Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
bh, uten spile som ikke er direkte sportsbh

Da har Victorias secret mye.. Men HM har hatt før i alle fall. Samme med Cubus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da har Victorias secret mye.. Men HM har hatt før i alle fall. Samme med Cubus...

Mulig triumph kan ha str jeg må ha, hm har den nok ikke. Å bestille fra victoria secret vil blir for dyrt igjen.

Skrevet (endret)

Hm... enten så har jeg begynnende kapsel eller høyre bryst har plutselig bestemt seg for å "falle" over natten. Venstre bryst sitter litt høyere opp enn det andre.

Er 2,5 mnd siden operasjon, og de er begge myke og fine (bortsett fra når jeg ligger på ryggen). Har ikke merket noe som skulle tilsi kapseldannelse, men synes det er rart at de over natten har blitt så forskjellig. Derfor lurer jeg jo. Noen som har erfaring med dette og hvordan slikt "oppfører" seg?

Så at noen snakket størrelse her. Jeg var en 75A eller 70B. Etter operasjonen (260 silikon under muskel) bruker jeg 75C, 70D eller 70DD - avhengig av merke. 70D ser nok litt bedre ut på meg enn 75C, men er vanskeligere å få tak i enn 75C.

Endret av Sobril
Skrevet

hvor lenge fikk dere beskjed om å bruke Bh uten spiler? jeg fikk beskjed om å bruke sportsBh + nedpressbånd dag og natt i 6 uker,å så videre bruke myk Bh uten spiler eller push up første 6mnd.

push up er jo greit,sier seg kanskje selv.men hvorfor ikke spiler? de gir jo mye bedre støtte! de fleste mykbh'er er jo bare tynt stoff uten noen form for støtte! og puppene blir jo så spisse... :gjeiper:

dessuten er det omtrent umulig å oppdrive noen mykbher som ikke har cuper opp til halsen ala bestemor,eller som ikke er en sportsbh. hvor sexy er det til julebordet liksom.. :sjenert:

måtte dere som brukte nedpressbånd stramme dette lengre enn til merket etterhvert? synes mitt er blitt litt utvasket og slafsete..

Skrevet
hvor lenge fikk dere beskjed om å bruke Bh uten spiler? jeg fikk beskjed om å bruke sportsBh + nedpressbånd dag og natt i 6 uker,å så videre bruke myk Bh uten spiler eller push up første 6mnd.

push up er jo greit,sier seg kanskje selv.men hvorfor ikke spiler? de gir jo mye bedre støtte! de fleste mykbh'er er jo bare tynt stoff uten noen form for støtte! og puppene blir jo så spisse... :gjeiper:

dessuten er det omtrent umulig å oppdrive noen mykbher som ikke har cuper opp til halsen ala bestemor,eller som ikke er en sportsbh. hvor sexy er det til julebordet liksom.. :sjenert:

måtte dere som brukte nedpressbånd stramme dette lengre enn til merket etterhvert? synes mitt er blitt litt utvasket og slafsete..

Som svart i ett annet innlegg så har de mye fint på Victorias scret.. HM og CUbus har også hatt i alle fall.

6 mnd uten spiler og push up... Tror ikke jeg trenger push up med det første.. haha..

Jeg har ikke sånn nedpressbånd. Hvorfor har du det? De bruker ikke det ved klinikken der jeg var.

Skrevet

Hvor er du operert? Lurer på om vi kanskje har operert samme sted. ...virker som om vi har fått de samme beskjedene ihvertfall. Ja, jeg måtte stramme båndet mitt lenger enn til merket etterhvert. Nå er det rimelig slitt... Da jeg var på kontroll for 2 uker siden fikk jeg beskjed om å bruke det i 1-2 uker til. I morgen er det gått akkurat 2 uker :-)

Jeg ringte forrige uke for å høre når jeg kunne begynne med bh. Da sa damen 6 uker. Hun nevnte ikke noe om spiler men det høres fornuftig ut å vente med det i tilfelle spilene gnager mot arrene....

Skrevet
Hvor er du operert? Lurer på om vi kanskje har operert samme sted. ...virker som om vi har fått de samme beskjedene ihvertfall. Ja, jeg måtte stramme båndet mitt lenger enn til merket etterhvert. Nå er det rimelig slitt... Da jeg var på kontroll for 2 uker siden fikk jeg beskjed om å bruke det i 1-2 uker til. I morgen er det gått akkurat 2 uker :-)

Jeg ringte forrige uke for å høre når jeg kunne begynne med bh. Da sa damen 6 uker. Hun nevnte ikke noe om spiler men det høres fornuftig ut å vente med det i tilfelle spilene gnager mot arrene....

operert på nobel clinic for 2,5uker siden.er skikkelig lei av nedpressbåndet,det gjør jo at puppene får en skikkelig stygg fasong,så kan bare gå i posete gensere. :kjefte: jeg skal ikke på etterkontroll,da jeg bor 55mil unna klinikken.fikk bare med et brev hvor det sto at jeg skulle bruke det konstant i 6 uker.

men å bruke spile til fest må vel gå an?synes jeg ser meg i tubekjole med stor sportsbh under. :fnise:

Skrevet
Som svart i ett annet innlegg så har de mye fint på Victorias scret.. HM og CUbus har også hatt i alle fall.

6 mnd uten spiler og push up... Tror ikke jeg trenger push up med det første.. haha..

Jeg har ikke sånn nedpressbånd. Hvorfor har du det? De bruker ikke det ved klinikken der jeg var.

nedpressbånd brukes på de som får lagt inn under muskel,for at protesen ikke skal feste seg for høyt opp,for da vil resultatet bli ala victoria beckham,med puppene under haka :fnise: det fungerer også som en ekstra støtte,og holder protesen på plass til den innvendige lommen er grodd.

Skrevet

Hei, nå har jeg lest mye igjennom denne Dagboken, og har lest litt av hvert om de forskjellige klinikkene. Det jeg lurer på er hvilken størrelse passer meg? Jeg er ca 166/167cm og veier rundt 53kg..

Tenker egentlig på noe lignene som 350 - 400? Men tviler på at det er noen kirurger som vil opperere inn det? Jeg har en liten B-cup nå. Vil helst ha en fyldig C , liten D.

Hva mener dere?

Skrevet

Tror det er veldig lurt å vente med å bruke spile bh i 6 mnd, det er for å finest mulig arr. Har en venninne som ikke var flink til dette og arrene hennes er ikke så fine.

Men sefølgelig å bruke spile bh på fest iblandt må jo gå fint an.

Jeg synes den bh`n jeg fikk på klinikken er ganske bra, så fikk bestilt en til av den, får en fin kløft og utringning av den. Så jeg ringte klinikken og fikk bestilt en til av den. Det er en Anita bh. Men den er nok rar i str, for den jeg har på meg nå er 75A, og jeg var en 70B fra før.

Jeg har lagt inn over muskel og brukte nedpressbånd i 2 dager.

Skrevet

Et spørsmål.... jeg trodde at man fremdeles burde ta ut eller bytte protesene etter 10-15år, men så i en tråd på kropp og helse at noen sier protesene nå kommer med livsgaranti, og derfor trenger man ikke å bytte dem ut..?!..

Hva er rett egentlig.... livsgaranti kan bety alt fra 1-4år, kommer an hvor lang "levetid" et produkt er ment å ha, det vil jo ikke si at om du f.eks kjøper en mobil med livsgaranti så vil du kunne ha mobilen livet ut, til en selv dør..

Skrevet
Et spørsmål.... jeg trodde at man fremdeles burde ta ut eller bytte protesene etter 10-15år, men så i en tråd på kropp og helse at noen sier protesene nå kommer med livsgaranti, og derfor trenger man ikke å bytte dem ut..?!..

Hva er rett egentlig.... livsgaranti kan bety alt fra 1-4år, kommer an hvor lang "levetid" et produkt er ment å ha, det vil jo ikke si at om du f.eks kjøper en mobil med livsgaranti så vil du kunne ha mobilen livet ut, til en selv dør..

Det der med livsgaranti er svært misvisende. Det er ikke slik at du får nye og ny operasjon dersom noe skulle gå galt. Dersom kirurgen lover deg noe slikt, bør du være skeptrisk. Få alt skriftlig og les alt nøye, også det med liten skrift. Be om kontrakt med underskrift.

Jeg kjenner kvinner som har hatt sine implantater i 22 år, od disse av den gamlse sorten (80-tallet). Dagens implantater er av mye bedre kvalitet, og vil nok vare langt lenger enn 10-15 år. Grunnen til at produsentene setter en grense ved 10-15 år er at de har ikke testet implantatene lenge nok til å garantere at det varer flere år. Slik forsikrer de seg selv mot søksmål fra pasienter som har implantatene lenger enn dette, og noe går galt.

Når det er sagt bør man gå til kontroll en gang i året hos kirurg etter 10- 15 år, for å forsikre seg om at alt er i orden og at implantatet er helt.

Hilsen

CeeCee

Skrevet
Det der med livsgaranti er svært misvisende. Det er ikke slik at du får nye og ny operasjon dersom noe skulle gå galt. Dersom kirurgen lover deg noe slikt, bør du være skeptrisk. Få alt skriftlig og les alt nøye, også det med liten skrift. Be om kontrakt med underskrift.

Jeg kjenner kvinner som har hatt sine implantater i 22 år, od disse av den gamlse sorten (80-tallet). Dagens implantater er av mye bedre kvalitet, og vil nok vare langt lenger enn 10-15 år. Grunnen til at produsentene setter en grense ved 10-15 år er at de har ikke testet implantatene lenge nok til å garantere at det varer flere år. Slik forsikrer de seg selv mot søksmål fra pasienter som har implantatene lenger enn dette, og noe går galt.

Når det er sagt bør man gå til kontroll en gang i året hos kirurg etter 10- 15 år, for å forsikre seg om at alt er i orden og at implantatet er helt.

Hilsen

CeeCee

Ja, jeg syntes det var veldig rart å si at man ikke lenger trenger å bytte dem ut!

Synd at noen får slik feilinformasjon..

Skrevet
Hei, nå har jeg lest mye igjennom denne Dagboken, og har lest litt av hvert om de forskjellige klinikkene. Det jeg lurer på er hvilken størrelse passer meg? Jeg er ca 166/167cm og veier rundt 53kg..

Tenker egentlig på noe lignene som 350 - 400? Men tviler på at det er noen kirurger som vil opperere inn det? Jeg har en liten B-cup nå. Vil helst ha en fyldig C , liten D.

Hva mener dere?

Nå er jeg 163 høy og veier 65 kg, så jeg er jo da en del kraftigere enn deg. Jeg var 70B og la inn 350, nå er det bare 5 dager siden, så jeg vet ikke hvilken str jeg er ennå, men tipper kanskje jeg er en 70D. Synes de er mer enn store nok til min kropp. Så synes kanskje 400 høres litt mye ut, men ikke lett for meg å vurdere heller.

Min kirurg ville gjerne legge inn mer hos meg, hann hadde nok vært mer fornøyd med 400. Men selv kunne jeg ikke tenkt meg mer.

Jeg ble opperert av Tomm Bjærke på Colloseumklinikken i oslo.

Skrevet
Ja, jeg syntes det var veldig rart å si at man ikke lenger trenger å bytte dem ut!

Synd at noen får slik feilinformasjon..

Ja, det er trist, og det er svært misvisende. Mange opererer med livstidsgaranti, men dette betyr ikke at man får ny operasjon og nye implantater. MMulig det etyr at man får nytt implantat dersom selve implantatet skulle ryke tidligere enn etter 10-15 år, men operasjonen og alt det andre må man betale selv, og da er man nesten like langt....

Skrevet
Nå er jeg 163 høy og veier 65 kg, så jeg er jo da en del kraftigere enn deg. Jeg var 70B og la inn 350, nå er det bare 5 dager siden, så jeg vet ikke hvilken str jeg er ennå, men tipper kanskje jeg er en 70D. Synes de er mer enn store nok til min kropp. Så synes kanskje 400 høres litt mye ut, men ikke lett for meg å vurdere heller.

Min kirurg ville gjerne legge inn mer hos meg, hann hadde nok vært mer fornøyd med 400. Men selv kunne jeg ikke tenkt meg mer.

Jeg ble opperert av Tomm Bjærke på Colloseumklinikken i oslo.

Okei, takker for svar.

Hmm, ja det kan stemme. Jeg er veldig usikker på hva som evt. kommer til å passe til meg, eller ikke. Jeg skal bli ringt opp av kirurgen på den klinikken jeg har snakket med. Har sendt bilder til dem, så han vet kanskje hva jeg trenger. Håper bare alt går som det skal :-)

Skrevet
Ja, jeg. Kjempehyggelige alle sammen. Fikk mob. nr til kirurgen som utførte inngrepet og utnyttet det til max da jeg lå hjemme og lurte på hva som skjedde med puppene (o' smerte) :fnise: Super service totalt sett. Kirurgen lovet meg "Vestfolds fineste pupper", og det tror jeg jaggu jeg får også :sjenert:

Send meg gjerne PM dersom du har spesifikke spørsmål.

Takk :) PM sent.

Skrevet
Okei, takker for svar.

Hmm, ja det kan stemme. Jeg er veldig usikker på hva som evt. kommer til å passe til meg, eller ikke. Jeg skal bli ringt opp av kirurgen på den klinikken jeg har snakket med. Har sendt bilder til dem, så han vet kanskje hva jeg trenger. Håper bare alt går som det skal :-)

Kirurgen vet hva som vil se bra ut og ikke ja, er jo dette de gjør hele tiden. Så det går sikkert veldig bra.

Skrevet

hei!

jeg har fått operasjonsdato! 27.januar! (ikke råd før). gleder meg helt vanvttig. er 180 høy, veier 63 kg, har 70aa og gleder meg så syyykt til å få litt pupper! skal på enda en konstulasjon 9.november og bestemme endelig innleggsstørrelse. jeg tenker 260. skal ta under muskelen. er ikke interessert i å lyse silikon når jeg kommer gående, men har absolutt lyst på litt pupper. hm. fyldig b-cup er vel drømmen. hva tenker dere? 250, 280? dråpeformede. fana medisinske. noen som har erfaringer med dr. bugge på fana? han skal ha drøyt mye penger for jobben i forhold til andre steder, så får håpe han vet hva han gjør;)

Skrevet

Hva mener dere?

Det er individuelt hvor store brystene blir pg.a. omkrets under bryste, avstand mellom brystene, brystvev etc etc.

Selv har jeg 260ml i hvert bryst, høy profil, under muskel. Før operasjon var jeg en 75A eller 70B. Nå, 11 uker etter, er jeg en 70D (prøvde bh'er i går og da var 70D plutselig for lite og måtte gå opp til 70DD). Kan bruke 75C også, men synes ikke disse har like god passform som 70D.

Jeg er forøvrig 163 cm høy og veier 53 kilo. Litt lavere enn deg med andre ord, men o.a. side er du ganske så tynn og jeg ville kanskje ikke hatt større enn 300ml dersom målet er en liten D.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...