Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg hadde nok venta litt med å kjøpe de ordentlige gode bhene i undertøysbutikk ja. Greit å vite om de virkelig passer:)

Er i uke ogjen til jeg skal brenne sportsbhene.. hehe.. Neida, men skal bli godt å kunne gå med vanlig fin bh.. Så de hadde en del på Lindex? Da må jeg kikke der.. Var du innom noen andre steder eller?

Får du slutte med sports bh etter 4 uker? Jeg må bruke i 6 uker, men jeg synes det er godt å gå med sports bh.

Jeg var bare på lindex, var bh`r med spile jeg prøvde da, det hadde de veldig godt utvalg av. Men fant noen uten spile som ikke var kjerring bh, de var faktisk veldig søte, kom i svart og rosa, men de har ikke større enn C i den. Hadde det hatt større hadde jeg kjøpt begge farger for var billige og fine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neida. Victorias Secret har noen bh'er i 70DD også ;)

Ja, men de uten spiler som jeg har sett på har ikke større enn 70D. Men tror det skal går bra, for jeg ligger nok mellom en C og D, så er de litt små i str så skal det vel passe fint.

Skrevet
Bra att alt var bra da. Men kjedelig att de vil være harde da man ligger på rygg, dette visste jeg faktisk ikke. Men kjenner jo selv etter 3,5 uke etter operasjonen att de nå er ganske mye da jeg sitter, men ligger jeg på rygg så er de mye hardere. Ja, ja er ikke så farlig da.

For min del spiller det ingen rolle om de er harde eller myke når jeg lgger på ryggen... Men de blir jo ikke steinharde uansett... Heller pupper som strutter og er "harde" når jeg ligger på ryggen enn ingen.. hehe.. At de er kunstige veit jeg og jeg syns faktisk at silikon er veldig fint..

Kirurgen min fortalte meg at de kom til å være ganske faste når man ligger på rygg, det føles sikkert litt forskjellig fra person til person også:)

Skrevet
For min del spiller det ingen rolle om de er harde eller myke når jeg lgger på ryggen... Men de blir jo ikke steinharde uansett... Heller pupper som strutter og er "harde" når jeg ligger på ryggen enn ingen.. hehe.. At de er kunstige veit jeg og jeg syns faktisk at silikon er veldig fint..

Kirurgen min fortalte meg at de kom til å være ganske faste når man ligger på rygg, det føles sikkert litt forskjellig fra person til person også:)

Ja, gjør ikke meg så mye heller, er så utrolig fornøyd med puppene mine jeg, så hadde vært førnøyd selv om de ikke ble noe mykere enn hva de er i dag. Men de blir jo mykere enn hva de er i dag da.

Men har faktisk en venninne med silikon hvor puppene er ekstremt myke, det går virkelig ikke an og kjenne silikonet overhodet, de kjennes jo omtrent mykere ut enn vanlig pupp. Så vet ikke helt hvordan det har gått til. Men de var faktisk så myke att jeg håper egentlig ikke mine blir fullt så myke.

Skrevet
Ja, gjør ikke meg så mye heller, er så utrolig fornøyd med puppene mine jeg, så hadde vært førnøyd selv om de ikke ble noe mykere enn hva de er i dag. Men de blir jo mykere enn hva de er i dag da.

Men har faktisk en venninne med silikon hvor puppene er ekstremt myke, det går virkelig ikke an og kjenne silikonet overhodet, de kjennes jo omtrent mykere ut enn vanlig pupp. Så vet ikke helt hvordan det har gått til. Men de var faktisk så myke att jeg håper egentlig ikke mine blir fullt så myke.

Er greit at de er faste da:) Mine blir nok aldri like myke som en vanlig pupp:P Men de har blitt mye mykere bare den siste uka...

Skrevet
Er greit at de er faste da:) Mine blir nok aldri like myke som en vanlig pupp:P Men de har blitt mye mykere bare den siste uka...

Håper mine ikke vil bli steinharde når jeg ligger... jeg har nå en god håndfull brystvev fra før så kanskje det har noe å si?

Skrevet
Håper mine ikke vil bli steinharde når jeg ligger... jeg har nå en god håndfull brystvev fra før så kanskje det har noe å si?

Kan hende det har noe å si, men som sagt er ikke mine harde syns jeg og jeg har ikke noe brystvev over protesene... Bare hud hehe...

De er selvfølgelig faste og fine da..

Skrevet

Jeg er smal og bruker 70 rundt brystkassa i bh, og er AA i cup str. Lurer på, når jeg skal putte inn 255 ml under muskel, hva blir størrelsen da? Sånn ca? Vet at det er vanskelig å si, men en B-cup aktig? =)

Lurer også på hvor mange ml jeg har fra før i egen pupp, hehe, kan ikke være mye! Et sånnt "kylleingfilet" silikoninnlegg fra lindex er større enn min egen pupp. akk. Har skrevet under kontrakt og skal opereres i slutten av januar på fms i Bergen=)=)=)

HURRA!!

Skrevet

Jeg er smal og bruker 70 rundt brystkassa i bh, og er AA i cup str. Lurer på, når jeg skal putte inn 255 ml under muskel, hva blir størrelsen da? Sånn ca? Vet at det er vanskelig å si, men en B-cup aktig? =)

Lurer også på hvor mange ml jeg har fra før i egen pupp, hehe, kan ikke være mye! Et sånnt "kylleingfilet" silikoninnlegg fra lindex er større enn min egen pupp. akk. Har skrevet under kontrakt og skal opereres i slutten av januar på fms i Bergen=)=)=)

HURRA!!

[/quote

Jeg er ganske smal jeg også... Brukte 70 AA før, mine pupper var mindre enn ett kylligfileet innlegg.. haha.. Hadde ikke pupper...

Jeg la inn 260 under muskel det det var plass til. Jeg regna med at jeg måtte ha 2 operasjoner for å få ønsket størrelse... Jeg har en stor B\liten C nå.. I alle fall hittil. Mine er 3 uker gamle..

Jeg skal inn igjen til neste åt og legge inn 350 tenker jeg.. Ønsker meg en D cup, ikke noe mindre...

Har du skrivi kontrakt? Det gjorde ikke jeg.. Hmm....

Lykke til med operasjonen. Jeg koser meg med mine.. Haha..

Skrevet

HURRA!!

Vil tro du gleder deg :-D Vanskelig å si hvilken størrelse du får.. Har ikke silikon selv, så jeg har ikke mye erfaring selv enda. Planlegger å opereres i slutten av februar. Men et tips kan jo være å ta ristesten? Fyll to tynne strømper med 255ml, ta på deg en bh i 70b og legg strømpene med risen i bhen. Da vil du jo få en pekepinn på hvor godt du vil fylle en b-cup etter op. Har du prøvd silikonprotesene på konsultasjon? Tar du på deg en topp over sportsbh med protesene, vil du jo se ca størrelse(det sies at de vil se noe mindre ut når de er operert inn).

: - )

Skrevet

Jepp, skrevet kontrakt. Svindyre pupper får jeg også, anatomiske med spesialproteser, han mente det blir best på meg, føkkings førtifemtusen skal det koste. Akk. Jeg er likevel av den oppfatning at dr.bugge på fms er den jeg har lyst til å opereres av, og at hans proteser blir penere på meg en runde fra feks fornebu. og da får ti tusen ekstra bare være ti tusen ekstra, i stede for å angre i etterkant. kan hende jeg er rundtlurt, men men. Pupper blir det iallefall. må jobbe rææææva av meg i jula, trenger ti tusen netto for å få regninga til å gå opp;)

Leser til eksamen nå, og kan ikke vente til jeg skal få meg pupper=)Endelig, altså. Gleder meg til å kunne fylle en trekantbikini i str 36 i stede for å bare ha den liggende som en klaff uten innhold over brystkassen.

jeg prøvde proteser med sportsbh, vært der to ganger. Følte likevel at det ikke gir noe inntrykk, så jo helt rart ut. Så ut som sportsbh med proteser inni, og ikke noe anet, vanskelig å forestille seg et virkelig resultat. Han la inn i 245 i sportsbhen, jeg sa JA de vil jeg ha. da opererer han inn 255, for det vil gi samme resultat som 245 i bhen. hm. håper han vet hva han gjør. er så skummelt dette!

hvor tenker du å operere deg kensi? vært på konsultasjon noe sted? =)

Skrevet

Det er nok verdt pengene! Må jobbe mye jeg også, men nye pupper er motivasjon i massevis :-D I og med at jeg har ganske tydelig forskjell i str på brystene kan jeg kanskje få det dekket, men vil høre med kirurgen før jeg evt går til legen.

Har ikke vært på konsultasjon selv, så lurte litt på hvordan protesene man prøver egentlig ser ut under sportsbh. kan tenke meg at det ikke ser helt bra ut, hehe.

Går 4.året på videregående, er midt oppi heldagsprøver osv nå, så tenkte jeg skulle ta konsultasjonen over helga. Ringer på torsdag eller fredag, så får jeg se når de har tid til meg. Skal operere på klinikk stokkan i trondheim. Har ingen anelse på hvor mye jeg skal legge inn nå på forhånd, men har funnet noen bilder av det resultatet jeg ønsker. Kirurgen har vel litt peiling på hvor mange ml jeg trenger, håper jeg;p Vil ikke ende opp med så store at det vises veldig når jeg bruker bikini.

Jeg gleder meg helt vanvittig! men litt skummelt likevel Ö

Hvor skal du operere deg?

: - )

Skrevet
Jepp, skrevet kontrakt. Svindyre pupper får jeg også, anatomiske med spesialproteser, han mente det blir best på meg, føkkings førtifemtusen skal det koste. Akk. Jeg er likevel av den oppfatning at dr.bugge på fms er den jeg har lyst til å opereres av, og at hans proteser blir penere på meg en runde fra feks fornebu. og da får ti tusen ekstra bare være ti tusen ekstra, i stede for å angre i etterkant. kan hende jeg er rundtlurt, men men. Pupper blir det iallefall. må jobbe rææææva av meg i jula, trenger ti tusen netto for å få regninga til å gå opp;)

Leser til eksamen nå, og kan ikke vente til jeg skal få meg pupper=)Endelig, altså. Gleder meg til å kunne fylle en trekantbikini i str 36 i stede for å bare ha den liggende som en klaff uten innhold over brystkassen.

jeg prøvde proteser med sportsbh, vært der to ganger. Følte likevel at det ikke gir noe inntrykk, så jo helt rart ut. Så ut som sportsbh med proteser inni, og ikke noe anet, vanskelig å forestille seg et virkelig resultat. Han la inn i 245 i sportsbhen, jeg sa JA de vil jeg ha. da opererer han inn 255, for det vil gi samme resultat som 245 i bhen. hm. håper han vet hva han gjør. er så skummelt dette!

hvor tenker du å operere deg kensi? vært på konsultasjon noe sted? =)

Oi, det var mye ja... Men det blir sikkert bra... Jeg har runde selv da kirurgen mente det blei penest på meg.. Var det jeg hadde tenkt til å. De ser veldig naturlige ut på meg. Men alle er forskjellige. Kirurgen min mente at anatomiske ville ha for lite fyll øverst.. hehe.. Hvis du skjønner..

Hva er det om er så spesielt med se innlegga da? De har jo anatomiske andre steder men til en helt annen pris.. Jeg betalte 30 800 for runde. Og prisen på anatomiske er 32.800 kr på Fornebu.. hehe

Skrevet

"spesialiser til pasientens kropp". jeg har så mye bein og så lite fett påd en delen av kroppen, både over, i og under puppene (der andre har pupper, sukk) at det visstnok blit finest sånn. les på www.fanamedisinske.no om protesene deres. samme det. noen får builligere. jeg fård et dyreste som over hodet er mulig, fordi min kroppe r min kropp, sa han. han sa også at det er protesene som er dyre i innkjøp fordi de skal alges etter målinger av meg, derfor dyr pris, og at han som kirurg ikke tjener mere på den type operasjon.veit ikke. blir kanskje lurt. men tror det blir fint. er det som er viktigst for meg;)

Skrevet
"spesialiser til pasientens kropp". jeg har så mye bein og så lite fett påd en delen av kroppen, både over, i og under puppene (der andre har pupper, sukk) at det visstnok blit finest sånn. les på www.fanamedisinske.no om protesene deres. samme det. noen får builligere. jeg fård et dyreste som over hodet er mulig, fordi min kroppe r min kropp, sa han. han sa også at det er protesene som er dyre i innkjøp fordi de skal alges etter målinger av meg, derfor dyr pris, og at han som kirurg ikke tjener mere på den type operasjon.veit ikke. blir kanskje lurt. men tror det blir fint. er det som er viktigst for meg;)

Ok, var bare itt nysgjerrig:) Har aldri hørt om så dyre før.. Hehe.. men det blir sikker superfint:)

Er du høy og tynn? For jeg er 170 cm og 55 kg.. Ikke tykk akkurat, men heller ikke syltynn... Hehe..

Skrevet

Ok, var bare itt nysgjerrig:) Har aldri hørt om så dyre før.. Hehe.. men det blir sikker superfint:)

Er du høy og tynn? For jeg er 170 cm og 55 kg.. Ikke tykk akkurat, men heller ikke syltynn... Hehe.. Men jeg har ikke mye fett å skryte av..

Skrevet

jeg er 180 og veier vel 63-64 kg. ikke syltynn og ikke tykk akkurat. bare sykt smal oventil. har ,asse rumpe og hofter!

Skrevet
jeg er 180 og veier vel 63-64 kg. ikke syltynn og ikke tykk akkurat. bare sykt smal oventil. har ,asse rumpe og hofter!

Heldiggrisen som har rompe og hofter:) Fikk litt mer hofter etter 2 unger jeg, men rompa er det verre med.. Jeg får vel bare trene muskler som en gud for å se tjukkere ut.. hehe, jeg vil også ha rompe :)

Du blir sikkert overlykkelig når du får se de nye puppene dine:)

Skrevet

Hei alle sammen :)

Jeg er helt ny her, men har lest masse i dette forumet og synes det er et kjempe bra sted for alle som vurderer eller har silikon ! jeg tok silikon selv for akkurat en uke siden.. :) er kjempe fornøyd! Gleder meg masse til sommeren ;) Jeg fikk beskjed om å masere puppene masse, for at de skulle bli myke.. gjør dere det? i såfall hvor ofte?

Skrevet
Hei alle sammen :)

Jeg er helt ny her, men har lest masse i dette forumet og synes det er et kjempe bra sted for alle som vurderer eller har silikon ! jeg tok silikon selv for akkurat en uke siden.. :) er kjempe fornøyd! Gleder meg masse til sommeren ;) Jeg fikk beskjed om å masere puppene masse, for at de skulle bli myke.. gjør dere det? i såfall hvor ofte?

Velkommen:)

Klinikken jeg opererte (Fornebu) på anbefaler ikke at man skal massere.. Jeg har ikke gjort det og mine er myke allerede.. De er 3 uker gamle..

Hvor har du operert?

Hvor mye la du inn da? Og hva slags bh størrelse brukte du før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...