Avalon Skrevet 9. november 2009 #8481 Skrevet 9. november 2009 I morgen skal jeg ringe til klinikken og spørre dem og jeg kan få bestillt time til 15januar! weeee!
JaneDoe Skrevet 9. november 2009 #8482 Skrevet 9. november 2009 (endret) I morgen skal jeg ringe til klinikken og spørre dem og jeg kan få bestillt time til 15januar! weeee! SÅ bra.. Det går fort:)Da er det bare å glede seg.. Endret 9. november 2009 av JaneDoe
momo Skrevet 10. november 2009 #8483 Skrevet 10. november 2009 Har prøvd å klemme de sammen litt men de er ikke veldig bevegelige enda. Regner med ar det kommer seg snart. De sitter i alle fall nærmere hverandre nå enn da de blei lagt inn:) Her har mine kommer nærmere hverandre og, veldig glad for det, for rett etter så det ut som de gikk ut til hver sin side omtrent, så glad for att de nå ser ut som de er plasert rett. Jeg har jo over muskel og hadde jo litt pupp fra før av, så jeg får kløft da de presses sammen. Men må nok bruke push up for å lege den kløften. Men synes puppene mine bare ser finere og finere ut for hver dag.
momo Skrevet 10. november 2009 #8484 Skrevet 10. november 2009 I morgen skal jeg ringe til klinikken og spørre dem og jeg kan få bestillt time til 15januar! weeee! Så gøy da, tiden til januar går nok veldig fort, spesielt nå i juletiden.
Avalon Skrevet 10. november 2009 #8485 Skrevet 10. november 2009 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Har bestillt time!! Fikk 15januar kl. 10:00 :dåne:
JaneDoe Skrevet 10. november 2009 #8486 Skrevet 10. november 2009 Her har mine kommer nærmere hverandre og, veldig glad for det, for rett etter så det ut som de gikk ut til hver sin side omtrent, så glad for att de nå ser ut som de er plasert rett. Jeg har jo over muskel og hadde jo litt pupp fra før av, så jeg får kløft da de presses sammen. Men må nok bruke push up for å lege den kløften. Men synes puppene mine bare ser finere og finere ut for hver dag. Har ikke noe pupp uttapå jeg da.. Hehe... Men mine ligger under muskelen og jeg kjenner at musklene fortsatt strammer seg i tide og utide.. Hehe.. Men er jo ikke vondt.. Får nok ikke noe kløft jeg heller uten bh.. Tror jeg da.. Men, kan hende den kløfta kommer etter neste operasjon siden innleggene blir litt breiere da.. Må nok vente 10 - 12 mnd på å operere neste gang. men det går nok fort det å Skal skifte teip i dag. :S Er litt redd en skal sitte hardt.. hehe..
JaneDoe Skrevet 10. november 2009 #8487 Skrevet 10. november 2009 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Har bestillt time!! Fikk 15januar kl. 10:00 :dåne: Så bra:) Da fikk du det som du ville:)
Tee Skrevet 10. november 2009 #8488 Skrevet 10. november 2009 Hei alle sammen har fulgt med her ganske så lenge og må bare joine dere nå om det er greit? Hadde plutselig noen spørsmål jeg ikke finner helt svar på. Fikk lagt inn 260 cc under muskel for nøyaktig en uke siden. Da jeg tok av bandasjen på fredag var jeg kjempe fornøyd med størrelsen, selvom de var litt ulike og alt det der. I går kunne jeg til mine store fortvilelse se at de har blitt litt mindre Så spørsmålet mitt er da, om noen vet : Innlegg under muskel, blir de mindre eller større etterhvert? Har nemlig lest at etter en tid vil muskel "slippe" innlegget litt og den kommer mer ut, men jeg en annen plass leste det motsatte - at de blir mindre etter en tid. Vet dere hva som er rett? Håper selvrølgelig på det første for alt det er verdt En annen ting, hvor mye gjorde dere etter operasjonen, har nemlig begynt å lage mat og bære litt småting og slikt, det går vel greit så lenge en ikke har det vondt? Ganske forbauset over hvor fort kroppen kom seg etter operasjonen egentlig.. Klem
JaneDoe Skrevet 10. november 2009 #8489 Skrevet 10. november 2009 Hei alle sammen har fulgt med her ganske så lenge og må bare joine dere nå om det er greit? Hadde plutselig noen spørsmål jeg ikke finner helt svar på. Fikk lagt inn 260 cc under muskel for nøyaktig en uke siden. Da jeg tok av bandasjen på fredag var jeg kjempe fornøyd med størrelsen, selvom de var litt ulike og alt det der. I går kunne jeg til mine store fortvilelse se at de har blitt litt mindre Så spørsmålet mitt er da, om noen vet : Innlegg under muskel, blir de mindre eller større etterhvert? Har nemlig lest at etter en tid vil muskel "slippe" innlegget litt og den kommer mer ut, men jeg en annen plass leste det motsatte - at de blir mindre etter en tid. Vet dere hva som er rett? Håper selvrølgelig på det første for alt det er verdt En annen ting, hvor mye gjorde dere etter operasjonen, har nemlig begynt å lage mat og bære litt småting og slikt, det går vel greit så lenge en ikke har det vondt? Ganske forbauset over hvor fort kroppen kom seg etter operasjonen egentlig.. Klem Jeg la inn det samme som deg for 2 uker siden, under muskel.. Begynte å lage mat etter 4 dager... Ikke noe avanserte greier da. Etter en uke lagde jeg mat som vanlig. Man kan løfte o.l også men må passe på så det ikke er tungt, strekker og gjør vondt. Hehe.. Mye å passe på. Jeg skal inn igjen for ny operasjon for jeg fikk ikke den størrelsen jeg ville ha. Det var ikke plass til mer. Jeg regna med at jeg måtte inn rn tur til. Er superfornøyd med puppene mine (jeg hadde 70 AA før, altså ikke noe)nå er jeg vel en 70 C tror jeg. Har ikke fått prøvd bh ordentlig enda. De sitter liksom litt fast undermusklen. Om de "spretter" litt mer ut etterhvert veit ikke jeg. Men er sikkert noen andre som veit det her inne. Mine muskler driver og strammer seg o.l enda og jeg veit ikke hvor lenge de skal drive med det. hehe. Men musklene skal jo slappe av etterhvert og jeg vil tro at de blir enda mykerer og ikke sitter fast like godt. Kan hende de kommer mer ut også.
Tee Skrevet 10. november 2009 #8490 Skrevet 10. november 2009 Jeg la inn det samme som deg for 2 uker siden, under muskel.. Begynte å lage mat etter 4 dager... Ikke noe avanserte greier da. Etter en uke lagde jeg mat som vanlig. Man kan løfte o.l også men må passe på så det ikke er tungt, strekker og gjør vondt. Hehe.. Mye å passe på. Jeg skal inn igjen for ny operasjon for jeg fikk ikke den størrelsen jeg ville ha. Det var ikke plass til mer. Jeg regna med at jeg måtte inn rn tur til. Er superfornøyd med puppene mine (jeg hadde 70 AA før, altså ikke noe)nå er jeg vel en 70 C tror jeg. Har ikke fått prøvd bh ordentlig enda. De sitter liksom litt fast undermusklen. Om de "spretter" litt mer ut etterhvert veit ikke jeg. Men er sikkert noen andre som veit det her inne. Mine muskler driver og strammer seg o.l enda og jeg veit ikke hvor lenge de skal drive med det. hehe. Men musklene skal jo slappe av etterhvert og jeg vil tro at de blir enda mykerer og ikke sitter fast like godt. Kan hende de kommer mer ut også. ja, vet du, det synss jeg høres mest logisk ut, så får virkelig håpe det. jeg var vel en liten 70 b før operasjonen (h&m størrelser), tror jeg ender opp på 70 c nå, syns liksom ikke de er så mye større enn det. Forhåpentligvis får jeg meg en postiv overraskelse etterhvert, de er jo bare en uke gamle uansett så Har kjøpt to sportsbher i str 70 b nå, som passer ganske bra og sitter hodt nå. Men ser ikke for meg at de minste bhene skal passe så godt lenger. Kirurgen prøvde med 280 cc, men fikk ikke plass sa han. Ganske skuffende. Måtte også satse på en til operasjon hvis jeg ønsket noe større, men det tror jeg ikke jeg satser på med det første. Er jo ganske så dyrt. uansett, skal ikke klage, jeg er jo kjempe fornøyd med formen hvertfall
JaneDoe Skrevet 10. november 2009 #8491 Skrevet 10. november 2009 ja, vet du, det synss jeg høres mest logisk ut, så får virkelig håpe det. jeg var vel en liten 70 b før operasjonen (h&m størrelser), tror jeg ender opp på 70 c nå, syns liksom ikke de er så mye større enn det. Forhåpentligvis får jeg meg en postiv overraskelse etterhvert, de er jo bare en uke gamle uansett så Har kjøpt to sportsbher i str 70 b nå, som passer ganske bra og sitter hodt nå. Men ser ikke for meg at de minste bhene skal passe så godt lenger. Kirurgen prøvde med 280 cc, men fikk ikke plass sa han. Ganske skuffende. Måtte også satse på en til operasjon hvis jeg ønsket noe større, men det tror jeg ikke jeg satser på med det første. Er jo ganske så dyrt. uansett, skal ikke klage, jeg er jo kjempe fornøyd med formen hvertfall Man må vente ca. 1 år før man får operere igjen også. For huden skal strekkes og bli myk. Jeg kjøpte med 2 sport bher forrige uka.. Følte jeg blei helt sår i ribbeina av å ha på den samma hele tida.. KJøpte 75 B. Det er den jeg fikk på klinikken å. Vanligvis så bruker jeg 70 rundt. Så da blir det vel en full B eller liten C vil jeg tro. Jeg var i fin form med en gan jeg å. Deilig det:) Syns egentlig ikke det er så dyrt jeg da. Je betalte 30 800 kr for mine to:) Hehe..Fine er de i alle fall.Mine har ikke blitt noe mindre siden sist uke i alle fall. Men jeg var ikke mye hoven i begynnelsen heller.. VI får følge hhverandre litt fremover i tiden å se hva som skjer med dissa nye puppene våre..Hehe..
momo Skrevet 10. november 2009 #8492 Skrevet 10. november 2009 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Har bestillt time!! Fikk 15januar kl. 10:00 :dåne: Så bra! Tiden til da vil nok går fort.
momo Skrevet 10. november 2009 #8493 Skrevet 10. november 2009 Har ikke noe pupp uttapå jeg da.. Hehe... Men mine ligger under muskelen og jeg kjenner at musklene fortsatt strammer seg i tide og utide.. Hehe.. Men er jo ikke vondt.. Får nok ikke noe kløft jeg heller uten bh.. Tror jeg da.. Men, kan hende den kløfta kommer etter neste operasjon siden innleggene blir litt breiere da.. Må nok vente 10 - 12 mnd på å operere neste gang. men det går nok fort det å Skal skifte teip i dag. :S Er litt redd en skal sitte hardt.. hehe.. Går sikkert helt fint å skifte teip. Ja, går nok raskt til neste opperasjon og i mellomtiden så har du jo faktisk pupper, regner med att du nå er fornøyd selv om du også vil ha mer. For jeg syntes mine var for store første uka, var nesten litt skremt og lurte på hva jeg hadde gjort. Mens nå som jeg er vant til de så er de jo perfekte. Er jo en overgang og gå fra nesten ikke noe til mer. Her tok jeg utenpå da jeg trener en del styrke og jeg hadde nok fett til og ta utenpå, så for meg var det egentlig ikke ett annet alternativ.
momo Skrevet 10. november 2009 #8494 Skrevet 10. november 2009 Hei alle sammen har fulgt med her ganske så lenge og må bare joine dere nå om det er greit? Hadde plutselig noen spørsmål jeg ikke finner helt svar på. Fikk lagt inn 260 cc under muskel for nøyaktig en uke siden. Da jeg tok av bandasjen på fredag var jeg kjempe fornøyd med størrelsen, selvom de var litt ulike og alt det der. I går kunne jeg til mine store fortvilelse se at de har blitt litt mindre Så spørsmålet mitt er da, om noen vet : Innlegg under muskel, blir de mindre eller større etterhvert? Har nemlig lest at etter en tid vil muskel "slippe" innlegget litt og den kommer mer ut, men jeg en annen plass leste det motsatte - at de blir mindre etter en tid. Vet dere hva som er rett? Håper selvrølgelig på det første for alt det er verdt En annen ting, hvor mye gjorde dere etter operasjonen, har nemlig begynt å lage mat og bære litt småting og slikt, det går vel greit så lenge en ikke har det vondt? Ganske forbauset over hvor fort kroppen kom seg etter operasjonen egentlig.. Klem Nå har ikke jeg lagt under men over. Men mener å ha lest att for de som har lagt under så blir de litt større da muskelen slipper. Er nok heller for oss som tar over att de blir mindre med tiden. Er snart 3 uker siden min og ser jo att de har blitt en del mindre. Men det er jo fordi hevelsen har gått ned. Jeg starta og lage mat bare to dager etter operasjonen, men det var bare enkel mat og til meg selv da. Så har jeg gradvis gjort mer og mer. Etter 2 uker fikk jeg barna mine hjem, og da blir det jo en del mer husarbeid å gjøre, men jeg løfter ikke tungt.
Snupy Skrevet 10. november 2009 #8495 Skrevet 10. november 2009 Hei Har noen fler spm til dere. Flere her snakker om at muskelen skal slippe innlegget, hva betyr dette og hva innebærer det? Gjelder dette kun for de med innlegget under muskel eller gjelder det alle. Det er også snakk om et nedpressbånd som skal brukes lenge. Har varierer det fra 6 uker via 6 dager og noen har ikke brukt overholdet? Noen som har noe fornuftig si om det her? Dato for inngrep er nå bestemmt, det blir før Jul
JaneDoe Skrevet 10. november 2009 #8496 Skrevet 10. november 2009 Går sikkert helt fint å skifte teip. Ja, går nok raskt til neste opperasjon og i mellomtiden så har du jo faktisk pupper, regner med att du nå er fornøyd selv om du også vil ha mer. For jeg syntes mine var for store første uka, var nesten litt skremt og lurte på hva jeg hadde gjort. Mens nå som jeg er vant til de så er de jo perfekte. Er jo en overgang og gå fra nesten ikke noe til mer. Her tok jeg utenpå da jeg trener en del styrke og jeg hadde nok fett til og ta utenpå, så for meg var det egentlig ikke ett annet alternativ. Ja er knall å ha pupper mens man venter.. hehe.. Jeg er veldig fornøyd jeg selv om jeg vi ha litt til. hehe.. Jeg trener en del styrke jeg å men ville fortsatt ha under muskel siden jeg er tynn. Hadde ikke blitt pent med de over muskel på meg. Hehe.. Hadde blitt skikkelig kant tror jeg. Det er ikke pent. ta skikkelig runde pupper.. haha... Jeg bar minste jenta på 14 mnd etter en uke. Men minst mulig. hun er vel ca 12 kg. Men bar henne tett inntil kroppen og ikke lenge av gangen.
Avalon Skrevet 10. november 2009 #8497 Skrevet 10. november 2009 Så bra! Tiden til da vil nok går fort. Ja, det vil nok gå veldig fort! Skal som sagt være hjemme hos min mor etterpå. Jeg er ei skikkelig pyse når det gjelder smerter så tar ikke helt sjansen på å være alene. Heller ikke når det gjelder det at man ikke skal løfte armene så mye, da frister det ikke å være alene de første dagene. Men reiser nok hjem til meg selv så snart jeg kan vaske håret selv, løfte og bære handleposer. Mat må en jo ha Har en sportsbh fra før som jeg håper jeg kan bruke etterhvert, den er veldig behagelig. Men om den skulle bli for liten så skla jeg heller kjøpe en ny av det merket. Dette kommer til å gå veldig fort ja! Herregud så gøy!
JaneDoe Skrevet 10. november 2009 #8498 Skrevet 10. november 2009 Hei Har noen fler spm til dere. Flere her snakker om at muskelen skal slippe innlegget, hva betyr dette og hva innebærer det? Gjelder dette kun for de med innlegget under muskel eller gjelder det alle. Det er også snakk om et nedpressbånd som skal brukes lenge. Har varierer det fra 6 uker via 6 dager og noen har ikke brukt overholdet? Noen som har noe fornuftig si om det her? Dato for inngrep er nå bestemmt, det blir før Jul Kan svare på noe i alle fall.. Er ikke helt sikker på hva muskelen gjør når den slipper innlegget, men har kanskje noe med at den slapper av o.l?? Det gjelder nok bare de som har lagt under muskel siden den underoperasjonen blei løfta opp og innlegget plassert under. Jeg la under muskel. Men ikke noe nedpressbånd her. Kommer ann på klinikken tror jeg. Har lest her inne at det er for å oppnå et pent resultat. Men det kan umulig bli stygt uten hvis noen klinikker ikke bruker dette.. Hehe.. Kan hende det er noen her inne som kan svare bedre på dette enn meg.. Når skal du opereres da? Og hvor? Og hvor mye skal du legge inn?
momo Skrevet 10. november 2009 #8499 Skrevet 10. november 2009 Hei Har noen fler spm til dere. Flere her snakker om at muskelen skal slippe innlegget, hva betyr dette og hva innebærer det? Gjelder dette kun for de med innlegget under muskel eller gjelder det alle. Det er også snakk om et nedpressbånd som skal brukes lenge. Har varierer det fra 6 uker via 6 dager og noen har ikke brukt overholdet? Noen som har noe fornuftig si om det her? Dato for inngrep er nå bestemmt, det blir før Jul Det med muskel er bare for de med inlegget under muskel. Nedpressbånd er nok mest for de som legger under muskel det og, jeg la over muskel men brukte faktisk nedpressbånd i 2 dager. Lykke til med snart operasjon da, gøy att du får det før jul.
momo Skrevet 10. november 2009 #8500 Skrevet 10. november 2009 Ja, det vil nok gå veldig fort! Skal som sagt være hjemme hos min mor etterpå. Jeg er ei skikkelig pyse når det gjelder smerter så tar ikke helt sjansen på å være alene. Heller ikke når det gjelder det at man ikke skal løfte armene så mye, da frister det ikke å være alene de første dagene. Men reiser nok hjem til meg selv så snart jeg kan vaske håret selv, løfte og bære handleposer. Mat må en jo ha Har en sportsbh fra før som jeg håper jeg kan bruke etterhvert, den er veldig behagelig. Men om den skulle bli for liten så skla jeg heller kjøpe en ny av det merket. Dette kommer til å gå veldig fort ja! Herregud så gøy! Går nok veldig bra det med smerte, jeg synes ihvertfall det var veldig lite vondt, tok bare smertestillende dagen jeg ble operert. Men uansett så er det veldig godt å ha noen til å hjelpe seg de første dagene. Selv klarte jeg meg alene, bortsett fra 1 døgn, og det gikk jo helt fint, men var noen ganger jeg ønska jeg hadde hatt hjelp til litt praktiske ting. Jeg bruker de sports bh`ne jeg brukte før operasjonen. Så kjøpte jeg en før i str 75DD, men den er alt for stor, så tror jeg var litt vel optimistisk om hvor store pupper jeg skulle få. Den jeg fikk under operasjonen var 75A, så den er jo trang, men den er litt utringa og gir skikkelig kløft da, så den passer jo litt til fest. Ellers har jeg kjøpt en sports bh i 70C og det er favoritten, for den er så myk og god, men tror ikke den er bra til trening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå