momo Skrevet 11. november 2009 #8521 Skrevet 11. november 2009 Jeg skal bruke sports bh i 4 uker. Nei de blir vel ikke plutselig harde, men man kan jo fortsatt få kapsling etter mnd eller år? Eller er det kanskje noe som begynner fra starten av? Var det det programmet på Nrk du så? Med de 17 åringene som ville ha plastiske operasjoner? Håper man ikke kan få kapsling etter flere måneder eller år. Håper og regner med att det er noe som skjer ganske raskt. Skal ihvertfall spørre om det da jeg skal inn på 3 måneders kontroll. For jeg satser vel egentlig på att er de myke da, så har jeg ikke fått kapsling og kan ikke få det heller. Håper virkelig det. Men er jo få som får det da, takk og pris. Var på nrk jeg så det ja. Så skikkelig brutalt og få det gjennom navlen, fint att de ikke får arr, men tror jeg lever fint med det bittelille arret heller jeg da.
momo Skrevet 11. november 2009 #8522 Skrevet 11. november 2009 Hei hei jenter Her var det jaggu meg livat Nå er det 4 uker siden jeg opererte mine pupper De er blitt utrolig myke Det liker vi hehe. Jeg leste i mine papirer at en ikke kunne trene styrke på 6 uker. Har allerede trent styrke i 1 uke jeg nå :S Men, jeg merker ikke noe vondt osv i puppene, så jeg kjører bare på Vet ikke hva som kan skje jeg? Blir det kapsling lettere da? Jeg opererte over muskelen. Er kanskje forskjell på de som opererer under? Hmmm, kanskje jeg får ringe inn å spørre. Vil jo ikke ødelegge de. Men, har tenkt at så lenge det ikke gjør vondt, så må det vel gå bra. Har nesten glemt at jeg har silikon pupper allerede I natt sov jeg uen bh`n, var litt ekkelt faktisk Syns det er kjeeempe behagelig å gå med sports bh`n jeg. Så her blir det nok bare bh til fest og litt andre anneldninger. På jobb kan jeg jo like greit bruke sport`s bh`n Har kjøpt meg en ny på sports butikken, g-sport. Den er utrolig god Å ikke sånne cuper til puppene, syns det ser finere ut Til helgen er det julebord. Har fortsatt ikke noe kløft, så spørs om jeg må jukse litt med de løse slilikon inleggene, tragisk Men, jeg vil jo ha kløft. Puppene mine hadde vert perfekte, om de hadde hatt kløft. Har prøvd en del topper,kjoler osv uten bh, å det sitter jo som et skudd, trenger jo ikke bruke bh :D Syns det er finest uten bh i sånne halterneck topper osv. Men, det var denna kløfta da Jaja Ordner seg vel Tror det er på grunn av kapsling man ikke skal trene før det er gått 6 uker, jeg har og lagt over muskel. Men trener du brystmusklene og? Ser bare for meg att skulle jeg trent de nå så hadde det gjort litt vondt. Jeg får heller ingen kløft uten bh da, og er ikke alle bh`r jeg får kløft i heller. Så må nok push up bh til for å lage den kløften. Men her er jeg så vant til att jeg alltid har brukt bh, så alle mine plagg kan jeg bruke bh under, noen må jeg ha stroppeløse eller halterneck stropper på da, og da blir det stort sett ikke kløft, men går jo greit det, nå ser man da ihvertfall att det er noe pupp der.
JaneDoe Skrevet 11. november 2009 #8523 Skrevet 11. november 2009 Håper man ikke kan få kapsling etter flere måneder eller år. Håper og regner med att det er noe som skjer ganske raskt. Skal ihvertfall spørre om det da jeg skal inn på 3 måneders kontroll. For jeg satser vel egentlig på att er de myke da, så har jeg ikke fått kapsling og kan ikke få det heller. Håper virkelig det. Men er jo få som får det da, takk og pris. Var på nrk jeg så det ja. Så skikkelig brutalt og få det gjennom navlen, fint att de ikke får arr, men tror jeg lever fint med det bittelille arret heller jeg da. Har sett det før og så litt av det i går.. Jeg syns det ser mye verre ut å legge det inn via navelen. Heller to tynne arr ja enn det der.. hehe.. Syns puppene til hu 17 åringen blei litt svære til henne jeg. Litt breie og store i forholt til kroppen. Hun var veldig spedbygd. Eller var det bare bhen som gjorde det? Jeg syns liksom ikke de passa kroppen hennes..
