Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bugge foreslå dråpeformede, noe jeg er enig i. prisen ble 45.000!!! Jeg har til nå ikke sett noen her inne som har betalt like mye som jeg er forespeilet å betale. Hvorfor denne prisen? Fordi det er dråpeformede innlegg, fordi Fana medisiske alltid har så stive priser eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var litt av en stiv pris ja...

Der jeg skal opereres er narkose og innlegg allerede inkludert i prisen, eneste som kommer uten om er bhen.. så selve op kommer på "bare" 32 000,-

Skrevet

fikk me et spark i puppen igår!!!!

stelte på sønnen min (7mnd), og i et uoppmerksomt øyeblikk fikk han inn et spark i VE bryst! ikke sånn kjempehardt,dette skjedde i natt,og idag er jeg litt øm.er skikkelig redd for at det har gått utover den "lomma" som skal gro rundt innlegget. puppene er 2 uker idag,og er livredd for kapsel.. :kjefte:

et annet spørsmål..angående NEDPRESSBÅND/ BRYSTBÅND eller va d heter.skal gå med det i uker (!!!!!). de tegnet på en strek på klinikken,med hvor mye det skulle strammes. (borrelås). men etter endel ganger vask,så virker det litt mer "tjafsete"..er ikke sikker.husker liksom ikke hvor stramt det var rett etter OP. de sa jeg skulle vurdere selv etterhvert.hva nå enn det betyr... det skal sitte på "øvre halvdel av brystene".vil det si fra øvre kant av brystvorte og opp,eller enda lengre opp?

Skrevet
fikk me et spark i puppen igår!!!!

stelte på sønnen min (7mnd), og i et uoppmerksomt øyeblikk fikk han inn et spark i VE bryst! ikke sånn kjempehardt,dette skjedde i natt,og idag er jeg litt øm.er skikkelig redd for at det har gått utover den "lomma" som skal gro rundt innlegget. puppene er 2 uker idag,og er livredd for kapsel.. :kjefte:

et annet spørsmål..angående NEDPRESSBÅND/ BRYSTBÅND eller va d heter.skal gå med det i uker (!!!!!). de tegnet på en strek på klinikken,med hvor mye det skulle strammes. (borrelås). men etter endel ganger vask,så virker det litt mer "tjafsete"..er ikke sikker.husker liksom ikke hvor stramt det var rett etter OP. de sa jeg skulle vurdere selv etterhvert.hva nå enn det betyr... det skal sitte på "øvre halvdel av brystene".vil det si fra øvre kant av brystvorte og opp,eller enda lengre opp?

Hei,

Nedpressbåndet skl ligge øvre del av puppene slik at den presser puppene ned for et pent resultat..

Skrevet
Bugge foreslå dråpeformede, noe jeg er enig i. prisen ble 45.000!!! Jeg har til nå ikke sett noen her inne som har betalt like mye som jeg er forespeilet å betale. Hvorfor denne prisen? Fordi det er dråpeformede innlegg, fordi Fana medisiske alltid har så stive priser eller???

Jeg betalte 32.800 for hele pakka. Smertestillende, bh osv. Å jeg tok dråpeformede 500 i den ene og 400 i den andre. På fornebuklinikken. Syns 45.000 var en veeeldig stiv pris!

Skrevet

Synes også 45 000 høres veldig mye ut. Jeg betalte 27 000, det er ikke dråpeformede da, men så mye dyrere er ikke dråpeformede.

Her er formen grei, er 3 dager etter operasjon. Men synes puppene bare blir mer og mer hovne jeg. Hvor lenge er de sånn veldig hovne, ca når begynner hevelsen og gi seg?

Skrevet

dere som er operert under muskel,merket dere noen forskjell fra uken etter operasjonen,og flere uker etterpå?tenker da i str forskjell.

jeg er på dag 16,og brystene har hatt litt forskjellig str helt siden dag1. de var også litt forskjellig før OP,men fikk lagt inn 240/260 for å jevne ut.men det er fortsatt ganske tydelig forskjell uten Bh.

og i forhold til str,tror dere de minsker/øker noe særli i forhold til nå? har så lyst til å kjøpe noen BH'er...! :gjeiper:

noen som vil anbefale gode soft Bh'er eller hva det heter?

en ting til; dere som hadde en 70AA,og fikk lagt inn rundt 250,hva endte dere på? jeg regner med at jeg skal ende på en B-cup,men når jeg målte for et par dager siden,så var de 89 rundt,dvs en 70C/D !!!!!! :jepp::jepp: de er jo litt spiss enda,muli det som gjør d?fikk litt hakeslepp.

Skrevet

Hei...

Jeg skal legges inn i morra for operasjon. Har vurdert dette lenge nå og endelig er det min tur.

Jeg skal opereres på Fornebuklinikken kl. 12.30 i morgen. Skal betale 30.800 kr. Runde silikon innlegg og høyprofil mener jeg det blir.

Jeg gruer meg ikke enda men regner med at det kanskje kommer i løpet av morradagen.

Jeg er 25 år gammel 170 cm og 55 kg.. Skal legge inn ca. 300 under muskelen. Håper det er plass under muskelen, men er det ikke det så går det bra å:) Hehe... Bruker 70 A nå men fyller den ikke ut. Går med de klamme innlegga fra Cubus. Ligner på kyllingfileer. Hehe...

Håper jeg ender opp på en C - cup men de får ikke putta inn mer enn det er plass til.

Er det mange her som har operert på Fornebuklinikken?

Gleder meg veldig til å endelig få pupper i morra:)

Skrevet
Hei...

Jeg skal legges inn i morra for operasjon. Har vurdert dette lenge nå og endelig er det min tur.

Jeg skal opereres på Fornebuklinikken kl. 12.30 i morgen. Skal betale 30.800 kr. Runde silikon innlegg og høyprofil mener jeg det blir.

Jeg gruer meg ikke enda men regner med at det kanskje kommer i løpet av morradagen.

Jeg er 25 år gammel 170 cm og 55 kg.. Skal legge inn ca. 300 under muskelen. Håper det er plass under muskelen, men er det ikke det så går det bra å:) Hehe... Bruker 70 A nå men fyller den ikke ut. Går med de klamme innlegga fra Cubus. Ligner på kyllingfileer. Hehe...

Håper jeg ender opp på en C - cup men de får ikke putta inn mer enn det er plass til.

Er det mange her som har operert på Fornebuklinikken?

Gleder meg veldig til å endelig få pupper i morra:)

hei! gratulerer med OP dato;) jeg er 170 høy og 57kg.la inn 240/260 under muskel.hadde 70AA fra før,nå 17 dager etter operasjonen har jeg en C.vet ikke om de kommer til å endre seg noe i nærmeste framtid.har hørt om de som plutselig får større bryst når muskelen "slipper" innlegget. så hvis du putter inn 300,så vil jeg nok regne med at du får en C!(kankje mer..)

Skrevet
hei! gratulerer med OP dato;) jeg er 170 høy og 57kg.la inn 240/260 under muskel.hadde 70AA fra før,nå 17 dager etter operasjonen har jeg en C.vet ikke om de kommer til å endre seg noe i nærmeste framtid.har hørt om de som plutselig får større bryst når muskelen "slipper" innlegget. så hvis du putter inn 300,så vil jeg nok regne med at du får en C!(kankje mer..)

Hvordan var formen etterpå da? Moro å se noen som er "like" i høyde og vekt.. hehe... Jeg har ikke noe underhudsfett å skryte av. Kirurgen var veldig opptatt av at de ikke skulle stikke for mye ut på siden og at de ikke skulle bli for store til kroppen min:) Det er jeg veldig glad for. Vil ikke se helt oppblåst ut.. :)

Jeg har ganske tynn beinbygning også..

Godt å høre du er fornøyd:) Gleder meg utrolig mye til i morra når de er ferdig.. hehe.. SLipper heldigvis full narkose å.

Skrevet

jeg opererte på nobelclinic.hadde nok underhudsfett (3cm),men ville legge under,i tilfelle jeg tar av meg flere kilo.

Formen etter OP på klinikken var ikke så bra.ingen smerter,men siden jeg har jernanemi og lavt blodtrykk,føltes det ut som jeg var stupfull.greide ikke å gå,eller fokusere før etter 6 timer!!

sov godt på rygg første natta,ikke spesielt smerter.og neste dag så tok jeg flytog/tog og kjørte 7mil i bil (som passasjer) uten problem! hadde ingen spesielle smerter,bare vanskelig å bruke hendene første dagene.litt handicappa;) har egneltig ikke hatt VONDT.bare klødd og vært litt ømt. på dag 9 så var jeg alene hjemme med barna mine påp 6mnd og 3år. løfta og stelte babyen og alt.ingen problem!

Skrevet
dere som er operert under muskel,merket dere noen forskjell fra uken etter operasjonen,og flere uker etterpå?tenker da i str forskjell.

jeg er på dag 16,og brystene har hatt litt forskjellig str helt siden dag1. de var også litt forskjellig før OP,men fikk lagt inn 240/260 for å jevne ut.men det er fortsatt ganske tydelig forskjell uten Bh.

og i forhold til str,tror dere de minsker/øker noe særli i forhold til nå? har så lyst til å kjøpe noen BH'er...! :gjeiper:

noen som vil anbefale gode soft Bh'er eller hva det heter?

en ting til; dere som hadde en 70AA,og fikk lagt inn rundt 250,hva endte dere på? jeg regner med at jeg skal ende på en B-cup,men når jeg målte for et par dager siden,så var de 89 rundt,dvs en 70C/D !!!!!! :jepp::jepp: de er jo litt spiss enda,muli det som gjør d?fikk litt hakeslepp.

Hei

I dag er det 3 uker og 5 dager siden jeg la inn 280 gram under muskel. Går enda med brystbåndet som jeg er rimelig lei av.....men nå ser det ut som om de faller på plass så da er det nok slutt på båndet om kun en dag :-)

Mine har ikke blitt mindre siden den første-andre uken men sunket mer på plass. Blitt mindre hoven på øvre del av brystet. Kjøpte min første bh i helgen. Det ble en fin C som jeg er veldig fornøyd med. Jeg trenger også forslag på myke bh'er :-)

Skrevet

Prøver igjen,

Noen som har blitt operert av dr. Vanja Busic på Colosseum Klinikken i Stavanger?

Og, dere som har str 70 i bh, hvor fant dere, eller hvilket merke bh har softbh´er i 70?

Jeg har ennå ikke funnet noen, driver å planlegger fram til op, greit å vite hvor jeg kan få tak i slike ting.

75 vil bli for stort rundt ryggen for meg, og det er jo ekstra viktig med god støtte når man har nye pupper.

Skrevet

Da var 2 piller tatt og en kropssvask unnagjort. Bare 3 piller i morra før operasjonen nå så er jeg klar. Og en vask til med hibiscrub...

Åååh, som jeg gleder meg...

Får alle soom legger under muskelen brystbånd?

Skrevet
Da var 2 piller tatt og en kropssvask unnagjort. Bare 3 piller i morra før operasjonen nå så er jeg klar. Og en vask til med hibiscrub...

Åååh, som jeg gleder meg...

Får alle soom legger under muskelen brystbånd?

Tror det kommer an på hvor du opererer deg...

Skrevet
Tror det kommer an på hvor du opererer deg...

Ok, takk.. Skal på Fornebuklinikken men kjenner ingen som har fått lagt under muskelen og har blitt operert der...

Skrevet

Da har jeg vært inne på Fornebu å operert... SÅ koselige og snille folk.. En veldig morsom mann som ga meg sovemedisin også..

Ikke mye smerter nå. Bare litt stølhet på en måte.. Lurer på hvordan det blir imorra.. Hehe.. Godt med pupper i alle fall.. Blir spennende å se hvilken størrelse det blir nå musklene har slappa av:)

Skrevet

Prøver for 3gang,

Har noen blitt operert av dr. Vanja Busic på Colosseum Klinikken i Stavanger?

Og hvor finner man soft bh´er i str 70?

Skrevet
Prøver for 3gang,

Har noen blitt operert av dr. Vanja Busic på Colosseum Klinikken i Stavanger?

Og hvor finner man soft bh´er i str 70?

Victorias secret har mye i ale fall. Men jeg er ikke helt sikker på hva du mener men soft bh..

Skrevet
Victorias secret har mye i ale fall. Men jeg er ikke helt sikker på hva du mener men soft bh..

bh, uten spile som ikke er direkte sportsbh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...