JaneDoe Skrevet 15. november 2009 #8541 Skrevet 15. november 2009 Dobbelpupp = for liten bh. Jeg er 70 under og 90 over. Bruker 70D eller 70DD - spørs på bh-merke. Ganske vanskelig å finne noe som passer i denne størrelsen. Billig bh'er ala H&M kan jeg bare glemme, for der er det mest nærliggende jeg kan bruke 75C - men de ser ikke så fine ut. 3 måneders "jubileum" i dag forøvrig Når det gjelder kløft så har jeg aldri hatt noe hig etter det, så har ikke forsøkt. Men jeg ser at det blir ikke automatisk kløft av å ha på BH. Må nok bruke en reell push-up og stramme som f... dersom det skal bli kløft her i gården. Så selv om man får større pupper så løfter de seg ikke automatisk opp og til midten uten hjelp. Det er kanskje like greit Grattis med jubileum Jeg har 3 ukers jubileum på tirsdag.. hehe Jeg får nok en kløft når musklene er ferdig med å slappe av.. De kryper seg nærmere og nærmere hverandre.. Jeg er vel en stor 70 B liten C. Så de er ikke så store. Det får vi fikse til neste år:P Men man må da ikke ha skikkelig kløft? hehe, er mange ganger mye penere når det ikke er det:)
JaneDoe Skrevet 15. november 2009 #8542 Skrevet 15. november 2009 Når man får lov til å bruke vanlig bh uten spiler.. Kan man da kjøpe en vanlig bh og ta ut spilene? Er ikke akkurat sååå mye lekkert å velge mellom der ute.. Jeg gidder ikke å ruke en formue på nye bher når jeg alikevel skal endre størrelse på de til neste år... Er kjedelig å bare gå med trekantbher...
Avalon Skrevet 15. november 2009 #8543 Skrevet 15. november 2009 Da har jeg allerede kjøpt hibiscrub, og bestillt micropore via nettet! Tittet innom 2 apotek her i byen, fant bare scanpore, det er godt det finnes apotek på nett!
JaneDoe Skrevet 16. november 2009 #8544 Skrevet 16. november 2009 Da har jeg allerede kjøpt hibiscrub, og bestillt micropore via nettet! Tittet innom 2 apotek her i byen, fant bare scanpore, det er godt det finnes apotek på nett! Så bra:) Du gleder deg nok tenker jeg... Var heldig og hadde micropore på apoteket her jeg..
kensi Skrevet 16. november 2009 #8545 Skrevet 16. november 2009 Hei jenter : )) For noen uker siden bestemte jeg meg for å ta silikon :-D Grunnen er at brystene mine ikke er like store. Den ene er en liten a og den andre fyller en b greit. Har slitt med dette og hatt komplekser siden jeg fikk pupper. Håpet de ville vokse seg til, men nå har de ikke vokst på 2-3 år, så har ikke helt troen på at de vil jevne seg ut.. Gym, trening og sommer er noe som har vært svært slitsomt. Må legge inn ekstra mye innlegg i den ene når jeg skal trene(håndball) for at det ikke skal vises, og bruker derfor lang tid på å skifte før trening. Dusjing etter gym og bortekamper er et mareritt. Ofte har jeg funnet på unskyldninger(liten skade/vondt i magen) for å få dusje alene før resten kommer. Dusjinga er et skikkelig stress. å skifte innlegg fra bh'en jeg bruker til den jeg skal ha på etterpå. Så må jeg ta ut resten av innleggene. Dette er ikke lett med folk rundt.. Å finne bikiner er trasi. Ofte må jeg klikke og sy, slik at jeg kan få plass til ekstra innlegg. Ikke morsomt. Har heller ikke vist meg uten bh for noen uten å dekke meg til. Hadde type i to år, han så meg aldri uten bh. Min nye kjæreste har sett meg uten bh, men da passer jeg på så han ikke får se begge. Slik vil jeg ikke leve lenger. Gleder meg vanvittig til å gjøre noe med det! Før har jeg trodd at jeg ikke kunne ta silikon fordi jeg spiller håndball. Trodde jeg måtte velge mellom silikon og håndball.. Men så søkte jeg litt grundigere enn før på nettet, og ble så lettet at jeg begynte å gråte da jeg fant ut at jeg kan spille håndball med silikon. Hehe:p Skal bestille konsultasjonstime i begynnelsen av desember, og håper på å få operere i slutten av februar. Skal operere i trondheim. Målet er å få en c-cup, men får se etter kons.timen. Kasnkje det blir for stort. Vil ikke ha så store at det blir veldig synlig at jeg har operert. Flere som skal/har operert i trondheim? tenker selv på klinikk stokkan. Kjempebra forum forresten! har lest og lært mye her :-D : - )))))
JaneDoe Skrevet 16. november 2009 #8546 Skrevet 16. november 2009 (endret) Hei jenter : )) For noen uker siden bestemte jeg meg for å ta silikon :-D Grunnen er at brystene mine ikke er like store. Den ene er en liten a og den andre fyller en b greit. Har slitt med dette og hatt komplekser siden jeg fikk pupper. Håpet de ville vokse seg til, men nå har de ikke vokst på 2-3 år, så har ikke helt troen på at de vil jevne seg ut.. Gym, trening og sommer er noe som har vært svært slitsomt. Må legge inn ekstra mye innlegg i den ene når jeg skal trene(håndball) for at det ikke skal vises, og bruker derfor lang tid på å skifte før trening. Dusjing etter gym og bortekamper er et mareritt. Ofte har jeg funnet på unskyldninger(liten skade/vondt i magen) for å få dusje alene før resten kommer. Dusjinga er et skikkelig stress. å skifte innlegg fra bh'en jeg bruker til den jeg skal ha på etterpå. Så må jeg ta ut resten av innleggene. Dette er ikke lett med folk rundt.. Å finne bikiner er trasi. Ofte må jeg klikke og sy, slik at jeg kan få plass til ekstra innlegg. Ikke morsomt. Har heller ikke vist meg uten bh for noen uten å dekke meg til. Hadde type i to år, han så meg aldri uten bh. Min nye kjæreste har sett meg uten bh, men da passer jeg på så han ikke får se begge. Slik vil jeg ikke leve lenger. Gleder meg vanvittig til å gjøre noe med det! Før har jeg trodd at jeg ikke kunne ta silikon fordi jeg spiller håndball. Trodde jeg måtte velge mellom silikon og håndball.. Men så søkte jeg litt grundigere enn før på nettet, og ble så lettet at jeg begynte å gråte da jeg fant ut at jeg kan spille håndball med silikon. Hehe:p Skal bestille konsultasjonstime i begynnelsen av desember, og håper på å få operere i slutten av februar. Skal operere i trondheim. Målet er å få en c-cup, men får se etter kons.timen. Kasnkje det blir for stort. Vil ikke ha så store at det blir veldig synlig at jeg har operert. Flere som skal/har operert i trondheim? tenker selv på klinikk stokkan. Kjempebra forum forresten! har lest og lært mye her :-D : - ))))) Er enig med deg at forumet er bra ja:) Jeg har ikke operert i Trondheim selv, men ville bare ønske deg velkommen.. Mine er 3 uker gamle i morra og jeg er kjempefornøyd. Jeg hadde 70 AA fra før av og har en 70 B\C nå... Skal legge inn mer til neste år men huden må strekkes først... Jeg la inn 260 ml det var ikke plass til noe mer hos meg.... Målet mitt var en D cup, ikke noe mindre... Endret 16. november 2009 av JaneDoe
kensi Skrevet 16. november 2009 #8547 Skrevet 16. november 2009 Er enig med deg at forumet er bra ja:) Jeg har ikke operert i Trondheim selv, men ville bare ønske deg velkommen.. Mine er 3 uker gamle i morra og jeg er kjempefornøyd. Jeg hadde 70 AA fra før av og har en 70 B\C nå... Skal legge inn mer til neste år men huden må strekkes først... Jeg la inn 260 ml det var ikke plass til noe mer hos meg.... Målet mitt var en D cup, ikke noe mindre... Takk for det:) Kjedelig å ikke få det akkurat slik du ønsket første gang, men er du fornøyd med resultatet nå så går det vel greit å vente på ny op:) Har lest en del blogger og diskusjoner, og virker som det er ganske mange som tar en 2.op. Gleder meg veldig til å få "fikset" puppene, klarer nesten ikke vente. Men forhåpentligvis går de 3mnd fort
JaneDoe Skrevet 16. november 2009 #8548 Skrevet 16. november 2009 Takk for det:) Kjedelig å ikke få det akkurat slik du ønsket første gang, men er du fornøyd med resultatet nå så går det vel greit å vente på ny op:) Har lest en del blogger og diskusjoner, og virker som det er ganske mange som tar en 2.op. Gleder meg veldig til å få "fikset" puppene, klarer nesten ikke vente. Men forhåpentligvis går de 3mnd fort Kirurgen visste hva jeg ville ha.. Men er det ikke plass så er det ikke plass.. La under muskel også er vel enda litt trangere der enn over... Er godt å faktisk ha pupper til sommeren. hehe.. Jeg måtte ha tatt 2 OP uansett, og det var jeg klar over for kirurgen sa at han ikke trodde det var plass til det jeg ville ha.. Blr vel 350 neste gang tenker jeg.. Hadde ikke vondt etter OP bare ubehag. Så jeg gleder meg til ny operasjon.. Bare ca, 10 mnd igjen.. haha..