momo Skrevet 11. november 2009 #8524 Skrevet 11. november 2009 Har sett det før og så litt av det i går.. Jeg syns det ser mye verre ut å legge det inn via navelen. Heller to tynne arr ja enn det der.. hehe.. Syns puppene til hu 17 åringen blei litt svære til henne jeg. Litt breie og store i forholt til kroppen. Hun var veldig spedbygd. Eller var det bare bhen som gjorde det? Jeg syns liksom ikke de passa kroppen hennes.. Syntes str så grei ut da de opererte, men eneig med deg att de så veldig breie ut til henne etterpå. Og hun var veldig spinkel ja, så kan hende det hadde sett bedre ut med en str mindre.
JaneDoe Skrevet 11. november 2009 #8525 Skrevet 11. november 2009 Syntes str så grei ut da de opererte, men eneig med deg att de så veldig breie ut til henne etterpå. Og hun var veldig spinkel ja, så kan hende det hadde sett bedre ut med en str mindre. Så grei ut under operasjonen ja, men så så breie ut til henne etter de 6 ukene.. Jaja.. Er ikke mine pupper.. hehe... Kan jo hende bhen gjorde sitt å..
stressless Skrevet 11. november 2009 #8526 Skrevet 11. november 2009 Tror det er på grunn av kapsling man ikke skal trene før det er gått 6 uker, jeg har og lagt over muskel. Men trener du brystmusklene og? Ser bare for meg att skulle jeg trent de nå så hadde det gjort litt vondt. Jeg får heller ingen kløft uten bh da, og er ikke alle bh`r jeg får kløft i heller. Så må nok push up bh til for å lage den kløften. Men her er jeg så vant til att jeg alltid har brukt bh, så alle mine plagg kan jeg bruke bh under, noen må jeg ha stroppeløse eller halterneck stropper på da, og da blir det stort sett ikke kløft, men går jo greit det, nå ser man da ihvertfall att det er noe pupp der. Ja, jeg trener brystmusklene og, gjør ikke noe vondt. Så får vel ringe å høre da, om jeg bare skal kutte det ut, til det har gått 6 uker Skal nok se om jeg får trikset fram en kløft med bh osv
JaneDoe Skrevet 11. november 2009 #8527 Skrevet 11. november 2009 Ja, jeg trener brystmusklene og, gjør ikke noe vondt. Så får vel ringe å høre da, om jeg bare skal kutte det ut, til det har gått 6 uker Skal nok se om jeg får trikset fram en kløft med bh osv Jeg må ærlig si at jeg har ikke sett mange pene kløfter uten bh.. Er som regel de slappe puppa som henger ned.. hehe.. Jeg har ikke noe kløft enda. Men regner med at det tar litt lengre tid når man har de under musklen også...(?) Men om en ukes tid får jeg sikkert klemt de helt sammen. De er ikke mer enn 2 uker gamle så jeg skal ikke klemme de inn i en bh enda.. Prøvde en bh jeg kjøpte her og tok ut soilene. Men puppene sitter for godt enda så bh fikk ikke klemt og forma de om du skjønner.. Måtte le litt, så passe teit ut... På med bh og puppa var omtrent like langt fra hverandre.. Haha..
Tee Skrevet 12. november 2009 #8528 Skrevet 12. november 2009 Ok :D Var du hos dr. Busic? Hvordan var det på op-dagen der, var folk hyggelige? Synes iallefall damene bak skranken er veldig hyggelige der Var hos Dr.zakaria. Sykepleierne var veldig hyggelige, men var mye venting den dagen og ble sittende endel alene og ikke helt skjønne hva som hendte, men dette var fordi de sprang stakkars rundt fra den ene til den andre - en operasjon tidlig på dagen tok vist litt lengre tid enn planlagt og dermed ble hele dagen forskjøvet. Men de som tok hånd om meg var super søte, også damene bak skranken. tror at om man operere på en mindre klinikk vil man få mer følelsen av å bli husket, mens her er man et navn på en liste i ettertid. Ikke sånn at de har husket meg de gangene jeg har ringt og spurt om noe i ettertid. Men sånn er det jo bare enkelte plasser Jeg håper og tror uansett at jeg blir velidg fornøyd med resultatet Har forresten svart deg angående dette for en tid tilbake, men glemte å linke sitat fra deg til den.. Valgte du kirurg selv eller?
Avalon Skrevet 12. november 2009 #8529 Skrevet 12. november 2009 Var hos Dr.zakaria. Sykepleierne var veldig hyggelige, men var mye venting den dagen og ble sittende endel alene og ikke helt skjønne hva som hendte, men dette var fordi de sprang stakkars rundt fra den ene til den andre - en operasjon tidlig på dagen tok vist litt lengre tid enn planlagt og dermed ble hele dagen forskjøvet. Men de som tok hånd om meg var super søte, også damene bak skranken. tror at om man operere på en mindre klinikk vil man få mer følelsen av å bli husket, mens her er man et navn på en liste i ettertid. Ikke sånn at de har husket meg de gangene jeg har ringt og spurt om noe i ettertid. Men sånn er det jo bare enkelte plasser Jeg håper og tror uansett at jeg blir velidg fornøyd med resultatet Har forresten svart deg angående dette for en tid tilbake, men glemte å linke sitat fra deg til den.. Valgte du kirurg selv eller? takk for svar, har nok ikke fått med meg det forrige svaret ditt Nei, jeg valgte ikke kirurg selv. Synes Busic virket grei, litt stille på en måte, men hyggelig
snubis Skrevet 12. november 2009 #8530 Skrevet 12. november 2009 idag skulle jeg prøve Bh er..for en nedtur!!!! har målt meg til 72cm rundt nede,88 rundt det bredeste. har funnet ut at jeg er en 70C. Bhen satt skikklig elendig! den kom ikke skikkelig inn til kroppen i underkant,og det ble en "dobbeltpupp" hvis dere skjønner,i overkant av cupen. må jeg ha større cup da? er det fordi puppene er harde at de oppfører seg slik? de er 5 uker gamle. så tenkte å prøve og kjøpe inn noen,så jeg hadde.dedtte var en spilebh da. men allikevel.så helt skrekkelig ut! det som er så dumt er at det ikke er noen butikker i nærheten hvor man kan få hjelp med undertøy.vet noen om det er undertøysbutikk med proff hjelp i ålesundsområdet?
JaneDoe Skrevet 12. november 2009 #8531 Skrevet 12. november 2009 (endret) idag skulle jeg prøve Bh er..for en nedtur!!!! har målt meg til 72cm rundt nede,88 rundt det bredeste. har funnet ut at jeg er en 70C. Bhen satt skikklig elendig! den kom ikke skikkelig inn til kroppen i underkant,og det ble en "dobbeltpupp" hvis dere skjønner,i overkant av cupen. må jeg ha større cup da? er det fordi puppene er harde at de oppfører seg slik? de er 5 uker gamle. så tenkte å prøve og kjøpe inn noen,så jeg hadde.dedtte var en spilebh da. men allikevel.så helt skrekkelig ut! det som er så dumt er at det ikke er noen butikker i nærheten hvor man kan få hjelp med undertøy.vet noen om det er undertøysbutikk med proff hjelp i ålesundsområdet? Nå er mine bare litt ove 2 uker gamle. Men jeg får de ikke ordentlig inn i bhen jeg heller.. De er for harde enda.. Jeg er også en 70 C, i alle fall hittil. 72 rundt og 90 over. I følge dissa kalkulatorene på netter er jeg 70 D, men det kan umulig stemme. Tror heller jeg er en stor B. Kan hende du må ha større cup siden puppen tyter over.. Er ikke så flink til de bh greiene siden jeg ikke ha hatt pupper før nå.. hehe Endret 12. november 2009 av JaneDoe
momo Skrevet 12. november 2009 #8532 Skrevet 12. november 2009 Synes nesten det her er litt gøy att vi alle er så like i mål. Jeg er 72 under og 89 over, så jeg blir mellom 70C og 70D. Men synes nesten det er rart jeg ikke er større da jeg la inn 350, men samtidig synes jeg att jeg har store veldig fine pupper, og er så fornøyd med str. Så er vel godt mulig att mine ser større ut og. For har jo tenkt på det att du vil ha større JaneDoe, og da tror jeg ikke dine ser så store ut som mine gjør, for da ville du nok ikke hatt større. De ser ikke så store ut med klær, men uten klær kunne jeg ikke hatt større føler jeg. Men hadde en venninne som brukte samme bh str som meg før jeg, og jeg kunne jo ikke fatte og forstå det da hun hadde en del større pupper enn meg. Her synes jeg også puppene ser litt rare ut i bh, er 3 uker siden, men ser vel allikevel kanskje bedre ut på meg da jeg har lagt over muskel. Må bare få si att jeg er så super fonøyd med puppene mine, bare elsker de, og tror ikke kirurgen kunne gjort en bedre jobb, sikker på att han må bli veldig fornøyd med jobben og, så gleder meg til jeg skal på kontroll til han og vise hvor god jobb han har gjort. Venninna mi så og kjente på de i dag, og hun var superimponert. Hun har selv silikon, og mente mine var så myke og naturlige att folk ville ikke skjønne jeg hadde silikon.
JaneDoe Skrevet 12. november 2009 #8533 Skrevet 12. november 2009 Synes nesten det her er litt gøy att vi alle er så like i mål. Jeg er 72 under og 89 over, så jeg blir mellom 70C og 70D. Men synes nesten det er rart jeg ikke er større da jeg la inn 350, men samtidig synes jeg att jeg har store veldig fine pupper, og er så fornøyd med str. Så er vel godt mulig att mine ser større ut og. For har jo tenkt på det att du vil ha større JaneDoe, og da tror jeg ikke dine ser så store ut som mine gjør, for da ville du nok ikke hatt større. De ser ikke så store ut med klær, men uten klær kunne jeg ikke hatt større føler jeg. Men hadde en venninne som brukte samme bh str som meg før jeg, og jeg kunne jo ikke fatte og forstå det da hun hadde en del større pupper enn meg. Her synes jeg også puppene ser litt rare ut i bh, er 3 uker siden, men ser vel allikevel kanskje bedre ut på meg da jeg har lagt over muskel. Må bare få si att jeg er så super fonøyd med puppene mine, bare elsker de, og tror ikke kirurgen kunne gjort en bedre jobb, sikker på att han må bli veldig fornøyd med jobben og, så gleder meg til jeg skal på kontroll til han og vise hvor god jobb han har gjort. Venninna mi så og kjente på de i dag, og hun var superimponert. Hun har selv silikon, og mente mine var så myke og naturlige att folk ville ikke skjønne jeg hadde silikon. Ddet kan være det at jeg er 90 rundt, men puppene er ikke like store i omkrets.. Innleggene jeg har er mindre i omkrets enn de du har. Kirurgen sa til meg at de innlegga han eventuelt skulle legge inn på meg neste gang vil være breiere. Når jeg prøvde mine pupper i bh så er de liksom litt "limt" på sidene enda.. hehe selv om de kryper seg nærmre hverandre. Det at jeg vil ha større grunner sikkert litt i at jeg alltid har ville hatt store pupper. Og syns 70\75 C og D cup er så utrolig fint. Hehe. Ei jeg "kjenner" har 325 og omtrent lik som meg i beinbygning men 2 cm lavere.. Hu har utrolig fine pupper. Bortsett fra at man ser protesekanten øverst veldig godt. Hun hadde ikke plass under muskel. Vil ha omtrent samme størrelse som henne og regner med at jeg må opp i 350 da, siden jeg ikke hadde noe pupper fra før:P Mine pupper begynner å bli superfine de også, men tar nok lengre tid siden de er under muskelen. Kjempebra at du er fornøyd med puppene dine Momo. er fornøyd med mine jeg å Også er det under 2 uker igjen til jeg slipper og sove med sportsbh.. Det skal bli deilig.
momo Skrevet 12. november 2009 #8534 Skrevet 12. november 2009 Ja, har tenkt det att mine må jo se større ut en dine. Det med bh str og puppe str er det vel uansett ikke lett å forstå seg på. Mine er nok breiere enn dine ja, har alltid hatt breie pupper og jeg. Har alltid måtte bruke en cup str større for å få plass til de i bredden, men så har de da vært for store utover. Men jeg er utrolig fornøyd med str, var redd for att de skulle se for store ut, men synes de ser så perfekte ut til kroppen min, så ville ikke hatt de mindre, men heller ikke større. Her blir det nok sports bh på natta en stund til, jeg sliter med såre brystvorter, så føler jeg må ha på sports bh hele tiden, eller gå helt naken, men da ikke få noe borti brystvortene.
JaneDoe Skrevet 12. november 2009 #8535 Skrevet 12. november 2009 (endret) Ja, har tenkt det att mine må jo se større ut en dine. Det med bh str og puppe str er det vel uansett ikke lett å forstå seg på. Mine er nok breiere enn dine ja, har alltid hatt breie pupper og jeg. Har alltid måtte bruke en cup str større for å få plass til de i bredden, men så har de da vært for store utover. Men jeg er utrolig fornøyd med str, var redd for att de skulle se for store ut, men synes de ser så perfekte ut til kroppen min, så ville ikke hatt de mindre, men heller ikke større. Her blir det nok sports bh på natta en stund til, jeg sliter med såre brystvorter, så føler jeg må ha på sports bh hele tiden, eller gå helt naken, men da ikke få noe borti brystvortene. Har ikke såre brystvorter jeg heldigvis, men jeg har litt mer følelse enn jeg hadde før. Håper det går bra å sove uten bhen når det er tid for det.. Hehe... Blir godt å få slippe å bruke sportsbhen hele tida. Det rareste med detta er vel at følelsen kommer og går litt på en måte på undersiden.. Prikker litt o.l.. Vanskelig å forklare... Er det sånn hos dere? Regner med at det er nerver o.l som gror sammen igjen. Man kan vel danse o.l etter 16 dager?? Kan vel gjøre alt så lenge det ikke gjør vondt? Endret 12. november 2009 av JaneDoe
momo Skrevet 13. november 2009 #8536 Skrevet 13. november 2009 Har ikke såre brystvorter jeg heldigvis, men jeg har litt mer følelse enn jeg hadde før. Håper det går bra å sove uten bhen når det er tid for det.. Hehe... Blir godt å få slippe å bruke sportsbhen hele tida. Det rareste med detta er vel at følelsen kommer og går litt på en måte på undersiden.. Prikker litt o.l.. Vanskelig å forklare... Er det sånn hos dere? Regner med at det er nerver o.l som gror sammen igjen. Man kan vel danse o.l etter 16 dager?? Kan vel gjøre alt så lenge det ikke gjør vondt? Ja, skjønner du synes det blir godt og slippe og sove med sporst bh, den strammer litt mer enn en vanlig bh. Ja, her kjennes puppene veldig følsomme ut, håper det holder seg litt sånn, for jeg hadde ikke følsomme pupper før. Er jo det en del sier att med silikon kan du miste følelsen i brystene, men tenkte att det var jo ingen fare, kunne jo ikke miste noe jeg ikke hadde. Jeg har også en sånn rar følelse i puppene som kommer og går, og det går ikke an og forklare den følelsen. Regner vel med att det bare er innlegget som gror litt ja. Regner med att du kan danse ja, så lenge det ikke er som en hard treningsøkt. Men hvis det er å bare danse vanlig på diskotek eller fest hadde jeg vel bare gjort det. Jeg skal ut på byen på lørdag og ender vel raskt opp med å danse noe selv.
JaneDoe Skrevet 13. november 2009 #8537 Skrevet 13. november 2009 Ja, skjønner du synes det blir godt og slippe og sove med sporst bh, den strammer litt mer enn en vanlig bh. Ja, her kjennes puppene veldig følsomme ut, håper det holder seg litt sånn, for jeg hadde ikke følsomme pupper før. Er jo det en del sier att med silikon kan du miste følelsen i brystene, men tenkte att det var jo ingen fare, kunne jo ikke miste noe jeg ikke hadde. Jeg har også en sånn rar følelse i puppene som kommer og går, og det går ikke an og forklare den følelsen. Regner vel med att det bare er innlegget som gror litt ja. Regner med att du kan danse ja, så lenge det ikke er som en hard treningsøkt. Men hvis det er å bare danse vanlig på diskotek eller fest hadde jeg vel bare gjort det. Jeg skal ut på byen på lørdag og ender vel raskt opp med å danse noe selv. Hadde ikke no følelse i de før jeg heller.. Så jeg håper også mine holder seg sånn de er nå.. Hehe...
momo Skrevet 13. november 2009 #8538 Skrevet 13. november 2009 Hadde ikke no følelse i de før jeg heller.. Så jeg håper også mine holder seg sånn de er nå.. Hehe... Ja, hadde vært greit å plutselig få litt følelse i de ja.
kensi Skrevet 13. november 2009 #8539 Skrevet 13. november 2009 Hei jenter : )) For noen uker siden bestemte jeg meg for å ta silikon :-D Grunnen er at brystene mine ikke er like store. Den ene er en liten a og den andre fyller en b greit. Har slitt med dette og hatt komplekser siden jeg fikk pupper. Håpet de ville vokse seg til, men nå har de ikke vokst på 2-3 år, så har ikke helt troen på at de vil jevne seg ut.. Gym, trening og sommer er noe som har vært svært slitsomt. Må legge inn ekstra mye innlegg i den ene når jeg skal trene(håndball) for at det ikke skal vises, og bruker derfor lang tid på å skifte før trening. Dusjing etter gym og bortekamper er et mareritt. Ofte har jeg funnet på unskyldninger(liten skade/vondt i magen) for å få dusje alene før resten kommer. Dusjinga er et skikkelig stress. å skifte innlegg fra bh'en jeg bruker til den jeg skal ha på etterpå. Så må jeg ta ut resten av innleggene. Dette er ikke lett med folk rundt.. Å finne bikiner er trasi. Ofte må jeg klikke og sy, slik at jeg kan få plass til ekstra innlegg. Ikke morsomt. Har heller ikke vist meg uten bh for noen uten å dekke meg til. Hadde type i to år, han så meg aldri uten bh. Min nye kjæreste har sett meg uten bh, men da passer jeg på så han ikke får se begge. Slik vil jeg ikke leve lenger. Gleder meg vanvittig til å gjøre noe med det! Før har jeg trodd at jeg ikke kunne ta silikon fordi jeg spiller håndball. Trodde jeg måtte velge mellom silikon og håndball.. Men så søkte jeg litt grundigere enn før på nettet, og ble så lettet at jeg begynte å gråte da jeg fant ut at jeg kan spille håndball med silikon. Hehe:p Skal bestille konsultasjonstime i begynnelsen av desember, og håper på å få operere i slutten av februar. Skal operere i trondheim. Målet er å få en c-cup, men får se etter kons.timen. Kasnkje det blir for stort. Vil ikke ha så store at det blir veldig synlig at jeg har operert. Flere som skal/har operert i trondheim? tenker selv på klinikk stokkan. Kjempebra forum forresten! har lest og lært mye her :-D : - )))))
Gjest Sobril Skrevet 14. november 2009 #8540 Skrevet 14. november 2009 idag skulle jeg prøve Bh er..for en nedtur!!!! har målt meg til 72cm rundt nede,88 rundt det bredeste. har funnet ut at jeg er en 70C. Bhen satt skikklig elendig! den kom ikke skikkelig inn til kroppen i underkant,og det ble en "dobbeltpupp" hvis dere skjønner,i overkant av cupen. må jeg ha større cup da? er det fordi puppene er harde at de oppfører seg slik? de er 5 uker gamle. så tenkte å prøve og kjøpe inn noen,så jeg hadde.dedtte var en spilebh da. men allikevel.så helt skrekkelig ut! det som er så dumt er at det ikke er noen butikker i nærheten hvor man kan få hjelp med undertøy.vet noen om det er undertøysbutikk med proff hjelp i ålesundsområdet? Dobbelpupp = for liten bh. Jeg er 70 under og 90 over. Bruker 70D eller 70DD - spørs på bh-merke. Ganske vanskelig å finne noe som passer i denne størrelsen. Billig bh'er ala H&M kan jeg bare glemme, for der er det mest nærliggende jeg kan bruke 75C - men de ser ikke så fine ut. 3 måneders "jubileum" i dag forøvrig Når det gjelder kløft så har jeg aldri hatt noe hig etter det, så har ikke forsøkt. Men jeg ser at det blir ikke automatisk kløft av å ha på BH. Må nok bruke en reell push-up og stramme som f... dersom det skal bli kløft her i gården. Så selv om man får større pupper så løfter de seg ikke automatisk opp og til midten uten hjelp. Det er kanskje like greit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå