Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

*oppdatering*

I natt har jeg sovet kjempe godt :D Og når jeg våknet klarte jeg å komme meg opp selv.. Weee

Mye bedre i dag gitt, men kjenner at lufta har beveget seg opp til skuldrene, så jg er veldig støl og stiv der ja :)

Hvordan er det med deg ElCaramba? bedre i dag? Håper det da, gi tilbakemelding når du kommer deg på nett da, og send gjerne bilder på mail hvis du har *spennende* ;)

:klem: til alle, takk for støtten

Det hjelper så mye

ååh:( Katten min plager meg skikkelig :grine: han klatrer og tråkker og skal fange kløfta mi :ler:

Endret av LostS0ul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ElCaramba

God morgen! :)

Jeg la meg ned inatt,begynner å få så vondt i halebeinet av å sitte, og det gjorde litt vondt da jeg skulle opp imårrest. Men sov godt inatt jeg også.

Synes puppene er så hovne enda,er skikkelig ømme. Når begynner hevelsen å avta litt, dere med erfaring?

Gjett om vortene er overfølsomme,aiaiai,stikker når dyna stryker litt borti.

Jeg skal ordne med bildene når min egen pc er oppe å går :)

Hehe,jakter etter kløften :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

Jeg la meg ned inatt,begynner å få så vondt i halebeinet av å sitte, og det gjorde litt vondt da jeg skulle opp imårrest. Men sov godt inatt jeg også.

Synes puppene er så hovne enda,er skikkelig ømme. Når begynner hevelsen å avta litt, dere med erfaring?

Gjett om vortene er overfølsomme,aiaiai,stikker når dyna stryker litt borti.

Jeg skal ordne med bildene når min egen pc er oppe å går :)

Hehe,jakter etter kløften :ler:

Mine er ikke så ømme lenger bare i såra og i muskla men hovne ja, det kan du si.... vet ikke helt åssen vortene er, men tror jeg har følelse i dem ettersom jeg kjenner det klør på dem :P

Jeg er skikkelig trøtt nå, tatt en pinex forte og da svinger det gitt :P

Hvordan var det å ligge? du snudde ikke på deg eller noe?

Sovner vel hvert øyeblikk, men svarer med engang jeg er her igjen...

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei igjen! :)

Ja det er skikkelig "sovemedisin", den pinex forten, er skikkelig trøtt og vil bare ligge å knø i senga. Samboeren min er på jobb, og jeg tror jeg bare blir liggende her jeg... :sove:

Det svir i puppene,i musklene og i såret. Jeg ser fram til dagen jeg kjenner at det begynner å gå over. Håper de kommer i fasong snart,fikk litt noia igår,tenkte "skitt,hva om de blir seende slik ut?" De har fin fasong og str,men de står rett ut som to overmodne bær,huden er helt trommeskinn og de kjennes harde ut. Måtte lese litt bakover i dagboka isted for å sjekke hva de andre skrev om dette, ble litt beroliget... :)

God bedring videre! vi snakkes etterpå, må sette meg litt bakover... :ler:

(lå på rygg inatt,ligger stille som en mus uten å snu meg,hehe)

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det fremover for dere nyopererte :sexy: Tenker på dere hele tiden, og håper dere er i nomal gjenge igjen veldig raskt nå. Regner med at dere har kjøpt ny julekjole i år som viser litt kløft?? Herlig. Det gleder jeg meg til å gjøre i alle fall :kgblunk:

Min mann har vært veldig taus ang. op min, og har hele tiden sagt at han ikke liker at jeg skal legge meg under kniven - Men idag sa han faktisk at han håpet jeg la inn nok slik at det ble litt å ta i. He he, så der kom altså sannheten frem. Han kommer til å elske mine nye bryster, og det er jeg glad for! Jeg hadde jo gjennomført dette uansett, men det hjelper jo litt at mannen min også gleder seg da :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Nå går det fremover for dere nyopererte :sexy:  Tenker på dere hele tiden, og håper dere er i nomal gjenge igjen veldig raskt nå. Regner med at dere har kjøpt ny julekjole i år som viser litt kløft?? Herlig. Det gleder jeg meg til å gjøre i alle fall  :kgblunk:

Min mann har vært veldig taus ang. op min, og har hele tiden sagt at han ikke liker at jeg skal legge meg under kniven - Men idag sa han faktisk at han håpet jeg la inn nok slik at det ble litt å ta i. He he, så der kom altså sannheten frem. Han kommer til å elske mine nye bryster, og det er jeg glad for! Jeg hadde jo gjennomført dette uansett, men det hjelper jo litt at mannen min også gleder seg da  :klem1:

Hehe,nå måtte jeg le litt, (auauauau) :ler: Kom til å tenke på han hjemme:

Ja uff synes nesten litt synd på samboeren min, han har støtta meg hele veien, men ikke vært "for ivrig" for det går en hårfin grense der. Er ikke i tvil om at han elska puppene mine som de var.

Jeg fleipa jo til han at han kom nok til digge dem litt større,det ville jeg, men nei DET kom han altså ikke til å gjøre.

Så dere kan tro han holder seg iakt, men det GLITRER i øynene hans! :ler:

Jeg er superfornøyd sjøl og VIL at han skal glede seg med meg, men jeg ser at han tenker så det knaker før hver kommentar. Kjemperedd for å si "noe feil".

Uff, jeg elsker han av hele mitt hjerte, men må le litt når jeg ser han slik. Sikkert i samme situasjon som 1 mill andre menn som ikke vet sin arme råd når dama plutselig får store pupper,"Tør jeg kose med dem,tør jeg vise at jeg liker dem..?".

Jeg står jo å stirrer selv på puppene i speilet, blir helt paralysert! Hehe! Er det rart, de blir dritlekre.......Uhuuu!!!! :sexy:

Blir kjempeglad når han sier dem er fine,vil at han skal like dem, spesielt nå som jeg trenger å høre det mest... De er ikke på sitt lekreste nå så.. Føler meg ikke helt fresh heller, kan ikke dusje før torsdag. Men jeg har pupper!!!!

Åh,jeg håper det går unna nå,at man føler seg litt mer sprek, har jo masse julegaver og greier jeg må ha unnagjort.

Tipper det blir sportsbh på meg på julaften,hehe, en stram en som holder inne disse "titsene". Hvis dem enda står rett ut da.

Gleder meg med deg, Crianza! Det er ikke lenge til!! Ønsker deg masse lykke til, det kommer til å gå SÅ bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo takk. Både gleder og gruer meg til operasjonen min nå, men gleder meg mest til å bli ferdig med det...

Blir deilig å føle meg sexy, he he :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe lekker julekjole på meg i år nei.. haha, må gå med sportsbh og da er det ikke fint med utringet kjole gitt :P

Kan du ikke dusje før torsdag ElCaramba? jeg kan dusje på mandag jeg :)

Er superstolt av min kjære, han hjelper meg såå mye, og han liker nok det nye "stellet" mitt, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Ja heldigvis så har jeg også en prins her, og han varter opp til den store gullmedalje, vet ikke hva godt han kan gjøre for meg. Er så glad for det,har aldri følt meg så hjelpesløs som i disse dagene."Hjeeelp meeeg ooopp!!!" hehehe.

Ikke blir det utringa julekjole på meg heller,er så full av nålestikk på brystene at jeg ser ut som en velbrukt nålepute. Blir sportsbh og noe "høyhalsa". Og et stort glis i fjeset regner jeg med.

Jeg ringte ned igår for å høre om dette med kompressene, siden det sto at det burde skiftes sterilt på klinikken. Hun sa at jeg kunne gjøre det i dusjen hjemme,etter 7 dager. Jeg har ikke teip på stingene og må ta det på selv etter at jeg har fjerna kompressene.

Hun sa det gjorde ingenting at det kom såpe og vann i arret, (hun så vel at håret mitt sto rett til værs gjennom telefonen, sterilt liksom??? :ler: ) men at jeg bare skulle teipe det med micropore teip når huden var tørr.

Blir spennende! Håper det går bra det da.

Hvordan går det med deg nå LostSOul? Bedre?

(Heldiggris som kan dusje på mandag allerede!! Bare etasjevask på meg til torsdag.. Åh er misunnelig på deg: :dusje: )

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja heldigvis så har jeg også en prins her, og han varter opp til den store gullmedalje, vet ikke hva godt han kan gjøre for meg. Er så glad for det,har aldri følt meg så hjelpesløs som i disse dagene."Hjeeelp meeeg ooopp!!!" hehehe.

Ikke blir det utringa julekjole på meg heller,er så full av nålestikk på brystene at jeg ser ut som en velbrukt nålepute. Blir sportsbh og noe "høyhalsa". Og et stort glis i fjeset regner jeg med.

Jeg ringte ned igår for å høre om dette med kompressene, siden det sto at det burde skiftes sterilt på klinikken. Hun sa at jeg kunne gjøre det i dusjen hjemme,etter 7 dager. Jeg har ikke teip på stingene og må ta det på selv etter at jeg har fjerna kompressene.

Hun sa det gjorde ingenting at det kom såpe og vann i arret, (hun så vel at håret mitt sto rett til værs gjennom telefonen, sterilt liksom??? :ler: ) men at jeg bare skulle teipe det med micropore teip når huden var tørr.

Blir spennende! Håper det går bra det da.

Hvordan går det med deg nå LostSOul? Bedre?

(Heldiggris som kan dusje på mandag allerede!! Bare etasjevask på meg til torsdag.. Åh er misunnelig på deg:  :dusje:  )

Hehe, ja står i papirene at jeg kan fjerne bandasjen etter 3-4 dager og da kan jeg dusje...

Har kjøpt Micropore allerede selvom de ikke skal skiftes før om 4 uker, men det var så billig så var greit å kjøpe med engang! Gleder meg til å dusje ja, skal bli kjempe deilig å få tatt av bh'en litt også, den strammer så fælt...

Men jeg har så syykt mye luft i kroppen.. ikke bare i puppa, men skuldre og magen og alt er oppblåst...

Står at jeg skulle spise lett fordøyelig mat, har ikke akkuratt gjort det da, og nå må jeg på do :( wuææ gruer meg.. er helt alene og vet ikke om jeg blir sittende på do.. *ler* nei uff nå er jeg hjelpesløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Hehe, ja står i papirene at jeg kan fjerne bandasjen etter 3-4 dager og da kan jeg dusje...

Har kjøpt Micropore allerede selvom de ikke skal skiftes før om 4 uker, men det var så billig så var greit å kjøpe med engang! Gleder meg til å dusje ja, skal bli kjempe deilig å få tatt av bh'en litt også, den strammer så fælt...

Men jeg har så syykt mye luft i kroppen.. ikke bare i puppa, men skuldre og magen og alt er oppblåst...

Står at jeg skulle spise lett fordøyelig mat, har ikke akkuratt gjort det da, og nå må jeg på do :( wuææ gruer meg.. er helt alene og vet ikke om jeg blir sittende på do.. *ler* nei uff nå er jeg hjelpesløs

Gjett om jeg også er oppblåst!! Ser ut som jeg er gravid i 7ènde måned! :overrasket: Er full av vann og luft (og mat...) i kroppen og prøvde å gå på do isted.... Uten å komme med så mange detaljer, men kan si at det skjedde ikke så mye der nei.

Ser at en bivirkning til pinex forte er forstoppelse. Jaha? Så det ser ut som vi får til å pusle med denne uka foruten om pupper,hehehe :ler: Støøøøøønnn.... :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg også er oppblåst!! Ser ut som jeg er gravid i 7ènde måned! :overrasket:  Er full av vann og luft (og mat...) i kroppen og prøvde å gå på do isted.... Uten å komme med så mange detaljer, men kan si at det skjedde ikke så mye der nei.

Ser at en bivirkning til pinex forte er forstoppelse. Jaha? Så det ser ut som vi får til å pusle med denne uka foruten om pupper,hehehe :ler:  Støøøøøønnn.... :tommelsmil:

Tja, fant ut det jeg også nå.. Forstoppelse deluxe.. :legrine:

er ikke noe godt det altså.. :(:(

Vi får bare gå rundt å se ut som vi er høygravide vi da *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Foressten, fikk en skikkelig vask isted av samboeren min, føler meg så FRESH!!! Han vasket håret mitt i vasken,og dusja meg fra livet og ned i dusjen, og tok overkroppsvask etterpå,aaahhhhhh, så deilig! :dusje:

Tror han likte utsikten :ler:

Håper vi får orden på magen! Snart blir det DET pensjonistforumet her:

"Nååå,har du hatt avføring idag fru lostsoul eller fru Caramba?"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foressten, fikk en skikkelig vask isted av samboeren min, føler meg så FRESH!!! Han vasket håret mitt i vasken,og dusja meg fra livet og ned i dusjen, og tok overkroppsvask etterpå,aaahhhhhh, så deilig! :dusje:

Tror han likte utsikten :ler:

Håper vi får orden på magen! Snart blir det DET pensjonistforumet her:

"Nååå,har du hatt avføring idag fru lostsoul eller fru Caramba?"

:ler:

*leeer* nei uff sånn kan det ikke gå, må jo få orden på magan! hihi...

Åh så deilig da Caramba, jeg vil også vaskes! Klarte iallefall å kle på meg ny truse selv i dag da *lol*

hvordan var det å vaske håret? måtte du bøye deg over og bli vaska elleR?

og hvordan er det å vaske overkroppen? kan vel ikke vaske puppene ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
*leeer* nei uff sånn kan det ikke gå, må jo få orden på magan! hihi...

Åh så deilig da Caramba, jeg vil også vaskes! Klarte iallefall å kle på meg ny truse selv i dag da *lol*

hvordan var det å vaske håret? måtte du bøye deg over og bli vaska elleR?

og hvordan er det å vaske overkroppen? kan vel ikke vaske puppene ennå?

Har tatt litt kattevask hver dag,men idag var en skikkelig refreshing:)

Håret vaska vi i vasken,jeg sto bøyd over, det gikk kjempebra, men holdt et godt tak på puppene så dem ikke skulle ramle av,hehe.

Har ikke vaska puppene noe særlig, bare tørka over med en vaskeklut. Latt de være mest mulig i fred.

Hadde foressten DEN megaskvulpen i venstre puppen nettopp, som både hørtes og kjentes! Strøk handa over for det svir litt i såret, og så skvulpet det skikkelig, sikkert ei luftlomme som skvatt forbi fingrene mine. Det var rart å kjenne, både fra innsiden og utsiden! :ler:

Hvordan går det med røykinga? Jeg har ikke røkt noe,men har ikke hatt lyst på heller, så da er det jo greit...tenkte at dette må jo være en super anledning å slutte for meg. :no_smoking:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt litt kattevask hver dag,men idag var en skikkelig refreshing:)

Håret vaska vi i vasken,jeg sto bøyd over, det gikk kjempebra, men holdt et godt tak på puppene så dem ikke skulle ramle av,hehe.

Har ikke vaska puppene noe særlig, bare tørka over med en vaskeklut. Latt de være mest mulig i fred.

Hadde foressten DEN megaskvulpen i venstre puppen nettopp, som både hørtes og kjentes! Strøk handa over for det svir litt i såret, og så skvulpet det skikkelig, sikkert ei luftlomme som skvatt forbi fingrene mine. Det var rart å kjenne, både fra innsiden og utsiden! :ler:

Hvordan går det med røykinga? Jeg har ikke røkt noe,men har ikke hatt lyst på heller, så da er det jo greit...tenkte at dette må jo være en super anledning å slutte for meg.  :no_smoking:

Heldig du er som ikke har lyst på.. Jeg røyker, men har kutta ned mye... røyka 2 eller 3 røyk første døgnet.. vet ikke hvor mye jeg røyker nå, men er mindre enn vanlig iallefall , siden jeg sover mye og røyker halve, også venter en time og tar en halv til... kjenner jeg blir mer og mer røyksugen for hver dag som går...

Men som sykepleieren sa, så om man røyker 1 røyk så spiller det ingen rolle om det er 1 eller 10 for da har man det allerede i kroppen... :S litt kjedelig det der.. skulle ønske jeg ikke var så avhengig...

Skal få mamma til å vaske håret mitt i morgen tror jeg, føler meg så skitten nå..

Høyrepuppen begynner å bli ganske normal igjen, har alle følelsene tilbake, men ikke i venstre, men det er fordi den er fyllt mer opp tror jeg!

Fikk litt vondt i stad da:( skulle kaste røyken ut av bilvinduet og jeg glemmer det at jeg er invalid og at jeg ikke klarer bruke armene så jeg kasta røyken bak skulderen og bak i rompa jeg.. haha, så jeg skvatt forover for å ikke brenne meg og det kjente jeg godt i puppene, så nå skal jeg bare ligge å slappe av... buhuhu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ElCaramba

Hei alle! :)

Husker for en tid tilbake så var det en av dere som hadde sånne stikksmerter i det ene brystet, som kom plutselig, varte i noen sekunder, og så ga seg igjen. Jeg har plutselig fått det samme, i venstre bryst, ble operert på torsdag 14 des.

Lurer på når det gikk over for deg som fikk dette..? Det gjør vondt.. :grine:

Går litt som en krok og det kjennes ut som jeg får støt når jeg får litt bevegelse i venstre brysmuskel. Dette er sikkert normalt, men lurer på hvor lenge det sto på.

Ellers er jeg i fin form, det er 3 dager siden operasjonen, er litt "stiv og støl" siden man ligger så urørlig på ryggen, og det tar litt tid før man er igang på morgenen. Trenger ikke smertestillende så ofte lenger, ting gjør ikke så vondt lenger, har bare tatt en pinex forte imorrest, og ikke mer.

Så alt er ok, forutenom denne "nåla fra blå himmel" i venstre bryst, som gir meg helt elektrisk støt.

Er du her enda, du som fikk dette...?

(LostSOul: Synes du er flink jeg, som prøver å trappe ned! :) Men få noen andre til å hive sneipen, hehe! Auauau!)

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! :)

Husker for en tid tilbake så var det en av dere som hadde sånne stikksmerter i det ene brystet, som kom plutselig, varte i noen sekunder, og så ga seg igjen. Jeg har plutselig fått det samme, i venstre bryst, ble operert på torsdag 14 des.

Går litt som en krok og det kjennes ut som jeg får støt når jeg får litt bevegelse i venstre brysmuskel. Dette er sikkert normalt, men lurer på hvor lenge det sto på.

Ellers er jeg i fin form, det er 3 dager siden operasjonen, er litt "stiv og støl" siden man ligger så urørlig på ryggen, og det tar litt tid før man er igang på morgenen. Trenger ikke smertestillende så ofte lenger, ting gjør ikke så vondt lenger, har bare tatt en pinex forte imorrest, og ikke mer.

Så alt er ok, forutenom denne "nåla fra blå himmel" i venstre bryst, som gir meg helt elektrisk støt.

(LostSOul: Synes du er flink jeg, som prøver å trappe ned! :)  Men få noen andre til å hive sneipen, hehe! Auauau!)

Hehe, er ikke så lett når alle jeg kjenner røyker! :P

Jeg har også stikksmerter i venstre bryst, men pleier kun få det når jeg ikke har tatt pinex på en stund... ikke tatt pinex i dag, men er vel ikke så lenge til jeg tar en.. har bare tatt 3 stk om dagen siden torsdag, og ikke 4 som anbefalt..

Tror de stikksmertene kommer til å var en stund, for huden strekker seg jo, og nerver er kuttet av og det tar jo et år før en nerve vokser ut igjen..

Håper det går bra med deg da!

Jeg går som en gammal kjærring og jeg har vondt i ryggen, haha men jeg merker jeg sover lengre og lengre om natta, så det er jo positivt.. våkna nå jeg liksom.. hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

Dette er sikkert normalt, men lurer på hvor lenge det sto på.

vet ikke om det var jeg som skrev det, men jeg har ihvertfall hatt denne stikkingen. og det skjer enda, snart 4 år etter ;) sjelden nå, men det hender. og ja, det er vondt... lurer noen ganger på om det er noe galt, men så et diskusjonsprogram på tv for en stund siden om plastisk kirurgihvor kirurgen fortalte at det er helt vanlig å kjenne smerter lenge etterpå, noen har alltid litt smerter.

så da ble jeg beroliget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om det var jeg som skrev det, men jeg har ihvertfall hatt denne stikkingen. og det skjer enda, snart 4 år etter  ;)  sjelden nå, men det hender. og ja, det er vondt... lurer noen ganger på om det er noe galt, men så et diskusjonsprogram på tv for en stund siden om plastisk kirurgihvor kirurgen fortalte at det er helt vanlig å kjenne smerter lenge etterpå, noen har alltid litt smerter.

så da ble jeg beroliget  :)

Det er fordi nervetrådene er kuttet av at de stikningende kommer avotil.. helt normalt og man kan ha det leenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...