momo Skrevet 16. november 2009 #8549 Skrevet 16. november 2009 Når man får lov til å bruke vanlig bh uten spiler.. Kan man da kjøpe en vanlig bh og ta ut spilene? Er ikke akkurat sååå mye lekkert å velge mellom der ute.. Jeg gidder ikke å ruke en formue på nye bher når jeg alikevel skal endre størrelse på de til neste år... Er kjedelig å bare gå med trekantbher... Skulle vel tro det går greit. For jeg kommer nok til å bestille bh fra victoriasecrets og der har jeg tenkt og bestille en push up bh hvor den typen selges både med og uten spiler. Kommer nok til å bestille noen bh`r fra de, da det er 6 mnd man ikke skal bruke med spiler. For er ikke lett å finne bh uten spiler i butikken i stor str. Men kanskje jeg skulle ta meg en tur i dag og få prøvd en del bh`r, bare greit å se hvilken str man trenger. En ting er jo hva de sier på nett, kan jo hende man trenger noe annet. Før fikk jeg beskjed om att jeg var 70A på nett og på grunn av bredden på brystet hadde jeg aldri fått på meg en A. Men tipper vel att jeg nå er en blanding av C og D.
momo Skrevet 16. november 2009 #8550 Skrevet 16. november 2009 Hei jenter : )) For noen uker siden bestemte jeg meg for å ta silikon :-D Grunnen er at brystene mine ikke er like store. Den ene er en liten a og den andre fyller en b greit. Har slitt med dette og hatt komplekser siden jeg fikk pupper. Håpet de ville vokse seg til, men nå har de ikke vokst på 2-3 år, så har ikke helt troen på at de vil jevne seg ut.. Gym, trening og sommer er noe som har vært svært slitsomt. Må legge inn ekstra mye innlegg i den ene når jeg skal trene(håndball) for at det ikke skal vises, og bruker derfor lang tid på å skifte før trening. Dusjing etter gym og bortekamper er et mareritt. Ofte har jeg funnet på unskyldninger(liten skade/vondt i magen) for å få dusje alene før resten kommer. Dusjinga er et skikkelig stress. å skifte innlegg fra bh'en jeg bruker til den jeg skal ha på etterpå. Så må jeg ta ut resten av innleggene. Dette er ikke lett med folk rundt.. Å finne bikiner er trasi. Ofte må jeg klikke og sy, slik at jeg kan få plass til ekstra innlegg. Ikke morsomt. Har heller ikke vist meg uten bh for noen uten å dekke meg til. Hadde type i to år, han så meg aldri uten bh. Min nye kjæreste har sett meg uten bh, men da passer jeg på så han ikke får se begge. Slik vil jeg ikke leve lenger. Gleder meg vanvittig til å gjøre noe med det! Før har jeg trodd at jeg ikke kunne ta silikon fordi jeg spiller håndball. Trodde jeg måtte velge mellom silikon og håndball.. Men så søkte jeg litt grundigere enn før på nettet, og ble så lettet at jeg begynte å gråte da jeg fant ut at jeg kan spille håndball med silikon. Hehe:p Skal bestille konsultasjonstime i begynnelsen av desember, og håper på å få operere i slutten av februar. Skal operere i trondheim. Målet er å få en c-cup, men får se etter kons.timen. Kasnkje det blir for stort. Vil ikke ha så store at det blir veldig synlig at jeg har operert. Flere som skal/har operert i trondheim? tenker selv på klinikk stokkan. Kjempebra forum forresten! har lest og lært mye her :-D : - ))))) Skjønner godt du ønsker silikon, og tiden går nok raskt fram til operasjon. Er veldig bra forum ja, veldig fint og være her i tiden før og etter operasjonen. Jeg er ikke operert i Trondheim da.
JaneDoe Skrevet 16. november 2009 #8551 Skrevet 16. november 2009 (endret) Skulle vel tro det går greit. For jeg kommer nok til å bestille bh fra victoriasecrets og der har jeg tenkt og bestille en push up bh hvor den typen selges både med og uten spiler. Kommer nok til å bestille noen bh`r fra de, da det er 6 mnd man ikke skal bruke med spiler. For er ikke lett å finne bh uten spiler i butikken i stor str. Men kanskje jeg skulle ta meg en tur i dag og få prøvd en del bh`r, bare greit å se hvilken str man trenger. En ting er jo hva de sier på nett, kan jo hende man trenger noe annet. Før fikk jeg beskjed om att jeg var 70A på nett og på grunn av bredden på brystet hadde jeg aldri fått på meg en A. Men tipper vel att jeg nå er en blanding av C og D. Jeg har hørt at størrelsene er små på Victorias Secret. Og det er så stor forskjell på merkene i de forskjellige butikkene.. Er synd de ikke holder seg til en mal:P Endret 16. november 2009 av JaneDoe
momo Skrevet 16. november 2009 #8552 Skrevet 16. november 2009 Jeg har hørt at størrelsene er små på Victorias Secret. Og det er så stor forskjell på merkene i de forskjellige butikkene.. Er synd de ikke holder seg til en mal:P Håper de ikke er for små i str da, for 70D er minste de har i de bh`ne jeg skal ha der. Får bare bestille en og se. Vært og prøvd bh`r på lindex nå, der hadde de faktisk mye fint i 70D, men synes ikke passformen er den beste, og den kunne godt vært strammere rundt under. Men på lindex er jeg en 70D, for prøvde flere bh`r. Men så er man plutselig en helt annen str ett annet sted. Men kommer nok etterhvert til å dra til oslo og få målt meg og kjøpt noen fine bh`r i en skikkelig undertøysbutikk. Men kanskje vente noen måneder til, sikkert greit å vente til de er blitt mykere.
Gjest Sobril Skrevet 16. november 2009 #8553 Skrevet 16. november 2009 I dag var jeg på 3 måneders kontroll, og alt er såre vel. Ble dog litt skuffet da jeg fikk svar på noe jeg har regnet med skulle gå seg til... Puppene er myke og fine, men når jeg ligger på rygg er de harde som stein. Jeg spurte om de ble mykere etterhvert, hvorpå kirurgen ga meg et resolutt "nei" og ba meg kjenne på en protese som lå på pulten hans. Buhu. Jeg som har "komplekser" for at typen skal ta på dem når vi har sex (og jeg ligger på rygg). Jaja... Får leve med de harde klumpene...
Avalon Skrevet 16. november 2009 #8554 Skrevet 16. november 2009 I dag var jeg på 3 måneders kontroll, og alt er såre vel. Ble dog litt skuffet da jeg fikk svar på noe jeg har regnet med skulle gå seg til... Puppene er myke og fine, men når jeg ligger på rygg er de harde som stein. Jeg spurte om de ble mykere etterhvert, hvorpå kirurgen ga meg et resolutt "nei" og ba meg kjenne på en protese som lå på pulten hans. Buhu. Jeg som har "komplekser" for at typen skal ta på dem når vi har sex (og jeg ligger på rygg). Jaja... Får leve med de harde klumpene... Det var en nedtur ja... Er det slik med alle som har silikon, at de ikke er myke når man ligger??
JaneDoe Skrevet 16. november 2009 #8555 Skrevet 16. november 2009 Håper de ikke er for små i str da, for 70D er minste de har i de bh`ne jeg skal ha der. Får bare bestille en og se. Vært og prøvd bh`r på lindex nå, der hadde de faktisk mye fint i 70D, men synes ikke passformen er den beste, og den kunne godt vært strammere rundt under. Men på lindex er jeg en 70D, for prøvde flere bh`r. Men så er man plutselig en helt annen str ett annet sted. Men kommer nok etterhvert til å dra til oslo og få målt meg og kjøpt noen fine bh`r i en skikkelig undertøysbutikk. Men kanskje vente noen måneder til, sikkert greit å vente til de er blitt mykere. Jeg hadde nok venta litt med å kjøpe de ordentlige gode bhene i undertøysbutikk ja. Greit å vite om de virkelig passer:) Er i uke ogjen til jeg skal brenne sportsbhene.. hehe.. Neida, men skal bli godt å kunne gå med vanlig fin bh.. Så de hadde en del på Lindex? Da må jeg kikke der.. Var du innom noen andre steder eller?
almita Skrevet 16. november 2009 #8556 Skrevet 16. november 2009 Det var en nedtur ja... Er det slik med alle som har silikon, at de ikke er myke når man ligger??Jeg opererte meg for 2 måneder siden, og puppene har begynt å mykne ganske bra. De ser også veldig naturlige ut nå:-) Den ene er fremdeles øm og ganske fast, men begge er nokså harde når jeg ligger på ryggen. Jeg visste heller ikke at det er noe man må leve med. Det er ikke verdens undergang, men det blir jo en daglig påminnelse om hvor kunstige puppene mine egentlig er......
JaneDoe Skrevet 16. november 2009 #8557 Skrevet 16. november 2009 I dag var jeg på 3 måneders kontroll, og alt er såre vel. Ble dog litt skuffet da jeg fikk svar på noe jeg har regnet med skulle gå seg til... Puppene er myke og fine, men når jeg ligger på rygg er de harde som stein. Jeg spurte om de ble mykere etterhvert, hvorpå kirurgen ga meg et resolutt "nei" og ba meg kjenne på en protese som lå på pulten hans. Buhu. Jeg som har "komplekser" for at typen skal ta på dem når vi har sex (og jeg ligger på rygg). Jaja... Får leve med de harde klumpene... Bra alt er bra.. Mine er ikke veldig harde når jeg ligger på ryggen.. De flyter jo ikke ut som andre pupper men så er det jo silikon og ikke fett:P Jeg har ingen polstring utenpå heller... Mine er da 3 uker i morra...
Gjest Sobril Skrevet 16. november 2009 #8558 Skrevet 16. november 2009 Kirurgen ba meg kjenne på protesen som lå på pulten, og forklarte meg at slik ville de fortsette å kjennes ut når jeg ligger. Puppene mine ER myke og fine ellers, men jeg fikk altså beskjed om at jeg aldri kommer til å få myke pupper når jeg ligger på rygg. Synes det var no' skikkelig dritt, for jeg har sagt til mannen at han kan få lov til å tafse på dem når de blir myke. Jeg liker ikke at de åpenbart kjennes så falske ut. Men slik kommer de altså til å forbli, dessverre. Kjipe greier, for ofte så havner man jo titt og ofte på rygg når man har sex (eller skal kose osv).
Gjest Sobril Skrevet 16. november 2009 #8559 Skrevet 16. november 2009 Håper de ikke er for små i str da, for 70D er minste de har i de bh`ne jeg skal ha der. Får bare bestille en og se. Vært og prøvd bh`r på lindex nå, der hadde de faktisk mye fint i 70D, men synes ikke passformen er den beste, og den kunne godt vært strammere rundt under. Men på lindex er jeg en 70D, for prøvde flere bh`r. Men så er man plutselig en helt annen str ett annet sted. Men kommer nok etterhvert til å dra til oslo og få målt meg og kjøpt noen fine bh`r i en skikkelig undertøysbutikk. Men kanskje vente noen måneder til, sikkert greit å vente til de er blitt mykere. Neida. Victorias Secret har noen bh'er i 70DD også
momo Skrevet 16. november 2009 #8560 Skrevet 16. november 2009 I dag var jeg på 3 måneders kontroll, og alt er såre vel. Ble dog litt skuffet da jeg fikk svar på noe jeg har regnet med skulle gå seg til... Puppene er myke og fine, men når jeg ligger på rygg er de harde som stein. Jeg spurte om de ble mykere etterhvert, hvorpå kirurgen ga meg et resolutt "nei" og ba meg kjenne på en protese som lå på pulten hans. Buhu. Jeg som har "komplekser" for at typen skal ta på dem når vi har sex (og jeg ligger på rygg). Jaja... Får leve med de harde klumpene... Bra att alt var bra da. Men kjedelig att de vil være harde da man ligger på rygg, dette visste jeg faktisk ikke. Men kjenner jo selv etter 3,5 uke etter operasjonen att de nå er ganske mye da jeg sitter, men ligger jeg på rygg så er de mye hardere. Ja, ja er ikke så farlig da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå