CeeCee Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #8181 Skrevet 24. juli 2009 Jeg ser det er flere her som har utvekslet bilder, og lurte på om noen ville være interessert i å sende meg noen bilder oxo??? Nå har jo ikke jeg noen særlig bilder å sende tilbake i og med at jeg ikke har operert, men hadde vært gøy å se resultatet til noen her og hvilke str dere gikk fra og til, str på implantatet og om det er over eller under muslkel... Kan liksom ikke se nok bilder eller få nok info om dette her. Jeg advarer jentene her sterkt mot å "utveksle" bilder. Rett og slett forid man aldri vet hvem som sitter på andre siden av et nick på internet. Det finnes så mange bilder ute på nettet at det er helt unødvendig å be om private bilder. I tillegg vet man heller aldri om de bildene man får tilbake er ekte. Det kan være bilder den andre har funnet på nettet. ALDRI SEND BILDER TIL NOEN! Folk kan ha falske profiler. Uansett hvor "hyggelig" personen er, og hvor god kontakt dere virker å ha, kan det hele bare være et spill. Sier ikke det er tilfellet her, men MAN VET ALDRI. Om man ønsker å se bilder søk på google: "Breast augmentation before after"
CeeCee Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #8182 Skrevet 24. juli 2009 Takk for kjapt svar! Jeg byttet tape nå, og sårene har grodd helt, det var ikke noe åpent i alle fall. Ble dog litt deppa da jeg så at de var aldeles ikke lyse og fine som andre har beskrevet her tidligere, men heller ganske mørke De så ikke fine ut i det hele tatt! Er det noen som har erfaring med dette? Vil de bli lysere med tiden? Jeg tenker å tape så lenge det lar seg gjøre, og har til nå brukt sports-bh 99% av tiden (2 anledninger etter endte 6 uker hvor jeg har brukt spile-bh men dog i noen få timer bare) Synes faktisk sports-bh gir bedre støtte og så blir ikke puppene så store under klær Takknemlig for svar og suuuupert forum Det er bare 7 uker siden du opererte. Du må ha litt mer tålmodighet. Arrene vil bli lysere etterhvert. Husk å ikke få sol på dem! Vanlige bikiner er ikke lystette, så det anbefales å ikke sole dem den første tiden etter operasjonen. Hilsen CeeCee
*Chuckles* Skrevet 24. juli 2009 #8183 Skrevet 24. juli 2009 Det er vel fordi spilene "gnager" på sårene/stingene. Jeg fikk beskjed av min PK at jeg kunne bruke spile-bh etter 6 uker, for da burde sårene være grodd tilstrekkelig. Men har fått avsmak av push-up og spile-bh'er etter jeg fikk nye pupper haha Synes puppene ser mer enn store nok ut i vanlig sports-bh, eneste aberet er jo at stroppene er sinnsykt breie så det ser ikke pent ut i party-topper f.eks. Men til daglig bruker jeg kun sports-bh'er Hmm okei, er nå 10 uker siden min operasjon. Men jeg fikk beskjed om å vente 6 mnd før jeg brukte spile bh.. Det er utrolig lenge!! Så jeg har startet å bruke det allerede jeg, arrene mine er jo grodd godt nå.
spenna Skrevet 25. juli 2009 #8184 Skrevet 25. juli 2009 Hmm okei, er nå 10 uker siden min operasjon. Men jeg fikk beskjed om å vente 6 mnd før jeg brukte spile bh.. Det er utrolig lenge!! Så jeg har startet å bruke det allerede jeg, arrene mine er jo grodd godt nå. Oi, 6 mnd var lenge! Jeg fikk beskjed om 6 uker bare, eller når sårene var grodd. Nå har ikke jeg bytta tape mer enn 2 ganger, så jeg har ikke tatt sjansen uansett, siden jeg ikke visste helt om det var grodd. Brukte spile-bh da jeg var ute en tur i går, og synes det er mye mer behagelig med den gode gamle sports-bh'en i dag!
inflames Skrevet 25. juli 2009 #8185 Skrevet 25. juli 2009 Jeg bare lurer litt på det herre med å måtte vente med spile- bh. Er det fordi arrene kan risikere å bli stygge, evt gå opp igjen, eller har det noe med selve inplantatet å gjøre??? Holder på å prøve å lese igjennom alle sidene her inne, og det tar LANG tid. Men til dere som skiftet til en ny type sportbh etter operasjonen, hvor lenge ventet dere med å gjøre det? Ser det er mange her som ikke synes den opprinnelige var noe behagelig, så jeg vurderer å kjøpe inn to forskjellige ti jeg skal i ilden... :gjeiper:
inflames Skrevet 25. juli 2009 #8186 Skrevet 25. juli 2009 Hmmm, er visst ikke helt våken i dag nei. Ser jo at noen akkurat har svart på noe av dette... :rødme:
spenna Skrevet 25. juli 2009 #8187 Skrevet 25. juli 2009 Jeg bare lurer litt på det herre med å måtte vente med spile- bh. Er det fordi arrene kan risikere å bli stygge, evt gå opp igjen, eller har det noe med selve inplantatet å gjøre??? Holder på å prøve å lese igjennom alle sidene her inne, og det tar LANG tid. Men til dere som skiftet til en ny type sportbh etter operasjonen, hvor lenge ventet dere med å gjøre det? Ser det er mange her som ikke synes den opprinnelige var noe behagelig, så jeg vurderer å kjøpe inn to forskjellige ti jeg skal i ilden... :gjeiper: Jeg ventet 3 uker etter operasjonen før jeg byttet til denne her Veldig bra, anbefales! Tror du bør vente med å kjøpe til du ser hvilken str du skal ha.
Kulepennen Skrevet 26. juli 2009 #8188 Skrevet 26. juli 2009 (endret) Spenna: hvor kjøpte du den og hva kostet den? Jeg kjøpte meg ny i går, og den er igrunn god, men samtidig føler jeg at den trykker brystene litt ned.... Fikk beskjed av kirurgen i midt av forrige uke at jeg nå kunne bytte sportsbh hvis jeg ville (han så på bilder pga bruk av nedtryksbånd). Det var viktig at brystene ikke ble løftet, men bare hadde en god støtte.... SÅ når de holdes inn til kroppen av sportsbh, føles det litt som de trykkes litt nedover også, for jeg tørr ikke løfte de op i bhen iallefall... Hvorda gjør dere dette? Ang spiler og push-up står det og i mine papirer at en skal vente i 6 mnd med å bruke dette.... hmmm. Tror jeg sende mail til klinikken og øre hvorfor med spiler... Er det flere a dere som har hatt det slik at det ene brystet har hvert mer hovent, mer ømt ...bruker liksom lengre til på å bli bedre enn det andre iksom? Det går jo fremover da, kan endelig begynne å dra litt klær over hodet hvis det ikek er fors stramt, kjøre bil går veldig fint (kjenner det litt innimellomt men ikke vondt) og hevelsen har gått ned en del, spess på det ene brystet (det som i tgangspunktet var litt større ) Hvor lenge er det liksom før alt skal være grodd på en måte? Takker for svar Hilsen Kulepennen Endret 26. juli 2009 av Kulepennen
spenna Skrevet 26. juli 2009 #8189 Skrevet 26. juli 2009 Spenna: hvor kjøpte du den og hva kostet den? Hei Jeg kjøpte den på Lindex, de har den ennå (sist jeg sjekket for et par uker siden i alle fall). Mener den kostet ca 400,-. (usikker 50 kr +/-) Men er kjempefornøyd med den! Den støtter virkelig bra og sitter komfortabelt. Jeg synes denne er bedre enn den jeg fikk på klinikken. Eneste aberet er at min har hekter bak, men mulig man får denne med hekter foran også. Var litt vanskelig i tiden rett etter operasjonen å få hekta av med hendene bak, så måtte ha litt hjelp hehe
Kulepennen Skrevet 26. juli 2009 #8190 Skrevet 26. juli 2009 Hei Jeg kjøpte den på Lindex, de har den ennå (sist jeg sjekket for et par uker siden i alle fall). Mener den kostet ca 400,-. (usikker 50 kr +/-) Men er kjempefornøyd med den! Den støtter virkelig bra og sitter komfortabelt. Jeg synes denne er bedre enn den jeg fikk på klinikken. Eneste aberet er at min har hekter bak, men mulig man får denne med hekter foran også. Var litt vanskelig i tiden rett etter operasjonen å få hekta av med hendene bak, så måtte ha litt hjelp hehe Takk for svar. Fant den på nedd, så med frakt kom den på ca 470 Kjenner til det med hektene bak, for det hadde den jeg fikk fra klinikken også. Ikke enkelt akkurat. Nå er heldigvis ike det det store problemet lengre. Den jeg kjøpte i går. har og hekter bak. Gjør ikek vondt å ta armene bak slik lengre...deilig Men ar fremdeles godt med "mjelkespreng" da
Kelster500 Skrevet 27. juli 2009 #8191 Skrevet 27. juli 2009 (endret) Endret 27. juli 2009 av Kelster500
inflames Skrevet 30. juli 2009 #8192 Skrevet 30. juli 2009 Bare lurer litt på sånn nedtrykksbånd man må ha på... Hvor lenge måtte dere bruke det, dere som har langt under muskelen??? Jeg har fått et infoskriv og der står det at jeg må bruke den i 4 UKER..... Synes det høres fryktelig lenge ut?????
Kulepennen Skrevet 30. juli 2009 #8193 Skrevet 30. juli 2009 Bare lurer litt på sånn nedtrykksbånd man må ha på... Hvor lenge måtte dere bruke det, dere som har langt under muskelen??? Jeg har fått et infoskriv og der står det at jeg må bruke den i 4 UKER..... Synes det høres fryktelig lenge ut????? Jeg brukte det i 2 uker og 2 dager. Sendte bilde til kirurgen etter 2 uker og han sa at jeg da kunne slutte med det. Noe av grunnen til at jeg kunne slutte var at siden implantatene er på 400 ville tyngden av dem gjøre noe av jobben selv. Men ble jeg usikker etter å gått uten litt skulle jeg ta kontakt med han igjen ....
spenna Skrevet 31. juli 2009 #8194 Skrevet 31. juli 2009 Bare lurer litt på sånn nedtrykksbånd man må ha på... Hvor lenge måtte dere bruke det, dere som har langt under muskelen??? Jeg har fått et infoskriv og der står det at jeg må bruke den i 4 UKER..... Synes det høres fryktelig lenge ut????? Jeg brukte brystbåndet i 2 uker, men tok det på litt sånn av og på etter det også. Føltes som puppene "spratt opp" og følte at jeg måtte gå og skyve de ned/på plass igjen så var greit å ta det på i innimellom synes jeg. Men etter 3 uker så har har jeg ikke brukt det båndet noe særlig. Jeg sendte også mail til min PK og spurte, og han svarte at båndet ikke hadde noen hensikt etter 2 uker, men det kan jo selvfølgelig variere fra person til person. (Jeg tok 325 under muskel.) Synes forøvrig det er litt merkelig at det er så mange forskjellige info som vi får fra de forskjellige leger. Ikke rart vi blir forvirra Forøvrig var jeg på byen for et par uker siden. Hadde på en topp som ikke var spesielt utringet, men allikevel må det ha syntest for en fyr sa til meg at enten hadde jeg de mest perfekte puppene, eller så hadde jeg silikon! UFF DA!! Ikke den toppen noe mer i alle fall!
inflames Skrevet 1. august 2009 #8195 Skrevet 1. august 2009 Jeg må bare få si at dette forumet er helt genialt. Bruker mye tid på å sitte her og lese igjennom, og det tar laaaaang tid. Men man får jo så mye informasjon. Gleder meg utrolig mye til min op. dag. Kan nesten ikke vente. Det eneste som plager meg litt er hva jeg skal si til folk. Nå skal ikke jeg fortelle om min op. til flere enn nødvendig. Min mor og min tante vet det, og de støtter meg 100 % og gleder seg på mine vegne mot å bli glad i egen kropp. MEN, jeg har en GOD venn, ( )..... og jeg sliter litt med åssen jeg skal fortelle hva jeg har planer om å gjøre. aner ikke åssen han vil reagere, og er redd for at han er en av de som hater det over alt på jord. Huff, må bare å ut litt frustrasjon, for jeg må jo nesten fortelle det, gjerne da før op.dagen er her. Hater dette her altså. Noen som har noen råd?
*MEDUSA* Skrevet 1. august 2009 #8196 Skrevet 1. august 2009 Inflames Vær ærlig å si det til han For resten av folkene i verden kan du lett skjule det.. Det står liksom ikke silikon i panna på deg etterpå.. Det er ingen som vet at jeg har gjort det, utenom de jeg har fortalt det til.. pluss at jeg ikke går i ekstremt push up og utringete klær til vanlig.. Jeg tok 375 og var 75 b før... Masse lykke til og til slutt er det ditt liv og du som bestemmer
spenna Skrevet 2. august 2009 #8197 Skrevet 2. august 2009 Inflames Vær ærlig å si det til han For resten av folkene i verden kan du lett skjule det.. Det står liksom ikke silikon i panna på deg etterpå.. Det er ingen som vet at jeg har gjort det, utenom de jeg har fortalt det til.. pluss at jeg ikke går i ekstremt push up og utringete klær til vanlig.. Jeg tok 375 og var 75 b før... Masse lykke til og til slutt er det ditt liv og du som bestemmer Jeg er av samme mening. Har inget behov for å fortelle det til alle, og ingen venninner har sett det (ennå da!). MEN, har du gått i bikini og venner/venninner fremdeles ikke har sett det? Jeg har ennå ikke gjort det men samboeren og jeg ser det jo utrooolig godt når jeg har bikini eller bare vanlig BH på meg, selv om jeg har forsøkt med en bikinitopp som går tvers over og ikke liksom dytter de "opp". Nå er det 2 mnd siden jeg opererte i dag faktisk (wow hvor tiden flyr) og jeg synes at det fremdeles lyser silikon lang vei når jeg ser uten klær, men det går seg kanskje til? At de "faller ned" på en måte og blir mer som naturlige bryster. *krysser fingra*
*MEDUSA* Skrevet 3. august 2009 #8198 Skrevet 3. august 2009 Jeg er av samme mening. Har inget behov for å fortelle det til alle, og ingen venninner har sett det (ennå da!). MEN, har du gått i bikini og venner/venninner fremdeles ikke har sett det? Jeg har ennå ikke gjort det men samboeren og jeg ser det jo utrooolig godt når jeg har bikini eller bare vanlig BH på meg, selv om jeg har forsøkt med en bikinitopp som går tvers over og ikke liksom dytter de "opp". Nå er det 2 mnd siden jeg opererte i dag faktisk (wow hvor tiden flyr) og jeg synes at det fremdeles lyser silikon lang vei når jeg ser uten klær, men det går seg kanskje til? At de "faller ned" på en måte og blir mer som naturlige bryster. *krysser fingra* Synes ikke så godt på meg, uten at jeg har en som løfter og klemmer litt Hadde litt heng fra før og det gjør at de ser veldig naturlige ut... Ingen som har komentert at de har sett det i allefall
Kulepennen Skrevet 4. august 2009 #8199 Skrevet 4. august 2009 Synes ikke så godt på meg, uten at jeg har en som løfter og klemmer litt Hadde litt heng fra før og det gjør at de ser veldig naturlige ut... Ingen som har komentert at de har sett det i allefall HAr et spørsmål. Det er nå 4 uker siden OP og det ene brystet har nok sunket mer enn det andre. Andre som opplevd det, at det vil rette seg med litt tid? Vet de ikke kommer til å bli helt like uansett altså, men det er vanlig at de er litt forskjellige en periode? 4 uker er jo ikke akkurat den lengste tiden.... Ting går jo stadig fremover men jeg kjenner jo fremdeles at det er gjort noe..... litt sårt og ømt enda.. Og det brystet som har sunket minst har fremdeles et godt blåmerke somd en andre ikke har. Den har og hvert mer hoven enn den andre..... Takker for svar
*MEDUSA* Skrevet 4. august 2009 #8200 Skrevet 4. august 2009 HAr et spørsmål. Det er nå 4 uker siden OP og det ene brystet har nok sunket mer enn det andre. Andre som opplevd det, at det vil rette seg med litt tid? Vet de ikke kommer til å bli helt like uansett altså, men det er vanlig at de er litt forskjellige en periode? 4 uker er jo ikke akkurat den lengste tiden.... Ting går jo stadig fremover men jeg kjenner jo fremdeles at det er gjort noe..... litt sårt og ømt enda.. Og det brystet som har sunket minst har fremdeles et godt blåmerke somd en andre ikke har. Den har og hvert mer hoven enn den andre..... Takker for svar Alt dette er helt normalt de "gror" forskjellig og du bruker kansje den ene armen mere enn den andre.. så alt virker inn Gi de et par mnd så vil du nok merke at de blir mere like... Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå