JaneDoe Skrevet 10. november 2009 #8501 Skrevet 10. november 2009 Da har jeg skifta teip.. Den satt fast ganske godt.. hehe.. Men men fikk den da av. Var to rosa streker med littegrann svart i.. Hehe.. Ikke all tråden som har blitt borte enda vil jeg tro. Var godt for huden å være litt uten teip tror jeg. Men den teipen puster utrolig godt. Jeg måtte prøve den gamle trekant bikinien min da Det blei jammen fint:) Den er kanskje litt liten da, men kan jo bruke den hjemme. Beli litt sånn ala de som har aaaaltfor liten trekant bikini, men ikke like gærdi.. Hehe.. Syns ikke de ser spesielt kunstige ut i heller. Er bare det at de er litt "lange" pga at muskelen ikke har slappa av ordentlig. Men hurra for pupper og utringning til julebord..
Avalon Skrevet 10. november 2009 #8502 Skrevet 10. november 2009 Går nok veldig bra det med smerte, jeg synes ihvertfall det var veldig lite vondt, tok bare smertestillende dagen jeg ble operert. Men uansett så er det veldig godt å ha noen til å hjelpe seg de første dagene. Selv klarte jeg meg alene, bortsett fra 1 døgn, og det gikk jo helt fint, men var noen ganger jeg ønska jeg hadde hatt hjelp til litt praktiske ting. Jeg bruker de sports bh`ne jeg brukte før operasjonen. Så kjøpte jeg en før i str 75DD, men den er alt for stor, så tror jeg var litt vel optimistisk om hvor store pupper jeg skulle få. Den jeg fikk under operasjonen var 75A, så den er jo trang, men den er litt utringa og gir skikkelig kløft da, så den passer jo litt til fest. Ellers har jeg kjøpt en sports bh i 70C og det er favoritten, for den er så myk og god, men tror ikke den er bra til trening. Den jeg har fra før er en typisk vanlig sportsbh, sånn uten cuper, men den er iallefall veldig god på. Den er str 75, husker ikke om den har noen cup str 75 er egentlig for stort, men sportsbher er ofte mye strammere enn vanlige bher. Den er av merket swegmark eller hva det nå heter. Veldig myk og god. God å sove i også. Kjøpte den da jeg fikk mye brystspenn av p-piller, da var det for vondt å sove uten noe som holdt puppene på plass. Har en annen også, som er mer en vanlig bh uten spile. Kjøpte den på lindex, husker ikke merket. Regner med den vil bli for liten, og det er like greit. Den er ikke noe god. Den gnager på ribbebeina rundt hele. Kan ikke bruke den mange timer om gangen. Gleder meg masse. Før jeg gikk til konsultasjon var jeg og kjøpte en jeg-har-nettopp-fått-nye-pupper-tunika Den er vid og god, rengner jeg vil være litt søvnig etter op, skal reise helt til min mor rett etterpå, og då er det godt med noe vidt som ikke gnager noen steder. Slik at jeg kan små sove i bilen
JaneDoe Skrevet 10. november 2009 #8503 Skrevet 10. november 2009 Den jeg har fra før er en typisk vanlig sportsbh, sånn uten cuper, men den er iallefall veldig god på. Den er str 75, husker ikke om den har noen cup str 75 er egentlig for stort, men sportsbher er ofte mye strammere enn vanlige bher. Den er av merket swegmark eller hva det nå heter. Veldig myk og god. God å sove i også. Kjøpte den da jeg fikk mye brystspenn av p-piller, da var det for vondt å sove uten noe som holdt puppene på plass. Har en annen også, som er mer en vanlig bh uten spile. Kjøpte den på lindex, husker ikke merket. Regner med den vil bli for liten, og det er like greit. Den er ikke noe god. Den gnager på ribbebeina rundt hele. Kan ikke bruke den mange timer om gangen. Gleder meg masse. Før jeg gikk til konsultasjon var jeg og kjøpte en jeg-har-nettopp-fått-nye-pupper-tunika Den er vid og god, rengner jeg vil være litt søvnig etter op, skal reise helt til min mor rett etterpå, og då er det godt med noe vidt som ikke gnager noen steder. Slik at jeg kan små sove i bilen Var ikke trøtt i det hele tatt jeg.. Hehe.. Hadde ikke full narkose heller. Jeg brukte smertestillende dagen jeg ble operert og dagen etter. Dagen etter det tok jeg en gang. Hadde ikke mye smerter. Vil ikke kalle det smerter men ubehag. Hehe.. Man kjenner jo at de er der. Men vondt var det ikke og jeg la under muskelen. Jeg hadde selvfølgelig på meg ettersittende tank top på OP dagen jeg da. Haha, men fikk på meg den og jeg uten å ha armene høyt..
Avalon Skrevet 10. november 2009 #8504 Skrevet 10. november 2009 Var ikke trøtt i det hele tatt jeg.. Hehe.. Hadde ikke full narkose heller. Jeg brukte smertestillende dagen jeg ble operert og dagen etter. Dagen etter det tok jeg en gang. Hadde ikke mye smerter. Vil ikke kalle det smerter men ubehag. Hehe.. Man kjenner jo at de er der. Men vondt var det ikke og jeg la under muskelen. Jeg hadde selvfølgelig på meg ettersittende tank top på OP dagen jeg da. Haha, men fikk på meg den og jeg uten å ha armene høyt.. Er ikke sikker på om jeg skal ha full narkose, men hvis det blir full narkose så blir jeg nok søvning. Ble iallefall det sist etter narkose. Sov som en gris Er det snakk om sånn ibux og paracet smertestillende forresten, eller får man en resept på noe?
JaneDoe Skrevet 10. november 2009 #8505 Skrevet 10. november 2009 Er ikke sikker på om jeg skal ha full narkose, men hvis det blir full narkose så blir jeg nok søvning. Ble iallefall det sist etter narkose. Sov som en gris Er det snakk om sånn ibux og paracet smertestillende forresten, eller får man en resept på noe? Jeg fikk resept på Paracet 500 g. Fikk et helt "glass" med de. hehe.. Gikk på noe som heter Aroxcia (?) i 3 dager mener jeg det var. En dag før OP og 2 dager etter. For å forebygge smerte. Ellers så fikk jeg med meg sterke smertestillende fra klinikken når jeg reiste hjem sammen med kvalmestillende hvis man trengte. Tok noe for å forhindre infeksjon også. Dagen før og samma dagen som operasjonen mener jeg å huske.. Mye piller på en gang for meg.. hehe.. Jeg er veldig glad de ikke bruker full narkose der jeg var. Selvfølgelig gjør de det om ønskelig da. Men ikke vanligvis.
JaneDoe Skrevet 10. november 2009 #8506 Skrevet 10. november 2009 Er ikke sikker på om jeg skal ha full narkose, men hvis det blir full narkose så blir jeg nok søvning. Ble iallefall det sist etter narkose. Sov som en gris Er det snakk om sånn ibux og paracet smertestillende forresten, eller får man en resept på noe? Jeg fikk resept på Paracet 500 g. Fikk et helt "glass" med de. hehe.. Gikk på noe som heter Aroxcia (?) i 3 dager mener jeg det var. En dag før OP og 2 dager etter. For å forebygge smerte. Ellers så fikk jeg med meg sterke smertestillende fra klinikken når jeg reiste hjem sammen med kvalmestillende hvis man trengte. Brukte ikke de sterke smertestillende jeg da. Tok noe for å forhindre infeksjon også. Dagen før og samma dagen som operasjonen mener jeg å huske.. Mye piller på en gang for meg.. hehe.. Jeg er veldig glad de ikke bruker full narkose der jeg var. Selvfølgelig gjør de det om ønskelig da. Men ikke vanligvis.
Tee Skrevet 11. november 2009 #8507 Skrevet 11. november 2009 Er ikke sikker på om jeg skal ha full narkose, men hvis det blir full narkose så blir jeg nok søvning. Ble iallefall det sist etter narkose. Sov som en gris Er det snakk om sånn ibux og paracet smertestillende forresten, eller får man en resept på noe? Hvis jeg husker riktig skal du opereres på colosseum klinikken i stavanger? Da får du i såfall full narkose. Jeg opererte der for en uke siden
Tee Skrevet 11. november 2009 #8508 Skrevet 11. november 2009 Man må vente ca. 1 år før man får operere igjen også. For huden skal strekkes og bli myk. Jeg kjøpte med 2 sport bher forrige uka.. Følte jeg blei helt sår i ribbeina av å ha på den samma hele tida.. KJøpte 75 B. Det er den jeg fikk på klinikken å. Vanligvis så bruker jeg 70 rundt. Så da blir det vel en full B eller liten C vil jeg tro. Jeg var i fin form med en gan jeg å. Deilig det:) Syns egentlig ikke det er så dyrt jeg da. Je betalte 30 800 kr for mine to:) Hehe..Fine er de i alle fall.Mine har ikke blitt noe mindre siden sist uke i alle fall. Men jeg var ikke mye hoven i begynnelsen heller.. VI får følge hhverandre litt fremover i tiden å se hva som skjer med dissa nye puppene våre..Hehe.. Hehe, ja vi får gjøre det:) Hvem vet, plutselig stuper de framover så du slipper å operere en gang til, det hadde vært noe det
Tee Skrevet 11. november 2009 #8509 Skrevet 11. november 2009 Nå har ikke jeg lagt under men over. Men mener å ha lest att for de som har lagt under så blir de litt større da muskelen slipper. Er nok heller for oss som tar over att de blir mindre med tiden. Er snart 3 uker siden min og ser jo att de har blitt en del mindre. Men det er jo fordi hevelsen har gått ned. Jeg starta og lage mat bare to dager etter operasjonen, men det var bare enkel mat og til meg selv da. Så har jeg gradvis gjort mer og mer. Etter 2 uker fikk jeg barna mine hjem, og da blir det jo en del mer husarbeid å gjøre, men jeg løfter ikke tungt. Ja, okey. Godt å høre En kan jo ikke slutte å leve for at armene skal være så i ro. Begynner å jobbe igjen neste uke så er avhengig av å kunne bruke de litt. Tenker som så at kroppen sier vel ifra om noe er vondt
JaneDoe Skrevet 11. november 2009 #8510 Skrevet 11. november 2009 Hehe, ja vi får gjøre det:) Hvem vet, plutselig stuper de framover så du slipper å operere en gang til, det hadde vært noe det Hehe ja det hadde vært noe. Men tror ikke de plutselig spretter opp til størrelse full C til D... Haha. De blir litt breiere med de større innlegga også og det passer kroppen min utmerket.. hehe.
momo Skrevet 11. november 2009 #8511 Skrevet 11. november 2009 Den jeg har fra før er en typisk vanlig sportsbh, sånn uten cuper, men den er iallefall veldig god på. Den er str 75, husker ikke om den har noen cup str 75 er egentlig for stort, men sportsbher er ofte mye strammere enn vanlige bher. Den er av merket swegmark eller hva det nå heter. Veldig myk og god. God å sove i også. Kjøpte den da jeg fikk mye brystspenn av p-piller, da var det for vondt å sove uten noe som holdt puppene på plass. Har en annen også, som er mer en vanlig bh uten spile. Kjøpte den på lindex, husker ikke merket. Regner med den vil bli for liten, og det er like greit. Den er ikke noe god. Den gnager på ribbebeina rundt hele. Kan ikke bruke den mange timer om gangen. Gleder meg masse. Før jeg gikk til konsultasjon var jeg og kjøpte en jeg-har-nettopp-fått-nye-pupper-tunika Den er vid og god, rengner jeg vil være litt søvnig etter op, skal reise helt til min mor rett etterpå, og då er det godt med noe vidt som ikke gnager noen steder. Slik at jeg kan små sove i bilen Tror det er samme sportsbh som jeg har nå, for min er str 70 og fra swegmark og den kan jeg fint bruke nå, og jeg la inn 350. Tror den blir bra til trening senere, for virker ut som den holder det godt på plass. Jeg hadde på meg en hettejakke jeg, var veldig greit og ta på seg etter opperasjonen. Hadde 2 timer med reisevei, men sov ingenting, jeg var nok for oppspilt, satt vel mest og beundra puppene.
JaneDoe Skrevet 11. november 2009 #8512 Skrevet 11. november 2009 Ja, okey. Godt å høre En kan jo ikke slutte å leve for at armene skal være så i ro. Begynner å jobbe igjen neste uke så er avhengig av å kunne bruke de litt. Tenker som så at kroppen sier vel ifra om noe er vondt Jeg skulle begynne og jobbe igjen etter to uke. Men jeg har MYE tunge løft og tungt kroppslig arbeid. Jeg prøvde på mandag men det gikk ikke. Blei sjukmeldt i 2 uker. SÅ da skal jeg prøve igjen etter det hvis ikke blir det sjukmelding i 2 nye uker. Men en kontorjobb eller en annen vanlig jobb uten tynge løft hadde ikke vært vanskelig for meg selv etter 1 uke.
momo Skrevet 11. november 2009 #8513 Skrevet 11. november 2009 Ja, okey. Godt å høre En kan jo ikke slutte å leve for at armene skal være så i ro. Begynner å jobbe igjen neste uke så er avhengig av å kunne bruke de litt. Tenker som så at kroppen sier vel ifra om noe er vondt Nei, man kan ikke slutte å leve heller. Tror nok kroppen er flink å sier i fra og. Jeg føler da att jeg har kunnet gjøre mye tidlig, uten å få noe vondt. Nå føler jeg vel egentlig att jeg kan gjøre alt, men løfter jo fortsatt ikke tungt og trening får vente litt til, for er jo best å være på den sikre siden. Greit å høre på kirurgen der.
JaneDoe Skrevet 11. november 2009 #8514 Skrevet 11. november 2009 Håper dissa puppa "løsner" litt mer fra musklen snart. De sitter litt fast enda. Lurer på hvor lang tid det tar før de løsner mer. Jeg er veldig overraska over hvor myke de har blitt.. Jeg har ikke noe fett utenpå som polstrer innlegget noe. De er selvfølgelig faste og litt harde enda. Men mykere enn jeg hadde trodd. Og hvor lenge driver denne muskelen og strammer seg egentlig?
momo Skrevet 11. november 2009 #8515 Skrevet 11. november 2009 Håper dissa puppa "løsner" litt mer fra musklen snart. De sitter litt fast enda. Lurer på hvor lang tid det tar før de løsner mer. Jeg er veldig overraska over hvor myke de har blitt.. Jeg har ikke noe fett utenpå som polstrer innlegget noe. De er selvfølgelig faste og litt harde enda. Men mykere enn jeg hadde trodd. Og hvor lenge driver denne muskelen og strammer seg egentlig? Nå vet ikke jeg noe om det med muskelen. Men jeg synes også mine pupper har raskt blitt veldig myke, og trodde det var noe som kom til og ta mye lenger tid. Husker en uke etter da var de jo stein harde overalt, var vel såvidt litt mykt under der hvor det var litt fra før. Mens nå kjennes de skikkelig myke ut, faste da, men ikke sånn harde som de var. Legger jeg meg på rygg blir de litt hardere øverst, men ellers er de myke. Så håper det bare fortsetter sånn, for da er isåfall jeg utrolig fornøyd.
JaneDoe Skrevet 11. november 2009 #8516 Skrevet 11. november 2009 Nå vet ikke jeg noe om det med muskelen. Men jeg synes også mine pupper har raskt blitt veldig myke, og trodde det var noe som kom til og ta mye lenger tid. Husker en uke etter da var de jo stein harde overalt, var vel såvidt litt mykt under der hvor det var litt fra før. Mens nå kjennes de skikkelig myke ut, faste da, men ikke sånn harde som de var. Legger jeg meg på rygg blir de litt hardere øverst, men ellers er de myke. Så håper det bare fortsetter sånn, for da er isåfall jeg utrolig fornøyd. Nei er vel tidlig for deg også at de musklene skal slutte å stramme seg.. hehe. Er fornøyd med mykheten tilnå jeg også. Jeg kjente på disse innlegga på konsultasjonen og syns også da at de var myke. Saltvannsinnlegga er jo harde i forhold. Gleder me veldig til å kunne bruke noe annet enn sportsbh.. hehe.. Litt penere:)
momo Skrevet 11. november 2009 #8517 Skrevet 11. november 2009 Nei er vel tidlig for deg også at de musklene skal slutte å stramme seg.. hehe. Er fornøyd med mykheten tilnå jeg også. Jeg kjente på disse innlegga på konsultasjonen og syns også da at de var myke. Saltvannsinnlegga er jo harde i forhold. Gleder me veldig til å kunne bruke noe annet enn sportsbh.. hehe.. Litt penere:) Ja, jeg og syntes jo disse innleggene var veldig myke å kjenne på. Har vært redd for kapsling jeg da, att de skulle bli skikkelig harde der. Og så ett program på tv i går, hvor en dame hadde da fått kapsling på det ene brystet og ikke det andre, så det ene var stein hardt og det andre skikkelig mykt. Det må ihvertfall være kjedelig, for da ser de jo forskjellig ut i bikini og utrigninger. Men i morgen er det jo 3 uker for meg, og da de kjennes så myke ut nå, så blir de vel plutselig ikke harde. Vet ikke hvor lang tid det tar for innleggene og gro fast jeg, er vel sikkert noe som holder på fortsatt. Kanskje det er ca 6 uker siden det er så lenge man må bruke sports bh, og ikke få trene styrke.
JaneDoe Skrevet 11. november 2009 #8518 Skrevet 11. november 2009 Ja, jeg og syntes jo disse innleggene var veldig myke å kjenne på. Har vært redd for kapsling jeg da, att de skulle bli skikkelig harde der. Og så ett program på tv i går, hvor en dame hadde da fått kapsling på det ene brystet og ikke det andre, så det ene var stein hardt og det andre skikkelig mykt. Det må ihvertfall være kjedelig, for da ser de jo forskjellig ut i bikini og utrigninger. Men i morgen er det jo 3 uker for meg, og da de kjennes så myke ut nå, så blir de vel plutselig ikke harde. Vet ikke hvor lang tid det tar for innleggene og gro fast jeg, er vel sikkert noe som holder på fortsatt. Kanskje det er ca 6 uker siden det er så lenge man må bruke sports bh, og ikke få trene styrke. Jeg skal bruke sports bh i 4 uker. Nei de blir vel ikke plutselig harde, men man kan jo fortsatt få kapsling etter mnd eller år? Eller er det kanskje noe som begynner fra starten av? Var det det programmet på Nrk du så? Med de 17 åringene som ville ha plastiske operasjoner?
Avalon Skrevet 11. november 2009 #8519 Skrevet 11. november 2009 Hvis jeg husker riktig skal du opereres på colosseum klinikken i stavanger? Da får du i såfall full narkose. Jeg opererte der for en uke siden Ok :D Var du hos dr. Busic? Hvordan var det på op-dagen der, var folk hyggelige? Synes iallefall damene bak skranken er veldig hyggelige der
stressless Skrevet 11. november 2009 #8520 Skrevet 11. november 2009 Hei hei jenter Her var det jaggu meg livat Nå er det 4 uker siden jeg opererte mine pupper De er blitt utrolig myke Det liker vi hehe. Jeg leste i mine papirer at en ikke kunne trene styrke på 6 uker. Har allerede trent styrke i 1 uke jeg nå :S Men, jeg merker ikke noe vondt osv i puppene, så jeg kjører bare på Vet ikke hva som kan skje jeg? Blir det kapsling lettere da? Jeg opererte over muskelen. Er kanskje forskjell på de som opererer under? Hmmm, kanskje jeg får ringe inn å spørre. Vil jo ikke ødelegge de. Men, har tenkt at så lenge det ikke gjør vondt, så må det vel gå bra. Har nesten glemt at jeg har silikon pupper allerede I natt sov jeg uen bh`n, var litt ekkelt faktisk Syns det er kjeeempe behagelig å gå med sports bh`n jeg. Så her blir det nok bare bh til fest og litt andre anneldninger. På jobb kan jeg jo like greit bruke sport`s bh`n Har kjøpt meg en ny på sports butikken, g-sport. Den er utrolig god Å ikke sånne cuper til puppene, syns det ser finere ut Til helgen er det julebord. Har fortsatt ikke noe kløft, så spørs om jeg må jukse litt med de løse slilikon inleggene, tragisk Men, jeg vil jo ha kløft. Puppene mine hadde vert perfekte, om de hadde hatt kløft. Har prøvd en del topper,kjoler osv uten bh, å det sitter jo som et skudd, trenger jo ikke bruke bh :D Syns det er finest uten bh i sånne halterneck topper osv. Men, det var denna kløfta da Jaja Ordner seg vel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå