Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
gjør det vondt å ta teipen av?

Har fremdeles traumer etter da jeg skulle fjerne teip på magen etter lap :sjokkert:

Veit ikke jeg siden min forsatt er der.. Hehe.. Men kan kanskje lønne seg å gjøre det når den er våt eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forresten... Fulgte restene av den svarte tråden med teipen eller?? Hehe...

Nei, fulgte ingenting med på teipen. Jeg fjerne teipen etter å ha dusja, så det var overhodet ikke noe vondt. Og er nok lurt og ikke skifte for ofte.

Skrevet
om 4 uker,skal jeg på julebord. puppene mine er da 8 uker gamle. vet en ikke skal bruke spile/push up før etter 6mnd 8ifølge min PK), men det kan vel ikke skade med å bruke det for 2 kvelder,hvis jeg har på meg sportsbh på dagtid? hva som er "skummelt" med push up igrunn,kan den forskyve protesene?

Tror ikke det er så farlig for to kvelder nei. Spile bh skal ikke brukes på grunn av att det kan gnage på arret, så det blir stygt.

Hos victoriasecrets har de godt utvalg i bh`r uten spiler. Tenkte selv og bestille noen, så jeg har noen å bruke etter 6 uker, vil jo gjerne slippe sports bh i 6 mnd.

Skrevet
Nei, men det høres bra ut:)

Mine har blitt mykere de også. men ikke veldig mykere haha.. Skulle ønske jeg kunne ha gjort de større nå med en gang å blitt ferdig med det... Hehe... Men må vente ett halvt år ca.. Håper jeg slipper å vente lenger. Håper huden min strkker seg fort og blir fin så jeg kan fikse det 100 % før sommeren..

Jeg var helt flat da.. Brukte 70 A men fylte den ikke.. Var nok en AA :(

Men er jo mye bedre nå:) og med den neste operasjonen blir det 100 % som jeg vil:) Har snakka med kirurgen om det. SÅ venter på svar fra han om når jeg skal in på 1. kontroll o.l. Da får vi prata litt mer om det:) Er så glad jeg fikk den kirurgen jeg fikk. Han er virkelig dyktig og koselig:)

Jeg har nok finni ut at jeg ikke får løfta særlif tungt. Siden man verken skal løfte tungt da og ikke så det gjør vondt.. Ikke strekke o.l. Blir veldig vanskelig i min jobb og ikke gjør det. Sp jeg får prøve litt første økta på jobben og går det ikke må jeg bli omplassert på kontor. (jeg veit de trenger hjelp der) eller få meg sjukemelding... Da kan de veldge.. Hihi.. De er veldig glad og anhengig av meg der så kanskje jeg får vilja mi.. Hehe...

Skjønner du helst skulle gjort det med en gang. Men er vel noe hud som må strekkes først.

Her var det jo nok hud å ta av, kunne nok få lagt inn mye mer hvis jeg ville og, men har jo ikke ønske om å ha enormt digre da, skal jo ikke skrike silikon av puppene da man går fullt påkledd. Så jeg la inn det minste jeg måtte legge inn for å fylle opp huden.

Bra de er glad i deg på jobben da, da får du det nok som du vil.

Skrevet (endret)
Skjønner du helst skulle gjort det med en gang. Men er vel noe hud som må strekkes først.

Her var det jo nok hud å ta av, kunne nok få lagt inn mye mer hvis jeg ville og, men har jo ikke ønske om å ha enormt digre da, skal jo ikke skrike silikon av puppene da man går fullt påkledd. Så jeg la inn det minste jeg måtte legge inn for å fylle opp huden.

Bra de er glad i deg på jobben da, da får du det nok som du vil.

Ja skal ikke skrike silikon jeg heller.. Hehe men har ønska meg full C\liten D :) Så blir nok 325 - 350 tenker jeg. Blir ikke sååå mye mer enn jeg hadde..

Hud har je ellers lite av.. Hehe sier seg vel selv når jeg er 170 cm høy og veier 55 kg og ikke har så mye undehudsfett. Men kirurgen sa jeg godt kunne ha mer pga høyden. Har snakka med han i etterkant. Bare at huden måtte strekkes først.- Håper det ikke trenger å gå mer enn maks 7 mnd. For da får jeg gjort det før sommeren. Må jo dekke til arr, men det hadde jeg jo gjort uansett.. Hihi...

Endret av JaneDoe
Skrevet
Tror ikke det er så farlig for to kvelder nei. Spile bh skal ikke brukes på grunn av att det kan gnage på arret, så det blir stygt.

Hos victoriasecrets har de godt utvalg i bh`r uten spiler. Tenkte selv og bestille noen, så jeg har noen å bruke etter 6 uker, vil jo gjerne slippe sports bh i 6 mnd.

Jaaa, de har sinnsykt mye fint på Victorias Secret. Sitter og sikler der flere ganger i uka.. haha... Har aldri passa inn i pent undertøy..

Skrevet
Nei, fulgte ingenting med på teipen. Jeg fjerne teipen etter å ha dusja, så det var overhodet ikke noe vondt. Og er nok lurt og ikke skifte for ofte.

Ok, jeg bare ser de svarte trådene under teipen skjønner du. hehe.. Jeg skal skifte på tirsdag. Blir spennende å se hvordan arra ser ut ja.

Tror det står man skal skifte 1 gang i uka i mine papirer, IKKE oftere for da kan huden bli sår...

Skrevet
Ja skal ikke skrike silikon jeg heller.. Hehe men har ønska meg full C\liten D :) Så blir nok 325 - 350 tenker jeg. Blir ikke sååå mye mer enn jeg hadde..

Hud har je ellers lite av.. Hehe sier seg vel selv når jeg er 170 cm høy og veier 55 kg og ikke har så mye undehudsfett. Men kirurgen sa jeg godt kunne ha mer pga høyden. Har snakka med han i etterkant. Bare at huden måtte strekkes først.- Håper det ikke trenger å gå mer enn maks 7 mnd. For da får jeg gjort det før sommeren. Må jo dekke til arr, men det hadde jeg jo gjort uansett.. Hihi...

Blir sikkert bra med den str.

Har en venninne som er høy og tynn som har ca samme str som meg nå, jeg er liten og litt kraftig, og det ser vel like stort ut på oss begge, hjelper jo henne att hun er høyere enn meg.

Får håpe det ikke tar for lang tid før ny operasjon da, veldig greit å få gjort det før sommeren. Veldig glad for att jeg tok nå, da har de blitt mer naturlige til sommeren og jeg trenger ikk å bruke teip, og kan bruke hva jeg vil av undertøy og badetøy. Bare synd det er så lenge til.

Skrevet
Jaaa, de har sinnsykt mye fint på Victorias Secret. Sitter og sikler der flere ganger i uka.. haha... Har aldri passa inn i pent undertøy..

Ja, de har veldig mye fint, regner med att det med tiden kommer til å bli handla veldig mye undertøy fra de. Jeg bor på ett lite sted og, så her har de ikke noe bra utvalg av bh`r i 70D.

• Liker 1
Skrevet
Ja, de har veldig mye fint, regner med att det med tiden kommer til å bli handla veldig mye undertøy fra de. Jeg bor på ett lite sted og, så her har de ikke noe bra utvalg av bh`r i 70D.

Utvalget her jeg bor er ganske bra. Virker ikke som om det skal bli noe problem. Bor ikke langt fra Lillestrøm og Oslo.. Så bør ikke være noe problem da:)

Skrevet
Blir sikkert bra med den str.

Har en venninne som er høy og tynn som har ca samme str som meg nå, jeg er liten og litt kraftig, og det ser vel like stort ut på oss begge, hjelper jo henne att hun er høyere enn meg.

Får håpe det ikke tar for lang tid før ny operasjon da, veldig greit å få gjort det før sommeren. Veldig glad for att jeg tok nå, da har de blitt mer naturlige til sommeren og jeg trenger ikk å bruke teip, og kan bruke hva jeg vil av undertøy og badetøy. Bare synd det er så lenge til.

Nei, håper det blir maks 7 mnd.. Teipen får bare være der.. hehe.. men er mye fine bikinier i trekant og de som går rett over o.l som ikke har spiler og som vil skjule teipen. Arret mitt er jo litt oppå underkanten av puppen..:) 4 uker med sportsbh i mai skal kunne gå ann. Er sikkert ikke noe bikinivær på Østlandet i april\mai. hehe.. Da får jeg sole meg i smug på terassen men sportsbh:) Haha... Heller det enn å måtte vente leeenge på ny operasjon:) Gleder meg til jeg skal inn å snakke med kirurgen igjen:)

Blei så utrolig godt mottatt og ivaretatt de jeg var:) Gleder meg til neste operasjon for jeg veit hvor snille og koselige de er der:) Og ikke minst dyktige:)

Skrevet
Dere som har hatt silikon en stund..

Hvilken størrelse var du før operasjon?

Hva la du inn?

Og hvilken størrelse endte du opp med?

Litt nysgjerrig og er moro å se hvor store forandringene kan bli.

Lurer på hvor mye silikoninnleggene egentlig koster jeg. Lurer på hvor mye de tar for jobben.. hehe..

Jeg hadde 75AA. La inn 290. Nå har jeg 75C/D (stor forskjell i BH-størrelsene)

Husk at kroppsform, høyde og vekt har veldig mye å si i hva en ender opp med. En med lik høyde og vekt som meg kune lagt inn det samme og fåttet helt annet resultat, kun fordi hun hadde ne annen kroppsform som meg, f.eks.

Skrevet
Nei, håper det blir maks 7 mnd.. Teipen får bare være der.. hehe.. men er mye fine bikinier i trekant og de som går rett over o.l som ikke har spiler og som vil skjule teipen. Arret mitt er jo litt oppå underkanten av puppen..:) 4 uker med sportsbh i mai skal kunne gå ann. Er sikkert ikke noe bikinivær på Østlandet i april\mai. hehe.. Da får jeg sole meg i smug på terassen men sportsbh:) Haha... Heller det enn å måtte vente leeenge på ny operasjon:) Gleder meg til jeg skal inn å snakke med kirurgen igjen:)

Blei så utrolig godt mottatt og ivaretatt de jeg var:) Gleder meg til neste operasjon for jeg veit hvor snille og koselige de er der:) Og ikke minst dyktige:)

Nei, er vel ikke så mye bikini vær i april/mai, og går fint og skjule teipen under bikinitoppen ja. Skal på juleferie hvor det er badeland, så blir nok en god del bading da, og får skjult den fint av bikini.

Godt du er så fornøyd med der du ble opperert da. Greit da du snart skal opereres igjen. Jeg er veldig fornøyd med der hvor jeg ble operert og.

Skrevet

Husk at kroppsform, høyde og vekt har veldig mye å si i hva en ender opp med. En med lik høyde og vekt som meg kune lagt inn det samme og fåttet helt annet resultat, kun fordi hun hadde ne annen kroppsform som meg, f.eks.

Ja, er riktig att det blir forskjellig fra person til person.

Sånn som jeg la inn 350 og var en 70B, jeg er nå er 70D/70C. Og alle trodde jeg kom til å bli skikkelig stor da jeg skulle legge inn 350, jeg er den av venninnene som har lagt inn mest, men har ikke fått større pupper enn de, tror vel jeg har ca like store som de.

Men jeg er fortsatt utrolig fornøyd, har ikke ønske om større enn jeg har.

Skrevet

Ja jeg er klar over det.. Jeg la inn 260. Var en 70 AA fra før.. Så vidt det var ett hint av en pupp. Hehe.. Nå er jeg vel 70 C. I alle fall hittil. Kirurgen sa at jeg godt kunne ha litt bredere innlegg (og større) som den større størrelsen vil bli. Han er veldig opptatt av det estetiske også heldigvis. Jeg er lang og slank.

Skrevet

180 høy, 62 kg, 70 AA (AAAAA....sukk). Skal lege inn 255 under muskel i slutten av januar=)

HURRA!!!!!!!!!!

Skrevet (endret)
180 høy, 62 kg, 70 AA (AAAAA....sukk). Skal lege inn 255 under muskel i slutten av januar=)

HURRA!!!!!!!!!!

Heldiggrisen... Blir nok ikke noe ny operasjon på meg før om ett år ca..

Hvor skal du opereres da?

Hadde AAAAAAAAAAAAAA jeg å.. hehe... La inn 260 under muskel (det var ikke plass til mer) den 27. oktober.. 14 dager siden i morra:)Jeg hadde ønske om en full C liten D. Har en Stor B liten C nå tror jeg... Er ikke så lett å prøve bh når de fortsatt er ganske harde og sitter litt godt enda.. Hehe...

Endret av JaneDoe
Skrevet

HURRA!!!!!!!!!!

Så gøy da. Skjønner du gleder deg masse.

Er 18 dager siden jeg fikk silikon, og som jeg elsker de nye puppene mine.

Skrevet
Så gøy da. Skjønner du gleder deg masse.

Er 18 dager siden jeg fikk silikon, og som jeg elsker de nye puppene mine.

Skal opereres på fana medisinske av dr. bugge. håper på en fin b-cup. kan ikke holde ut tanken på enda en sommer i skammens tegn med svære løse silikoninnlegg fra lindex for å fylle ut en bikini i str xs. klarer ikke helt se for meg hvordan det kommer til å bli. har ingen venninner med silikon. er veldig smal rundt ribbeina, og bugge foreslo 255ml, han mente større ville bli overdrevet og unaturlig på min kropp. skal få anatomisk protese, og den skal visst bygges "oppover" fordi jeg har "et tomrom" før puppen begynner. haha. har nå aldri sett noe tomrom jeg, uten om selve puppene som er en stor mangelvare og et enormt tomrom i seg selv. jeg stoler på ham. må jobbe ræææva av meg i jula og tjene minst ti tusen netto (er student). håper på mange vakter.

ÅÅÅ,gleder meg sånn!

Så gøy at dere endelig har fått pupper! Jane, dumt du er isfornøyd med størrelsen=/ jeg ville trodd det var en enorm overgang å bare få pupper når man har gått hele livet uten? Håper du finner ut av et og blir fornøyd til slutt! =)

Skrevet (endret)
Skal opereres på fana medisinske av dr. bugge. håper på en fin b-cup. kan ikke holde ut tanken på enda en sommer i skammens tegn med svære løse silikoninnlegg fra lindex for å fylle ut en bikini i str xs. klarer ikke helt se for meg hvordan det kommer til å bli. har ingen venninner med silikon. er veldig smal rundt ribbeina, og bugge foreslo 255ml, han mente større ville bli overdrevet og unaturlig på min kropp. skal få anatomisk protese, og den skal visst bygges "oppover" fordi jeg har "et tomrom" før puppen begynner. haha. har nå aldri sett noe tomrom jeg, uten om selve puppene som er en stor mangelvare og et enormt tomrom i seg selv. jeg stoler på ham. må jobbe ræææva av meg i jula og tjene minst ti tusen netto (er student). håper på mange vakter.

ÅÅÅ,gleder meg sånn!

Så gøy at dere endelig har fått pupper! Jane, dumt du er isfornøyd med størrelsen=/ jeg ville trodd det var en enorm overgang å bare få pupper når man har gått hele livet uten? Håper du finner ut av et og blir fornøyd til slutt! =)

Er ikke misfornøyd. Ikke misforstå.. De er superfine når jeg ikke har klær på eller med bh. Men syns ikke så mye med klær på. Ikke at de skal være gigasvære da.. Hehe. Men en 70 C\D passer meg veldig godt. HAr prøvd innleggene:) Veldig glad for at jeg har noe nå da:) Hehe, men har alltid ville ha hatt de i C\D. Regna med at det måtte to operasjoner for å få det til. Men er ikke alltid det er plass til det man ønsker.. Kunne hende det hadde vært det over muskelen men det ville verken jeg eller kirurgen.

Lurer på hvor mye de forandrer seg når alt har blitt som det skal:) hehe...

Jeg har runde innlegg. Kirurgen min mente det passa meg best siden mange tynne jenter ikke har noe underhudsfett på brystet. Man ge vil da komme til å begynne og bruke pushup for å få den fine formen på de.. Sånn var det i mitt tilfelle i alle fall. Hvis du skjønte hva jeg mente.. hehe.. Kirurgen formulerte det litt annerledes da.. Hehe.. Gleder meg til jeg skal ut å kjøpe bikinier og undertøy. "Bare" 2 uker igjen med sportsbh. Så kan jeg i alle fall kjøpe bher uten spiler og push up. Men alt er bedre enn sportsbh. Hehe..

Har prøvd å klemme de sammen litt men de er ikke veldig bevegelige enda. Regner med ar det kommer seg snart. De sitter i alle fall nærmere hverandre nå enn da de blei lagt inn:)

Endret av JaneDoe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...