CeeCee Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #8081 Skrevet 29. juni 2009 Ogja; CeeCee: Gratulerer med 4 år!!! Denne siden har viirkelig hjulpet mange Takk !! Tusen takk! Jeg er ikke så mye her inne, men serat det ikke gjør noe. Det går jo helt av seg selv her! Håper det har hjulpet noen iallefall, og at det vil fortsette å hjelpe andre. GOD SOMMER ALLE SAMMEN! Hilsen CeeCee
ahp Skrevet 29. juni 2009 #8082 Skrevet 29. juni 2009 Hei alle sammen! Nå trenger jeg virkeliig litt tips og råd her Jeg har OP på tirsdagen ! Og har nettopp fortalt dette til moren min som var helt ok med det. Jeg er 168/54kg og 75A. Jeg vil helst ha en stor B-cup eller liten C, alt ettersom hva som passer meg og ser mest naturlig ut.(sikkert rundt 240 gr til max 300 gr) Men er det noen her som kan svare meg litt mer på spørsmål? Har litt småtteri jeg bare måå få besvart slik at jeg kan være 110% sikker på at jeg vil gå igjennom dette. *Jeg skal legge over muskel* -Hvor mye smerter hadde du? 2 dager? 3-4? -Kjennes de naturlige ut? Eller ? Hvordan føles de? -Hvordan ser de ut? Ser de naturlige ut? Ikke for runde og "utstikkende"? -Har du hatt noen komplikasjoner? (isåfall om du har, Hva?) -Har du fått veldig synlige arr? Hvor stort er arret ca? 2-3 cm? -Hva mener kjæresten deres? -Angrer du på noe? Eller på valget? Blir litt mye spørsmål her men må bare få klarlagt alt Jeg har aaaaldri operert før, så jeg gruer meg heelt sinnsykt til det da. Og jeg er redd de skal se falske ut, at man kan se det lett? Vil de skal se så naturlige ut som mulig (: Har forresten klinikk stokkan tr.heim(Ola Evjen). Jeg er så redd jeg skal angre, men jeg føler inni meg at jeg må gjøre dette for å føle meg vel da, at jeg skal føle meg på topp med meg selv:) For sånn som nå er jeg alltid bevisst over kroppen min(puppene som ikke er der) og haater å gå i bikini og vil helst ikke vise meg til kjæresten... Jeg vet jo at det beste er å "elske seg selv slik man er", men jeg klarer ikke.. Har bestemt at om jeg gjør dette vil jeg ha snittet under brystet for å minske risiko for amming osv.. Skal ta de ut før jeg får barn har jeg funnet ut. Men hadde vært fint om noen kunne gitt meg litt tips og råd (: Klem klem Hei Jeg ble operert på klinikk stokkan i Tromsø for 6 uker siden. Kan prøve å svare deg på det du lurer på Jeg reiste hjem med fly dagen etter op. Hadde ikke noe særlig vont i det hele tatt. Lå i sengen op dagen og dagen etter til flyet gik hjem på kvelden. Når jeg kom hjem va jeg sammen med ungene og levde som normal bortsett fra at jeg holdt meg unna husarbeid osv. Jeg synes de kjennes veldig naturlige ut. Men kjenner selvfølgelig at de ikke er "ekte" Men det føles helt naturlig. Er veldig fornøyd. De ser naturlige ut, ja mine er verken for runde eller for utstikkende. Har ikke hatt noen komplikasjoner!! Hadde litt stikking i den ene puppen ei stund, men det gikk over. Har arret under. Det er synlig når jeg ligger på rygg. Men det er ikke så stort. Tipper ca 3-4cm. Kjæresten min er veldig fornøyd han. Han var litt "negativ" i begynnelsen og sa at jeg ikke trengte det osv.. Men nå er han VELDIG fornøyd :) han synes det ble kjempefint! Angrer ikke på noe Kunne ikke vært mere fornøyd. Er veldig fornøyd me PK og resten av folkene på klinikk stokkan. Super service og jeg følte virkelig at jeg var i trygge hender Sjønner at du gruer deg. Det gjør nåkk de fleste før en operasjon. Med det er flinke folk som vet hva de holder på med Lykke til!!
Thilli Skrevet 29. juni 2009 #8083 Skrevet 29. juni 2009 Hei igjen, kan noen hjelpe meg vær så snill! Jeg ble operert tirsdag denne uken på Aleris (Dr.Elieser Olsen), den 24.juni, fikk 295gr i hvert bryst, under muskelen. Hadde 75A/B føroperasjonen. Har hatt veldig til smerter til nå, brukte pinex forte og voltaren de første dagene, men begynner å bli bedre nå og jeg klarer meg kun på paracet og voltaren nå. Brystene ser helt sprengte ut, huden er så stram at den glinser, og formen på brystene er mer firekantet enn runde, samt at de ligger ganske høyt oppe. De har en fin farge og minimalt med blåmerker, men de er harde og unaturlig å kjenne på. Skjønner at alt dette mest sannsynlig er veldig normalt, men hvor lenge varer det? Blir jo litt bekymret.. Vil de bli myke og "falle" evt hvor lang tid vil dette ta? Har ikke nedtrykks-bånd, legen som opererte bruker ikke dette, men jeg bruker en stødig og god SportrBH som jeg fikk der, døgnet rundt.
Bianca Skrevet 29. juni 2009 #8084 Skrevet 29. juni 2009 Hei Thilli! Det er bare å slappe av. Dette er HELT normalt Jeg la cirka like mye under muskelen for ni og en halv måned siden, og brystene var slik i noen uker. Deretter begynner de å legge seg på plass. De har vært veldig fine i seks måneder nå, om ikke mer. Jeg var også ekstremt utålmodig i begynnelsen, men dessverre må man smøre seg med tålmodighet. Det er forresten svært individuelt hvor fort brystene "setter" seg ordentlig, noen som legger under muskelen opplever at de ser rare ut i flere måneder. Uansett må du vite at det blir bra til slutt:) Kjedelig å høre om smertene! Jeg hadde det slik jeg også. Heldigvis går det bare bedre og bedre etter uke to Lykke til!! Hei igjen, kan noen hjelpe meg vær så snill! Jeg ble operert tirsdag denne uken på Aleris (Dr.Elieser Olsen), den 24.juni, fikk 295gr i hvert bryst, under muskelen. Hadde 75A/B føroperasjonen. Har hatt veldig til smerter til nå, brukte pinex forte og voltaren de første dagene, men begynner å bli bedre nå og jeg klarer meg kun på paracet og voltaren nå. Brystene ser helt sprengte ut, huden er så stram at den glinser, og formen på brystene er mer firekantet enn runde, samt at de ligger ganske høyt oppe. De har en fin farge og minimalt med blåmerker, men de er harde og unaturlig å kjenne på. Skjønner at alt dette mest sannsynlig er veldig normalt, men hvor lenge varer det? Blir jo litt bekymret.. Vil de bli myke og "falle" evt hvor lang tid vil dette ta? Har ikke nedtrykks-bånd, legen som opererte bruker ikke dette, men jeg bruker en stødig og god SportrBH som jeg fikk der, døgnet rundt.
Thilli Skrevet 30. juni 2009 #8085 Skrevet 30. juni 2009 Hei Thilli! Det er bare å slappe av. Dette er HELT normalt Jeg la cirka like mye under muskelen for ni og en halv måned siden, og brystene var slik i noen uker. Deretter begynner de å legge seg på plass. De har vært veldig fine i seks måneder nå, om ikke mer. Jeg var også ekstremt utålmodig i begynnelsen, men dessverre må man smøre seg med tålmodighet. Det er forresten svært individuelt hvor fort brystene "setter" seg ordentlig, noen som legger under muskelen opplever at de ser rare ut i flere måneder. Uansett må du vite at det blir bra til slutt:) Kjedelig å høre om smertene! Jeg hadde det slik jeg også. Heldigvis går det bare bedre og bedre etter uke to Lykke til!! Mange tusen takk for svaret, det er ikke så lett å gå å lure når det er så få man kan spørre. Ble litt beroliget av svaret ditt, håper nå bare at det ikke vil ta alt for lang tid.. Utålmodig ja!
Fillippa Skrevet 1. juli 2009 #8086 Skrevet 1. juli 2009 Hei hei! Da var jeg her igjen etter et opphold på 6 mnd:) Husker ikke hvordan jeg postet et innlegg en gang så visst jeg skulle sitere noen eller lignende så beklager jeg det! Vet ikke om noen husker meg igjen jeg, men ser ihvertfall noen kjente navn her enda:) Som sagt så har jeg ikke vært her inne på ca 6 mnd, det er fordi jeg måtte tenke meg om litt på egenhånd uten å bli påvirket av andre;) men nå er jeg 100% sikker med min avgjørelse og pupper blir det! Var på konsultasjon hos colusseum for 6 mnd siden, men var ikke helt vel med den, så nå prøver jeg nobelclinic istedet:) Ringte for ca 20 min siden og fikk time allerede i morgen kl 17! og jeg gler meg som en unge! Skal bli kjekt å henge her inne igjen fremover:) Nå for vi se hvor dette innleget havner hen her inne....
Kulepennen Skrevet 1. juli 2009 #8087 Skrevet 1. juli 2009 Heisann Satt her inn å leste i natt og meldte meg inn, men fikk ikke til å skrive noe innlegg.... tror jeg var en smule for trøtt da kl var 03 Er litt spennende å lese andre sine erfaringer osv...takk for flott tråd Jeg skal inn på nobel til tirsdag og ta silikon..... grugleder meg... er jo både bakdeler og fordeler med dette. Mine bryster har plaget meg siden jeg var 18 år og jeg hadde ammet mitt første barn. Etter de to neste, maaaange år senere, ble det absolutt ikke bedre. Jeg har blitt veldig stor under svangerskapene mine og har tidligere fått dekket full bukplastikk av staten. Nå har jeg gått ned en del kg de siste årene og nå har jeg så og si to tomme lommer som henger..2 kg igjen så er målet ang vekt nådd. ikke fint. Jeg bader ikke med andre og har store komplekser pga dette.... Uansett til poenget. Jeg skal inn til tirsdag og legge inn silikon. Jeg er spent på størrelse osv, siden jeg bare har hatt konsultasjon via tlf og bilder. Men jeg må si jeg tenker en del på komplikasjoner. Men tenker og at dette likevel er en mye mindre operasjon en bukplastikken jeg tok, som varte i 4 timer... og der er det jo snakk om stooor såroverflate osv... Ble sikkert litt langt, men det fåpr stå til....hehe Ønsker alle en fin kveld ps: noen som har drukket alkohol i forkant av en slik operasjone eller noe... er bedt på klassefest til fredag, så kommer vel til å drikke litt.... men ikke større mengder
Kulepennen Skrevet 1. juli 2009 #8088 Skrevet 1. juli 2009 Hei hei! Da var jeg her igjen etter et opphold på 6 mnd:) Husker ikke hvordan jeg postet et innlegg en gang så visst jeg skulle sitere noen eller lignende så beklager jeg det! Vet ikke om noen husker meg igjen jeg, men ser ihvertfall noen kjente navn her enda:) Som sagt så har jeg ikke vært her inne på ca 6 mnd, det er fordi jeg måtte tenke meg om litt på egenhånd uten å bli påvirket av andre;) men nå er jeg 100% sikker med min avgjørelse og pupper blir det! Var på konsultasjon hos colusseum for 6 mnd siden, men var ikke helt vel med den, så nå prøver jeg nobelclinic istedet:) Ringte for ca 20 min siden og fikk time allerede i morgen kl 17! og jeg gler meg som en unge! Skal bli kjekt å henge her inne igjen fremover:) Nå for vi se hvor dette innleget havner hen her inne.... Spennende med time i morgen da.... Masse lykke til. Håper det blir en positiv erfaring. Skal dit selv til tirsdag. Vet du hvilken lege du skal til? Jeg skal ha Lykke (et passende etternavn igrunn..hehe)
Fillippa Skrevet 2. juli 2009 #8089 Skrevet 2. juli 2009 Spennende med time i morgen da.... Masse lykke til. Håper det blir en positiv erfaring. Skal dit selv til tirsdag. Vet du hvilken lege du skal til? Jeg skal ha Lykke (et passende etternavn igrunn..hehe) Vet ikke hvilken kirurg jeg skal til nei! Men jeg skal notere meg navnet å gi tilbakemelding:) Begynner å grue meg litt i dag faktisk... ikke så veldig gøy å kle av seg på overkroppen;) Hehe, så du får "lykke" du altså? Det kan jo ikke bli annet enn bra det;)
Kulepennen Skrevet 2. juli 2009 #8090 Skrevet 2. juli 2009 Vet ikke hvilken kirurg jeg skal til nei! Men jeg skal notere meg navnet å gi tilbakemelding:) Begynner å grue meg litt i dag faktisk... ikke så veldig gøy å kle av seg på overkroppen;) Hehe, så du får "lykke" du altså? Det kan jo ikke bli annet enn bra det;) Ok. venter på tilbakemelding jeg da Nei, det er det som er det kjedelige, å kle avs eg slik. Men tenk hvor mange de ser. For dem er jo vi bare jobb og de bryr seg igrunn ikke oom hvordan vi ser ut (veldig lett for meg å si her nå, siden jeg ikke skal vise meg enda..hehe ) Min tanke og, at det må jo bringe "Lykke"
Fillippa Skrevet 2. juli 2009 #8091 Skrevet 2. juli 2009 Ok. venter på tilbakemelding jeg da Nei, det er det som er det kjedelige, å kle avs eg slik. Men tenk hvor mange de ser. For dem er jo vi bare jobb og de bryr seg igrunn ikke oom hvordan vi ser ut (veldig lett for meg å si her nå, siden jeg ikke skal vise meg enda..hehe ) Min tanke og, at det må jo bringe "Lykke" Ja, det er jo rett og slett det man må ha i mente, at de sikkert er så vandt til det at det ikke bryr dem lenger:) Og som hun sekretæren sa på tlf så opererer jo de ca 50 stk i uka så da er dem nok herdet! Hehe Var jo på en konsultasjon hos colusseum for et halvt år siden ca, da grudde jeg meg så sinnsykt, og vurderte å trekke meg fra hele greia! men etter de første 10 sekundene så var det ikke flaut lenger, for da føltes de som om det var kirurgen sine pupper og ikke mine lenger visst du skjønner! Da han gjorde akkurat som han ville! 3 og en halv time igjen! Kansje det blir "lykke" på meg og;)
Kulepennen Skrevet 2. juli 2009 #8092 Skrevet 2. juli 2009 Ja, det er jo rett og slett det man må ha i mente, at de sikkert er så vandt til det at det ikke bryr dem lenger:) Og som hun sekretæren sa på tlf så opererer jo de ca 50 stk i uka så da er dem nok herdet! Hehe Var jo på en konsultasjon hos colusseum for et halvt år siden ca, da grudde jeg meg så sinnsykt, og vurderte å trekke meg fra hele greia! men etter de første 10 sekundene så var det ikke flaut lenger, for da føltes de som om det var kirurgen sine pupper og ikke mine lenger visst du skjønner! Da han gjorde akkurat som han ville! 3 og en halv time igjen! Kansje det blir "lykke" på meg og;) Hehe, da blir det sikkert på samme måte nå... syns jeg ser legen røske og dra.... Ja, kanskje det blir "Lykke" på deg og. Håper det, så jeg kan få høre hvordan han er live...hehe Masse lykke til Tørr jeg spørre om øyde vekt osv?? og hva han anbefaler, og hvorfor du vil legge inn? (heng, små osv?)
Gull Skrevet 3. juli 2009 #8093 Skrevet 3. juli 2009 Noen spørsmål til dere som er operert og har innlegget under muskelen, vet dere hvor lang tid det vil ta før protesene "faller" ned slik at brystene ser normale ut, og når mykner de? Hvor lenge bør man bruke sports BH og hvor lenge må man sove "sittende"? Håper noen har svar til meg! Mange spørsmål, men ikke så mange å spørre.. Dette er hva pk/nobel clinic sier. *Det tar opptill 6 mnd før man ser det endelige resultatet. (Noen ganger når man opr. under muskel så kan pk bruke en annen teknikk, slik at det tar noen mnd, før brystmuskelen "slipper taket", og protesen "faller på plass," en vil da får noe større bryster enn først anntatt etter opr.) *Normal hevelse og spenthet slipper vanligvis etter 1-2 uker, og brystet vil bli gradvis mykere. *Sportsbh skal man bruke dag og natt i 6 uker. Så kan man få målt opp brystene og bruke gode støtte bh'er, uten spiler og push-up. Sistnevnet må man altså vente med til etter 6 mnd. Bruk sportsbh ved trening f.eks. jogging. *Man kan sove på siden og magen når man føler seg vel med det. Sittende stilling er for å lindre smertene. Liggestilling begrenses ved ubehag/smereter. (Jeg sov vanlig som før, etter 3 uker.)
Gull Skrevet 3. juli 2009 #8094 Skrevet 3. juli 2009 Hei Kulepennen. Velkommen hit , håper du vil dele, og trives her. Jeg ble operet for 4 uker siden på Nobel Clinic, hos. Dr. Lykke. 160 cm/ 56 kg. La inn 240 under muskel. De fraråder alkohol di nermeste dagene før opr, da blodet fortynnes, og man blør mye lettere ved opr. Lykke til!
Fillippa Skrevet 3. juli 2009 #8095 Skrevet 3. juli 2009 Hehe, da blir det sikkert på samme måte nå... syns jeg ser legen røske og dra.... Ja, kanskje det blir "Lykke" på deg og. Håper det, så jeg kan få høre hvordan han er live...hehe Masse lykke til Tørr jeg spørre om øyde vekt osv?? og hva han anbefaler, og hvorfor du vil legge inn? (heng, små osv?) Ja da var den konsultasjonen overstått! Jeg fikk han lykke jeg også Men vettu, jeg blei faktisk ganske skuffet jeg! For det første så var han utrolig stresset, han var 20 min forsinket til min time og lå tydeligvis langt bak skjema for dagen... Var flere på venterommet som skulle til han. Det resulterte jo i at jeg fikk inntrykk av at han skyntet seg med konsultasjonen! Han brukte nesten ingen tid på meg i det hele tatt, og når jeg spurte han om ting så datt han til stadighet ut av samtalen, men han beklaget jo seg for det da:) Han var distre og rar! Fant ikke tonen liksom... Etter jeg nå har vært på Nobel så er jeg faktisk ganske ok fornøyd med colosseum igjen! der fikk man ihverfall tid til å drøfte ting, det er jo tross alt kroppen min det er snakk om! Jeg fikk prøve en protese, rund 240, medium profil tror jeg den het! Han anbefalte tilslutt anatomiske proteser (200-240) i og med at jeg har minst bryst på undersiden... (men den fikk jeg ikke prøve) han sa bare at man fikk ikke det rette inntrykket av å bare prøve den slik? Javel.... 35000 ville det koste. Ang 200-240 så er jo det ingenting, da er det ikke vits for meg å ta engang! Jeg har INGENTING fra før! Fyller ikke ut en A-cup engang! Det er grunnen til at jeg vil ta silikon for å si de sånn;) Jeg er 174 (HØY) veier 60 kg og har brede skuldrer, så de vil bare forsvinne vil jeg tro! Men jeg er jo ikke lege da:) Han på colosseum anbefalte 300-320 så de er jo noe helt annet! Nå er jeg helt i villrede, men det blir ihverfall ikke Nobel! Det er jeg ihvertfall 100% sikker på! Må sies at du kan få et HELT annet inntrykk av han enn det jeg gjorde! for all del, han var jo en hyggelig fyr sånn sett, men jeg føler meg ikke tatt i vare nok til å velge han. Vi er jo så forskjellige så kan jo være at du blir strålende fornøyd:) Det håper jeg for din del!! Nå skal jeg ringe Fornebuklinikken og bestille kons. der:) håper utfallet blir annerledes der...
CeeCee Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #8096 Skrevet 3. juli 2009 (endret) Fillippa: Velg den klinikken der du føler deg mest vel! Synes også 240 høres lite ut på deg. Er det andre steder du kan gå på konsultasjon? Det anbefales å gå på minst 3 forskjellige klinikker. Dr. Lykke kan ha rett i at anatomiske vil bli finere på deg i.o.m. at du ikke har noe brystvev fra før. Hvis ikke kan du risikere å ende opp med to "tennisballer" på brystet. Vurder anatomiske iallefall Endret 3. juli 2009 av CeeCee
Kulepennen Skrevet 3. juli 2009 #8097 Skrevet 3. juli 2009 Hei Kulepennen. Velkommen hit , håper du vil dele, og trives her. Jeg ble operet for 4 uker siden på Nobel Clinic, hos. Dr. Lykke. 160 cm/ 56 kg. La inn 240 under muskel. De fraråder alkohol di nermeste dagene før opr, da blodet fortynnes, og man blør mye lettere ved opr. Lykke til! Heisann og takk for det Tror nok jeg må opp i litt mer enn det for å fylle opp de tomme posene min men blir spennende å høre når jeg først komemr dit. Godt å høre du er fornøyd Tror jeg tørr prøve meg på en 4-5 ice i kveld, men det får holde da
Kulepennen Skrevet 3. juli 2009 #8098 Skrevet 3. juli 2009 Ja da var den konsultasjonen overstått! Jeg fikk han lykke jeg også Men vettu, jeg blei faktisk ganske skuffet jeg! For det første så var han utrolig stresset, han var 20 min forsinket til min time og lå tydeligvis langt bak skjema for dagen... Var flere på venterommet som skulle til han. Det resulterte jo i at jeg fikk inntrykk av at han skyntet seg med konsultasjonen! Han brukte nesten ingen tid på meg i det hele tatt, og når jeg spurte han om ting så datt han til stadighet ut av samtalen, men han beklaget jo seg for det da:) Han var distre og rar! Fant ikke tonen liksom... Etter jeg nå har vært på Nobel så er jeg faktisk ganske ok fornøyd med colosseum igjen! der fikk man ihverfall tid til å drøfte ting, det er jo tross alt kroppen min det er snakk om! Jeg fikk prøve en protese, rund 240, medium profil tror jeg den het! Han anbefalte tilslutt anatomiske proteser (200-240) i og med at jeg har minst bryst på undersiden... (men den fikk jeg ikke prøve) han sa bare at man fikk ikke det rette inntrykket av å bare prøve den slik? Javel.... 35000 ville det koste. Ang 200-240 så er jo det ingenting, da er det ikke vits for meg å ta engang! Jeg har INGENTING fra før! Fyller ikke ut en A-cup engang! Det er grunnen til at jeg vil ta silikon for å si de sånn;) Jeg er 174 (HØY) veier 60 kg og har brede skuldrer, så de vil bare forsvinne vil jeg tro! Men jeg er jo ikke lege da:) Han på colosseum anbefalte 300-320 så de er jo noe helt annet! Nå er jeg helt i villrede, men det blir ihverfall ikke Nobel! Det er jeg ihvertfall 100% sikker på! Må sies at du kan få et HELT annet inntrykk av han enn det jeg gjorde! for all del, han var jo en hyggelig fyr sånn sett, men jeg føler meg ikke tatt i vare nok til å velge han. Vi er jo så forskjellige så kan jo være at du blir strålende fornøyd:) Det håper jeg for din del!! Nå skal jeg ringe Fornebuklinikken og bestille kons. der:) håper utfallet blir annerledes der... Heisann Så kjedelig at du ikke var fornøyd og han stressa så. Han burde jo tatt seg tid uansett. Håper selvfølgelig jeg får litt annen erfaring, men jeg har som sagt bare hatt konsultasjon via bilder og tlf... Håper du blir fornlyd på fornbu. Var litt i kontakt med en lege der og, men han var litt småfrekk syns jeg. Greit vi bare er jobb for dem, men likevell... De blir nok en smule kyniske i denne jobben etterhvert sikkert Hold oss oppdatert da, spennende å følge med Hørtes lite ut ja. Jeg er jo en del mindre en deg, og veier mer. Er og bredskuldra og kraftig bygd... får vel se på det som fordel akkurat nå da, at jeg kan ha litt større innlegg uten at det gjør noe. Utrolig lite lyst på brystløft (både fordi det er en større operasojon og det koster en god del mer) Lykke til
Fillippa Skrevet 3. juli 2009 #8099 Skrevet 3. juli 2009 Fillippa: Velg den klinikken der du føler deg mest vel! Synes også 240 høres lite ut på deg. Er det andre steder du kan gå på konsultasjon? Det anbefales å gå på minst 3 forskjellige klinikker. Dr. Lykke kan ha rett i at anatomiske vil bli finere på deg i.o.m. at du ikke har noe brystvev fra før. Hvis ikke kan du risikere å ende opp med to "tennisballer" på brystet. Vurder anatomiske iallefall Takk for svar CeeCee! Kjekt å se deg her inne:) Ja, jeg skal også på fornebu på kons. Da har jeg vært 3 plasser! colosseum, nobel og fornebu:) Da må jeg jo kunne bli konfortabel med en av de vil jeg tro. Jeg har ingenting imot anatomiske proteser, det tror jeg faktisk kan bli fint på meg! Ikke bare fordi jeg har lite bryst på undersiden, men også fordi jeg har sterk brystmusklatur som står litt ut fra brystkassen... sikkert pga 15 år som aktiv håndballspiller:) og da vil de jo se en smule rart ut med to store baller utenpå der igjen! Ha en fin helg CeeCee!
Kulepennen Skrevet 3. juli 2009 #8100 Skrevet 3. juli 2009 Dette er hva pk/nobel clinic sier. *Det tar opptill 6 mnd før man ser det endelige resultatet. (Noen ganger når man opr. under muskel så kan pk bruke en annen teknikk, slik at det tar noen mnd, før brystmuskelen "slipper taket", og protesen "faller på plass," en vil da får noe større bryster enn først anntatt etter opr.) *Normal hevelse og spenthet slipper vanligvis etter 1-2 uker, og brystet vil bli gradvis mykere. *Sportsbh skal man bruke dag og natt i 6 uker. Så kan man få målt opp brystene og bruke gode støtte bh'er, uten spiler og push-up. Sistnevnet må man altså vente med til etter 6 mnd. Bruk sportsbh ved trening f.eks. jogging. *Man kan sove på siden og magen når man føler seg vel med det. Sittende stilling er for å lindre smertene. Liggestilling begrenses ved ubehag/smereter. (Jeg sov vanlig som før, etter 3 uker.) Hei Gull Er det regel på det med push-up etter de 6 ukene? Vet om flere som bruker det ... og hvor lang tid tar det før en kan ligge på magen igjen? Takker for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå