LostS0ul Skrevet 14. desember 2006 #801 Del Skrevet 14. desember 2006 Heisann Tok over muskel jeg da, så har nok noe med det å gjøre.. Går bra foreløpig, har tatt en pinex forte, føles ut som om alle ribbeina er knekt.. *puste og pese* hihi, men jeg klarer meg fint, hadde ikke trodd det altså Kjempeflott at alt gikk bra i dag ElCaramba!!!! Nå er vi silikonbabes begge to.. hehehe.. Weee Noen Som vet når de knitre/boble lydene i puppene gir seg? skikkelig rart... høhø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. desember 2006 #802 Del Skrevet 14. desember 2006 Så godt at alt står bra til LostS0ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 14. desember 2006 #803 Del Skrevet 14. desember 2006 Så godt at alt står bra til LostS0ul. ← Takk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 14. desember 2006 #804 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg la også over muskelen, så jeg kan liksom ikke bruke den unnskyldningen heller. Knekte ribben her i gården også, og puster som en hval, litt vanskelig å trekke pusten! Har veldig svie såret, tror sportsbhen er litt for liten, den strammer skikkelig under puppene. Nok klaging for i dag. Håper det blir bedre i morgen. Har ikke knitring i puppene, men de er skikkelige trommeskinn, det er ikke plass til noe luft der... HOHOHO Endret 14. desember 2006 av ElCaramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 14. desember 2006 #805 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg la også over muskelen, så jeg kan liksom ikke bruke den unnskyldningen heller. Knekte ribben her i gården også, og puster som en hval, litt vanskelig å trekke pusten! Har veldig svie såret, tror sportsbhen er litt for liten, den strammer skikkelig under puppene. Nok klaging for i dag. Håper det blir bedre i morgen. Har ikke knitring i puppene, men de er skikkelige trommeskinn, det er ikke plass til noe luft der... HOHOHO ← Det er jo forskjell fra person til person, jeg begynner å kjennemeg møørbanka nå liksom men skal ikke ta smertestillende før jeg legger meg, er ikke så vondt at jeg ikke klarer meg...bare ubehagelig... Jeg har også svie i såret, men bare på ventre side, tror kanskej det er fordi bandasjen sitter litt fast eller noe, for det blir bedre når jeg dra bh'n litt ned... Jeg hører boblelyder når jeg presser puppene nedover, men det er visst normalt har jeg lest et sted.. hehe Skikkelig struttepupper ja, ganske så faste nå gitt.. hihi Håper det blir bedre for oss begge i morgen..Sov godt i natt, ellerprøv ihvertfall Stoor Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #806 Del Skrevet 15. desember 2006 Sovet helt til nå, det var deilig, men våknet og klarte ikke røre meg skikkelig vondt i sårene mine nå begynner jeg å bli pingle også.. haha... Tatt min 3 pinex forte i i dag når jeg våknet, så håper den virker snart... litt stolt er jeg også da.. hadde kun røykt 1 og en halv røyk rundt 18 - 19 tiden, og det er ikke vanlig for meg :D Takk for at dere ba meg trappe ned litt, det hjelper mye på alt som gjelder operasjonen... røyker kun halve røyker av gangen også sånn at jeg ikke skal røyke så mye Si ifra når noen er våkne da.. sitter her å kjeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #807 Del Skrevet 15. desember 2006 Sovet helt til nå, det var deilig, men våknet og klarte ikke røre meg skikkelig vondt i sårene mine nå begynner jeg å bli pingle også.. haha... Tatt min 3 pinex forte i i dag når jeg våknet, så håper den virker snart... litt stolt er jeg også da.. hadde kun røykt 1 og en halv røyk rundt 18 - 19 tiden, og det er ikke vanlig for meg :D Takk for at dere ba meg trappe ned litt, det hjelper mye på alt som gjelder operasjonen... røyker kun halve røyker av gangen også sånn at jeg ikke skal røyke så mye Si ifra når noen er våkne da.. sitter her å kjeder meg ← 3 PINEX FORTE?!?!? Er det de som står på tablett esken din?? Hvis det ikke gjør det, så må du ikke finne på å ta så mange, de er IKKE det samme som vanlig pinex!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #808 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Noen Som vet når de knitre/boble lydene i puppene gir seg? skikkelig rart... høhø ← Forresten, gratulerer med operasjonen!!! Så bra at det gikk så fint!! Jeg hadde bare boblelyder to ganger, så ga det seg. Og det var bra, fryktelig ubehagelig at det kommer boblelyder fra puppene!!! Endret 15. desember 2006 av Fergie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #809 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg la også over muskelen, så jeg kan liksom ikke bruke den unnskyldningen heller. Knekte ribben her i gården også, og puster som en hval, litt vanskelig å trekke pusten! Har veldig svie såret, tror sportsbhen er litt for liten, den strammer skikkelig under puppene. Nok klaging for i dag. Håper det blir bedre i morgen. Har ikke knitring i puppene, men de er skikkelige trommeskinn, det er ikke plass til noe luft der... HOHOHO ← Gratulerer med vellykket operasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #810 Del Skrevet 15. desember 2006 3 PINEX FORTE?!?!? Er det de som står på tablett esken din?? Hvis det ikke gjør det, så må du ikke finne på å ta så mange, de er IKKE det samme som vanlig pinex!!! ← kan ta 4 stk i døgnet.. og har bate tatt en i dag da.. hehe.. men er min 3 siden i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #811 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) kan ta 4 stk i døgnet.. og har bate tatt en i dag da.. hehe.. men er min 3 siden i går ← Å, det var godt å høre. Fikk litt sjokk nå! Jeg trodde du mente at du hadde tatt 3 Pinex forte på en gang!! Endret 15. desember 2006 av Fergie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #812 Del Skrevet 15. desember 2006 Å, det var godt å høre. Fikk litt sjokk nå! Jeg trodde du mente at du hadde tatt 3 Pinex forte på en gang!! ← Heheh, nei da hadde det gått galt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #813 Del Skrevet 15. desember 2006 Heheh, nei da hadde det gått galt gitt ← Var det jeg ville frem til også i det første innlegget mitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #814 Del Skrevet 15. desember 2006 Så, LostSOul, hvordan føles det å plutselig ha stooore boobiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #815 Del Skrevet 15. desember 2006 Så, LostSOul, hvordan føles det å plutselig ha stooore boobiser? ← DEILIG!! hehe... føles ut som de detter av nå da.. au au Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #816 Del Skrevet 15. desember 2006 DEILIG!! hehe... føles ut som de detter av nå da.. au au ← Ja, sånn følte jeg også det litt de første dagene. Men nå har jeg begynt å bli litt vant til de. Klarte faktisk i ligge på siden i natt!! WOHO!!! Nå er det 1 1/2 uke siden jeg fikk de, og jeg tok under muskelen. Så da har jeg hørt at det gjør mer vondt.. Jeg har ikke tatt over muskelen.. Så jeg har ikke helt noe å sammenligne med!! Det er fantastisk å kunne bevege seg litt i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #817 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja, sånn følte jeg også det litt de første dagene. Men nå har jeg begynt å bli litt vant til de. Klarte faktisk i ligge på siden i natt!! WOHO!!! Nå er det 1 1/2 uke siden jeg fikk de, og jeg tok under muskelen. Så da har jeg hørt at det gjør mer vondt.. Jeg har ikke tatt over muskelen.. Så jeg har ikke helt noe å sammenligne med!! Det er fantastisk å kunne bevege seg litt i sengen. ← Ja det er nok deilig... Lå på sofaen sittende i natt... var ganske så stiv når jeg våkna, og all smertestillende var ute av kroppen så kom meg ikke opp.. hehe.. måtte skrike på kjæresten min så ha kunne dytte meg opp Hjalp med en pinex forte da.. Skal vel snart ta diclofenac... står 1 tablett 3 ganger daglig, så er vel greit å begynne på morningen, og at det er noen timers mellomrom mellom de og pinexene.... Hvordan er smertene dine nå da? føles det bedre enn i begynnelsen? klarer u å gjøre litt ting uten hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #818 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja det er nok deilig... Lå på sofaen sittende i natt... var ganske så stiv når jeg våkna, og all smertestillende var ute av kroppen så kom meg ikke opp.. hehe.. måtte skrike på kjæresten min så ha kunne dytte meg opp Hjalp med en pinex forte da.. Skal vel snart ta diclofenac... står 1 tablett 3 ganger daglig, så er vel greit å begynne på morningen, og at det er noen timers mellomrom mellom de og pinexene.... Hvordan er smertene dine nå da? føles det bedre enn i begynnelsen? klarer u å gjøre litt ting uten hjelp? ← HIHI.. Jeg klarte ikke å komme meg opp av sengen sel de første 5 dagen.. grusomt.. da måtte mannen min nesten løfte meg opp!! Hvis du skal ta Diclofenac 3 ganger daglig, så er det morgen, middag og kveld du skal ta de. Og litt mellomrom mellom pinexen og de andre er ok. Men det trenger ikke å være så lenge. Diclofenac er det de som skal være kvalmestillende? (Har komt litt ut apotek yrket, er 2 å siden jeg jobbet der nå. Er utdannet Apotektekniker nemlig) Hvis det er de kvalmestillende, så skal du ta de før du tar pinexen, pinexen kan virke litt kvalmende. Og kan gjerne tas med litt mat. Smertene mine er nesten helt borte nå. Tok ikke noen smertestillende igår, har heller ikke tatt noen idag, regner med at jeg ikke trenger fler nå. Det føles MYE bedre enn i begynnelsen. Jeg var helt utav funksjon de første 4 dagene. Det var helt fryktelig! Nå gjør jeg alt uten hjelp. Tror jeg klarte meg helt uten hjelp etter 6 eller 7 dager. Så det var veldig greit. Men minn mann har vært en engel. Han har vartet opp meg som en dronning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 15. desember 2006 #819 Del Skrevet 15. desember 2006 HIHI.. Jeg klarte ikke å komme meg opp av sengen sel de første 5 dagen.. grusomt.. da måtte mannen min nesten løfte meg opp!! Hvis du skal ta Diclofenac 3 ganger daglig, så er det morgen, middag og kveld du skal ta de. Og litt mellomrom mellom pinexen og de andre er ok. Men det trenger ikke å være så lenge. Diclofenac er det de som skal være kvalmestillende? (Har komt litt ut apotek yrket, er 2 å siden jeg jobbet der nå. Er utdannet Apotektekniker nemlig) Hvis det er de kvalmestillende, så skal du ta de før du tar pinexen, pinexen kan virke litt kvalmende. Og kan gjerne tas med litt mat. Smertene mine er nesten helt borte nå. Tok ikke noen smertestillende igår, har heller ikke tatt noen idag, regner med at jeg ikke trenger fler nå. Det føles MYE bedre enn i begynnelsen. Jeg var helt utav funksjon de første 4 dagene. Det var helt fryktelig! Nå gjør jeg alt uten hjelp. Tror jeg klarte meg helt uten hjelp etter 6 eller 7 dager. Så det var veldig greit. Men minn mann har vært en engel. Han har vartet opp meg som en dronning!! ← Diclofenac er smertestillende og betennelsesdempende... sikker noe lignende voltaren... Blir ikke kvalm av pinexen, men tisser mye... Men jeg ble forkjøla etter narkosen, er det vanlig eller har jeg bare uflaks? den gir seg når pinexen begynner å virke... hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 15. desember 2006 #820 Del Skrevet 15. desember 2006 Diclofenac er smertestillende og betennelsesdempende... sikker noe lignende voltaren... Blir ikke kvalm av pinexen, men tisser mye... Men jeg ble forkjøla etter narkosen, er det vanlig eller har jeg bare uflaks? den gir seg når pinexen begynner å virke... hmm ← Hmm, okey.. det fikk ikke jeg. Jeg fikk bar Pinex forte og kvalmestillende. Det var litt rart at du skulle ta både den og Pinex forte. De har jo samme virkning.. hmmm.. Hmm.. det var rart.. det har jeg aldri hørt om.. Men det kan jo være det at du hadde maks uflaks og faktisk ble forkjølet.. hmm.. Vet du.. jeg tror ikke man egentlig tisser så mye mer. Men det føles mye oftere. Siden et er et sånt kav å gå på do.. Man tisser kanskje litt ofter, fordi at man drikker så mye. Men ellers tror jeg at det heller er fordi at man sliter mye mer med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå