Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Tuuusen takk for svar :) Det ga meg veldig mye :)

Har prøvd å ringe i hele dag for å bestille time til op, men ingen som svarer. Jaja, får prøve igjen i morgen :)

I går prøvde jeg ris trikset, 450g i hver pose, dæven, det ble noen store pupper gitt, men syns de passet til kroppen min. Men, for alt jeg vet, så kan jeg jo få den beskjeden etter op at det ikke var plass til mer enn 300 kanskje.

Gratulerer så mye med graviditeten :D Godt å vite at det er ok å bli gravid etter en sånn op, ikke at en må vente i 2-3 år for eks :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Tuuusen takk for svar :) Det ga meg veldig mye :)

Har prøvd å ringe i hele dag for å bestille time til op, men ingen som svarer. Jaja, får prøve igjen i morgen :)

I går prøvde jeg ris trikset, 450g i hver pose, dæven, det ble noen store pupper gitt, men syns de passet til kroppen min. Men, for alt jeg vet, så kan jeg jo få den beskjeden etter op at det ikke var plass til mer enn 300 kanskje.

Gratulerer så mye med graviditeten :D Godt å vite at det er ok å bli gravid etter en sånn op, ikke at en må vente i 2-3 år for eks :)

Hei:-)

Leste akkurat nå et annet sted i denne dagboka at en kirurg hadde anbefalt vedkommende å vente 2-3 år med å bli gravid, hvis ikke anbefalte han på det sterkeste å vente med operasjon til etter barn. Det er ikke sikkert han har fasiten, men syns du skal høre litt rundt med forskjellige kirurger. Det gjelder jo både helse og mye penger:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Hei igjen :)

Da har jeg fått time :) 20 oktober :D Grugleder meg. Har hørt litt rundt ang graviditet å pupper, å det er forskjellige meninger om det, men ingen som har sagt jeg må vente 2-3 år med å bli gravid. Uansett, det er ikke det som er planen. Så, kan godt hende det er 2-3år til jeg blir det og ;) Men det er greit å vite, ta sine forhåndsregler :)

Alkohol skulle jeg vente med 1 uke etter op. så, får se om jeg er i form til å gå i bryllupet den 31. Blir nok ikke noe alko, men, kan da sikkert være litt sosial :)

Skrevet
Hei igjen :)

Da har jeg fått time :) 20 oktober :D Grugleder meg. Har hørt litt rundt ang graviditet å pupper, å det er forskjellige meninger om det, men ingen som har sagt jeg må vente 2-3 år med å bli gravid. Uansett, det er ikke det som er planen. Så, kan godt hende det er 2-3år til jeg blir det og ;) Men det er greit å vite, ta sine forhåndsregler :)

Alkohol skulle jeg vente med 1 uke etter op. så, får se om jeg er i form til å gå i bryllupet den 31. Blir nok ikke noe alko, men, kan da sikkert være litt sosial :)

Så gøy at du har satt opp time! Det er jo ikke lenge til:-)

Spennende.....:-D

Jeg gurgledet meg også veldig, og på selve dagen var jeg bare utrolig lettet over at timen endelig var kommet.

Du kan helt sikkert være masse sosial etter en uke, og hvis ikke du har bandasjer som går altfor høyt opp, kan du jo velge og vrake i kjloer med fin utringning :ler:

Skulle du ta under muskel....?

Hvor skal du operere deg ?

Jeg opererte meg i Kristiansand, hos Eurocosmetic. Til nå ser alt bra ut, men det har jo bare gått 2 uker.

Det er helt vidunderlig å ha fått pupper igjen, det må jeg bare si. Det gjør utrolig mye med hele meg, og nå etter at puppene er på plass, skjønner jeg VIRKELIG hvor mye jeg trengte dette. GLED DEG! :-)

Skrevet
Så gøy at du har satt opp time! Det er jo ikke lenge til:-)

Spennende.....:-D

Jeg gurgledet meg også veldig, og på selve dagen var jeg bare utrolig lettet over at timen endelig var kommet.

Du kan helt sikkert være masse sosial etter en uke, og hvis ikke du har bandasjer som går altfor høyt opp, kan du jo velge og vrake i kjloer med fin utringning :ler:

Skulle du ta under muskel....?

Hvor skal du operere deg ?

Jeg opererte meg i Kristiansand, hos Eurocosmetic. Til nå ser alt bra ut, men det har jo bare gått 2 uker.

Det er helt vidunderlig å ha fått pupper igjen, det må jeg bare si. Det gjør utrolig mye med hele meg, og nå etter at puppene er på plass, skjønner jeg VIRKELIG hvor mye jeg trengte dette. GLED DEG! :-)

Hei hei :)

Så koselig med svar :D Ser ut som det har vært ganske stille på dette forumet nå :( Er det så "ut" med silikon?? :P

Jeg skal operere på Fornebuklinikken i Oslo :) Tiiiidlig på morgenen, så det er sikkert bra, da er legen utvilt og opplagt. Hehe, det bryllupet jeg skal i den 31 er i Kr.Sand, å nå begynnr jeg å bli litt usikker på om jeg kan kjøre bil? 10 dager etter op? Har lest flere steder at folk ikke klarer kjøre bil før 2-3 uker etter op? Huff, håper ikke det er slik med meg.

Legen sa han skulle ta det over muskelen, å det er det som er mest "behagelig" etter hva jeg har skjønt. Kanskje smertene ikke er så sterke, å ikke varer så lenge :)

Hvordan opererte du? Og hvor mye la du inn? Hvordan er smertene dine nå? Er du fortsatt borte fra jobb? :)

Jeg ser virkelig frem til å få pupper, jeg har aldri hatt pupper, så det blir nok en stor overgang :) Gleder meg mest til åssen tøyet kommer til å sitte heeeelt annerledes på meg :) Kan gå med utrigning, å faktisk HA utrigning ;) Hihihi

Skrevet
Hei hei :)

Så koselig med svar :D Ser ut som det har vært ganske stille på dette forumet nå :( Er det så "ut" med silikon?? :P

Jeg skal operere på Fornebuklinikken i Oslo :) Tiiiidlig på morgenen, så det er sikkert bra, da er legen utvilt og opplagt. Hehe, det bryllupet jeg skal i den 31 er i Kr.Sand, å nå begynnr jeg å bli litt usikker på om jeg kan kjøre bil? 10 dager etter op? Har lest flere steder at folk ikke klarer kjøre bil før 2-3 uker etter op? Huff, håper ikke det er slik med meg.

Legen sa han skulle ta det over muskelen, å det er det som er mest "behagelig" etter hva jeg har skjønt. Kanskje smertene ikke er så sterke, å ikke varer så lenge :)

Hvordan opererte du? Og hvor mye la du inn? Hvordan er smertene dine nå? Er du fortsatt borte fra jobb? :)

Jeg ser virkelig frem til å få pupper, jeg har aldri hatt pupper, så det blir nok en stor overgang :) Gleder meg mest til åssen tøyet kommer til å sitte heeeelt annerledes på meg :) Kan gå med utrigning, å faktisk HA utrigning ;) Hihihi

Hei igjen!

Det praktiske først:

Jeg er 178 høy, veier 68 kg, og var en slapp og tom 75 B. Legen la inn 300 g i hver, over muskel. Han sa han ville legge inn anatomiske, men jeg glemte å spørre etter operasjonen. Akkurat nå syns jeg puppene virker veldig runde, så kanskje jeg må høre med legen....:-)

Sånn som de ser ut nå, er de ganske svære når jeg er naken, men står allikevel veldig fint til kroppen min. med bh og klær er det helt diskre og perfekt. De lar seg lett skjule;-)

Enn du, da ?

Du har aldri hatt pupper, nei....da er det deg vel forunt å få et par nå :klemmer:

Det handler om kvinnelighet og femininitet, og i allefall for meg var de følelsene veldig grunnleggende.

I forhold til sexlivet har jeg alltid følt meg vel, med både andre menn og mannen min, helt til etter siste ammeperiode. Da følte jeg det ille ovenfor mannen min - og da er det ILLE. Selv om han alltid likte å kose med puppene mine, og aldri sa noe negativt(hahaha, han måtte hente dem opp fra armhulen når jeg lå på ryggen!! :skratte:

Uansett, hm, nå snakket jeg meg vekk her :fnise: , ja, altså, du kan nok fint kjøre til Kr.sand, men vil tro at du kan få litt vondt både i pupper og armer. - Det å holde dem høyt over lengre tid var noe plagsomt for meg, iallefall. Men grusomme smerter kommer du mest sannsynlig ikke til å ha, det er jeg ganske sikker på.

For min del kjente jeg ingen smerte i venstre pupp allerede etter 5 dager, mens høyre fremdeles er melkesprengt og veldig sår på huden. Den er hardere også.

Skal du selv kjøre hele veien ?

Skrevet

Glemte visst å svare på noe:-)

Etter akkurat 2 uker er venstre pupp helt fin, ingen smerter bortsett fra hvis jeg prøver å ligge på siden. Det er vondt/ubehagelig.

Høyre pupp er øm og veldig sår, og en god hel mer hoven.

Begge sårene er litt ubehagelige. I dag skulle jeg strekke meg etter noe over kjøkkenskapene, og da rev det skikkelig i såret på venstre side - IKKE STREKK ARMENE FOR HØYT OPP! Det var ordentlig ekkelt, håper ikke jeg har ødelagt noe for godt :sukk:

Jeg er jobbsøker for øyeblikket, så det har ikke vært noe problem på den fronten. Men husarbeid og små barn er jo også en jobb, så mannen min har gjort det meste i huset til nå. I dag kjente jeg at jeg kunne begynne å være mer aktiv igjen, endelig.

Skrevet

Så nå at du skrev du hadde prøvd med 450 g - var det det legen ville legge inn ?

Skrevet
Så nå at du skrev du hadde prøvd med 450 g - var det det legen ville legge inn ?

Hyggelig med svar altså :)

Jeg er ganske kraftig, så for meg er det rart å ikke ha pupper, for alle kraftige har jo pupper. Ser jo jenter som er på min str har deeee puppa :P Men, de henger jo, å er ikke så fine. Så skal bli deilig å få fiiine pupper. Blir nok veldig uvandt og. Har ikke hatt noe problem i hendhold til det motsatt kjønn ang puppene mine. Er mest for at jeg skal føle meg vel og sexy for meg selv, å litt andre og ;) Hehe

Til Kr.Sand skal jeg kjøre alene selv, om jeg ikke får overtalt mannen til å være med, han hater bryllup :P

Legen ville legge inn 450 dråpeformede over uskelen ja. Han sa jeg skulle stole på han, at det hørtes mye ut, men at det ble bra. Så, jeg får bare stole på han :) Nå har jeg jo prøvd med risposer, å må inrømme at jeg blir litt skuffet om jeg får beskjed etter op at det ikke var plass til så mye. Men, tiden vil vise :)

Skrevet
Hyggelig med svar altså :)

Jeg er ganske kraftig, så for meg er det rart å ikke ha pupper, for alle kraftige har jo pupper. Ser jo jenter som er på min str har deeee puppa :P Men, de henger jo, å er ikke så fine. Så skal bli deilig å få fiiine pupper. Blir nok veldig uvandt og. Har ikke hatt noe problem i hendhold til det motsatt kjønn ang puppene mine. Er mest for at jeg skal føle meg vel og sexy for meg selv, å litt andre og ;) Hehe

Til Kr.Sand skal jeg kjøre alene selv, om jeg ikke får overtalt mannen til å være med, han hater bryllup :P

Legen ville legge inn 450 dråpeformede over uskelen ja. Han sa jeg skulle stole på han, at det hørtes mye ut, men at det ble bra. Så, jeg får bare stole på han :) Nå har jeg jo prøvd med risposer, å må inrømme at jeg blir litt skuffet om jeg får beskjed etter op at det ikke var plass til så mye. Men, tiden vil vise :)

Ja, det var jo veldig koselig med litt dialog her! :-)

Jeg har kraftige og overvektige venninner, og de har alle mye pupp, ja, selv om de mister mye av puppeformen når det blir så stort.

450 g blir sikkert veldig fint på deg hvis du har litt kjøtt på beina. Og det er klart; alt vil jo føles stort når du har lite fra før.

Jeg følte meg veldig uproposjonert med nesten ikke pupper og et godt lag med fett over resten av kroppen, så nå er jeg faktisk MER fornøyd med resten av kroppen min også!! Alt passer sammen, og syns jeg har fine former. Det er nytt:-)

Skrevet

Du vil ikke ta tog eller buss, da....?

Eller be mannen din veldig pent for din skyld ? Det er jo ikke noe greit om du skulle få altfor vondt i puppene - det er jo kostbare greier, og vi vil jo alt alt skal gå bra med dem :)

Skrevet

Til alle dere som har hatt silikon en stund;

Hvor mye blir egentlig puppene til slutt ? Nå har det bare gått 2 uker for min del, men klarer ikke helt å forestille meg at de blir mykere! Syns jeg kjenner silikonen godt, men vet jo ikke om det stemmer, eller om det bare er hevelse.

Nå er de iallefall kunstig harde, og ikke gode å ta på.

Skrevet

Stresless så gøy att du skal oppereres den 20 oktober, jeg skal oppereres 22 oktober. Jeg skal oppereres på colosseumsklinikken. Jeg får 350 høyprofil lagt inn over muskel. Kunne hende han la inn 375, han måtte se på resultatet. Jeg håper på 350. Jeg er 163 høy, veier 65 kg. Vi kan jo følge hverandre litt i tiden foran og etter opperasjon da.

Skrevet

Hvor mye blir egentlig puppene til slutt ? Nå har det bare gått 2 uker for min del, men klarer ikke helt å forestille meg at de blir mykere! Syns jeg kjenner silikonen godt, men vet jo ikke om det stemmer, eller om det bare er hevelse.

MYKE, skulle det stå:-)

Skrevet

Hei momo, så gøøøy da :) Lykke til :)

Nå føler jeg at tiden ikke går fort nok :P Men, dagen kommer nok :) Vi får skrive her underveis før og etter op :)

Ja almita, jeg får ta buss ellet tog, om jeg ikke får overtalt mannen :D

Skrevet

De blir nok bare mykere og mykere. Har venninner som har silikon, har jo fått ta på puppene deres, og de har myke fine pupper, kjennes faktisk ganske naturlig ut. Man må virkelig kjenne godt etter og vite hvor man skal kjenne for å kjenne att de har silikon. De har hatt noen år da.

Skrevet
Hei momo, så gøøøy da :) Lykke til :)

Nå føler jeg at tiden ikke går fort nok :P Men, dagen kommer nok :) Vi får skrive her underveis før og etter op :)

Ja almita, jeg får ta buss ellet tog, om jeg ikke får overtalt mannen :D

Ja, tiden kunne godt ha gått litt fortere. Men samtidig har jeg masse og ordne før opperasjonen. Er enslig mor til to barn, så er en del som må organiseres.

Men dagen kommer nok ganske raskt, er jo virkelig ikke lenge igjen nå.

Skrevet

Dere som har silikon, gjerne runde under muskel. (Dere andre kan også svare :D

Hvor lenge var dere "såre" på brystvortene?

Når fikk dere HELT følelsen i brystet tilbake?

Når kunne dere riste skikkelig på puppene uten å føle ubehag? :P

Jeg la inn siliokon for et halvt år siden og har fortsatt noe såre og stive brystvorter..

På undersiden av brystet er det fortsatt litt numment på en måte, er dette vanlig? Akkurat som om du har tatt bedøvelse som holder på å gå ut. Skjønner?

Om jeg rister på puppene på noen måte uten bh blir det sånn merkelig stikninger i de, spesielt i den ene. Skal det være sånn? Gir dette seg?

Skrevet

Hei :)

Snart 7 mnd siden jeg la inn silikon. 280 under muskel, runde :)

Puppene mine er blitt veldig myke nå syns jeg. Akkurat som mine gamle, bare større ;) Så de blir nok mykere og mykere :)

Skrevet
De blir nok bare mykere og mykere. Har venninner som har silikon, har jo fått ta på puppene deres, og de har myke fine pupper, kjennes faktisk ganske naturlig ut. Man må virkelig kjenne godt etter og vite hvor man skal kjenne for å kjenne att de har silikon. De har hatt noen år da.

Tusen takk for beroligende svar, Momo! Lykke til med din kommende operasjon:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...