LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #821 Del Skrevet 15. desember 2006 Hmm, okey.. det fikk ikke jeg. Jeg fikk bar Pinex forte og kvalmestillende. Det var litt rart at du skulle ta både den og Pinex forte. De har jo samme virkning.. hmmm.. Hmm.. det var rart.. det har jeg aldri hørt om.. Men det kan jo være det at du hadde maks uflaks og faktisk ble forkjølet.. hmm.. Vet du.. jeg tror ikke man egentlig tisser så mye mer. Men det føles mye oftere. Siden et er et sånt kav å gå på do.. Man tisser kanskje litt ofter, fordi at man drikker så mye. Men ellers tror jeg at det heller er fordi at man sliter mye mer med det! ← Haha, det er helt sikkert det at det er et ork ja.. .hihi Får håpe jeg ikke blir skikkelig forkjøla da.. hadde vært kjipt! Joda, men pinexen er jo ikke betennelsesdempende er den det? tror den hjelper på blødning osv og, for det skal visst gjøre at blodet koagulerer mer el noe.. husker ikke, bare leste på pakningen for en stund siden... hehe... Men står jo at jeg skal ta dem, så får vel bare gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #822 Del Skrevet 15. desember 2006 Haha, det er helt sikkert det at det er et ork ja.. .hihi Får håpe jeg ikke blir skikkelig forkjøla da.. hadde vært kjipt! Joda, men pinexen er jo ikke betennelsesdempende er den det? tror den hjelper på blødning osv og, for det skal visst gjøre at blodet koagulerer mer el noe.. husker ikke, bare leste på pakningen for en stund siden... hehe... Men står jo at jeg skal ta dem, så får vel bare gjøre det! ← Var inne på felleskalalogen nå. Og det sto ikke noe om det Pinex forte var betennelsesdempende. Nei, vi får gå ut ifra at legen din vet hva h*n gjør. Får håpe du slipper å bli forkjølet oppi dette også. Jeg var så glad at jeg fikk mensen når jeg skulle. Den pleier å være litt sein, men jeg var akkurat ferdi med den til operasjonene. Tror jeg var ferdi med den på lørdagen, og jeg skulle operere på mandagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #823 Del Skrevet 15. desember 2006 Var inne på felleskalalogen nå. Og det sto ikke noe om det Pinex forte var betennelsesdempende. Nei, vi får gå ut ifra at legen din vet hva h*n gjør. Får håpe du slipper å bli forkjølet oppi dette også. Jeg var så glad at jeg fikk mensen når jeg skulle. Den pleier å være litt sein, men jeg var akkurat ferdi med den til operasjonene. Tror jeg var ferdi med den på lørdagen, og jeg skulle operere på mandagen!! ← Hva mener du? at det ikke sto at pinex var betennelsesdempende eller om diclofenacen? Jeg også var ferdig med mensen rett før heldigvis, hadde ikke vært moro å hatt mensen i tillegg til å gå rundt som et vrak her.. ehehe.. Må komme meg på apoteket å hente mer pinex forte etterpå jeg.. fikk bare med 4 stk igår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #824 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva mener du? at det ikke sto at pinex var betennelsesdempende eller om diclofenacen? Jeg også var ferdig med mensen rett før heldigvis, hadde ikke vært moro å hatt mensen i tillegg til å gå rundt som et vrak her.. ehehe.. Må komme meg på apoteket å hente mer pinex forte etterpå jeg.. fikk bare med 4 stk igår.... ← Pinex forte var ikke betennelses dempende. Oj, skal du opp og gå på butikken dagen etter operasjonen.. da var jeg fremdeles VELDIG amøbe.. Skjønner der er forskjell på å ta over og under muskelen... skal jeg ta operasjonen på nytt en gang, skal jeg ta over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #825 Del Skrevet 15. desember 2006 Pinex forte var ikke betennelses dempende. Oj, skal du opp og gå på butikken dagen etter operasjonen.. da var jeg fremdeles VELDIG amøbe.. Skjønner der er forskjell på å ta over og under muskelen... skal jeg ta operasjonen på nytt en gang, skal jeg ta over... ← Hehe, er jo mye fordeler med å ha under da.. blir jo seendes mer naturlig ut og de blir jo holdt på plass a muskelen.. Men ja det er deilig å være så oppegående som jeg er... kunne godt å dratt ut å shoppa julegaver liksom... men burde vel ta det rolig forde om jeg føler meg fin... må ikke overvurdere seg selv heller, vil jo ha et bra resultat!!! Hvordan var det å se puppene for første gang når du tok av bandasjen? var de fine?og hvordan er det å dusje osv med de? hihi, gruer meg jeg... De er så tunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #826 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvordan var det å se puppene for første gang når du tok av bandasjen? var de fine?og hvordan er det å dusje osv med de? hihi, gruer meg jeg... De er så tunge ← Å se de første gangen.. hmmm. da tenkte jeg.. OJ.. De var store.. Ja, de var fine, men muskelen gjorde/gjør (litt ennå) at de buler litt mer oppe. Men det begynner å legge seg ned for hver dag som går. Nå er jeg utrolig glad i puppene mine!! Jeg klarer ikke å la vær og se på de etter at jeg har dusjet!! Og å dusje første gangen var litt vanskelig, i og med at jeg ikke kunne løfte armene så høyt uten at det gjorde vondt. Men nå går det kjempefint å dusje. Det føles veldig rart ut når man tar av seg bhèn, man holder under de da ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #827 Del Skrevet 15. desember 2006 Å se de første gangen.. hmmm. da tenkte jeg.. OJ.. De var store.. Ja, de var fine, men muskelen gjorde/gjør (litt ennå) at de buler litt mer oppe. Men det begynner å legge seg ned for hver dag som går. Nå er jeg utrolig glad i puppene mine!! Jeg klarer ikke å la vær og se på de etter at jeg har dusjet!! Og å dusje første gangen var litt vanskelig, i og med at jeg ikke kunne løfte armene så høyt uten at det gjorde vondt. Men nå går det kjempefint å dusje. Det føles veldig rart ut når man tar av seg bhèn, man holder under de da ja! ← hehe, holde de på plass jeg klarer åløfte armene, men tør ikke, siden det står jo rundt om kring at man skal vente 4 uker med å løfte de over hodet.... Men jeg klør meg i huet osv, men ikke noe mer enn det... så blir nok typen som må vaske håret mitt en stund... vil jo ikke risikere å få hard kapsel.... uff nå ble jeg trøt.. haha, kanskej prøve å sette seg i sofaen litt.... Kommer tilbake ettterpå jeg.. takk for at du gadd å sitte her med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #828 Del Skrevet 15. desember 2006 hehe, holde de på plass jeg klarer åløfte armene, men tør ikke, siden det står jo rundt om kring at man skal vente 4 uker med å løfte de over hodet.... Men jeg klør meg i huet osv, men ikke noe mer enn det... så blir nok typen som må vaske håret mitt en stund... vil jo ikke risikere å få hard kapsel.... uff nå ble jeg trøt.. haha, kanskej prøve å sette seg i sofaen litt.... Kommer tilbake ettterpå jeg.. takk for at du gadd å sitte her med meg ← Når jeg spurte sykepleierene sa de at jeg kunne løfte armene over hodet hvis jeg klarte det.. Får stole på at de vet hva de sier jeg.. Det er bare koselig! Skal se innom igejen litt seinere. Så får jeg se om du er her igjen. Men gi en lyd når du er her igjen da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 15. desember 2006 #829 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Er mye bedre form idag, men er skikkelig mørbanket enda På min pinex forte står det 1-2 inntil 4 ganger daglig, så kan altså ta hele 8 om dagen. Men har ikke tatt så mange. Måtte ta en inatt også, jeg hadde sklidd helt ut av posisjon, jeg satt og sov inatt, helt til jeg våkna da.. Liggende. Kom meg ingen vei og måtte vekke samboeren for å dyttes opp i posisjon igjen. Himmel så hjelpesløs man er! Å da gjorde det vondt. Hiihaa Hvordan går det med deg, Lost SOul? Håper det går bedre enn imorges:) Lurer på når jeg skal ta av bandasjen, snakket med klinikken idag da de anbefaler at man gjør det sterilt,hos dem. Men de stenger før jul nå på onsdag. Skulle ringe opp igjen om en time for å si om jeg skulle dit eller ikke. Hvordan gjorde dere andre det? (Har snakket med de, skal ta den av i dusjen om en uke,og sette teip på etterpå,og teipe en gang i uka etter det i en mannsalder) Det svir som pokker i sårene, gjorde det det hos dere andre også? Er kjempefornøyd så langt med resultatet, selv om de ser litt oppsvulma ut, men elsker str!!Helt perfekt til meg! Ellers så forløp selve operasjonsdagen igår ganske likt som de andres,kjapt borte vekk og våkna etter 2 sek. Det var deilig. Ble litt kvalm da jeg skulle reise meg for å dra hjem, men ellers ok. Nå håper jeg bare at dette går over, føler meg helt hjelpesløs, gleder meg til å fungere normalt Åjada det putrer og knitrer her også, hørte det igår kveld,helt pussig å høre! Endret 15. desember 2006 av ElCaramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #830 Del Skrevet 15. desember 2006 Er mye bedre form idag, men er skikkelig mørbanket enda På min pinex forte står det 1-2 inntil 4 ganger daglig, så kan altså ta hele 8 om dagen. Men har ikke tatt så mange. Måtte ta en inatt også, jeg hadde sklidd helt ut av posisjon, jeg satt og sov inatt, helt til jeg våkna da.. Liggende. Kom meg ingen vei og måtte vekke samboeren for å dyttes opp i posisjon igjen. Himmel så hjelpesløs man er! Å da gjorde det vondt. Hiihaa Hvordan går det med deg, Lost SOul? Håper det går bedre enn imorges:) Lurer på når jeg skal ta av bandasjen, snakket med klinikken idag da de anbefaler at man gjør det sterilt,hos dem. Men de stenger før jul nå på onsdag. Skulle ringe opp igjen om en time for å si om jeg skulle dit eller ikke. Hvordan gjorde dere andre det? Det svir som pokker i sårene, gjorde det det hos dere andre også? Er kjempefornøyd så langt med resultatet, selv om de ser litt oppsvulma ut, men elsker str!!Helt perfekt til meg! Ellers så forløp selve operasjonsdagen igår ganske likt som de andres,kjapt borte vekk og våkna etter 2 sek. Det var deilig. Ble litt kvalm da jeg skulle reise meg for å dra hjem, men ellers ok. Nå håper jeg bare at dette går over, føler meg helt hjelpesløs, gleder meg til å fungere normalt Åjada det putrer og knitrer her også, hørte det igår kveld,helt pussig å høre! ← Går bedre, men er vondere enn i går.. mhmmm... vekte også kjæresten, når jeg falt ut av posisjon.. hahah, skikkelig vondt!! Og jaa, såra sviiir.. håper det gir seg snart... Ene puppen virker mer hoven enn den andre, eller så er den bare større.. hihi, men det er ikke så farlig, for det er den puppen som var deformert og liten fra før, så er bedre at den er større iallefall Har vært på senteret nå og henta mer pinex forte, det var en laaaang tur.. hahaha... *sette meg ned og slappe av igjen* SOvna 3 timer etter i stad, så det var godt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 15. desember 2006 #831 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Går bedre, men er vondere enn i går.. mhmmm... vekte også kjæresten, når jeg falt ut av posisjon.. hahah, skikkelig vondt!! Og jaa, såra sviiir.. håper det gir seg snart... Ene puppen virker mer hoven enn den andre, eller så er den bare større.. hihi, men det er ikke så farlig, for det er den puppen som var deformert og liten fra før, så er bedre at den er større iallefall Har vært på senteret nå og henta mer pinex forte, det var en laaaang tur.. hahaha... *sette meg ned og slappe av igjen* SOvna 3 timer etter i stad, så det var godt :D ← Uff, dette går bra, tenker på oss begge to Tenk den dagen det ikke er vondt å vi kan klemme å skvise dem inn i en push-up! Alle lange sommerdagene som vi kan sprade i nydelige topper å superfine bikinier! TENK AT VI KAN SE PUPPENE VÅRE; I PROFIL!!!! Fra avstand!! Jeg sto i speilet isted å ble skikkelig glad, selv om de både er struttende og ømme og hovne,og ikke er noe spesielt fine nå, så kunne jeg SE dem!!! Tilogmed bakfra,for de er så hovne på sidene også,hehe! Det gjorde at jeg glemte alt vondt, og bare gleder meg til de blir helt naturlige, og bare ser SMASHING ut!! Ta deg to pinex forte, jeg har nettopp tatt, og lukk øynene å se for deg sommeren 2007! JUHU!! Det svir ikke så mye nå,i sårene. Løsna skikkelig på stroppene og har strikken litt nedenfor puppene. Har den triumf tri action med borrelås på stroppene, prøv det samme hvis du har samme bh. Den skulle ikke sitte så stramt sa hun,(som en push up),men heller lavt nede i strikken så den ikke kom borti sårkanten. Den ga like mye støtte. Hun på klinikken anbefalte det,så ikke såra blir så vonde. Prata med dem isted på tlf, glemte å skrive det isted. Har tatt masse bilder foressten, både før, og mange etter,fra dag til dag. Har du? Du skal få se hvis du vil, og andre også her som er interessert. Stor klem fra meg Endret 15. desember 2006 av ElCaramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 15. desember 2006 #832 Del Skrevet 15. desember 2006 Hehe,mange bilder fra dag til dag,høres ut som var under kniven for 45 dager siden. Mente at jeg allerede har tatt masse bilder,og blir å ta flere fra dag til dag. God bedring videre LostSOul, skriv inn senere når du er i form. Skal glane videre på tv her,og spise troika! Skikkelig slum tilværelse! HMM, men koser meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #833 Del Skrevet 15. desember 2006 Hehe,mange bilder fra dag til dag,høres ut som var under kniven for 45 dager siden. Mente at jeg allerede har tatt masse bilder,og blir å ta flere fra dag til dag. God bedring videre LostSOul, skriv inn senere når du er i form. Skal glane videre på tv her,og spise troika! Skikkelig slum tilværelse! HMM, men koser meg litt... ← Jeg har tatt før bilde og ett etterbilde med klær på foreløpig... bh'en er ike stram i stroppene, svir bare når jeg har sovet, men svir liksom på sidene, som om når du har hatt på deg en skikkelig stram strikk på armen og du tar den av så sviir det...Og bh kanten er under sårene så burde vel gå bra.. vet ikke hva slags bh det er jeg eller hvaslags størrelse... puppene er jo digre og hovne, synes de er fine nå jeg :D men det strammer fælt når jeg går oppreist da, og kommer meg ikke opp av sofaen selv.. hihi, blir jo helt handikappet her.. men er litt deilig å bare kunne ta det med ro og få litt hjelp til ting... Eneste kjipe er at vi er blakke, og kunne godt tenkt meg litt godis og slikt nå som jeg er "syk"... men men... kanskje julenissen kommer med noe-- *ler* Har bare tatt 1 pinex forte i dag og det var kl 07.00, så er lenge siden nå, og klarer meg bra... Kommer på litt senere jeg, tenkte jeg skulle sette meg i sofaen igjen.. God bedring ElCaramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 15. desember 2006 #834 Del Skrevet 15. desember 2006 GRATULERER så masse med nye fordeler El Caramba og LostSoul Kjempeflott å få lese om deres erfaringer her i dagboken! Dere ser jo ut til å klare dere kjempefint, selv om det selvsagt ikke er så behagelig nå like etter op. Tror nok det er en fordel å op over muskel ja, når jeg tenker på rekonvalens. Men jeg må bare la det stå til nå. Skal op under muskel 3. januar, da jeg har små erter fra før (bu hu), men storgleder meg til å se resultatet og ikke minst sommeren 2007 Blir topp å gå i små topper og føle meg vel i bikini. Jeg har også kjøpt meg Triumph tri action, og håper den er fin å bruke etter op. Er veldig spent nå - og ser egentlig bare frem til å få jula overstått, slik at jeg blir ferdig med op. Og får PUPPER. Jippi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #835 Del Skrevet 15. desember 2006 GRATULERER så masse med nye fordeler El Caramba og LostSoul Kjempeflott å få lese om deres erfaringer her i dagboken! Dere ser jo ut til å klare dere kjempefint, selv om det selvsagt ikke er så behagelig nå like etter op. Tror nok det er en fordel å op over muskel ja, når jeg tenker på rekonvalens. Men jeg må bare la det stå til nå. Skal op under muskel 3. januar, da jeg har små erter fra før (bu hu), men storgleder meg til å se resultatet og ikke minst sommeren 2007 Blir topp å gå i små topper og føle meg vel i bikini. Jeg har også kjøpt meg Triumph tri action, og håper den er fin å bruke etter op. Er veldig spent nå - og ser egentlig bare frem til å få jula overstått, slik at jeg blir ferdig med op. Og får PUPPER. Jippi. ← Det er nok sikkert en fordel over muskel ja, men nå er jo alle mennesker forskjellige og er ikke sikkert du synes det er like vondt som en annen synes... 3januar ja, det er jo ikke så lenge til, kan tenke meg at du gleder deg fælt nå Og det har du all rett til :D De fleste bruker Triumph tri action, så den funker nok kjempe bra (jeg fikk bh på klinikken så tror ikke jeg har den) Takk for gratulasjonen Jeg er kjempefornøyd allerede.. bare gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 15. desember 2006 #836 Del Skrevet 15. desember 2006 Legen min sa akkurat det samme til meg,og vi endte opp med 240 Tenkte egentlig 260, men er glad det ble 240. Det er betryggende å ha en lege som tenker "sammen med deg", og vi snakket også om evnt amming og slik framover i tida. De ser superfine ut,har tatt en liten gløtt her. Er mer våken og opplagt nå enn isted, føler meg litt mer i form. Bare ca en time siden sist jeg skrev. Trodde jeg var en skikkelig viking jeg,men det var jeg altså ikke,hehe Kan anbefale Klinikk Stokkan til alle som leser dagboken og bor i det pmrådet,og vurderer operasjon. De har to avd, Trondheim og Tromsø. Nok en klinikk på "bra-lista". Ønsker deg lykke til i januar, både jeg og lostsoul tok idag og det har gått kjempebra! Hun er ltt tøffere enn meg da, men det går bra med meg også,hehe. Stor klem fra meg ← Gratulerer!!! Gøy å høre jeg ikke er den eneste som skal ta 240 Er så glade på deres vegne, ElCaramba og Lostsoul. Gleder meg til det blir min tur Håper dere snart er i fin form klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 15. desember 2006 #837 Del Skrevet 15. desember 2006 GRATULERER så masse med nye fordeler El Caramba og LostSoul Kjempeflott å få lese om deres erfaringer her i dagboken! Dere ser jo ut til å klare dere kjempefint, selv om det selvsagt ikke er så behagelig nå like etter op. Tror nok det er en fordel å op over muskel ja, når jeg tenker på rekonvalens. Men jeg må bare la det stå til nå. Skal op under muskel 3. januar, da jeg har små erter fra før (bu hu), men storgleder meg til å se resultatet og ikke minst sommeren 2007 Blir topp å gå i små topper og føle meg vel i bikini. Jeg har også kjøpt meg Triumph tri action, og håper den er fin å bruke etter op. Er veldig spent nå - og ser egentlig bare frem til å få jula overstått, slik at jeg blir ferdig med op. Og får PUPPER. Jippi. ← Tusen takk for omtanken! Dette angrer jeg ikke på, selv om det har gjort litt vondt ja. Jeg har ingen planer om å troppe opp i NM i hoppetau de første dagene, holder meg hjemme tenker jeg noen dager til,hehe. Puppene kjennes helt rare når jeg tar på dem, som om det ikke er mine, er nok litt nummen. Men det ser ut til at de ser fantastiske ut! Triumph sin er super,bruker den selv,er så lett å styre med selv,regulere på stroppene og ta av/på. Nå har jeg en midlertidig på mens den andre er i vask (har hatt litt svettetokter når det gjorde vondt på nettene, og fikser ikke å gå med "skitten" overdel,hehe) og den jeg har nå er supertrang,SNURP!! Men det er for en kort stund bare. Lykke til i januar! Vi er med deg hele veien, ikke gru deg! Dette går kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 15. desember 2006 #838 Del Skrevet 15. desember 2006 Gratulerer!!! Gøy å høre jeg ikke er den eneste som skal ta 240 Er så glade på deres vegne, ElCaramba og Lostsoul. Gleder meg til det blir min tur Håper dere snart er i fin form klem fra meg ← Er kjempefornøyd! Gled deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #839 Del Skrevet 15. desember 2006 Eneste kjipe er at vi er blakke, og kunne godt tenkt meg litt godis og slikt nå som jeg er "syk"... men men... kanskje julenissen kommer med noe-- *ler* ← Off da, det er deilig med litt snop når man er syk ja.. Får håpe nissen kommer med litt godt til deg da! Ellers kan jeg sende litt gjennom kvinneguiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #840 Del Skrevet 15. desember 2006 Jaaa.. kan du ikke sende litt snop`? hihi.. fått en kinder maxi av kjæresten nå så den skal jeg nyyte :D puppene mine er ikke nummene lenger, kjennes ut som mine, men de har begynt å stikke noe inni granskauen Ikke særlig godt!! Har veldig lyst å titte på de, men tør ikke ta av bh'n.. hehe... jeg er såå pysete.. Tror de blir ganske stoore ja, bh'en er for liten, de stikker ut på sidene under armen.. wee *stolt* Blir deilig å kunne dusje og sånn til mandag, føler meg skitten nå.. selvom jeg dusjet i går liksom.. haha.. Hvordan er det med dere da? jeg har vært litt ute på besøk hos broren til typen en liten tur, kjeder meg så fælt her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå