Avalon Skrevet 4. november 2009 #8441 Skrevet 4. november 2009 Så bra det blir din tur å Jeg hadde gjort det igjen og igjen:) Mine er bare 1,5 uke gamle, men jeg hadde ikke hatt noen problemer med å operere igjen nå.. Hehe, var ikke vondt syns jeg. Var bare litt spreng, og jeg kjenner jo at de ligger under muskelen da:) Men smerter var det ikke mye av.. Mere stølhet... Håper jo at det blir minst mulig smerter, men blir det smerter så overlever man, det er nok verdt det! Nye pupper til sommeren, det er ikke så verst det!
JaneDoe Skrevet 4. november 2009 #8442 Skrevet 4. november 2009 Håper jo at det blir minst mulig smerter, men blir det smerter så overlever man, det er nok verdt det! Nye pupper til sommeren, det er ikke så verst det! Blir jaggu gøy å kjøpe bikini til sommeren nå Hvor mye skal du legge inn da?
Avalon Skrevet 4. november 2009 #8443 Skrevet 4. november 2009 (endret) Blir jaggu gøy å kjøpe bikini til sommeren nå Hvor mye skal du legge inn da? Ble vel enige om 240. Prøvde et innlegg 300 også, men det ble for meget mye gitt. I følge undertøysbutikken Change er jeg en str 65C nå, men i mer vanlige butikker er jeg sikkert rundt 70B eller C, kommer alltid litt ann på merket og selve bh modellen. Endret 4. november 2009 av Avalon
momo Skrevet 4. november 2009 #8444 Skrevet 4. november 2009 Da jeg snakket med kirurgen, så sa han at jeg skulle komme på kontroll etter 3dager, og ellers når jeg lurte på noe. Har ikke bestillt time ennå da de ikke hadde åpnet bookingboken sin så langt frem enda, men de sa at det skulle nok gå bra den datoen jeg hadde lyst på. 15januar er på en fredag, så da skal jeg på kontroll på mandagen! Gleder meg til å bestille time neste uke! Men jeg lurer på, dere som fikk lagt inn silikon før dere fikk barn, hvordan gikk det med puppene? Vet det er veldig individuellt og at de vil forandre seg, men lurer bare på hvordan det gikk med dere Nå gruer jeg meg ikke til silikon lenger, eller engster meg er vel det rette ordet. Nå ser ting lysere ut generellt. Forrige uke ba jeg min "romkamerat" om å flytte ut, det funket ikke å dele leilighet. Så jeg får leiligheten for meg selv!!!! Mandag denne uken fikk jeg 6 på muntlig eksamen! Har nå 3 eksamener igjen, men bare gleder meg til å bli ferdig, da er det jul! Etter jul blir det silikoooon! Februar/ mars skal jeg og mine nærmeste venninner ha "Silikon party" hjemme hos meg! Mye, mye å se frem til med andre ord. Må nok ordne et kølappsystem, da alle venninnene mine står i kø for å ta på de nye puppene Så gøy det snart er din tur og, er ikke lenge til januar. Og deilig å få det gjort før sommeren kommer. Har en venninne som tok silikon før hun fikk barn, og hun amma barnet sitt. Jeg synes hun har flotte pupper og hun er 32 år og hatt silikon i 8 år. De ser nå helt naturlige ut, og flotte.
momo Skrevet 4. november 2009 #8445 Skrevet 4. november 2009 Blir jaggu gøy å kjøpe bikini til sommeren nå Hvor mye skal du legge inn da? Jeg gleder meg så utrolig til å kjøpe bikinier til sommeren, sikker på att jeg kommer til å kjøpe utrolig mange.
JaneDoe Skrevet 4. november 2009 #8446 Skrevet 4. november 2009 Jeg gleder meg så utrolig til å kjøpe bikinier til sommeren, sikker på att jeg kommer til å kjøpe utrolig mange. Ja kommer til å kjøpe mange jeg å.. Hehe... FØr har jeg slitt med å finne noe som ser pent ut. Er ikke mye som ser pent ut uten pupper vettu:P Haha.. Men du.. Målte du deg i begynnelsen etter du fikk nye pupper Lurte bare på om det har forandra seg mye siden det? Til nå mener jeg..
momo Skrevet 5. november 2009 #8447 Skrevet 5. november 2009 Ja kommer til å kjøpe mange jeg å.. Hehe... FØr har jeg slitt med å finne noe som ser pent ut. Er ikke mye som ser pent ut uten pupper vettu:P Haha.. Men du.. Målte du deg i begynnelsen etter du fikk nye pupper Lurte bare på om det har forandra seg mye siden det? Til nå mener jeg.. Nei, er ikke mange bikinier som ser pene ut da man nesten ikke har pupper. Var bare glad for å finne en jeg. Mens nå kan man jo kjøpe de alle, så gleder meg til bikiniene kommer i butikken. Nei, jeg målte meg ikke rett etter jeg fikk puppene, så vet jo ikke om str har endra seg, men tror jo de var større de aller første dagene, men jeg var ikke så hoven, så de har ikke blitt så mye mindre, men sikkert litt.
JaneDoe Skrevet 5. november 2009 #8448 Skrevet 5. november 2009 Dere som la under muskelen.. Hvor lang tid tok det før den "slapp" innlegget? Også lurer jeg fortsatt hvor mye silikonproteser koster.. Hehe.. Sånn ca, gøy å se hvor mye de tar for jobben
JaneDoe Skrevet 6. november 2009 #8449 Skrevet 6. november 2009 Jeg har kjøpt meg ny sportsbh i dag.. Hurra.. Deilig med en forandring.. Blei helt "sår" i ribbeina av den andre hehe..
momo Skrevet 6. november 2009 #8450 Skrevet 6. november 2009 Jeg har kjøpt meg ny sportsbh i dag.. Hurra.. Deilig med en forandring.. Blei helt "sår" i ribbeina av den andre hehe.. Samme var det her og, så godt å få bytte på mellom litt forskjellige sports bh`r. Nå bare lurer jeg på når jeg skal bytte teip jeg, er på dag 15, og den har krølla seg litt, men sitter fortsatt greit over arret.
JaneDoe Skrevet 6. november 2009 #8451 Skrevet 6. november 2009 Samme var det her og, så godt å få bytte på mellom litt forskjellige sports bh`r. Nå bare lurer jeg på når jeg skal bytte teip jeg, er på dag 15, og den har krølla seg litt, men sitter fortsatt greit over arret. På klinikken min og i mine papirer står det 14 dager... Da skal man forsiktig ta av teipen. Sette på ny etter man har dusja selvfølgelig.. Hehe..
momo Skrevet 6. november 2009 #8452 Skrevet 6. november 2009 På klinikken min og i mine papirer står det 14 dager... Da skal man forsiktig ta av teipen. Sette på ny etter man har dusja selvfølgelig.. Hehe.. Får bytte teip etter att jeg har dusja i morgen da. Blir spennende og se hvordan arret ser ut.
JaneDoe Skrevet 6. november 2009 #8453 Skrevet 6. november 2009 Får bytte teip etter att jeg har dusja i morgen da. Blir spennende og se hvordan arret ser ut. Er sikkert bare en liten tynn strek.. Hehe... SKal skifte til tirsdag jeg.. Begynner og jobbe på tirsdag å. Veit ikke om det kommer til å fungere. Har en tung fysisk jobb. Skal jo ikke løfte tungt enda. Håper jeg kan bli omplassert for alltid:) Jeg veit de trenger folk på kontoret og har "søkt" meg inn der.. Hehe... Kan alltid hende jeg skal ta en ny operasjon og da er det kjekt med kontorjobb.. Hehe.. Misforstå meg rett Hvis puppene ikke blir store nok så blir det nok en ny operasjon. Jeg hadde ikke plass til mer enn 260 ml. Ønska større men er vansklig å gjøre noe med når man ikke har plass. Får se hvordan størrelsen blir etterhvert.. Men jeg har ingen baktanker om å gjøre det igjen. Bare ubehag de første dagene å så var det greit:) Veot jo hva jeg går til også nå
momo Skrevet 7. november 2009 #8454 Skrevet 7. november 2009 Er sikkert bare en liten tynn strek.. Hehe... SKal skifte til tirsdag jeg.. Begynner og jobbe på tirsdag å. Veit ikke om det kommer til å fungere. Har en tung fysisk jobb. Skal jo ikke løfte tungt enda. Håper jeg kan bli omplassert for alltid:) Jeg veit de trenger folk på kontoret og har "søkt" meg inn der.. Hehe... Kan alltid hende jeg skal ta en ny operasjon og da er det kjekt med kontorjobb.. Hehe.. Misforstå meg rett Hvis puppene ikke blir store nok så blir det nok en ny operasjon. Jeg hadde ikke plass til mer enn 260 ml. Ønska større men er vansklig å gjøre noe med når man ikke har plass. Får se hvordan størrelsen blir etterhvert.. Men jeg har ingen baktanker om å gjøre det igjen. Bare ubehag de første dagene å så var det greit:) Veot jo hva jeg går til også nå Håper du får jobb på kontoret da, for kan vel kanskje bli litt tøft med tunge løft hele dagen så tidlig. Jeg har jo fått barna mine tilbake og er enslig mor, så kjenner jo att puppene liksom er litt mer slitne på kvelden, og jeg løfter ikke tungt, men blir jo mye å bøye seg ned og mere husarbeid å gjøre med to barn i huset og. Går jo helt fint, men skulle jeg løfte tungt i tillegg, så hadde nok puppene vært mer slitne. Skjønner att du kanskje vil legge inn større, men er det normalt att de blir mindre etter en tid på dere som har lagt inn under muskler. Bare tenker siden vi er ca like store nå. Selv synes jeg de blir mindre og mindre, men tror det er snakk om veldig lite da. Men jeg ønsker de ikke større, for jeg driver på med en del trening, så er ikke praktisk med alt for store da.
momo Skrevet 7. november 2009 #8455 Skrevet 7. november 2009 Da har jeg skifta teip, det gikk veldig fint, og det er bare tynn rød strek der, gleder meg til den blir lys jeg. Men skal bruke sånn krem på den som skal forminske arr, ble anbefalt den fra klinikken. De blir bare mykere og mykere nå, den ene er litt større enn den andre da, og den som er minst begynner og se ganske naturlig ut. Men er ikke stor forskjell på de da, og regner med det er normalt. Har målt puppene igjen da og nå er de 88.5, så er bare 0.5 cm mindre, så det er jo ikke mye.
snubis Skrevet 7. november 2009 #8456 Skrevet 7. november 2009 om 4 uker,skal jeg på julebord. puppene mine er da 8 uker gamle. vet en ikke skal bruke spile/push up før etter 6mnd 8ifølge min PK), men det kan vel ikke skade med å bruke det for 2 kvelder,hvis jeg har på meg sportsbh på dagtid? hva som er "skummelt" med push up igrunn,kan den forskyve protesene?
JaneDoe Skrevet 7. november 2009 #8457 Skrevet 7. november 2009 Da har jeg skifta teip, det gikk veldig fint, og det er bare tynn rød strek der, gleder meg til den blir lys jeg. Men skal bruke sånn krem på den som skal forminske arr, ble anbefalt den fra klinikken. De blir bare mykere og mykere nå, den ene er litt større enn den andre da, og den som er minst begynner og se ganske naturlig ut. Men er ikke stor forskjell på de da, og regner med det er normalt. Har målt puppene igjen da og nå er de 88.5, så er bare 0.5 cm mindre, så det er jo ikke mye. Nei, men det høres bra ut:) Mine har blitt mykere de også. men ikke veldig mykere haha.. Skulle ønske jeg kunne ha gjort de større nå med en gang å blitt ferdig med det... Hehe... Men må vente ett halvt år ca.. Håper jeg slipper å vente lenger. Håper huden min strkker seg fort og blir fin så jeg kan fikse det 100 % før sommeren.. Jeg var helt flat da.. Brukte 70 A men fylte den ikke.. Var nok en AA Men er jo mye bedre nå og med den neste operasjonen blir det 100 % som jeg vil:) Har snakka med kirurgen om det. SÅ venter på svar fra han om når jeg skal in på 1. kontroll o.l. Da får vi prata litt mer om det:) Er så glad jeg fikk den kirurgen jeg fikk. Han er virkelig dyktig og koselig:) Jeg har nok finni ut at jeg ikke får løfta særlif tungt. Siden man verken skal løfte tungt da og ikke så det gjør vondt.. Ikke strekke o.l. Blir veldig vanskelig i min jobb og ikke gjør det. Sp jeg får prøve litt første økta på jobben og går det ikke må jeg bli omplassert på kontor. (jeg veit de trenger hjelp der) eller få meg sjukemelding... Da kan de veldge.. Hihi.. De er veldig glad og anhengig av meg der så kanskje jeg får vilja mi.. Hehe...
JaneDoe Skrevet 7. november 2009 #8458 Skrevet 7. november 2009 om 4 uker,skal jeg på julebord. puppene mine er da 8 uker gamle. vet en ikke skal bruke spile/push up før etter 6mnd 8ifølge min PK), men det kan vel ikke skade med å bruke det for 2 kvelder,hvis jeg har på meg sportsbh på dagtid? hva som er "skummelt" med push up igrunn,kan den forskyve protesene? I følge min kirurg så er det også 6 mnd man skal vente med spile og push up.. Jeg hadde nok tatt på meg en vanlig bh med spiler som ikke har push-up. Føler strengt tatt ikke at jeg trenger push-up nå heller.. hehe.. Veit ikke hva som er skummelt med push-up jeg da men. Veit bare at spilene kan gnage på arret..Eller det tror jeg i ale fall..
JaneDoe Skrevet 7. november 2009 #8459 Skrevet 7. november 2009 Da har jeg skifta teip, det gikk veldig fint, og det er bare tynn rød strek der, gleder meg til den blir lys jeg. Men skal bruke sånn krem på den som skal forminske arr, ble anbefalt den fra klinikken. De blir bare mykere og mykere nå, den ene er litt større enn den andre da, og den som er minst begynner og se ganske naturlig ut. Men er ikke stor forskjell på de da, og regner med det er normalt. Har målt puppene igjen da og nå er de 88.5, så er bare 0.5 cm mindre, så det er jo ikke mye. Forresten... Fulgte restene av den svarte tråden med teipen eller?? Hehe...
Avalon Skrevet 7. november 2009 #8460 Skrevet 7. november 2009 gjør det vondt å ta teipen av? Har fremdeles traumer etter da jeg skulle fjerne teip på magen etter lap
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå