Kulepennen Skrevet 5. august 2009 #8201 Skrevet 5. august 2009 Alt dette er helt normalt de "gror" forskjellig og du bruker kansje den ene armen mere enn den andre.. så alt virker inn Gi de et par mnd så vil du nok merke at de blir mere like... Lykke til Takk for svar Regna med det, men veldig greit å høre det fra andre
inflames Skrevet 11. august 2009 #8202 Skrevet 11. august 2009 Bare meg igjen. Med noen nye spørsmål, IGJEN. Til dere som har operert under muskel, kjenner dere noe spesielt til protesene??? Bare lurer siden de er dekket av muskelen og det (evt lille) man har av bryst fra før.... Er det noe synelig kant??? Bare lurer siden jeg selv er ganske tynn, og har ikke så mye fett der oppe, og av den grunn må ta under muskel...
femke Skrevet 15. august 2009 #8203 Skrevet 15. august 2009 Hei puppejenter;) Har vært på ferie, så jeg har ikke vært spesielt aktiv her, men nå var det på tide at jeg tok meg en tur inn hit. Nå har jeg endelig operasjonsdagen i boks. 1. Sept. på Fornebuklinikken. Gru-gleder meg. Har endelig fått fortalt det til foreldrene mine, og de tok det veldig pent. Jeg er så letta. har gått i en mnd nå og villet si det til dem, men har ikke greid det. Og når jeg først klare å si det, tenkte jeg hvorfor i all verden jeg ikke har sagt det før. Da jeg kom til konsultasjon var antydningen til implantat 300cc (etter jeg hadde sendt bilder) Da jeg prøvde en protese der og sa det så litt lite ut, ba han meg med en gang om å prøve 375! synes dette høres utrolig mye ut!?!? jeg er kjempefornøyd med valg av klinikk hittil, og velger å stole på kunnskapen deres, men jeg er livredd for at det skal stå silikon i panna på meg. jeg er 170 cm høy, 60 kg. noen andre sammenlignbare som har tatt rundt 375? gratulerer til alle med nye pupper og lykke til til dere som snart skal i ilden:)
luresnuppa Skrevet 19. august 2009 #8204 Skrevet 19. august 2009 Hei puppejenter;) Har vært på ferie, så jeg har ikke vært spesielt aktiv her, men nå var det på tide at jeg tok meg en tur inn hit. Nå har jeg endelig operasjonsdagen i boks. 1. Sept. på Fornebuklinikken. Gru-gleder meg. Har endelig fått fortalt det til foreldrene mine, og de tok det veldig pent. Jeg er så letta. har gått i en mnd nå og villet si det til dem, men har ikke greid det. Og når jeg først klare å si det, tenkte jeg hvorfor i all verden jeg ikke har sagt det før. Da jeg kom til konsultasjon var antydningen til implantat 300cc (etter jeg hadde sendt bilder) Da jeg prøvde en protese der og sa det så litt lite ut, ba han meg med en gang om å prøve 375! synes dette høres utrolig mye ut!?!? jeg er kjempefornøyd med valg av klinikk hittil, og velger å stole på kunnskapen deres, men jeg er livredd for at det skal stå silikon i panna på meg. jeg er 170 cm høy, 60 kg. noen andre sammenlignbare som har tatt rundt 375? gratulerer til alle med nye pupper og lykke til til dere som snart skal i ilden:) Heisann! Jeg er 169 og 60 kg. Har tatt 350 og 375 under muskel i oktober i fjor. Er kjempefornøyd, og de ser veldig naturlige ut. Det er ingen som har kommentert mine nye pupper, så tror ikke det er spesielt synlig. Tror nok kanskje silikoninnleggene jeg brukte i månedene før operasjonen lurte en del til å tro at jeg faktisk hadde den str på puppene. Det er et godt tips. Veldig klamt, men også veldig verdt det, iallefall for meg som ikke ville si noe til noen. Jeg har forresten bare skryt å komme med ang Fornebuklinikken. Der blir du godt tatt vare på! Lykke til!!!
luresnuppa Skrevet 19. august 2009 #8205 Skrevet 19. august 2009 Bare meg igjen. Med noen nye spørsmål, IGJEN. Til dere som har operert under muskel, kjenner dere noe spesielt til protesene??? Bare lurer siden de er dekket av muskelen og det (evt lille) man har av bryst fra før.... Er det noe synelig kant??? Bare lurer siden jeg selv er ganske tynn, og har ikke så mye fett der oppe, og av den grunn må ta under muskel... Heisann! Jeg har operert under muskel, og har ingen synlig protesekant. Hvis jeg stiller fingrene inn under puppen, kan jeg kjenne den nedre kanten. Jeg hadde så godt ingen pupper fra før. De målte 2 cm ut fra brystet, og jeg hadde 0 heng. La inn 350 og 375, og de er blitt kjempefine! Ser veldig naturlige ut, men i begynnelsen var de skikkelig runde og harde, så jeg er glad jeg lot de vokse seg til i løpet av vinteren. Hadde ikke vært pent med bikini på i oktober, nei
luresnuppa Skrevet 19. august 2009 #8206 Skrevet 19. august 2009 ...Og forresten, jenter: Husk å ta bilder før operasjonen! Det er kjempemorsomt å ha. Jeg skvetter nesten når jeg ser på de bildene. Hadde jo nesten ingenting, så jeg ser skikkelig rar ut
prinsessemamma Skrevet 20. august 2009 #8207 Skrevet 20. august 2009 Hei jenter Så var det min tur. Etter mange års tenking og vurdering har jeg endelig bestemt meg for å forstørre brystpartiet. Etter å ha ammet to barn har puppene bare forsvunnet. Jeg hadde en stor B/liten C og er nå en A. Er utrolig lei av å ta av meg puppene om kvelden sammen med bh’en Jeg har vært på konsultasjon hos Fana Medisinske Senter i Bergen og har bestilt time et annet sted neste uke bare for å være helt sikker. På FMS anbefalte legen 280cc, dråpeformet under muskelen. Jeg trener MYE og har derfor lite kroppsfett. Det om bekymrer meg litt er at puppene mine sitter ganske høyt oppe (kort mellomrom mellom halsgropen og brystvortene). Er derfor redd for at de som to ballonger rett under haken… Er det andre som har/skal opereres i Bergen?
femke Skrevet 25. august 2009 #8208 Skrevet 25. august 2009 Heisann! Jeg er 169 og 60 kg. Har tatt 350 og 375 under muskel i oktober i fjor. Er kjempefornøyd, og de ser veldig naturlige ut. Det er ingen som har kommentert mine nye pupper, så tror ikke det er spesielt synlig. Tror nok kanskje silikoninnleggene jeg brukte i månedene før operasjonen lurte en del til å tro at jeg faktisk hadde den str på puppene. Det er et godt tips. Veldig klamt, men også veldig verdt det, iallefall for meg som ikke ville si noe til noen. Jeg har forresten bare skryt å komme med ang Fornebuklinikken. Der blir du godt tatt vare på! Lykke til!!! hei, så godt å høre! jeg vetr at vi er forskjellige altså, så resultatet blir jo ikke likt. men betryggende å høre at noen har gjort det samme med bra resultat. nå ble jeg letta:) jeg er også veldig fornøyd med valget av klinikk hittil, synes jeg får god hjelp. men selve operasjonen gjenstår jo enda;) jeg har gått med en ganske bra foret bh en stund nå, så jeg håper folk er vant til puppene mine litt større enn de er. ikke at jeg tror at hele verden følger med puppene mine, men. blir jo litt paranoid, tror at alle vet alt:p har jo fortalt det til to venninner, klarer bare ikke å holde munn. så jeg håper de greier å la være å si det videre, så jeg kan få ha mine betalte pupper i fred:p
Frk. Kristine Skrevet 26. august 2009 #8209 Skrevet 26. august 2009 Jeg fikk beskjed om å teipe arrene i 2mnd og ikke få sol på dem på 6mnd, og heller ikke sol på puppene på 2mnd. Heldigvis ikke noe problem for meg nå midt på vinteren. Enda godt jeg ikke trenger å stresse med å bli brun, da jeg ikke blir det uansett *lol* Prøvde å ta sol noen ganger, men det gikk heller dårlig. Fikk skikkelig intenst kløe over hele kroppen, men ingen utslett. Ikke uten grunn jeg heter Rødtoppen =P Faktisk, så klarte jeg utrolig nok å få skille den sommeren som var, for det var første sommeren i sør-norge hvor sola utrolig nok skinner i motsetning til nord. Goddt å bo her nede ja. Men brun, det kommer jeg aldri til å bli så jeg får bare godta min hvite og fregnete hud med rødt hår :D Jeg hadde min første treningsøkt med overkroppen igår etter operasjonen. Det var nøyaktig to mnd siden, og det var litt uvant å strekke armene høyt, men jeg er i topp form idag. Kunne trene styrketrening etter 5-6uker, men jeg valgte å vente litt til. Hei jeg e ny her, har smuglest ein del her da Det e 2 uker siden min operasjon, å jeg tok solarium i 15 min, dekket til puppene med dobbelt håndkle, sportsbh og en singlett, men...? Visste ikke hvordan jeg skulle starte å skrive et innlegg så det ble sånn så dette.. Klarte å starte en helt ny tråd, omg ups! :rødme:
snubis Skrevet 26. august 2009 #8210 Skrevet 26. august 2009 hei! jeg er ny her.fikk mitt andre barn i april i år.er 26 år,og har vurdert å ta silikon siden jeg var 13..og aldri fikk pupper..hehe. men jeg har aldri vurdert det seriøst før nå,er skikkelig misfornøyd med frontstellet! ikke eksisterende!! bare brystvorter med litt skinn rundt! skal til konsultasjon hos nobel clinic 11.september..regner med at det blir operasjon der i høst,hvis det er mulig. det jeg lurer fryktelig på: har noen her operert seg/kjenner noen som har tatt silikon mens de hadde baby? dvs så små at de ikke krabber,og må bæres overalt? har fått klarsignal fra søstern om at hun kan være hos meg i 9 dager etter en evt operasjon i oktober,siden mannen er vekk på arbeid.men er det nok? eldstemann er 3 år,så han greier seg fint uten å bli løftet og styrt med.men minstemann MÅ jo bæres fra seng til stellebord etc... mannen min er SKIKKELIG pissed pga av denne operasjonen,og har sagt klart ifra at han ikke skal ha noe med det å gjøre (nekter å bli med til oslo tilogmed..) så han er ikke villig til å ta ut fødselspermisjon selv om han kan-pga at han taper på det lønnsmessig..*irritert* jeg er bare veldig redd for kapseldannelse,hvis jeg ikke tar det nok med ro..så burde kanskje vente til neste år..MEN VIL HA PUPPER NÅ!!!!! ble fryktelig langt her..men her takknemmlig hvis noen har tips/råd til hvordan en hverdag blir med små barn.
Frk. Kristine Skrevet 26. august 2009 #8211 Skrevet 26. august 2009 Hei e det noen som vet om det gjør noe om eg går uten sportsbh'n 1-2 timer om kvelden? Har den på om natten. Er bare 2uker etter operasjon. 260 cc over muskel.
spenna Skrevet 27. august 2009 #8212 Skrevet 27. august 2009 Heisann! Jeg har operert under muskel, og har ingen synlig protesekant. Hvis jeg stiller fingrene inn under puppen, kan jeg kjenne den nedre kanten. Jeg hadde så godt ingen pupper fra før. De målte 2 cm ut fra brystet, og jeg hadde 0 heng. La inn 350 og 375, og de er blitt kjempefine! Ser veldig naturlige ut, men i begynnelsen var de skikkelig runde og harde, så jeg er glad jeg lot de vokse seg til i løpet av vinteren. Hadde ikke vært pent med bikini på i oktober, nei Hei! Hvor lenge siden er det du opererte, og hvor lang tid tok det før de ikke var skikkelig runde og harde lenger? Det er 3 mnd siden OP (om et par dager) og de er fremdeles runde og harde synes jeg Føler jeg bare går og venter og venter. Skal straks en tur til Spania og må jo gå i bikini der liksom hehe. Men 3 mnd, burde de ikke begynne å "henge" litt mer nå? Bruker ikke push-up eller noe sånt. Og klarer heller ikke helt å ligge på magen ennå, føles nesten ut som da jeg hadde BH med skikkelig harde silikon innlegg, som to "baller" på brystet hehe. (når jeg prøver å ligge på magen altså, ikke ellers)Har 325 i begge, under muskel. Takknemlig for svar!
maho Skrevet 29. august 2009 #8213 Skrevet 29. august 2009 (endret) Hei jenter Så var det min tur. Etter mange års tenking og vurdering har jeg endelig bestemt meg for å forstørre brystpartiet. Etter å ha ammet to barn har puppene bare forsvunnet. Jeg hadde en stor B/liten C og er nå en A. Er utrolig lei av å ta av meg puppene om kvelden sammen med bh’en Jeg har vært på konsultasjon hos Fana Medisinske Senter i Bergen og har bestilt time et annet sted neste uke bare for å være helt sikker. På FMS anbefalte legen 280cc, dråpeformet under muskelen. Jeg trener MYE og har derfor lite kroppsfett. Det om bekymrer meg litt er at puppene mine sitter ganske høyt oppe (kort mellomrom mellom halsgropen og brystvortene). Er derfor redd for at de som to ballonger rett under haken… Er det andre som har/skal opereres i Bergen? Hei:-) Jeg er operert på FMS, av Bugge. Er vel snart 2 år siden nå. Jeg er kjempe fornøyd! Jeg har ikke barn da, så utgangspunktet mitt var nok noe helt annet enn ditt, men fikk følelsen, spesielt i ettertid, at han visste virkelig hva han drev med. Jeg la inn 235/255, dråpeformet under muskel og gikk fra liten 70B til 70D/65E. Mener det meste jeg fikk fåreslått fra annen klinikk var vel 350+, men det hadde jo bare lyst silikon av meg om jeg hadde valgt det. Slik jeg er nå står det i stil med resten av kroppen, og jeg kunne ikke vært mere fornøyd. Du må ha lykke til. Jeg hadde valgt FMS om jeg skulle ha tatt valget på ny. Endret 29. august 2009 av maho
pinkytwinky Skrevet 31. august 2009 #8214 Skrevet 31. august 2009 Hei, Nå er det en uke siden jeg op. De 3 første dagene var jeg sengeliggende selv om jeg følte at jeg hadde krefter til å gjøre andre ting. Jeg har ennå ikke skiftet på tapen? Det står i skrivet mitt at jeg skal gjøre det ca 7 dager etter op. Er det trygt å gjøre det nå? Ser at noen har ventet lenger og noen skiftet dem ut før. Jeg er tilbake på jobb og føler meg helt topp. har ikke hatt noe plager i det hele tatt, bortsett fra at de er litt ømme når jeg står opp om morgenen. Bør jeg kanskje ta det litt roligere? Jeg føler selv at jeg klarer det meste nå, men de anbefaler jo at man skal ta det rolig i et par uker... Jeg røyker og, begynte å ta noen røyk etter 4 dag og røyker kanskje 5 om dagen nå. Det står ikke at man ikke skal gjøre det, men frarådes. Er det fordi arrene skal leges fortere? Men det leges jo uansettt, så om jeg røyker mindre, hvor stor skade kan det bli?? Er forresten 170 høy og 52 kg. fikk 240ML under muskel.. Syns jeg kunne hatt 260-280 ML, men man får kanskje ikke det endelige resultatet før man begynner å bruke vanlig BH igjen og push up? Og er det mulighet for at jeg kan bruke det før den 6 uken?? Nedpressbåndet har jeg hatt på dag og natt, skal visst ikke ta det av før det har gått 2 uker, men hva er det godt for? Presse ned puppene?? Xoxo pinkytwinky...
pinkytwinky Skrevet 1. september 2009 #8215 Skrevet 1. september 2009 Hei puppejenter;) Har vært på ferie, så jeg har ikke vært spesielt aktiv her, men nå var det på tide at jeg tok meg en tur inn hit. Nå har jeg endelig operasjonsdagen i boks. 1. Sept. på Fornebuklinikken. Gru-gleder meg. Har endelig fått fortalt det til foreldrene mine, og de tok det veldig pent. Jeg er så letta. har gått i en mnd nå og villet si det til dem, men har ikke greid det. Og når jeg først klare å si det, tenkte jeg hvorfor i all verden jeg ikke har sagt det før. Da jeg kom til konsultasjon var antydningen til implantat 300cc (etter jeg hadde sendt bilder) Da jeg prøvde en protese der og sa det så litt lite ut, ba han meg med en gang om å prøve 375! synes dette høres utrolig mye ut!?!? jeg er kjempefornøyd med valg av klinikk hittil, og velger å stole på kunnskapen deres, men jeg er livredd for at det skal stå silikon i panna på meg. jeg er 170 cm høy, 60 kg. noen andre sammenlignbare som har tatt rundt 375? gratulerer til alle med nye pupper og lykke til til dere som snart skal i ilden:) Hei, Jeg er også 170 men veier 55 kg. Fikk bare 240ml. En uke isden jeg op meg. Syns de ble veldig naturlige, ikke for små og ikke for store, kunne nok hatt 260-280. Men jeg hadde ikke noe hud eller pupp i det hele tatt, så kunne derfor ikke legge inn mer, tok det under muskel.. men 375 høres mye ut. Men jeg er veldig slank og eier ikke fett på kroppen, derfor ville det sett mye ut på meg. kommer også an på benbygningen din... Lykke til.
prinsessemamma Skrevet 1. september 2009 #8216 Skrevet 1. september 2009 Hei:-) Jeg er operert på FMS, av Bugge. Er vel snart 2 år siden nå. Jeg er kjempe fornøyd! Jeg har ikke barn da, så utgangspunktet mitt var nok noe helt annet enn ditt, men fikk følelsen, spesielt i ettertid, at han visste virkelig hva han drev med. Jeg la inn 235/255, dråpeformet under muskel og gikk fra liten 70B til 70D/65E. Mener det meste jeg fikk fåreslått fra annen klinikk var vel 350+, men det hadde jo bare lyst silikon av meg om jeg hadde valgt det. Slik jeg er nå står det i stil med resten av kroppen, og jeg kunne ikke vært mere fornøyd. Du må ha lykke til. Jeg hadde valgt FMS om jeg skulle ha tatt valget på ny. Hei! Takk for svar! Etter å ha vært hos en annen kirurg for 2.opinion er jeg nå veldig sikker på Dr.Bugge. Den andre kirurgen var veldig hyggelig men sa ingenting om størrelser. Prøvde ikke noen proteser slik som jeg gjorde hos FMS. Denne kirurgen la kun inn runde over muskelen. Han sa at jeg ble fin med alt og kunne velge alt selv. At jeg var så lett å lage fin at det ikke var NOE problem. Måtte bare ta med bilde så skulle vi bli enige! Nei, tror nok jeg har valgt rett :-) Så bra at du er fornøyd!!! Håper jeg også blir det. Gleder meg!!
sjokkoring Skrevet 1. september 2009 #8217 Skrevet 1. september 2009 HURRA for Bugge, han er bare best!
Thilli Skrevet 5. september 2009 #8218 Skrevet 5. september 2009 Hei, Nå er det en uke siden jeg op. De 3 første dagene var jeg sengeliggende selv om jeg følte at jeg hadde krefter til å gjøre andre ting. Jeg har ennå ikke skiftet på tapen? Det står i skrivet mitt at jeg skal gjøre det ca 7 dager etter op. Er det trygt å gjøre det nå? Ser at noen har ventet lenger og noen skiftet dem ut før. Jeg er tilbake på jobb og føler meg helt topp. har ikke hatt noe plager i det hele tatt, bortsett fra at de er litt ømme når jeg står opp om morgenen. Bør jeg kanskje ta det litt roligere? Jeg føler selv at jeg klarer det meste nå, men de anbefaler jo at man skal ta det rolig i et par uker... Jeg røyker og, begynte å ta noen røyk etter 4 dag og røyker kanskje 5 om dagen nå. Det står ikke at man ikke skal gjøre det, men frarådes. Er det fordi arrene skal leges fortere? Men det leges jo uansettt, så om jeg røyker mindre, hvor stor skade kan det bli?? Er forresten 170 høy og 52 kg. fikk 240ML under muskel.. Syns jeg kunne hatt 260-280 ML, men man får kanskje ikke det endelige resultatet før man begynner å bruke vanlig BH igjen og push up? Og er det mulighet for at jeg kan bruke det før den 6 uken?? Nedpressbåndet har jeg hatt på dag og natt, skal visst ikke ta det av før det har gått 2 uker, men hva er det godt for? Presse ned puppene?? Xoxo pinkytwinky... Hei, hei, og gratulerer så mye med nye pupper! Starter øverst og jobber meg nedover jeg.. Når det gjelder å skifte tape, så bør du ikke gjøre dette før det er gått 7 dager, dette fordi sårene må få tid til å gro, de er ikke sydd så det er derfor fare for at deler av såret kan bli revet opp om du skifter for tidlig. Du bør ikke ha de store aktivitetene de første 4 ukene, unngå tunge løft og bevegelser der armene løftes over skuldrene. At de er ømme om morgenen vil du nok oppleve en del uker til før det går over. Når det gjelder røyken så anbefaler til å vente med røyken pga heleprosessen til brystet, blodpropp og blødningsfare. Når det gjelder å bruke annen BH så bør du ikke skifte ut sportsBHn før etter 6 uker, men da til en BH uten spiler. PushUp bør ikke brukes før 6 mnd etter operasjonen, spileBH bør man også vente så lenge som mulig med for spilene gnager mot arret slik at du kan risikere at dette blir bredere og mer synlig. Jeg har så vidt begynt med spileBH av og til nå 11 uker etter operasjonen, men bruker fortsatt sporstBHn mest.. Når det gjelder nedtrykksbåndet så kan jeg ikke svare deg, for der jeg ble operert (har selv under muskelen) ble det ikke brukt nedtrykksbånd, ikke alle kirurger har tro på at dette båndet gir noe bedre/raskere resultat. Lykke til videre med hele prosessen!
femke Skrevet 9. september 2009 #8219 Skrevet 9. september 2009 Hei igjen jenter=) nå har det gått ei uke og en dag siden jeg ble operert. jeg fikk lagt inn høyprofilsproteser under muskelen 325 og 350 g. Synes størrelsen ser veldig fin ut. leste litt på forum her og ser at flere snakker om nedpressbånd. jeg har ikke hørt noe om dette av min PK. er det flere som ikke har brukt det? synes det er litt rart aat noen måå bruke, og andre ikke hører om det. så er det følelsen i puppene. ser noen snakker om følelse i brystvortene og sånn. Men jeg har altså snittet under brystet. har følelse i brystvorta, men ikke under, altså i nederste halvdel av brystet. flere som har opplevd dette? ekkelt å ikke ha følelse... kommer den tilbake? er hvertfall likt på begge sidene, så kan ikke skjønne at det har skjedd noe uhell, symmetrisk liksom. noen som vet når følelsen evt. kommer tilbake. hvor lenge er det best for puppene at jeg ligger med overkroppen høyt om natta? jeg er skikkelig lei av det, men føler at jeg må for å i det heletatt komme meg opp om morgenen. men sånn isolert sett for puppene sin del, fikk jeg ikke beskjed om hvor lenge jeg burde sitteligge. setter pris på svar:)
pinkytwinky Skrevet 10. september 2009 #8220 Skrevet 10. september 2009 Hei, hei, og gratulerer så mye med nye pupper! Starter øverst og jobber meg nedover jeg.. Når det gjelder å skifte tape, så bør du ikke gjøre dette før det er gått 7 dager, dette fordi sårene må få tid til å gro, de er ikke sydd så det er derfor fare for at deler av såret kan bli revet opp om du skifter for tidlig. Du bør ikke ha de store aktivitetene de første 4 ukene, unngå tunge løft og bevegelser der armene løftes over skuldrene. At de er ømme om morgenen vil du nok oppleve en del uker til før det går over. Når det gjelder røyken så anbefaler til å vente med røyken pga heleprosessen til brystet, blodpropp og blødningsfare. Når det gjelder å bruke annen BH så bør du ikke skifte ut sportsBHn før etter 6 uker, men da til en BH uten spiler. PushUp bør ikke brukes før 6 mnd etter operasjonen, spileBH bør man også vente så lenge som mulig med for spilene gnager mot arret slik at du kan risikere at dette blir bredere og mer synlig. Jeg har så vidt begynt med spileBH av og til nå 11 uker etter operasjonen, men bruker fortsatt sporstBHn mest.. Når det gjelder nedtrykksbåndet så kan jeg ikke svare deg, for der jeg ble operert (har selv under muskelen) ble det ikke brukt nedtrykksbånd, ikke alle kirurger har tro på at dette båndet gir noe bedre/raskere resultat. Lykke til videre med hele prosessen! hei igjen, Lurer på hvorfor man må bruke sportsbh i 6 uker?? Snart 3 uker siden jeg opererte. Arrene har bltt fine og jeg taper de annå. har prøvd en del Bher, men hvis jeg tar ut spilene så vil Bh gnage på arrene. Og hvorfor skal man ikke bruke push up før det har gått 6 uker? Vil gjerne bruke vanlig BH igjen... Pinky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå