde mere løs hud enn meg og hun har hatt silikon i 3 år nå og de henger en god del, greit de ser og føles helt naturlige ut. Men håper virkelig ikke mine ser sånn ut etter 3 år, men det tror jeg ikke heller. Men om 10 år ser de nok sånn ut. Men vil virkelig anbefalle kirurgen min, for puppene mine ser så fantastiske ut og resultatet var over alle forventninger.
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8595 Skrevet 19. november 2009 Angående dette med å begynne å bruke bh uten spiler... Jeg har ikke så mye peiling på bher siden jeg ikke hadde pupper før.. Men hvilken av bhene betegnes som push-up? Jeg skjønner det er de som det står skrevet på Men hva med disse balconette bhene? Kan jo bare ta ut spilene. Noen med forslag til hva jeg kan kjøpe? Blir endelig kvitt denna sportsbhen til uka:)
momo Skrevet 19. november 2009 #8596 Skrevet 19. november 2009 Angående dette med å begynne å bruke bh uten spiler... Jeg har ikke så mye peiling på bher siden jeg ikke hadde pupper før.. Men hvilken av bhene betegnes som push-up? Jeg skjønner det er de som det står skrevet på Men hva med disse balconette bhene? Kan jo bare ta ut spilene. Noen med forslag til hva jeg kan kjøpe? Blir endelig kvitt denna sportsbhen til uka:) Går sikkert greit å ta ut spilen, men er ikke sikker. Beste er vel kanskje å finne noen uten bøyle. Jeg har bestilt fra victoriasecrets, gleder meg til de kommer, men jeg må jo bruke sports bh to uker til.
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8597 Skrevet 19. november 2009 Går sikkert greit å ta ut spilen, men er ikke sikker. Beste er vel kanskje å finne noen uten bøyle. Jeg har bestilt fra victoriasecrets, gleder meg til de kommer, men jeg må jo bruke sports bh to uker til. Ja er sant det.. Får heller kikke litt rundt etter de uten spile.. hehe.. Gleder meg til å få av denna sportsbhen, føler meg litt klemt sammen.. Hehe... Litt stramt syns jeg..
momo Skrevet 19. november 2009 #8598 Skrevet 19. november 2009 Ja er sant det.. Får heller kikke litt rundt etter de uten spile.. hehe.. Gleder meg til å få av denna sportsbhen, føler meg litt klemt sammen.. Hehe... Litt stramt syns jeg.. De hadde noen fine på lindex. For ellers er ofte de uten spiler skikkelig kjerring. Synes sports bh er litt godt å gå med jeg da, men vant til det fra trening. Men trenger noen flere nå, for nå kan jeg jo starte å trene igjen. Vurderte å gå på yoga i dag, men prøvde noen av øvelsene i går og var litt vondt i puppene da, så dropper det. Vil jo ikke si att jeg ikke kan gjøre øvelsen fordi jeg har tatt silikon. Men i morgen skal jeg på spinning, blir første trening etter operasjonen, så det skal bli skikkelig deilig. Men styrke trening får vente 2 uker til.
JaneDoe Skrevet 19. november 2009 #8599 Skrevet 19. november 2009 De hadde noen fine på lindex. For ellers er ofte de uten spiler skikkelig kjerring. Synes sports bh er litt godt å gå med jeg da, men vant til det fra trening. Men trenger noen flere nå, for nå kan jeg jo starte å trene igjen. Vurderte å gå på yoga i dag, men prøvde noen av øvelsene i går og var litt vondt i puppene da, så dropper det. Vil jo ikke si att jeg ikke kan gjøre øvelsen fordi jeg har tatt silikon. Men i morgen skal jeg på spinning, blir første trening etter operasjonen, så det skal bli skikkelig deilig. Men styrke trening får vente 2 uker til. Har aldri hatt på meg sportsbh før.. Men det er godt å ha på innimellom.. hehe.. Men jeg syns det blir veldig stramt. i lengden.. Skal begynne å trene etter det har gått 6 uker.. Skal begynne med styrke så jeg drøyer den til det har gått 6 uker. Men jeg begynte å tenke på en ting. jeg skal inn til neste år vet du og operere igjen. Blir det mindre plass under brystmusklene hvis jeg trener de mye? Eller om de blir for stramme? Hmm.. Jeg skal bygge muskler, i håp om at det får meg til å se litt tykkere ut og få fram en større rompe.. hehe..
Teetee Skrevet 19. november 2009 #8600 Skrevet 19. november 2009 Hvor lenge ventet dere med å dra på byen? Med tanke på dansing osv.. Har veldig lyst til å dra ut til helga Love to dance
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå