momo Skrevet 19. oktober 2009 #8321 Skrevet 19. oktober 2009 Hvor lenge skal sports bh brukes etter opperasjonen? Hører jo 6 uker overalt, men hører og 6 mnd. Så bare lurer på om man virkelig skal bruke sports bh så lenge som 6 mnd?
snubis Skrevet 19. oktober 2009 #8322 Skrevet 19. oktober 2009 sportsbh i 6 uker, deretter BH uten spiler i 6mnd. etter 6mnd kan du bruke vanlige bher med spiler og push uo bher.ihvertfall det jeg fikk beskjed om.
momo Skrevet 19. oktober 2009 #8323 Skrevet 19. oktober 2009 sportsbh i 6 uker, deretter BH uten spiler i 6mnd. etter 6mnd kan du bruke vanlige bher med spiler og push uo bher.ihvertfall det jeg fikk beskjed om. Takk for svar! Og jeg som gleder meg til å gå ut og kjøpe meg fint undertøy.
Avalon Skrevet 20. oktober 2009 #8324 Skrevet 20. oktober 2009 Da har jeg vært på konsultasjon! Kirurgen målte hvor mye fett som var der, og kom til at jeg ikke hadde nok fett til at de kunne legge implantaten over muskelen. Jeg ville også ha den under, så det var jo helt greit. Fikk prøve et 3par innlegg, det på 240cc(eller hva man kaller det) var det som så best ut. 300 ble DIGERT Så da blir det 240, under muskelen med snitt under puppen! Det blir også et ru implantat. Kirurgen anbefalte å ha lavprofil, da jeg ønsker mer fylde øverst, men sa at det finner han ut under op hva som vil se best ut. Fikk god informasjon, da jeg skulle få se og ta på implantater ble jeg bedt om å lukke øynene og han la to forskjellige implantater i hendene mine og spurte hva jeg syntes. Han la da et av silikon og et av saltvann. Det av saltvann kjentes ut som en hard ballong. Det var for å illustrere hvorfor de ikke brukte saltvann. Så, ja... skal ringe tilbake andre uken i november å få time til op. De var ikke kommet så langt i bookingen enda, ønsker å få en time i januar. Kunne fått en time allerede i desember, men jeg vil gjerne kunne hjelpe til hjemme i julen, pynte juletreet og kunne løfte, bære å ha tantebarna mine på fanget. Ble anbefalt å ikkje løfte dem på 6uker, eller ha dem på fanget slik at de kunne være borti puppene. Har et tantebarn på 2år og et på nesten 1mnd, så jeg vil gjerne kunne ha dem i fanget på jul! Er fremdeles redd for alt som kan gå galt, men har allikevel virkelig lyst på litt større pupper. Er ikke helt sikker på hvilken str jeg bruker nå, har målt meg hos en undertøysbutikk, men de har helt anderledes str enn hva du finner på h&m, lindex osv. På den butikken fikk jeg str 65C, så jeg antar jeg da er en 70B kanskje C alt etter bh merke og type ellers. Vil etter op da bli enten en C eller en D, igjen alt etter bh merke og type, om noen skjønnte det
momo Skrevet 20. oktober 2009 #8325 Skrevet 20. oktober 2009 Så bra konsultasjonen gikk bra da! Greit å ikke oppereres i desember ja, greit å kunne være med på alt som skjer da. Selv glad for att jeg oppereres nå, så jeg er bra igjen til desember. Men vil vel tro det går bra og ha barn på fanget før det er gått 6 uker, nå er det jo så mange mødre som oppereres og de må da kose og leke med barna sine ganske raskt etterpå. Min minste er jo 2,5 år, han skal til pappan sin de 2 første ukene, men etter det blir det jo kosing og fang og lek. Bare fått beskjed om att jeg ikke skal gjøre noe sånnt første uka jeg.
Avalon Skrevet 20. oktober 2009 #8326 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg fikk beskjed at at helst ikke burde løfte dem eller ha dem på fanget, men hadde det vært mine egne barn kan det hende visa hadde vært anderledes Men, jeg har et spm til dere som røyker eller snuser, jeg snuser og fikk beskjed om at jeg burde slutte med det 2uker i forveien. Hvilken beskjed fikk dere, og hva gjorde dere? Tror ikke jeg klarer å la være å snuse, dessverre... Har blitt operert før, men da fikk jeg beskjed at jeg ikke burda innta nikotin så og så mange timer før op... Og så kan jg vel nevne at jeg skulle bruke den bh´en jeg fikk på klinikken i 6uker, etter det kunne jeg bruke bh, men renger med det vil si bh uten spiler. Selv om jeg ikke har fått time ennå, så blir det nok en fredag og da skulle jeg komme tilbake på mandag for å ta bort bandasje eller hva det nå var for noe
snubis Skrevet 20. oktober 2009 #8327 Skrevet 20. oktober 2009 jeg opererte inn silikon for 12 dager siden,allerede på dag 10 så bærte jeg sønnen min på 6mnd..og 10kg! (dog minst mulig) hadde snakket med kirurg og sykepleier,og de sa at det gikk helt fint etter 10 dager,jeg måtte bare huske å holde ham tett inntil kroppen. man kan jo begynne med styrketrening etter 4 uker,det er jo m,ye hardere. men jeg lurer på en ting..når er det greit å behandle de "nye" puppene på samme måte som de "gamle"?..tenker da i forhold til tafsing.. har en utålmodig mann som har sååå lyst å gjøre mer enn bare stryke forsiktig...
almita Skrevet 20. oktober 2009 #8328 Skrevet 20. oktober 2009 Å nei, jeg skrev et innlegg her, - trodde jeg - men det kom under generell dagbok!! ?? Noen som vet om jeg kan flytte innlegget, eller slette det ?
CeeCee Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #8329 Skrevet 21. oktober 2009 Å nei, jeg skrev et innlegg her, - trodde jeg - men det kom under generell dagbok!! ?? Noen som vet om jeg kan flytte innlegget, eller slette det ? Skriv til moderatorene og spør om de kan flytte det Hilsen CeeCee
momo Skrevet 21. oktober 2009 #8330 Skrevet 21. oktober 2009 Da er det bare en dag igjen til jeg oppereres. Nå gleder jeg meg utrolig mye. Men er nå skikkelig rastløs, går jo bare rundt meg selv og gleder meg masse.
Avalon Skrevet 21. oktober 2009 #8331 Skrevet 21. oktober 2009 Da er det bare en dag igjen til jeg oppereres. Nå gleder jeg meg utrolig mye. Men er nå skikkelig rastløs, går jo bare rundt meg selv og gleder meg masse. masse lykke til! Jeg gleder meg til jeg har fått time i januar! Midt i eksamenstiden er det fint å ha noe å glede seg til. Kunne ha fått time i november men da har eg eksamen, og hvis jeg skulle ha gjort det i desember ville det vært litt dumt med alt som skal gjøres, så januar er best :D
momo Skrevet 21. oktober 2009 #8332 Skrevet 21. oktober 2009 masse lykke til! Jeg gleder meg til jeg har fått time i januar! Midt i eksamenstiden er det fint å ha noe å glede seg til. Kunne ha fått time i november men da har eg eksamen, og hvis jeg skulle ha gjort det i desember ville det vært litt dumt med alt som skal gjøres, så januar er best :D Tusen takk! Skjønner januar passer best da. Jeg er glad for att jeg rakk det nå. Jeg har eksamen i begynnelsen av desember, så ville ikke tatt det siste halvdel av november og heller ikke i desember, så jeg hadde bare flaks att jeg rakk det nå. Skjønner godt du gleder deg til å få timen, er godt å ha en dato og forholde deg til.
Snupy Skrevet 22. oktober 2009 #8333 Skrevet 22. oktober 2009 Hei alle sammen Skal på konsultasjon neste uke. Er det noen her med erfaring fra Drammen Private Sykehus. Har ikke sett at dette stedet er kommentert i denne tråden? E.
snubis Skrevet 22. oktober 2009 #8334 Skrevet 22. oktober 2009 stiller samme spørsmål for 3.gang...håper på svar! når er det greit å behandle brystene litt mer enn "bare stryking"? har en utålmodig mann som gjerne vil ta litt mer tak mine er 2 uker gamle.litt tidlig enda,kanskje?
Varsio Skrevet 22. oktober 2009 #8335 Skrevet 22. oktober 2009 stiller samme spørsmål for 3.gang...håper på svar! når er det greit å behandle brystene litt mer enn "bare stryking"? har en utålmodig mann som gjerne vil ta litt mer tak mine er 2 uker gamle.litt tidlig enda,kanskje? Det tror jeg er litt opp til hver enkelt Om det ikke gjør vondt, så sier jeg bare kjør på (men jeg ville tatt det forsiktig første gangen altså )
Gjest Sobril Skrevet 22. oktober 2009 #8336 Skrevet 22. oktober 2009 Hei alle sammen Skal på konsultasjon neste uke. Er det noen her med erfaring fra Drammen Private Sykehus. Har ikke sett at dette stedet er kommentert i denne tråden? E. Ja, jeg. Kjempehyggelige alle sammen. Fikk mob. nr til kirurgen som utførte inngrepet og utnyttet det til max da jeg lå hjemme og lurte på hva som skjedde med puppene (o' smerte) Super service totalt sett. Kirurgen lovet meg "Vestfolds fineste pupper", og det tror jeg jaggu jeg får også Send meg gjerne PM dersom du har spesifikke spørsmål.
momo Skrevet 23. oktober 2009 #8337 Skrevet 23. oktober 2009 Da ble jeg operert i går. Alt gikk veldig bra. Puppene så veldig fine ut rett etterpå. Men nå er de sefølgelig veldig hovne. Så bare gleder meg til de begynner å ser mer ut som de skal. Men jeg er veldig fornøyd med str og alt. Det som er kjedelig med meg er att jeg ikke tåler smertestillende så bra, så starta med å spy i dag tidlig og bare fortsatt. Så jeg skal se hvordand det går uten smertestillende. Håper det går bra, mest plagsomme nå er jo kvalmen og spyinga. ikke er det noe i magen helelr.
pinkytwinky Skrevet 23. oktober 2009 #8338 Skrevet 23. oktober 2009 stiller samme spørsmål for 3.gang...håper på svar! når er det greit å behandle brystene litt mer enn "bare stryking"? har en utålmodig mann som gjerne vil ta litt mer tak mine er 2 uker gamle.litt tidlig enda,kanskje? Hei, Tror ikke det er noe fasit svar på det, du må nok bare føle deg fram, si ifra når du føler ubehag. Jeg er i min 8 uke snart 9, og de er så fine så. De tåler en del. Min samboer tar på dem hele tiden, men kanskje ikke så rart? Du må bare prøve deg fram. har jo en sønn på 3 år, bærer han helt fint om det trengs. Gjør alt selv! Men igjen, dette er jo veldig inviduelt.
Avalon Skrevet 23. oktober 2009 #8339 Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har blitt operert på Colosseum kinikken i Stavanger av dr. Vanja Busic??
mildri Skrevet 23. oktober 2009 #8340 Skrevet 23. oktober 2009 Hei jenter! Så godt at denne dagboken finnes. Har lest i timesvis og føler meg trygg og glad. Er 24 år (i november), 180 høy, veier 62-65 kg (har heldigvis ikke vekt;)). Og null pupp. Virkelig null. Fyller ikke en a-cup, og går med klamme silikonproteser fra lindex i bh-en hver eneste dag, også på somrene. Det er klams og slitsomt, e kan jo falle ut når som helst=( Har endelig tatt en beslutning. Silikon here i come. Jeg er hundre prosent sikker. Vært på konstrulasjon hos dr. Bugge på fana medisinske i Bergen. Har var virkelig flott, og jeg føler meg trygg på at han er den rette. Jeg har en veldig sped overkropp (urettferdig det der, er bred over hoftene og har absolutt rumpe og lår). Bugge anbefalte dråpeformede, 230 el 260 under muskelen. Jeg får råd i slutten av januar. Er student. Jober hele desember på en pizzasjappe i hjembyen min (regner med ti tusen brutto herfra), får 16000 i begynnerstipend i januar, kan sette av 10000. Tar jeg ut feriepengene mine har jeg 8000 til. Altså 28.000. Resten spanter mamma!!!!! Hvem skulle trodd! Jeg er evig takknemlig. Nå er det altså bare å jobbe ræva av seg hele julen, så ordner det seg! Er det noen her som har vært hos bugge? Resultat? Hva slags bh-størrelse vil jeg ca ende opp med om jeg opererer inn ca 250ml, når jeg har svært lite fra før? ÅÅÅ, jeg gleder meg sånn! Endelig skal det være slutt på å skamme seg med de klamme innleggene i bikinistr 34 mens jeg har 38-40 i bakebuksestørrelse! ÅÅÅ! =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå