Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei!

Jeg er nå på min 5 dag etter operasjonen. Har nesten ingen smerter, annet enn litt ømhet i selve arrene hvis jeg rører meg for mye.

Jeg er kjempefornøyd med størrelsen, det ble 225cc og 250cc (for å jevne ut at den ene var litt større enn den andre). Tenkte i utgangspunktet å ta 200cc og jeg skulle iallefall ikke ha 250cc. Men etter å ha sett på mange bilder ombestemte jeg meg, så når kirurgen anbefalte 225 og 250 var det greit for meg. Så til dere som er i tvil mellom to størrelser vil jeg absolutt anbefale å ta den største størrelsen, det er bedre det enn å angre på at man tok for lite. Er som regel ikke sååå stor forskjell heller på 25cc eller 50 cc mer.

Jeg tok over muskelen så har derfor ikke vært plaget med de største smertene. Sliter litt med å sove oppreist, men med nok puter går det også fint :)

Gleder meg til alt har grodd og jeg kan begynne å bevege meg normalt igjen :)

Jeg hører også litt surkling/skvulpelyder fra puppene. Hehe, det høres ganske merkelig ut, men er visst bare luft i vevene.

Skal tilbake på jobb igjen i morgen, er ganske spent på hvordan det skal gå. Har noen arbeidsoppg. jeg ikke kan utføre som tunge løft og oppgaver som innebærer strekking av armene over hodet, men jeg tenkte å skryte på meg en strekk i ryggen som unnskyldning. Føler jeg at kroppen ikke er riktig klar for jobbing etter vakten min i morgen så sykemelder jeg meg bare :)

I det informasjonskrivet fra Fornebuklinikken så sto det at etter den 4 dagen skulle man dusje daglig. Vet noen om dette stemmer?Eller holder det med annenhver dag?

Er formen din noe bedre Roselie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heihei!

Jeg er nå på min 5 dag etter operasjonen. Har nesten ingen smerter, annet enn litt ømhet i selve arrene hvis jeg rører meg for mye.

Jeg er kjempefornøyd med størrelsen, det ble 225cc og 250cc (for å jevne ut at den ene var litt større enn den andre). Tenkte i utgangspunktet å ta 200cc og jeg skulle iallefall ikke ha 250cc. Men etter å ha sett på mange bilder ombestemte jeg meg, så når kirurgen anbefalte 225 og 250 var det greit for meg. Så til dere som er i tvil mellom to størrelser vil jeg absolutt anbefale å ta den største størrelsen, det er bedre det enn å angre på at man tok for lite. Er som regel ikke sååå stor forskjell heller på 25cc eller 50 cc mer.

Jeg tok over muskelen så har derfor ikke vært plaget med de største smertene. Sliter litt med å sove oppreist, men med nok puter går det også fint :)

Gleder meg til alt har grodd og jeg kan begynne å bevege meg normalt igjen :)

Jeg hører også litt surkling/skvulpelyder fra puppene. Hehe, det høres ganske merkelig ut, men er visst bare luft i vevene.

Skal tilbake på jobb igjen i morgen, er ganske spent på hvordan det skal gå. Har noen arbeidsoppg. jeg ikke kan utføre som tunge løft og oppgaver som innebærer strekking av armene over hodet, men jeg tenkte å skryte på meg en strekk i ryggen som unnskyldning. Føler jeg at kroppen ikke er riktig klar for jobbing etter vakten min i morgen så sykemelder jeg meg bare :)

I det informasjonskrivet fra Fornebuklinikken så sto det at etter den 4 dagen skulle man dusje daglig. Vet noen om dette stemmer?Eller holder det med annenhver dag?

Er formen din noe bedre Roselie?

Godt å høre at du er i form:)

Jeg dusjer som vanlig jeg. Når jeg er skitten. Jeg har ikke fått beskjed om at jeg må dusje daglig og det står heller ikke i skrivet mitt fra Klinikk Stokkan. Det står bare at jeg kan dusje etter 3-5 dager og at bandasjen skal da være tatt av.

Oppdaget skvulpelyder fra brystene jeg også. Er litt morsomt å høre på, så jeg trykker inni mellom:p Men så er jeg litt rar også. Brystene har begynt å myke seg litt opp nå, kjenner at de homper litt når jeg går.

Ellers er alt bra her i dag også:)

Skrevet
Godt å høre at du er i form:)

Jeg dusjer som vanlig jeg. Når jeg er skitten. Jeg har ikke fått beskjed om at jeg må dusje daglig og det står heller ikke i skrivet mitt fra Klinikk Stokkan. Det står bare at jeg kan dusje etter 3-5 dager og at bandasjen skal da være tatt av.

Oppdaget skvulpelyder fra brystene jeg også. Er litt morsomt å høre på, så jeg trykker inni mellom:p Men så er jeg litt rar også. Brystene har begynt å myke seg litt opp nå, kjenner at de homper litt når jeg går.

Ellers er alt bra her i dag også:)

Så bra at alt fortsatt er bra:) Okei, tror jeg også kommer til å dusje som vanlig :) Så isted at det har kommet et par dråper blod ved arret på den ene puppen. Dette er vel ganske normalt så tidlig?

Også lurte jeg på hvordan det er i forhold til sex? Hehe;)

Jeg skjønner jo at man ikke kan ta helt av så tidlig selvfølgelig, men når er det trygt å begynne litt rolig med sånt igjen? Leste noe i forumet her om at det kan føre til mer blod til puppene pga opphisselse, mens andre igjen hadde prøvd uten at de fikk problemer i etterkant...

Skrevet

Hei :)

Jeg er nå på min 10ende dag.

Formen er ikke så bra i dag, pga. at jeg var ute på byen i går. Det ble en del klemming av kjentfolk og bevegelser som jeg merket jeg helst skulle vært foruten! Men sånn blir det når man har i seg alkohol.. man mister liksom den evnen til å kjenne når noe er litt vondt!

Jeg har vært under en del stress desse dagene så jeg har ikke helt klart å finne ut om ting har forbedret seg eller ikke, men jeg synes at det føles så rart. Rart når jeg ligger, og når jeg skal bøye meg ned for å ta tak i noe. men bare i det høyre brystet... som også er mer hovent enn det andre.

Jeg vil også beskrive det som at det ligger noe hardt, men mye større enn en klinkekule, under brystet mitt. Når jeg prøver å legge meg på siden får jeg utrolig vondt i høyre bryst, så jeg må bare snu meg igjen.. Gleder meg bare til å leve normalt igjen! Gleder meg til jeg kan kose meg med mannen min, ligge i senga og holde rundt han... håper det ikke er noe kroniske smerter siden jeg har hatt det i 10 dager nå... :\

Ang. dusjing, så har jeg dusjet hver dag etter dag 4 :)

Klem Roselie :)

Skrevet
Så bra at alt fortsatt er bra:) Okei, tror jeg også kommer til å dusje som vanlig :) Så isted at det har kommet et par dråper blod ved arret på den ene puppen. Dette er vel ganske normalt så tidlig?

Også lurte jeg på hvordan det er i forhold til sex? Hehe;)

Jeg skjønner jo at man ikke kan ta helt av så tidlig selvfølgelig, men når er det trygt å begynne litt rolig med sånt igjen? Leste noe i forumet her om at det kan føre til mer blod til puppene pga opphisselse, mens andre igjen hadde prøvd uten at de fikk problemer i etterkant...

Det står i mine papirer at det er helt normalt at det er blod og at tapen ser litt skitten ut rundt arret. Den skal likevel ikke skiftes før etter to uker. Det vesket fra arret mitt så mamma (sykepleier) bestemte at tapen på venstre bryst skulle byttes for at det ikke skulle være fuktig. Det har lekket ut mer blod og litt sårveske, men det er normalt.

Jeg fikk rimelig abstinenser på kose og sexfronten, så jeg måtte bare gi inn etter noen dager. Jeg fikk ikke akkurat fullt utbytte, men kjæresten ble glad:p Jeg hadde nok litt for mye smerter. Har vel gjort det to ganger etterpå med litt mer hell, men jeg syns det er litt vanskelig å få så mye ut av det når jeg samtidig føler at jeg må holde fast puppene. Det skal sies at jeg kun har vært på ryggen og at kjæresten har stort sett gjort jobben, for at jeg ikke skulle bli for ivrig og få for mye blod rundt puppene eller hva det nå er som skjer:p

Du får bare prøve deg frem;)

Skrevet
Hei :)

Jeg er nå på min 10ende dag.

Formen er ikke så bra i dag, pga. at jeg var ute på byen i går. Det ble en del klemming av kjentfolk og bevegelser som jeg merket jeg helst skulle vært foruten! Men sånn blir det når man har i seg alkohol.. man mister liksom den evnen til å kjenne når noe er litt vondt!

Jeg har vært under en del stress desse dagene så jeg har ikke helt klart å finne ut om ting har forbedret seg eller ikke, men jeg synes at det føles så rart. Rart når jeg ligger, og når jeg skal bøye meg ned for å ta tak i noe. men bare i det høyre brystet... som også er mer hovent enn det andre.

Jeg vil også beskrive det som at det ligger noe hardt, men mye større enn en klinkekule, under brystet mitt. Når jeg prøver å legge meg på siden får jeg utrolig vondt i høyre bryst, så jeg må bare snu meg igjen.. Gleder meg bare til å leve normalt igjen! Gleder meg til jeg kan kose meg med mannen min, ligge i senga og holde rundt han... håper det ikke er noe kroniske smerter siden jeg har hatt det i 10 dager nå... :\

Ang. dusjing, så har jeg dusjet hver dag etter dag 4 :)

Klem Roselie :)

Heihei:)

Jeg har holdt meg unna alkohol i frykt for å påføre meg unødvendig smerte, fikk på en måte bekreftet at det var lurt nå:P

Jeg sover fortsatt med mange puter i ryggen og syns det er ubehagelig å ligge på siden. Gleder meg til å kunne ligge normalt i sengen, på siden sånn at jeg slipper alle marerittene:s

Det er normalt å ha smerter, ubehag, være hoven, skjev og generelt rar i flere uker. De sies at det kan ta alt fra 6 mnd til ett år før du er 100% normal og at puppene har blitt sånn som de skal bli.

Jeg krysser bare fingre for at det som ser ut som en halvveis unipupp blir til to separate med en uhyre bra kløft! Jeg er nemlig superhoven mellom puppene, eller halvveis opp da. Det er en kløft der, men den går liksom ikke jevnt med huden over og under min nåværende unipupp. De kommer vel til å se ut som freakboobs en god stund til, men jeg har jo noe å se frem til i hvertfall :P

God natt, alle samme:)

Skrevet

Kjempe topp chat dette må jeg si, har lest og lett etter kunnskap rundt emnet i lang tid, men det er først etter at jeg fant denne siden at jeg virkelig fikk svar på mye.. Så tusen takk!

Har dato for operasjon onsdag 24.juni på Aleris, er så utrolig spent og nervøs..

Jeg er 30 år. Har ammet i litt over 3 år tilsammen og har fått et resultat deretter, mine så faste og fine ungpike bryster er erstattet med tomme "poser" uten særlig til fyll.. Hadde en C-cup før jeg fikk barna og under graviditetene og i periodene hvor jeg full ammet hadde jeg DD-cup.

Ønsker nå å fylle ut og forstørre "posene" mine.

Har fått i oppgave av legen å bestemme meg for endelig størrelse til opreasjonsdagen, men jeg er veldig usikker.. Kanskje noen råd og vink herfra?

Jeg er 165cm og ca.56kg, har en ikke full B-cup (rundt varierer det fra BH til BH 70 eller 75), men mer enn en A-cup, normal kroppsbygning, men uten særlig til fett på overkroppen, ble derfor anbefalt av lege å legge under muskelen, noe jeg har bestemt meg for å gjøre. Han ba meg tenke på en størrelse på mellom 250-300ml.

Noen med erfaring og råd som kan hjelpe meg litt på vei?

Eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg vil ha runde proteser i silikon under muskelen, og at snittet skal tas under brystet.

Har prøvd med ris poser, men usikker på om jeg gjør det riktig, har fylt en pose med 250ml og en annen med 280ml, ser ikke stort til forskjell når jeg prøver dem.

Annet spørsmål, den engelske cc, er det det samme som vår ml?

Litt grønn her.. :sjenert:

Skrevet
Kjempe topp chat dette må jeg si, har lest og lett etter kunnskap rundt emnet i lang tid, men det er først etter at jeg fant denne siden at jeg virkelig fikk svar på mye.. Så tusen takk!

Har dato for operasjon onsdag 24.juni på Aleris, er så utrolig spent og nervøs..

Jeg er 30 år. Har ammet i litt over 3 år tilsammen og har fått et resultat deretter, mine så faste og fine ungpike bryster er erstattet med tomme "poser" uten særlig til fyll.. Hadde en C-cup før jeg fikk barna og under graviditetene og i periodene hvor jeg full ammet hadde jeg DD-cup.

Ønsker nå å fylle ut og forstørre "posene" mine.

Har fått i oppgave av legen å bestemme meg for endelig størrelse til opreasjonsdagen, men jeg er veldig usikker.. Kanskje noen råd og vink herfra?

Jeg er 165cm og ca.56kg, har en ikke full B-cup (rundt varierer det fra BH til BH 70 eller 75), men mer enn en A-cup, normal kroppsbygning, men uten særlig til fett på overkroppen, ble derfor anbefalt av lege å legge under muskelen, noe jeg har bestemt meg for å gjøre. Han ba meg tenke på en størrelse på mellom 250-300ml.

Noen med erfaring og råd som kan hjelpe meg litt på vei?

Eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg vil ha runde proteser i silikon under muskelen, og at snittet skal tas under brystet.

Har prøvd med ris poser, men usikker på om jeg gjør det riktig, har fylt en pose med 250ml og en annen med 280ml, ser ikke stort til forskjell når jeg prøver dem.

Annet spørsmål, den engelske cc, er det det samme som vår ml?

Litt grønn her.. :sjenert:

Jeg er 160 høy og ca samme vekt som deg. Jeg tok over muskelen, 225 og 250 cc. Jeg har ikke født så har derfor ikke ammet. Jeg hadde en 75 A fra før av og har nå en 75 C, men de er ganske ferske så regner med de kommer til å gå ned til en full 75 B/ liten 75 C. Jeg ville tatt 280 om jeg var deg, hvis det var en C cup du hadde før fødsel. Ville kanskje vurdert 300 også, ettersom du skal ta under muskelen og da forsvinner litt av størrelsen. Spørr om å få prøve innlegg i sportsbh'n på timen din hos kirurgen, det hjelper litt i forhold til å se an størrelse :)

Skrevet
Jeg er 160 høy og ca samme vekt som deg. Jeg tok over muskelen, 225 og 250 cc. Jeg har ikke født så har derfor ikke ammet. Jeg hadde en 75 A fra før av og har nå en 75 C, men de er ganske ferske så regner med de kommer til å gå ned til en full 75 B/ liten 75 C. Jeg ville tatt 280 om jeg var deg, hvis det var en C cup du hadde før fødsel. Ville kanskje vurdert 300 også, ettersom du skal ta under muskelen og da forsvinner litt av størrelsen. Spørr om å få prøve innlegg i sportsbh'n på timen din hos kirurgen, det hjelper litt i forhold til å se an størrelse :)

Tusen takk for svar! Har fått prøve innlegg, men da i vanlig BH, synes det er vanskelig å se for seg resultatet.. Men jeg tror du har rett i at det kanskje er best å satse på 280-300.

Skrevet

Heihei. Gratulerer til alle ny opr. :)

Jeg ble opr. for 18 dager siden. Det var en ren befrielse å bli kvitt nedpressbåndet 14 dager etterpå! Ingen mere smerter, annen enn ved at unga klemmer meg hardt, funker det å, da jeg har funnet meg en teknikk hvor jeg manøvrer di litt unna. Jeg driver å flytter, så jeg er mede å bærer til en viss grad. Begynt å løfte litt på barna også, men tar det pent.

Jeg la inn 240 under muskel, moderat profil, 160 høy, 56 kg.

ligger nå flatt i senga uten en haug med puter, hehe. Og på siden. Dusjer daglig, og føner tørr teipen. Teipen bytter jeg 1-2 ganger i uka.

Thili: Ang. størrelse, så var jeg som deg, så i grunn ikke den store forskjellen, men ønsket mest mulig, uten at det ble merkelig. Enden på visa for meg var å la sørrelsen være opp til pk, så fikk han se best hva som passet meg, og se min annatomi og hva som var realistisk under opr.

Dessuten varer ikke disse evig, di må jo byttes om 10-15 år... ønsker jeg meg enda litt større, så er det mulig da. Lykke til! :)

Skrevet
Thili: Ang. størrelse, så var jeg som deg, så i grunn ikke den store forskjellen, men ønsket mest mulig, uten at det ble merkelig. Enden på visa for meg var å la sørrelsen være opp til pk, så fikk han se best hva som passet meg, og se min annatomi og hva som var realistisk under opr.

Dessuten varer ikke disse evig, di må jo byttes om 10-15 år... ønsker jeg meg enda litt større, så er det mulig da. Lykke til! :)

Takk-Takk! Jeg har også bestemt meg for å la legen ta den endelige avgjørelsen under operasjonen. Som (!) utrolig nok er i morgen tidlig, kl.07.30 for å være helt eksakt.. Kjenner at jeg er veldig nervøs nå.. Men gleder meg samtidig! Skal bli godt å få igjen litt av fyllet i "posene", men veldig spent på resultatet også..

Huff, nei, må prøve å sove litt, ikke at jeg tror det blir så mye til søvn akkurat, men det er lov å håpe.. :natti:

Skrevet
Takk-Takk! Jeg har også bestemt meg for å la legen ta den endelige avgjørelsen under operasjonen. Som (!) utrolig nok er i morgen tidlig, kl.07.30 for å være helt eksakt.. Kjenner at jeg er veldig nervøs nå.. Men gleder meg samtidig! Skal bli godt å få igjen litt av fyllet i "posene", men veldig spent på resultatet også..

Huff, nei, må prøve å sove litt, ikke at jeg tror det blir så mye til søvn akkurat, men det er lov å håpe.. :natti:

Gratulerer med nye pupper :) Hvor mye ble det til slutt?

Skrevet

Heisann!

Jeg har blitt operert i fjord sommer i juni og er superfornøyd, men jeg fikk forskjellig str i brystene, men det ser veldig bra ut! :)

Det eneste problemet jeg har er at i det høyre brystet som jeg fikk mest i ,så har jeg ingen følelse nederst i brystet, under brystvorten, og øverfølsom pluss lite følelse i brystvorten..Er det flere som har opplevd dette, i så fall, er det noe å gjøre med og hva gjorde dere? :)

I tillegg lurer jeg på om det er mulig å redusere arrene noe sted? :)

Går det forresten an å kjenne at det er silikon pupper, eller merker man ikke det? ;)

Veldig glad for at denne siden er til :)

Skrevet

Hei, hei, da er jeg medlem av "silikon-klubben", dette døgnet har vært helt forferdelig, har hatt så store smerter at jeg ikke en gang har klart å gå på do selv.. Ble operert i går kl.08, var på etterkontroll i dag og fikk da pinex forte, fikk kun voltaren etter opersjonen, men det hjalp absolutt ikke, så nå i pinex forte rus så går det mye bedre. Klarer å gå på do selv og jeg kommer meg ut av sengen av egen maskin, så ting ser mye lysere ut nå ja.

Jeg fikk 295gr i hver bryst, under muskelen, selv om det er hovent og ømt nå så ser det ut til å være en perfekt størrelse, ikke like stor som når jeg full-ammet, men større enn før jeg fikk barn. Veldig fornøyd! :jepp:

Tror nok størrelsen vil ende på en full C liten D.

Ser bare frem til at smertene skal slippe taket og at brystene skal falle ned og se mer naturlig ut nå, håper det ikke drøyer alt for lenge, føler meg så umobil nå.. Har ikke fortalt noen om operasjonen, med unntak av mannen min, usikker på om jeg kommer til å fortelle det til noen heller.. Min lille hemmelighet inntil videre..

Skrevet

Noen spørsmål til dere som er operert og har innlegget under muskelen, vet dere hvor lang tid det vil ta før protesene "faller" ned slik at brystene ser normale ut, og når mykner de?

Hvor lenge bør man bruke sports BH og hvor lenge må man sove "sittende"?

Håper noen har svar til meg! Mange spørsmål, men ikke så mange å spørre..

Skrevet

Hei jenter:)

Nå har jeg fått tid til konsultasjon. På fornebuklinikken førstkommende mandag. har sendt bilder og pratet med kirurg på tlf (for godt over en mnd siden) og da fåreslo han 280-300 ml/g. Akkurat da tenkte jeg bare at jeg gjør som han sier, men i senere tid har jeg vært livredd for å ende opp med for små. må jo føles utrolig teit å ha operert, hatt muligheten til å legge inn mer, men ende opp med noe man ikke er fornøyd med. Men samtidig så vil jeg jo ha et naturlig resultat, vil helst ikke at det skal stå silikon i panna mi. så, ikke for stort, men definitivt heller ikke for lite...

Så jeg lurer på om noen har noen formening om str? Jeg er 170 høy, veier 60 kg og er sånn passe brei (i forhold til valg av profil - det blir vanlig profil altså...) jeg skal legge inn under muskelen med arret under brystet. Fra før har jeg en A cup. bruker stort sett 75a i bh. Noen som har noen formening?:) setter pris på svar...

Skrevet
Hei jenter:)

Nå har jeg fått tid til konsultasjon. På fornebuklinikken førstkommende mandag. har sendt bilder og pratet med kirurg på tlf (for godt over en mnd siden) og da fåreslo han 280-300 ml/g. Akkurat da tenkte jeg bare at jeg gjør som han sier, men i senere tid har jeg vært livredd for å ende opp med for små. må jo føles utrolig teit å ha operert, hatt muligheten til å legge inn mer, men ende opp med noe man ikke er fornøyd med. Men samtidig så vil jeg jo ha et naturlig resultat, vil helst ikke at det skal stå silikon i panna mi. så, ikke for stort, men definitivt heller ikke for lite...

Så jeg lurer på om noen har noen formening om str? Jeg er 170 høy, veier 60 kg og er sånn passe brei (i forhold til valg av profil - det blir vanlig profil altså...) jeg skal legge inn under muskelen med arret under brystet. Fra før har jeg en A cup. bruker stort sett 75a i bh. Noen som har noen formening?:) setter pris på svar...

Uten å være en kjempe ekspert på området, skriver jeg likevel..

Jeg er 165cm og 56kg, hadde 75A/B før operasjonen, størrelsen varierte fra BH til BH.. Men var nok en liten B full A. Fikk operert inn 295gr under muskelen nå på tirsdag og ender nok opp på en full C når hevelsen er gått ned. Når det gjelder å se naturlig ut eller ikke så kan jeg ikke svare deg, for akkurat nå har jeg hovne firkantede bryster som er så sprengt at de glinser.. Men jeg må bare holde troen oppe om at de vil synke og se normale ut etter litt tid. Legen sa at etter en viss tid så ville de se helt normale ut. Da jeg var til konsultasjon før operasjonen så fikk jeg beskjed om at alt over 300gr ville kunne gi et unaturlig utseende for min del, jeg er ganske spe oventil og har minimalt med fett på overkroppen.

Slik det ser ut nå så er jeg veldig fornøyd med størrelsen brystene mine.

Skrevet

Ser at dagboken min fyller 4 år i år, og har i skrivende stund 404 sider :)

Skrevet

Hei alle sammen! :goodbye:

Nå trenger jeg virkeliig litt tips og råd her :P

Jeg har OP på tirsdagen ! Og har nettopp fortalt dette til moren min som var helt ok med det. :)

Jeg er 168/54kg og 75A.

Jeg vil helst ha en stor B-cup eller liten C, alt ettersom hva som passer meg og ser mest naturlig ut.(sikkert rundt 240 gr til max 300 gr)

Men er det noen her som kan svare meg litt mer på spørsmål?

Har litt småtteri jeg bare måå få besvart slik at jeg kan være 110% sikker på at jeg vil gå igjennom dette.

*Jeg skal legge over muskel*

-Hvor mye smerter hadde du? 2 dager? 3-4?

-Kjennes de naturlige ut? Eller ? Hvordan føles de?

-Hvordan ser de ut? Ser de naturlige ut? Ikke for runde og "utstikkende"?

-Har du hatt noen komplikasjoner? (isåfall om du har, Hva?)

-Har du fått veldig synlige arr? Hvor stort er arret ca? 2-3 cm?

-Hva mener kjæresten deres?

-Angrer du på noe? Eller på valget?

Blir litt mye spørsmål her men må bare få klarlagt alt :)

Jeg har aaaaldri operert før, så jeg gruer meg heelt sinnsykt til det da. Og jeg er redd de skal se falske ut, at man kan se det lett?

Vil de skal se så naturlige ut som mulig (:

Har forresten klinikk stokkan tr.heim(Ola Evjen).

Jeg er så redd jeg skal angre, men jeg føler inni meg at jeg må gjøre dette for å føle meg vel da, at jeg skal føle meg på topp med meg selv:)

For sånn som nå er jeg alltid bevisst over kroppen min(puppene som ikke er der) og haater å gå i bikini og vil helst ikke vise meg til kjæresten...

Jeg vet jo at det beste er å "elske seg selv slik man er", men jeg klarer ikke..

Har bestemt at om jeg gjør dette vil jeg ha snittet under brystet for å minske risiko for amming osv.. Skal ta de ut før jeg får barn har jeg funnet ut.

Men hadde vært fint om noen kunne gitt meg litt tips og råd (:

Klem klem :klemmer:

Skrevet

Ogja; CeeCee: Gratulerer med 4 år!!! Denne siden har viirkelig hjulpet mange :)

Takk !! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...