CeeCee Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #8101 Skrevet 3. juli 2009 Takk for svar CeeCee! Kjekt å se deg her inne:) Ja, jeg skal også på fornebu på kons. Da har jeg vært 3 plasser! colosseum, nobel og fornebu:) Da må jeg jo kunne bli konfortabel med en av de vil jeg tro. Jeg har ingenting imot anatomiske proteser, det tror jeg faktisk kan bli fint på meg! Ikke bare fordi jeg har lite bryst på undersiden, men også fordi jeg har sterk brystmusklatur som står litt ut fra brystkassen... sikkert pga 15 år som aktiv håndballspiller:) og da vil de jo se en smule rart ut med to store baller utenpå der igjen! Ha en fin helg CeeCee! Så flott! Lykke til på kons! Ha en fin helg du også! Hilsen CeeCee
*MEDUSA* Skrevet 3. juli 2009 #8102 Skrevet 3. juli 2009 Så flott! Lykke til på kons! Ha en fin helg du også! Hilsen CeeCee Hei CeeCee Hvordan har det gått med deg og dine pupper ? Siden der har gått noen år for deg så hadde det vært kjekt å høre
CeeCee Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #8103 Skrevet 4. juli 2009 Puppene mine fyller 5 år i år! Det går fint med dem! Angrer ikke et sekund på hva jeg gjorde, og ville gjort det igjen uten en tanke. Endelig er jeg fornøyd med hele kroppen min Er ikke noe mer jeg ønsker å forandre på så har ikke blitt bitt av "kirurgibasillen". Er fornøyd med formen, for de ser utrolig naturlige ut. Er fornøyd med at de er sinnsykt myke! Størrelsen er også perfekt, så ikke noe boobie greed. Jeg hadde litt boobie greed de første to mnd etterpå, men etter det har jeg vært kjempefornøyd med str. De er akkurat passe store til at jeg føler jeg fyller ut klær, og akkurat passe små til at jeg føler de ikke ser enorme ut i en trekantbikini. Vil jeg ha litt "ekstra", er det bare å slenge på en pushup. For de som ikke vet - litt info om min OP: Jeg hadde hatt lyst å gjøre dette i minst 10 år. Etter tre år med intens lesing om dette inngrepet (Leste ALT jeg kom over) bestemte jeg meg for endelig å ta steget. Jeg visste nå hva jeg gikk til. Visste om alle risikoene, hvilke symptomer jeg skulle se etter (VIKTIG!!!!!!!! Jo tidligere man får behandling, jo større er sjansen for at det skal går bra til tross for komplikasjonen). Jeg tok 290, runde, medium profil, over muskel. Før OP var jeg en liten 75A, kanskje AA. Nå er jeg full 75C (D i noen pga str.forskjeller på BHene) Det eneste jeg angrer på er at jeg kke gjorde det før!!! Hilsen CeeCee
Sentosa Skrevet 4. juli 2009 #8104 Skrevet 4. juli 2009 Hei hei alle sammen! Jeg har OP på mandag på Fornebuklinikken, så nå nærmer det seg virkelig for meg! Både gleder og gruer meg, og håper virkelig jeg vil få et naturlig resultat! Veldig spent på hvor mye som skal legges inn, men PK anbefalte 350 gram på konsultasjonen. Er 1.70 og har litt å ”ta i”, for å si d sånn Har testet med risposer, og føler det er ganske mye, men det er jo helt sikkert fordi jeg ikke har noen pupper fra før av.. Håper virkelig jeg får prøvd litt før selve OP. Blir jo litt rar av å tenke på alt nå i forkant av OP, så tror jeg legger alt i PK sine hender jeg, han vet vel best hva som vil passe meg God sommer! Klem fra en veldig spent jente!
Thilli Skrevet 4. juli 2009 #8105 Skrevet 4. juli 2009 Dette er hva pk/nobel clinic sier. *Det tar opptill 6 mnd før man ser det endelige resultatet. (Noen ganger når man opr. under muskel så kan pk bruke en annen teknikk, slik at det tar noen mnd, før brystmuskelen "slipper taket", og protesen "faller på plass," en vil da får noe større bryster enn først anntatt etter opr.) *Normal hevelse og spenthet slipper vanligvis etter 1-2 uker, og brystet vil bli gradvis mykere. *Sportsbh skal man bruke dag og natt i 6 uker. Så kan man få målt opp brystene og bruke gode støtte bh'er, uten spiler og push-up. Sistnevnet må man altså vente med til etter 6 mnd. Bruk sportsbh ved trening f.eks. jogging. *Man kan sove på siden og magen når man føler seg vel med det. Sittende stilling er for å lindre smertene. Liggestilling begrenses ved ubehag/smereter. (Jeg sov vanlig som før, etter 3 uker.) Takk takk for svar! Veldig godt å ha noen å spørre når det er så få rundt en som kan svare.. Brystene har så vidt begynt å mykne nå, men smertene er ganske til stede fortsatt, håper dette bedrer seg om ikke lenge.
femke Skrevet 4. juli 2009 #8106 Skrevet 4. juli 2009 Hei jenter:) Nå har jeg fått tid til konsultasjon. På fornebuklinikken førstkommende mandag. har sendt bilder og pratet med kirurg på tlf (for godt over en mnd siden) og da fåreslo han 280-300 ml/g. Akkurat da tenkte jeg bare at jeg gjør som han sier, men i senere tid har jeg vært livredd for å ende opp med for små. må jo føles utrolig teit å ha operert, hatt muligheten til å legge inn mer, men ende opp med noe man ikke er fornøyd med. Men samtidig så vil jeg jo ha et naturlig resultat, vil helst ikke at det skal stå silikon i panna mi. så, ikke for stort, men definitivt heller ikke for lite... Så jeg lurer på om noen har noen formening om str? Jeg er 170 høy, veier 60 kg og er sånn passe brei (i forhold til valg av profil - det blir vanlig profil altså...) jeg skal legge inn under muskelen med arret under brystet. Fra før har jeg en A cup. bruker stort sett 75a i bh. Noen som har noen formening? setter pris på svar... tusen takk for svar! har vært på konsultasjon nå. og kirurgen mente at 375 cc var passe. jeg ble livredd for at det skulle bli for mye, men kan vel tåle det ettersom jeg er høyere/bredere enn deg. lurer på om jeg skal be om 350 istede.... redd for å få for små, og redd for silikon-looken;)
femke Skrevet 4. juli 2009 #8107 Skrevet 4. juli 2009 Ja da var den konsultasjonen overstått! Jeg fikk han lykke jeg også Men vettu, jeg blei faktisk ganske skuffet jeg! For det første så var han utrolig stresset, han var 20 min forsinket til min time og lå tydeligvis langt bak skjema for dagen... Var flere på venterommet som skulle til han. Det resulterte jo i at jeg fikk inntrykk av at han skyntet seg med konsultasjonen! Han brukte nesten ingen tid på meg i det hele tatt, og når jeg spurte han om ting så datt han til stadighet ut av samtalen, men han beklaget jo seg for det da:) Han var distre og rar! Fant ikke tonen liksom... Etter jeg nå har vært på Nobel så er jeg faktisk ganske ok fornøyd med colosseum igjen! der fikk man ihverfall tid til å drøfte ting, det er jo tross alt kroppen min det er snakk om! Jeg fikk prøve en protese, rund 240, medium profil tror jeg den het! Han anbefalte tilslutt anatomiske proteser (200-240) i og med at jeg har minst bryst på undersiden... (men den fikk jeg ikke prøve) han sa bare at man fikk ikke det rette inntrykket av å bare prøve den slik? Javel.... 35000 ville det koste. Ang 200-240 så er jo det ingenting, da er det ikke vits for meg å ta engang! Jeg har INGENTING fra før! Fyller ikke ut en A-cup engang! Det er grunnen til at jeg vil ta silikon for å si de sånn;) Jeg er 174 (HØY) veier 60 kg og har brede skuldrer, så de vil bare forsvinne vil jeg tro! Men jeg er jo ikke lege da:) Han på colosseum anbefalte 300-320 så de er jo noe helt annet! Nå er jeg helt i villrede, men det blir ihverfall ikke Nobel! Det er jeg ihvertfall 100% sikker på! Må sies at du kan få et HELT annet inntrykk av han enn det jeg gjorde! for all del, han var jo en hyggelig fyr sånn sett, men jeg føler meg ikke tatt i vare nok til å velge han. Vi er jo så forskjellige så kan jo være at du blir strålende fornøyd:) Det håper jeg for din del!! Nå skal jeg ringe Fornebuklinikken og bestille kons. der:) håper utfallet blir annerledes der... Heisann! Mulig du allerede har vært på konsultasjon hos fornebu, men jeg svarer likevel. Jeg har nettopp vært der på konsultasjon, og er OVERBEGEISTRET. de tok meg inn en dag de egentlig ikke hadde konsultasjoner. kirurgen ble igjen etter jobb, og var KJEMPE hyggelig. (Pål Schistad) Han forklarte alt, brukte goooood tid, og svarte godt på alle spørsmål. ikke minst fikk han meg til å føle meg komfortabel med stedet! må jo fortsatt se hvordan det går med selve operasjonen, men makan til service har jeg sjeldent opplevd:D var der inne i over en halvtime. det har ikke skjedd på de to andre plassene jeg var på konsultasjon. der var det rett inn og rett ut. og det virket ikke som at de fortso / ville se hva som VIRKELIG passer til meg. det gjorde virkelig Schistad hos Fornebuklinikken. jeg er IKKE i tvil, Jeg skal opereres der! :D
*MEDUSA* Skrevet 5. juli 2009 #8108 Skrevet 5. juli 2009 Puppene mine fyller 5 år i år! Det går fint med dem! Angrer ikke et sekund på hva jeg gjorde, og ville gjort det igjen uten en tanke. Endelig er jeg fornøyd med hele kroppen min Er ikke noe mer jeg ønsker å forandre på så har ikke blitt bitt av "kirurgibasillen". Er fornøyd med formen, for de ser utrolig naturlige ut. Er fornøyd med at de er sinnsykt myke! Størrelsen er også perfekt, så ikke noe boobie greed. Jeg hadde litt boobie greed de første to mnd etterpå, men etter det har jeg vært kjempefornøyd med str. De er akkurat passe store til at jeg føler jeg fyller ut klær, og akkurat passe små til at jeg føler de ikke ser enorme ut i en trekantbikini. Vil jeg ha litt "ekstra", er det bare å slenge på en pushup. For de som ikke vet - litt info om min OP: Jeg hadde hatt lyst å gjøre dette i minst 10 år. Etter tre år med intens lesing om dette inngrepet (Leste ALT jeg kom over) bestemte jeg meg for endelig å ta steget. Jeg visste nå hva jeg gikk til. Visste om alle risikoene, hvilke symptomer jeg skulle se etter (VIKTIG!!!!!!!! Jo tidligere man får behandling, jo større er sjansen for at det skal går bra til tross for komplikasjonen). Jeg tok 290, runde, medium profil, over muskel. Før OP var jeg en liten 75A, kanskje AA. Nå er jeg full 75C (D i noen pga str.forskjeller på BHene) Det eneste jeg angrer på er at jeg kke gjorde det før!!! Hilsen CeeCee Så kjekt å høre Føler det på akkurat samme måte, hvorfor gjorde jeg ikke dette før Litt over et år siden jeg gjorde det, og har tenkt på det i snart 20 år
Kulepennen Skrevet 5. juli 2009 #8109 Skrevet 5. juli 2009 Puppene mine fyller 5 år i år! Det går fint med dem! Angrer ikke et sekund på hva jeg gjorde, og ville gjort det igjen uten en tanke. Endelig er jeg fornøyd med hele kroppen min Er ikke noe mer jeg ønsker å forandre på så har ikke blitt bitt av "kirurgibasillen". Er fornøyd med formen, for de ser utrolig naturlige ut. Er fornøyd med at de er sinnsykt myke! Størrelsen er også perfekt, så ikke noe boobie greed. Jeg hadde litt boobie greed de første to mnd etterpå, men etter det har jeg vært kjempefornøyd med str. De er akkurat passe store til at jeg føler jeg fyller ut klær, og akkurat passe små til at jeg føler de ikke ser enorme ut i en trekantbikini. Vil jeg ha litt "ekstra", er det bare å slenge på en pushup. For de som ikke vet - litt info om min OP: Jeg hadde hatt lyst å gjøre dette i minst 10 år. Etter tre år med intens lesing om dette inngrepet (Leste ALT jeg kom over) bestemte jeg meg for endelig å ta steget. Jeg visste nå hva jeg gikk til. Visste om alle risikoene, hvilke symptomer jeg skulle se etter (VIKTIG!!!!!!!! Jo tidligere man får behandling, jo større er sjansen for at det skal går bra til tross for komplikasjonen). Jeg tok 290, runde, medium profil, over muskel. Før OP var jeg en liten 75A, kanskje AA. Nå er jeg full 75C (D i noen pga str.forskjeller på BHene) Det eneste jeg angrer på er at jeg kke gjorde det før!!! Hilsen CeeCee Så bra og lese hvor fornøyd du er... Jeg har lest en del på nett, og kjenner en del som har gjort dette. Men jeg må likevel innrømme at jeg går en del i surr med alt jeg leser. Jeg er ikek tvil om at jeg vil dette selv, men samtidig er jeg redd det skal bli stygt, se unaturlig ut osv... Håper jeg blir like fornøyd som deg :D ps: kan spørre deg nå da, hvis det er noe jeg er usikker på etter OP?
Kulepennen Skrevet 5. juli 2009 #8110 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hei hei alle sammen! Jeg har OP på mandag på Fornebuklinikken, så nå nærmer det seg virkelig for meg! Både gleder og gruer meg, og håper virkelig jeg vil få et naturlig resultat! Veldig spent på hvor mye som skal legges inn, men PK anbefalte 350 gram på konsultasjonen. Er 1.70 og har litt å ”ta i”, for å si d sånn Har testet med risposer, og føler det er ganske mye, men det er jo helt sikkert fordi jeg ikke har noen pupper fra før av.. Håper virkelig jeg får prøvd litt før selve OP. Blir jo litt rar av å tenke på alt nå i forkant av OP, så tror jeg legger alt i PK sine hender jeg, han vet vel best hva som vil passe meg God sommer! Klem fra en veldig spent jente! I morgen er dagen for deg. Spennende. Masse lykke til. Venter spent på referat. Skal på nobel til tirsdag jeg Gjør som deg, legger det i hendene til legen... Hvem skal operere deg? Endret 5. juli 2009 av Kulepennen
CeeCee Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #8111 Skrevet 5. juli 2009 Så kjekt å høre Føler det på akkurat samme måte, hvorfor gjorde jeg ikke dette før Litt over et år siden jeg gjorde det, og har tenkt på det i snart 20 år Ikke sant!? Men nå skal vi bare være glade for at det er gjort Hilsen CeeCee
CeeCee Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #8112 Skrevet 5. juli 2009 Så bra og lese hvor fornøyd du er... Jeg har lest en del på nett, og kjenner en del som har gjort dette. Men jeg må likevel innrømme at jeg går en del i surr med alt jeg leser. Jeg er ikek tvil om at jeg vil dette selv, men samtidig er jeg redd det skal bli stygt, se unaturlig ut osv... Håper jeg blir like fornøyd som deg :D ps: kan spørre deg nå da, hvis det er noe jeg er usikker på etter OP? At det ser stygt ut eller unaturlig er det ingen som kan garantere deg på forhånd. Det som skjer er at implantatene tar det du har og forstørrer det. Puppene blir bare større. Har man ingenting bør man forsikre seg om at man ikke får tennisballer på brystet. Du må bare finne en kirurg som du er komfortabel med og som du stoler på. Ingenting er 100% sikkert. Ja, man kan bli forvirret av å lese på nettet. Det er derfor det er viktig å lese nøye. Gjerne ta notater av det du leser. Jeg er ikke så mye innom her, men damene her er veldig behjelpelige og flinke å svare. De fleste har gått gjennom det du skal gjennom nå, men mye oppleves forskjellig fra kvinne til kvinne. Noen har høy smerteterskel, noen har lav. Noen tar under brystmuskelen, noen tar over, noen tar runde implantater, noen anatomiske, og snittene er på forskjellige steder. Det som er så fint er at vi er mange, og alle her inne er her for samme grunn. Vi kan derfor alle hjelpe deg med å svare på eventuelle spørsmål. Bare husk at ingen her er eksperter. Er du bekymret er det sikreste å henvende deg til din kirurg! Lykke til! Hilsen CeeCee
Kulepennen Skrevet 5. juli 2009 #8113 Skrevet 5. juli 2009 At det ser stygt ut eller unaturlig er det ingen som kan garantere deg på forhånd. Det som skjer er at implantatene tar det du har og forstørrer det. Puppene blir bare større. Har man ingenting bør man forsikre seg om at man ikke får tennisballer på brystet. Du må bare finne en kirurg som du er komfortabel med og som du stoler på. Ingenting er 100% sikkert. Ja, man kan bli forvirret av å lese på nettet. Det er derfor det er viktig å lese nøye. Gjerne ta notater av det du leser. Jeg er ikke så mye innom her, men damene her er veldig behjelpelige og flinke å svare. De fleste har gått gjennom det du skal gjennom nå, men mye oppleves forskjellig fra kvinne til kvinne. Noen har høy smerteterskel, noen har lav. Noen tar under brystmuskelen, noen tar over, noen tar runde implantater, noen anatomiske, og snittene er på forskjellige steder. Det som er så fint er at vi er mange, og alle her inne er her for samme grunn. Vi kan derfor alle hjelpe deg med å svare på eventuelle spørsmål. Bare husk at ingen her er eksperter. Er du bekymret er det sikreste å henvende deg til din kirurg! Lykke til! Hilsen CeeCee Takk for svar Ja, må selvfølgelig snakke med kirurgen om det er noe, men tenkte at en del er jo greit å høre hvordan andre har opplevd. Er det noe som bekymrer, så ringer jeg å snakker med kirurgen i ettertid. Er veldig godt med et slikt sted som dette hvor man kan spørre og snakke om det med andre Grugleder meg veldig til dette nå. Og jeg kan jo ikke annet enn å vente å se på resultatet, men regner med de fleste tenker en del rundt det med hvordan det vil bli seende ut osv osv.. smerter, størrelser osv.. Tenk, om under 2 dager så er det gjort...og det er ganske villt egentlig...og veeeeeeldig rart og tenke på
Fillippa Skrevet 6. juli 2009 #8114 Skrevet 6. juli 2009 Heisann! Mulig du allerede har vært på konsultasjon hos fornebu, men jeg svarer likevel. Jeg har nettopp vært der på konsultasjon, og er OVERBEGEISTRET. de tok meg inn en dag de egentlig ikke hadde konsultasjoner. kirurgen ble igjen etter jobb, og var KJEMPE hyggelig. (Pål Schistad) Han forklarte alt, brukte goooood tid, og svarte godt på alle spørsmål. ikke minst fikk han meg til å føle meg komfortabel med stedet! må jo fortsatt se hvordan det går med selve operasjonen, men makan til service har jeg sjeldent opplevd:D var der inne i over en halvtime. det har ikke skjedd på de to andre plassene jeg var på konsultasjon. der var det rett inn og rett ut. og det virket ikke som at de fortso / ville se hva som VIRKELIG passer til meg. det gjorde virkelig Schistad hos Fornebuklinikken. jeg er IKKE i tvil, Jeg skal opereres der! :D Hei hei! Så utrolig godt å høre da:) Har ennå ikke vært der nei, har ikke bestilt time enda heller! må vente til etter ferien:) Men ser veldig fram til kons på fornebu må jeg si.... ihvertfall etter det du skriver nå en halvtime? hehe, jeg var inne på nobel i ca 10 min jeg:/ enda en grunn til ikke å velge nobel! Han tok seg ikke tid i det hele tatt, og fikk inntrykket av at han ville ha meg fortest mulig ut derifra! jaja... Hva kom dere fram til på konsultasjonen da om jeg får spørre?
MarilynMonroe Skrevet 8. juli 2009 #8115 Skrevet 8. juli 2009 HeiHei alle sammen Jeg er helt "fersk" her inne.. Hehe.. Håper bare jeg klarer og legge inn ett innlegg her nå da Lurer så fælt på om noen her har tatt silikon, og fått baby etter det? Hvordan blir puppene etter amminga da? Håper noen har no svar på det
Anosha Skrevet 8. juli 2009 #8116 Skrevet 8. juli 2009 hei hei! endelig får jeg også skrevet her. Registrerte meg for noen mnd sider men skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk til å skrive her. det hadde vært kjempe fint om noen kunne svare på et spm jeg lurer veldig på. Er det mulig å holde hele brystopperasjonen hemmelig ? Vil noen kunne se forskjell, altså uten klær at det er der silikon i puppene? noen syns sikkert at det er et kjempe dumt spm men saken er slik at jeg er en jente med muslimsk bakgrunn. jeg kan absolutt ikke foreta meg noe slikt. jeg vet faktisk ikke hva min religion sier om det, men vet ihvertfall at de fleste er ekstremister når det kommer til slikt. Jeg er redd at hvis jeg dør en dag så kommer kanskje legen min til å fortelle familien min at jeg hadde silikon. jeg skulle ønske jeg kunne bestemme over min egen kropp uten å bekymre meg om andre. men det er også vanskelig å være helt utstøtt.
*Chuckles* Skrevet 9. juli 2009 #8117 Skrevet 9. juli 2009 Hei! Jeg opererte meg på Fornebu Klinikken for ca 2mnd siden nå. Fikk lagt inn 300 under muskelen. Gikk da fra en 70A/75 AA til en 70C/75B.. Ville egentlig ha mer, men kirurgen sa det ikke var plass til mer. Så han sa jeg kunne komme tilbake senere for større proteser når huden fikk strekt seg. Men jeg lurer da på hvor mye det koster? Ser på siden at det koster 38.800. Men i garantien står det at de hvertfall FJERNER protesene gratis. Og jeg spurte en av sykepleierene hvor mye det kostet å bytte proteser, og hun sa hun ikke visste men at hun trodde det kostet det samme som å legge inn proteser for første gang, altså 30.800.. Noen som vet??
femke Skrevet 9. juli 2009 #8118 Skrevet 9. juli 2009 Takk for svar Ja, må selvfølgelig snakke med kirurgen om det er noe, men tenkte at en del er jo greit å høre hvordan andre har opplevd. Er det noe som bekymrer, så ringer jeg å snakker med kirurgen i ettertid. Er veldig godt med et slikt sted som dette hvor man kan spørre og snakke om det med andre Grugleder meg veldig til dette nå. Og jeg kan jo ikke annet enn å vente å se på resultatet, men regner med de fleste tenker en del rundt det med hvordan det vil bli seende ut osv osv.. smerter, størrelser osv.. Tenk, om under 2 dager så er det gjort...og det er ganske villt egentlig...og veeeeeeldig rart og tenke på vet ikke om en halvtime er vanlig prosedyre atså, men jeg var der hvertfall så lenge. Og det var som sagt Schistad jeg var hos, så du kan jo be om han. Er ikke sikker på hvordan de andre er, men har snakka med en annen (husker ikke navnet) på tlf og han var også kjempegrei. Men har hørt at Schistad er den beste (?) litt vanskelig å si, men har hørt det av e venninne som ble operert av han. Jeg er atså 170 høy, 60 kg. På telefon (ut i fra bilder) sa han andre ca 300 gram. Men når jeg prøvde protese inni sportsbh der synes jeg det så utrolig lite ut Og det var PK enig i. Så han foreslo 375 g. Jeg var redd for at det ville bli for mye, men da jeg prøvde under t-skjorte og sånn, så det veldig bra ut. Og under muskelen forsvinner jo litt av str. Han ville altså at jeg skulle ha under muskelen, som jeg hadde håpet:) medium profil, runde proteser. Snittet må jeg tenke litt på, men tror det blir under brystet. Har et venninne som opererte seg på stokkanklinikken i trheim, og hun var også der inne i ti min, og fikk ikke engang prøve proteser. Fatter ikke hva de driver med, vil de ikke ha fornøyde kunder som føler seg trygge? må legge til at han jeg var hos også på en måte var ferdg med å informere etter 10-15 min, men jeg spurte masse, og han tok seg god tid til å svare...
Kulepennen Skrevet 9. juli 2009 #8119 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Ja,da var det gjort... i går tenkte jeg mer, hva faen har jeg gjort...men det var pga vondter dah...hehe.. Når jeg kom inn til kirurgen ble det prating og prøving og forklaring, og vi hadde igrunn veldig like tanker så det var jo bra. Det ble 400 runde moderat profil, delvis under muskel. Jeg trengte forsåvidt ikke under muskel nå, men det var for et mer varig bedre resultat. Hvis jeg ikke tok under var det større sjans for å få søkk over protesen om noen år.... Ble lagt på bordet og skravla som en foss...så ble jeg borte.. Våknet opp på et eget rom med forheng. De var uttolig koselige der syns jeg...det er bra.. FIkk høre at det hadde vært litt hektisk i starten av operasjonen fordi luftveiene mine var veldig irriterte og de måtte bytte rør i halsen og jeg fikk dobbel dose med steroider osv, men etter det gikk det greit, bortsett fra at jeg blødde litt mye. Pga blødning, og at jeg lett får infeksjon ble det lagt inn dren som ble tatt ut igjen i går. I tilegg fikk jeg penselin for å forebygge betennelse og de var rimelig sikkre på at jeg har bronkitt siden jeg ikke lider av astma som de først trodde pga den hektiske starten... operasjonen tok 1,5 time Foreløbig se igrunn brystene bare sprengte og herja ut..blåe og fine så blir spennende å se hvordan de blir til slutt. Jeg har iallefall bh størrelse 85c fra klinikken og nedpressbånd over.... Kjenner det godt når jeg hoster (som det har blitt litt av nå når dritten skal opp av halsen) og hvis jeg beveger for mye på meg... Hilsen en som er spent på hvordan resultatet vil bli helt til slutt..... Endret 9. juli 2009 av Kulepennen
eplekak1 Skrevet 10. juli 2009 #8120 Skrevet 10. juli 2009 Hei alle puppejenter! :D Nå har jeg send inn bilder og helseopplysningen til fornebuklinikken. Har hørt at de har ett godt rykte på seg, men er det noen her som har vært der og kan fortelle om opplevelsen? Er 176cm og 64kg. Bruker 75A. Hva tror dere vil passe meg? Vil ikke ha for store, men at de passer til min kropp. Har ammet ett barn så huden er litt tøyd, men de henger ikke (er så små at de kan ikke henge ) Er redd for det veldig mange sier, at de angrer på at de ikke la inn litt mer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå